The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
PSV - Feyenoord - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: PSV - Feyenoord (/showthread.php?tid=4082)

Pages: 1 2

PSV - Feyenoord - Peter - 18-12-2008

De PSV-fans verwachten 0-3, de Feyenoord-fans 3-0 als je de fora zo leest. Undecided

Re: PSV - Feyenoord - Gerben Zonderland - 19-12-2008

Peter Wrote:De PSV-fans verwachten 0-3, de Feyenoord-fans 3-0 als je de fora zo leest. Undecided

En als je ze anders leest?

Re: PSV - Feyenoord - Peter - 19-12-2008

Bedankt Gerrit voor wederom een dijenkletser. En dat zo op de vroege morgen.

Re: PSV - Feyenoord - Gerben Zonderland - 19-12-2008

Peter Wrote:Bedankt Gerrit voor wederom een dijenkletser. En dat zo op de vroege morgen.

Maar waar lig je precies zo van in een lachstuip dan, Pedor?

Re: PSV - Feyenoord - Treesong - 19-12-2008

Hij lacht omdat weer eens bewezen is dat de gemiddelde PSV-fan net zo'n kontendraaiende indekhoer is als hijzelf.

Re: PSV - Feyenoord - Bocaloca - 19-12-2008

Hup hup dan een 0-0 of 3-3?

Feyenoord traint met elf richting PSV
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek heeft de voorbereiding voor het duel van aanstaande zondag met PSV ingezet met een A-selectie van elf spelers. Karim El Ahmadi miste de vrijdagtraining, maar het is nog onduidelijk of hij tegen de Eindhovenaren wel of niet inzetbaar is.

Feyenoord kampt met grote personele problemen. Zo ontbreken Kevin Hofland, Ron Vlaar. Serginho Greene, Denny Landzaat, Tim de Cler, Jonathan de Guzman, Jon-Dahl Tomasson zeker tegen PSV. Diego Biseswar, Michael Mols en Danny Buijs zijn dicht bij een rentree, maar of dat zondag tegen PSV is, dat is nog de vraag.

Dat wordt dan nog lastig om een Feyenoorder te kiezen :-k

Makaay speelt vast wel joh. Hakkuh

Dan moet hij het maar worden =D>

Re: PSV - Feyenoord - waf - 19-12-2008

Peter Wrote:Feyenoord traint met elf richting PSV
ROTTERDAM - Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek heeft de voorbereiding voor het duel van aanstaande zondag met PSV ingezet met een A-selectie van elf spelers. Karim El Ahmadi miste de vrijdagtraining, maar het is nog onduidelijk of hij tegen de Eindhovenaren wel of niet inzetbaar is.

Feyenoord kampt met grote personele problemen. Zo ontbreken Kevin Hofland, Ron Vlaar. Serginho Greene, Denny Landzaat, Tim de Cler, Jonathan de Guzman, Jon-Dahl Tomasson zeker tegen PSV. Diego Biseswar, Michael Mols en Danny Buijs zijn dicht bij een rentree, maar of dat zondag tegen PSV is, dat is nog de vraag.

en dat is 12!

Quote:Karim El Ahmadi ontbrak vrijdagochtend op de training, omdat hij een tandartsbehandeling moest ondergaan. Deze duurde langer dan gepland, waardoor de middenvelder niet meer op de training kon verschijnen. Verbeek: 'Karim moet nog een vervolgafspraak maken. Ik ga er niet vanuit dat die zondag om half drie zal zijn, dus hij zal gewoon mee kunnen spelen.'

waf Wrote:

en dat is 12!

Quote:Karim El Ahmadi ontbrak vrijdagochtend op de training, omdat hij een tandartsbehandeling moest ondergaan. Deze duurde langer dan gepland, waardoor de middenvelder niet meer op de training kon verschijnen. Verbeek: 'Karim moet nog een vervolgafspraak maken. Ik ga er niet vanuit dat die zondag om half drie zal zijn, dus hij zal gewoon mee kunnen spelen.'

Het moest gewoon zo zijn! Kariem in Team Treesong! :cry: Hakkuh

Re: PSV - Feyenoord - waf - 19-12-2008

Treesong Wrote:
waf Wrote:

en dat is 12!

Het moest gewoon zo zijn! Kariem in Team Treesong! :cry: Hakkuh

godver, dat wordt stijgen op de vriendenlijst van moker!

waf Wrote:godver, dat wordt stijgen op de vriendenlijst van moker!

Niet op jouw vriendelijst? Ik stel immers als enige CM-speler deze week een Feyenoorder op against all odds :wink:

Re: PSV - Feyenoord - Sjaak - 21-12-2008

K - Andreas Isaksson
V - Jason Culina
V - Dirk Marcellis
V - Jérémie Bréchet
V - Erik Pieters
M - Balázs Dzsudzsák
M - Timmy Simons
M - Ibrahim Afellay
M - Otman Bakkal
M - Nordin Amrabat
A - Danko Lazovic

K - Henk Timmer
V - Dwight Tiendalli
V - André Bahia
V - Timothy Derijck
V - Giovanni van Bronckhorst
M - Georginio Wijnaldum
M - Karim El Ahmadi
M - Leroy Fer
M - Theo Lucius
M - Luigi Bruins
A - Roy Makaay

Re: PSV - Feyenoord - EJR - 21-12-2008

Waar is die Mexicaanse tacovreter? Icon_evil

Re: PSV - Feyenoord - Sjaak - 21-12-2008

Maza zit op de bank. En die andere die is al vanaf dinsdag geblesseerd.

Re: PSV - Feyenoord - harry_bierdop - 21-12-2008

1-0 appelvlaai! Goeie goal wel.. afvallende bal ineens genomen en lekker laag binnen geschoten.

