The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM teams 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM teams 2009 (/showthread.php?tid=4131)



Re: FTM teams 2009 - centre court - 27-02-2009

hup novak


Re: FTM teams 2009 - kuiper - 28-02-2009

Ik weet niet wie de verwerking doet, maar ik heb het idee dat als het goed gaat met degene dat het binnnn 1 minuut is verwerkt, maar nu is bijvoorbeeld Ferrer nog niet eens verwerkt.
Maakt mij niet uit hoor, maar het valt me wel op. :roll:


Re: FTM teams 2009 - buurs - 28-02-2009

het is weekend, kuiper.

relax :8:


Re: FTM teams 2009 - kuiper - 28-02-2009

Onzin.
Ik zeg toch dat het mij niet uitmaakt, ik kan wel rekenen. :lol:
Maar dat heeft niets te maken met weekend en ik had vanmiddag nog geen weekend hoor.


Re: FTM teams 2009 - buurs - 28-02-2009

Maar nu is het wel weekend.
En de degene die de verwerking doet zit waarschijnlijk in de kroeg :wink:


Re: FTM teams 2009 - kuiper - 28-02-2009

Vanaf vanmiddag al, zal hij al wel lekker zat zijn. :wink:


Re: FTM teams 2009 - andre - 28-02-2009

De resterende kanshebbers op de winst zijn:
Omyaca (1305) Fish Ferrer Vassallo Acasuso Monfils
Chiel Montagne (1267) Korolev Vassallo Almagro Acasuso
Scholten (1222) Korolev Vassallo Almagro Acasuso Monfils
Kooltje (1152) Korolov Ferrer Almagro


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 28-02-2009

Dat heeft er niets mee te maken Kuiper, normaal doe ik het inderdaad een minuut na de wedstrijd, maar zoals je ook al aan mijn hoeveelheid posts deze week kan zien ben ik retedruk, en heb ik er gewoon geen tijd voor gehad. Heeft niets met mijn dramatische team van deze week te maken.

En om verdere insinuaties te voorkomen, ik vertrek nu naar Londen (Arsenal-Fulham Hakkuh), dus zal tot dinsdag niet hier zijn.


Re: FTM teams 2009 - kuiper - 28-02-2009

mindlight Wrote:Dat heeft er niets mee te maken Kuiper, normaal doe ik het inderdaad een minuut na de wedstrijd, maar zoals je ook al aan mijn hoeveelheid posts deze week kan zien ben ik retedruk, en heb ik er gewoon geen tijd voor gehad. Heeft niets met mijn dramatische team van deze week te maken.

En om verdere insinuaties te voorkomen, ik vertrek nu naar Londen (Arsenal-Fulham Hakkuh), dus zal tot dinsdag niet hier zijn.

Hé mindlight, geeft niks man. Ik heb er echt geen haast mee. En qua drukte kunnen we elkaar de hand geven. Gewoon niet normaal meer, ik heb zelfs werk meegenomen naar huis. :crazy:
Veel plezier in Engeland!!


Re: FTM teams 2009 - andre - 28-02-2009

Weekwinst:
Omyaca (1470) Fish Ferrer Monfils
Scholten (1462) Korolev Almagro Monfils
Kooltje (1302) Korolov Ferrer Almagro
Lang spannend deze week.


Re: FTM teams 2009 - cruijff - 28-02-2009

garcia had moeten winnen Sad Maar ja wel terecht verloren he Wink


Re: FTM teams 2009 - andre - 28-02-2009

Als Almagro wint of Korolev verder komt dan Fish dan is Scholten weekwinnaar.
Als Monfils wint en Fish minimaal even ver als Korolev dan is Omyaca weekwinnaar.


Re: FTM teams 2009 - Haggie - 28-02-2009

HUP ALMAGRO!!!!!!!!!!!!!


Re: FTM teams 2009 - Scholten! - 01-03-2009

Volgens mij heb ik de weekzege te pakken, tot mijn grote blijdschap! Zal wel beetje jammer zijn als ik volgende week weer ergens onderaan bungel, want van constante resultaten is dit seizoen nog geen sprake. Maar je kan dit seizoen elke week grote verschillen maken en dat maakt het wel zo leuk. Korolev nog even winnen, dan is de week helemaal geslaagd.


Re: FTM teams 2009 - buurs - 01-03-2009

Feli Scholten =D>

Volgende week zal je een gemiddelde score hebben :wink:


Re: FTM teams 2009 - kooltje - 01-03-2009

Feli Scholten!
Koro moet die finale winnen voor mijn Bronze medaille...En voor 100 puntjes extra tov veel managers.


Re: FTM teams 2009 - andre - 01-03-2009

Feli Scholten!
Ik gun Omyaca wel een bronzen medaille.


Re: FTM teams 2009 - centre court - 01-03-2009

feli skolt!


Re: FTM teams 2009 - Bocaloca - 01-03-2009

iemand die mijn team kan maken morgne

Zit in hotel voor de zaak Sad


Re: FTM teams 2009 - andre - 01-03-2009

Volgende week is de Davis Cup, dus geen toernooien.


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 12-03-2009

Mooi, Nadal maar 6x gekozen, laat hem nu ook maar winnen ook dan!

