The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Australian open 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Australian open 2009 (/showthread.php?tid=4056)



Re: Australian open 2009 - mindlight - 21-01-2009

Baghdatis is op de weg terug, en had het geluk tegen Soderling te loten die altijd faalt als het erop aan komt. Nu idd tegen Lu \Big Grin/

Malisse ook uitstekend =D>


Re: Australian open 2009 - Ad Wim - 21-01-2009

Pff, wat een kansen krijgt die Kohlschreiber op die bps...


Re: Australian open 2009 - Ad Wim - 21-01-2009

Baghdatis is al maanden aan het terug komen, dat hij hier staat is gewoon totaal onverwacht. En hij komt misschien nog wel verder ook Confused


Re: Australian open 2009 - mindlight - 21-01-2009

Mwa vorige week won hij nog van Ljubicic en Cilic, dat gaf al wat aan natuurlijk. Voor mij is dit echt geen verrassing.


Re: Australian open 2009 - Ad Wim - 21-01-2009

En gewoon een 5e set voor Santoro, wat een kansen voor Kohl. Ik vind het prachtig, maar voor de poll moet Kohl wel echt even winnen...


Re: Australian open 2009 - mindlight - 21-01-2009

Ohh trouwens niet tegen Lu nu, maar tegen Fish, nja moet hij ook kunnen hebben. Daarna eindigt Delic de comeback van Baghdatis Wink


Re: Australian open 2009 - Elikian - 21-01-2009

mindlight Wrote:Lykina :oops:

[Image: SJ07Lykina2S.jpg]

Ik had werkelijk waar nog nooit van Lykina gehoord, en daar kan ik dus nooit zo goed tegen. Dus even opgezocht, en hier is haar facebook: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.facebook.com/people/Ksenia-Lykina/507762353">http://www.facebook.com/people/Ksenia-Lykina/507762353</a><!-- m -->
Eerste link als vriendinnetje is Nicole Vaidisova haha Smile


Re: Australian open 2009 - mindlight - 21-01-2009

Elikian Wrote:
mindlight Wrote:Lykina :oops:

[Image: SJ07Lykina2S.jpg]

Ik had werkelijk waar nog nooit van Lykina gehoord, en daar kan ik dus nooit zo goed tegen. Dus even opgezocht, en hier is haar facebook: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.facebook.com/people/Ksenia-Lykina/507762353">http://www.facebook.com/people/Ksenia-Lykina/507762353</a><!-- m -->
Eerste link als vriendinnetje is Nicole Vaidisova haha Smile

Ik heb Lykina 3 jaar geleden in Rosmalen ontmoet, en ze is lief :oops:


Re: Australian open 2009 - Ad Wim - 21-01-2009

Malisse die de set wint van Roddick is dan wel weer gunstig. Het wordt Djoko wel aardig makkelijk gemaakt zo.

Wat is die Kohl aan het kloten zeg... :|


Re: Australian open 2009 - Ad Wim - 21-01-2009

mindlight Wrote:Mwa vorige week won hij nog van Ljubicic en Cilic, dat gaf al wat aan natuurlijk. Voor mij is dit echt geen verrassing.
Kom op zeg, dat was een demonstratietoernooi. En hij verloor daar ook gewoon van Wawrinka met 62 62 :roll:

Soderling is een faler op GSs, maar dit is natuurlijk gewoon onverwachts. En straks gaat ie nog verder komen ook...
Gelukkig hebben weinig managers die vorig jaar hoog eindigden hem genomen.


Re: Australian open 2009 - mindlight - 21-01-2009

Nu klink je als Buurs, ranglijsten van vorige jaren als maatstaf gebruiken voor dit jaar Wink

En precies, Soderling is een faler, en zeker Baghdatis heeft daarom kansen tegen hem. Benneteau eerste ronde was lastiger maar goed doorgekomen. Rest van loting zag er op voorhand al simpel uit natuurlijk, en daarom gewoon een must-pick.


Re: Australian open 2009 - Ad Wim - 21-01-2009

Must-pick Undecided
Nu begin jij op Buurs te lijken Wink

Maar jij gaat wel heel goed nu, beetje AO 2008-praktijken kunnen dit gaan worden :o


Re: Australian open 2009 - mindlight - 21-01-2009

Dammit, pakt die Mayer na veel zwoegen de break, is het direct daarna 0-40.