Wedstrijd is wel leuk, veel strijd. Verbeek kwam net het veld in om Tiendalli FLINK op z'n flikker te geven omdat ie maar door bleef gaan na een opstootje met, wie anders, Lazovic.

Re: PSV - Feyenoord - de nieuwe - 21-12-2008

Sjaak Wrote:K - Henk Timmer
[-X

Re: PSV - Feyenoord - Ekslem - 21-12-2008

Wat een armoe!

Re: PSV - Feyenoord - Peter - 21-12-2008

T was niet best maar de lamme heeft uiteindelijk toch wel terecht gewonnen van de blinde. Vrees wel serieus voor volgende week tegen Twente. Pieters speelde één van zn betere potjes voor PSV, maar zie toch veel liever Salcido nog even.

Re: PSV - Feyenoord - waf - 21-12-2008

ik vond het wel een vermakelijke pot. ik heb me dit keer niet aan feyenoord geergerd. jammer van die (mooie) toevalstreffer van appelvlaai. makaay of biseswar hadden feyenoord gewoon op voorsprong moeten zetten.

Re: PSV - Feyenoord - Djabs - 21-12-2008

Hmmmz, vond het toch niet bepaald vermakelijk. Het spel was vaak tenenkrommend. De duels tussen Tiendalli en Amrabat vond ik wel aardig. Makaay en Van Bronckhorst konden niets extra's brengen voor Feyenoord, dat goed compact verdedigde.
Huub had weer zijn dag niet. Met de 11 namen kon ik nog wel leven (al vind ik nog steeds dat Maza moet spelen en niet Brechet, al speelde Brechet heel aardig vandaag) was het ongebrijpelijk dat Dzsudzsak op rechts stond: elke keer als hij erdoor komt op rechts moet hij terug kappen om een voorzet te geven. Balazs is een redelijke speler, maar het is linksbuiten of de bank. Afellay had zijn dag niet, al maakte hij dat in een klap goed. Achterin was het niet echt zeker bij PSV; Culina speelde goed, maar ben benieuwd hoe hij het gaat doen tegen Elia.
Al met al een terechte overwinning voor PSV, al had Feyenoord meer kunnen halen vandaag.

Re: PSV - Feyenoord - Peter - 22-12-2008

Maza links centraal laten spelen? [-X
Ik blijf erbij dat Kromkamp-Marcellis- Brechet-Salcido de best mogelijke PSV verdediging is al heb ik de Brechet van uit bij FC Utrecht al tijden niet meer gezien.

Overigens belachelijk dat Tiendalli na dat opstootje gespaard werd door de scheids omdat hij al geel had.. hij en Danko hadden gewoon geel moeten krijgen. En die overtreding was ook al donkergeel dus die is zwaar ten onrechte niet geschorst tegen NAC.

Re: PSV - Feyenoord - waf - 22-12-2008

Peter Wrote:Overigens belachelijk dat Tiendalli na dat opstootje gespaard werd door de scheids omdat hij al geel had.. hij en Danko hadden gewoon geel moeten krijgen. En die overtreding was ook al donkergeel dus die is zwaar ten onrechte niet geschorst tegen NAC.

stel je niet aan man. die overtreding was gewoon geel en bij dat opstootje was niets aan de hand, behalve dan dat lazofiets wel een keer geel had mogen krijgen voor zijn onuitstaanbaar gemekker. wat een randdebiel is dat toch.

waf Wrote:
Peter Wrote:Overigens belachelijk dat Tiendalli na dat opstootje gespaard werd door de scheids omdat hij al geel had.. hij en Danko hadden gewoon geel moeten krijgen. En die overtreding was ook al donkergeel dus die is zwaar ten onrechte niet geschorst tegen NAC.

stel je niet aan man. die overtreding was gewoon geel en bij dat opstootje was niets aan de hand, behalve dan dat lazofiets wel een keer geel had mogen krijgen voor zijn onuitstaanbaar gemekker. wat een randdebiel is dat toch.

Tiendalli gedroeg zich net zo en daar staan alleen geel voor beiden voor, ongeacht of je der al één hebt, klaar. En dan had Feyenoord nog maar 2 verdedigers gehad en had Afellay nog mee punten voor mn team kunnen scoren. :p

Re: PSV - Feyenoord - waf - 22-12-2008

Peter Wrote:
waf Wrote:

Tiendalli gedroeg zich net zo en daar staan alleen geel voor beiden voor, ongeacht of je der al één hebt, klaar. En dan had Feyenoord nog maar 2 verdedigers gehad en had Afellay nog mee punten voor mn team kunnen scoren. :p

dat ze geel gaven bij zo'n opstootje is vier seizoenen geleden ingegaan en daar hebben ze zich ongeveer 4 wedstrijden aan gehouden.

appelvlaai speelde een erg matig duel (werd bij de goal ff vergeten door bruins en el amadi), dus ik denk dat de kans klein is dat hij zich tegen 10 man wel verder had onderscheiden.

Re: PSV - Feyenoord - Lamme Lennie - 22-12-2008

Waf, wat vind je van El Ahmadi? Binnengehaald als DE topaankoop van dit seizoen maar ik zie het echt niet.
Bij Twente dacht iedereen dat ze zo goed draaiden vanwege het duo Engelaar en EA, maar zonder die 2 draait Twente ook prima. Ik moet zeggen dat ik het gewoon een middelmatige balafpakker vind en niet goed genoeg voor Feyenoord.

Re: PSV - Feyenoord - gittermaster - 22-12-2008

Quote:Ik moet zeggen dat ik het gewoon een middelmatige balafpakker vind en niet goed genoeg voor Feyenoord.

ik denk dat Takak nog prima mee kan komen daar