R. Nadal Indian Wells 0 in 14360
D. Ferrer Indian Wells 0 in 3025
J. Tsonga Indian Wells 0 in 3300
M. Cilic Indian Wells 0 in 2510
S. Giraldo Indian Wells out 593
L. Hewitt Indian Wells 0 in 1005


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 12-03-2009

Buurs, ben/was je dronken?

Kiefer, PHM, Bellucci, Melzer, Kim Undecided


Re: FTM teams 2009 - centre court - 12-03-2009

Come on Fedex!


Re: FTM teams 2009 - centre court - 12-03-2009

buurs zal er wel op gokken dat nadal en federer geen finale spelen. hij hoopt met dat kleine grut een beetje te sprokkelen.


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 12-03-2009

centre court Wrote:buurs zal er wel op speculeren dat nadal en federer geen finale spelen. hij hoopt met dat kleine grut een beetje te sprokkelen.
Maar dan neem je toch niet die gasten die ik noem?! Dan neem je toch Monfils of Roddick of Kohl of Stepa?


Re: FTM teams 2009 - Haggie - 12-03-2009

Ad Wim Wrote:Buurs, ben/was je dronken?

Kiefer, PHM, Bellucci, Melzer, Kim Undecided

Ik snap dit ook niet. Normaal zit er nog wel beetje een logica in. Maar nu? Mochten deze jongens al een rondje of 2 winnen hebben ze pas 45 punten :-({|=


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 12-03-2009

Ik heb toch maar voor Nadal gekozen, ondanks dat ie erg duur was. Beetje stom dat ik hem tijdens de AO niet had, maar toen had ik nog niet door hoe ontzettend topzwaar die puntenverdeling is.
Ik zie Nadal toch wel als topfavoriet op voorhand, met behoorlijke voorsprong op Federer, Djoko, Murray en Tsonga. Murray lag vorige week nog ziek in bed en schijnt heel erg afgevallen te zijn door die ziekte, dat durfde ik dus niet aan. Heb wel aan Djoko gedacht, maar vind hem toch nog te wisselvallig om zomaar even Stepanek, Ferrer/Roddick en Nadal te verslaan. Want hij moet wel de finale halen om rendabel te zijn. En Federer, tja, eigenlijk geen moment aan gedacht terwijl ie toch vrij eenvoudig in de SF moet kunnen komen.
Dus toch maar Nadal.
Eerst had ik een team zonder top 4, maar dan kom je uit op onzekere jongens als Monfils, Potro, Stepanek of Gonzo/Blake en dat wilde ik toch eigenlijk ook niet. Dan ga ik toch liever voor de (relatieve) zekerheid van Nadal.

Verder speculeerde ik er al op dat heel veel mensen Roddick zouden hebben en vond ik Ferrer een leuke gok. Staat voor in H2H tegen Roddick en is aardig in vorm. Ik vrees alleen een beetje voor Fish...

En mijn last-minute wissel dus: Cilic erin (met het oog op een zwakke Murray) en Kohl/Haas eruit. Haas was ik gewoon echt niet blij mee en Kohl moet wel heel vaak stunten op een beetje rendabel te worden.


Re: FTM teams 2009 - centre court - 12-03-2009

We kunnen deze week de spelers van buurs die uitgeschakeld worden mooi aftellen naar 0. :-({|=


Re: FTM teams 2009 - Bocaloca - 12-03-2009

Ad Wim Wrote:Mooi, Nadal maar 6x gekozen, laat hem nu ook maar winnen ook dan!

R. Nadal Indian Wells 0 in 14360
D. Ferrer Indian Wells 0 in 3025
J. Tsonga Indian Wells 0 in 3300
M. Cilic Indian Wells 0 in 2510
S. Giraldo Indian Wells out 593
L. Hewitt Indian Wells 0 in 1005

Speler Toernooi Punten in/out Waarde
R. Nadal Indian Wells 0 in 14360
M. Ancic Indian Wells 0 in 1795
J. Tsonga Indian Wells 0 in 3300
M. Cilic Indian Wells 0 in 2510
J. Blake Indian Wells 0 in 2990


Re: FTM teams 2009 - buurs - 12-03-2009

Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Buurs, ben/was je dronken?

Kiefer, PHM, Bellucci, Melzer, Kim Undecided

Ik snap dit ook niet. Normaal zit er nog wel beetje een logica in. Maar nu? Mochten deze jongens al een rondje of 2 winnen hebben ze pas 45 punten :-({|=


Haggie Wrote:Buursmans.. licht eens toe =D>


Kiefer, PHM en Melzer hoeven maar 1 wedstrijd te winnen tegen allemaal prutsers voor 45 punten.

Als je iemand van de top 4 neemt, moet degene iig de finale halen om rendabel te zijn.
Daartoe geef ik Nadal en Federer de beste kans, maar aangezien het best of 3 is, kan Nadal gerust verliezen van Nalbandian, Monfils, Djokovic en wellicht Roddick/Ferrer.

Federer kan in de halve finale eigenlijk alleen verliezen van Murray als hij fit genoeg is.
Maar Federer blijft klagen over zijn rug, dus ik wou het risico niet nemen.

Met de dure jongens moet je de winnaar hebben om een flinke slag te slaan.
Kies je de verkeerde, dan kun je alleen maar verliezen.