Re: Australian open 2009 - Ad Wim - 21-01-2009

Wat een prachtig punt van Potro om terug te breaken, net op tijd wakker =D>

Hij moet zeker niet gaan kloten...


Re: Australian open 2009 - mindlight - 21-01-2009

Ad Wim Wrote:Must-pick Undecided
Nu begin jij op Buurs te lijken Wink

Maar jij gaat wel heel goed nu, beetje AO 2008-praktijken kunnen dit gaan worden :o

Haha ja er zitten wat gelukjes bij dit toernooi, en zolang ik 1 speler per dag verlies komt het allemaal goed. Nee ik heb nu een voorsprong opgebouwd, en wat mijn spelers doen is steeds minder van belang. Potro/Monfils en Federer moeten out, dan heb ik een goede week. Alles wat mijn spelers dan nog pakken zijn bonuspunten.


Re: Australian open 2009 - Ad Wim - 21-01-2009

Ja, het is wel lullig dat net de topper verliest die jij wel hebt, dat heb je dan niet nodig.

Potro trekt het recht gelukkig.

Toch wel prachtig om naar Santoro te kijken hoor, als er niet al te veel belangen mee gemoeid zijn. En hij houdt het goed vol voor zijn doen. Mooie pot!


Re: Australian open 2009 - mindlight - 21-01-2009

Ja, dat is inderdaad balen, maar gelukkig was hij veel gekozen. Verlies blijft op die manier wel beperkt.
Ik ga zo even naar Santoro kijken, maar voorlopig is Potro-Mayer een leuke pot aan het worden.


Re: Australian open 2009 - Haggie - 21-01-2009

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk punt van Potro Hakkuh


Re: Australian open 2009 - Ad Wim - 21-01-2009

Wat een punt weer van Potro =D>

Ook een mooie pot daar.


Re: Australian open 2009 - mindlight - 21-01-2009

Haha wat een fout van Mayer beter gezegd.


Re: Australian open 2009 - mindlight - 21-01-2009

Set Potro, jammer nu is deze partij wel gespeeld.


Re: Australian open 2009 - Ad Wim - 21-01-2009

Leuke set bedoel je, nu wordt het gewoon weer 6-2. Klasse Potro =D>

Santoro breakt Confused


Re: Australian open 2009 - Ad Wim - 21-01-2009

Prachtige potten overal, en OD zit waarsch bij Dokic cry


Re: Australian open 2009 - mindlight - 21-01-2009

Dat kan ik me niet voorstellen, die is nu een rondje aan het lopen lijkt me.


Re: Australian open 2009 - Ad Wim - 21-01-2009

Daar had ie gisteren ook geen zin, maar ik mag het nu toch hopen idd...

Santoro oogt toch wel vermoeider als hij in de loop moet slaan. Hup Kohl!
Ik heb trouwens wel diep respect voor iedereen die van Santoro wint, wat lijkt me het vreselijk om tegen hem te spelen...


Re: Australian open 2009 - mindlight - 21-01-2009

Allez Fabrice =D>

Niveau van Malisse zakt helaas met het punt.


Re: Australian open 2009 - mindlight - 21-01-2009

4-2 Santoro, afmaken jongen!


Re: Australian open 2009 - mindlight - 21-01-2009

Ad Wim Wrote:Daar had ie gisteren ook geen zin, maar ik mag het nu toch hopen idd...

Santoro oogt toch wel vermoeider als hij in de loop moet slaan. Hup Kohl!
Ik heb trouwens wel diep respect voor iedereen die van Santoro wint, wat lijkt me het vreselijk om tegen hem te spelen...

Hehe, Federer rolt hem altijd simpel op Wink
Maar ik snap wat je bedoelt, toch is die Kohlschreiber ook een drol natuurlijk, doet heel veel fout. En ik vind dit mooi, Santoro op z'n oude dag.


Re: Australian open 2009 - Ad Wim - 21-01-2009

Malisse wordt behandeld, zuur. Roddick oogt wel aardi gefrustreerd en scherp, dat is goed voor hem.

Kohl mist weer eens een bp, zo gaat ie niet winnen...


Re: Australian open 2009 - Ad Wim - 21-01-2009

Het was een vrij saai toernooi aan het worden met pas 3 seeds exit na de 1e ronde, maar dat is nu wel weer recht getrokken vannacht zeg, wat een slagveld :|