(OT) - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) (/showthread.php?tid=4080) |
(OT) - Moker - 17-12-2008 HOI Re: (OT) - Treesong - 18-12-2008 is een hoerenbaas in Hong Kong? Re: (OT) - Peter - 18-12-2008 O nee, nou komt Mukkus zo weer met alle China-grappen die die gegoogled kan krijgen. Re: (OT) - Moker - 18-12-2008 Ik haat Mukkus. Re: (OT) - Gerben Zonderland - 18-12-2008 Moker Wrote:Ik haat Mukkus. Re: (OT) - Mukkus - 18-12-2008 Peter Wrote:O nee, nou komt Mukkus zo weer met alle China-grappen die die gegoogled kan krijgen. Neuh, China-grappen zijn zoooooo 2007, da's gay. PSV-grappen zijn nu heel erg in. Dat wordt de nieuwe trend voor 2009. Let maar op. Re: (OT) - Peter - 18-12-2008 Mukkus Wrote:Peter Wrote:O nee, nou komt Mukkus zo weer met alle China-grappen die die gegoogled kan krijgen. Heerenveen gisteren nog gevoetbald? 8-[ Re: (OT) - Mukkus - 18-12-2008 Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:O nee, nou komt Mukkus zo weer met alle China-grappen die die gegoogled kan krijgen. Nee, geprobeerd te voetballen. Re: (OT) - Dugarry - 18-12-2008 Crouch is de naam, Peter Crouch. Re: (OT) - Ekslem - 18-12-2008 Mukkus Wrote:Peter Wrote:O nee, nou komt Mukkus zo weer met alle China-grappen die die gegoogled kan krijgen. Wa bedoel je nou? nu of 2009? :roll: Re: (OT) - Peter - 18-12-2008 Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:O nee, nou komt Mukkus zo weer met alle China-grappen die die gegoogled kan krijgen. Maar dat lukte niet omdat Sibon zn wanderstok vergeten was? En waarom stond die Belgische grabbelaar niet meer op doen? Bussche weer 1e keus? :-k Re: (OT) - Mukkus - 18-12-2008 Peter Wrote:En waarom stond die Belgische grabbelaar niet meer op doen? Bussche weer 1e keus? :-k Steppe was lichtgeblesseerd. Re: (OT) - Mukkus - 18-12-2008 Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:O nee, nou komt Mukkus zo weer met alle China-grappen die die gegoogled kan krijgen. Oh, daar hebbie hem weer met zijn 'het deurtje van de magnetron en mijn eten wordt dan koud'-vraagjes. In Jip-en-Janneke taal, speciaal voor Ekslem: Ze zijn nu heel erg in EN in 2009 zet deze trend zich nog door. Hoe'st met je harde schijf, trouwens? Issie nog een beetje hard? Re: (OT) - Ekslem - 18-12-2008 Mukkus Wrote:Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:O nee, nou komt Mukkus zo weer met alle China-grappen die die gegoogled kan krijgen. \/ , treurmuis! Re: (OT) - Peter - 18-12-2008 Ekslem Wrote:Catfight :razz: Re: (OT) - Mukkus - 18-12-2008 Ekslem Wrote:treurmuis [baby] Re: (OT) - Bocaloca - 19-12-2008 Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:O nee, nou komt Mukkus zo weer met alle China-grappen die die gegoogled kan krijgen. Je avatar lacht hoor Re: (OT) - Ekslem - 19-12-2008 Bocaloca Wrote:Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:O nee, nou komt Mukkus zo weer met alle China-grappen die die gegoogled kan krijgen. Ik had het toch ook niet over mezelf #-o Re: (OT) - Bocaloca - 19-12-2008 waar zeg je dat het niet over jezelf gaat? \/ Re: (OT) - Ekslem - 19-12-2008 Bocaloca Wrote:waar zeg je dat het niet over jezelf gaat? \/ Weer teveel aan de pillen gezeten? :eeeek: Re: (OT) - Bocaloca - 19-12-2008 Dan lees jij topics ook nooit door \/ Re: (OT) - Ekslem - 19-12-2008 Wat ben je ineens actief? Standaard briefje voor een klant uitgedraaid en er zoals gebruikelijk in jouw business een halve dag voor geschreven? :razz: Re: (OT) - Bocaloca - 19-12-2008 [-X [-X [-X Ben de hele week vri. Vandaag tentamen om mijn tweede master af te ronden \/ \/ \/ Re: (OT) - Ekslem - 19-12-2008 Bocaloca Wrote:[-X [-X [-X Ben de hele week vri. Vandaag tentamen om mijn tweede master af te ronden \/ \/ \/ Deze master is dit keer gewoon voor jezelf? :wink: Re: (OT) - Bocaloca - 19-12-2008 Ook voor mezelf ja :razz: |