The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM teams 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM teams 2009 (/showthread.php?tid=4131)



Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 14-04-2009

Als we iedereen moeten nemen waartegen Murray het moeilijk had/heeft, dan krijgen we allemaal heel volle teams!


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 14-04-2009

_Tampie Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Volgens mij wordt Robredo nu overschat.

Kansenverhouding tegen Monaco is ongeveer 60-40 in zijn voordeel, maar als Monaco zo speelt als tegen Murray op HC in Miami dan gaat Monaco deze pot pakken.
Als robredo zo speelt als tijdens zijn toernooi overwinningen op gravel maakt fedex zelfs geen kans. Monaco op HC is een beetje een stroeve vergelijking. Maar goed jij schermt jezelf goed af, door monaco als underdog meer te zetten. Wanneer hij wint kom je populair doen en wanneer hij verliest kon dat gebeuren en ben je blij met 45 punten. Halve finale wordt: Robredo - Almagro!

Undecided

Gelukkig neem jij jezelf nog wel serieus.
Beetje inconsequent dit; op de onzin van Haggie wel reageren, maar op de onzin van Buurs niet...


Re: FTM teams 2009 - buurs - 14-04-2009

Omdat hij het eens is met Buurs :wink:


Re: FTM teams 2009 - _Tampie - 14-04-2009

buurs Wrote:Volgens mij wordt Robredo nu overschat.

Kansenverhouding tegen Monaco is ongeveer 60-40 in zijn voordeel, maar als Monaco zo speelt als tegen Murray op HC in Miami dan gaat Monaco deze pot pakken.

Ik schat hem in op 67/33.
Monaco was in 2007 een van de grote mannen op gravel.
In 2008 kon hij ineens weinig.
Dit jaar heeft hij met zijn finaleplaats in BA wel aangetoond dat hij weer goed is; in BA verloor hij de finale 3e set tiebreak van.... Robredo. Nu zonder thuisvoordeel.


Re: FTM teams 2009 - buurs - 14-04-2009

Maar Monaco heeft wel weer meer ritme.

Ik moet het allemaal nog zien.
Ik kan er natuurlijk compleet naast zitten, maar verwacht een close wedstrijd.


Re: FTM teams 2009 - _Tampie - 14-04-2009

Ad Wim Wrote:Beetje inconsequent dit; op de onzin van Haggie wel reageren, maar op de onzin van Buurs niet...

1 tegelijk hè. :wink:
En met Buurs ben ik het inderdaad redelijk eens in deze, ik heb Robredo ook niet. Al scheelde het niet veel of hij had de 'cut' gehaald (maar dan zowel hij als Monaco).

Fedex kansloos tegen Robredo, SF Almagro ( =D> ) - Robredo.... Kom op zeg....

En dan begrijpt Haggie de vergelijking niet met Monaco op HC.... het toont zijn vorm aan, en op gravel is Monaco in vorm nog lastiger.


Re: FTM teams 2009 - Elikian - 14-04-2009

Laat ik het erop houden dat het meer dan HOOG tijd is dat Monaco weer eens wat gaat presteren.


Re: FTM teams 2009 - _Tampie - 14-04-2009

Elikian Wrote:Laat ik het erop houden dat het meer dan HOOG tijd is dat Monaco weer eens wat gaat presteren.

Heb jij aandelen Juan Monaco in de tennis stock market soms?


Re: FTM teams 2009 - Elikian - 14-04-2009

Yup Big Grin


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 14-04-2009

:lol:


Re: FTM teams 2009 - Haggie - 14-04-2009

_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Beetje inconsequent dit; op de onzin van Haggie wel reageren, maar op de onzin van Buurs niet...

1 tegelijk hè. :wink:
En met Buurs ben ik het inderdaad redelijk eens in deze, ik heb Robredo ook niet. Al scheelde het niet veel of hij had de 'cut' gehaald (maar dan zowel hij als Monaco).

Fedex kansloos tegen Robredo, SF Almagro ( =D> ) - Robredo.... Kom op zeg....

En dan begrijpt Haggie de vergelijking niet met Monaco op HC.... het toont zijn vorm aan, en op gravel is Monaco in vorm nog lastiger.

Ga maar lekker berekeningen maken Tampie! We zullen het nog wel zien. Al die procenten los laten op wedstrijden. Volgens mij heeft robredo dit jaar zijn vorm wel aangetoond. Maar goed, zoals ik al zei.. Mocht robredo verliezen komen jullie gloryhunten en niet dan is het logisch. Ik schat die kans op 100%!!!!


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 14-04-2009

Is dat zo Haggerman? :-"


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 14-04-2009

_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Beetje inconsequent dit; op de onzin van Haggie wel reageren, maar op de onzin van Buurs niet...

1 tegelijk hè. :wink:
En met Buurs ben ik het inderdaad redelijk eens in deze, ik heb Robredo ook niet. Al scheelde het niet veel of hij had de 'cut' gehaald (maar dan zowel hij als Monaco).

Fedex kansloos tegen Robredo, SF Almagro ( =D> ) - Robredo.... Kom op zeg....

En dan begrijpt Haggie de vergelijking niet met Monaco op HC.... het toont zijn vorm aan, en op gravel is Monaco in vorm nog lastiger.
Godver, heel verhaal geschreven, klapt internet eruit...

Maar goed, waar het op neer komt is dat het wel heel opportuun is om te zeggen dat Monaco kans maak op basis van 1 leuke set tegen Murray op HC. Robredo wint al 15 gravelpotten dit seizoen en is duidelijk in vorm. Dus Monaco meer ritme dan Robredo :roll:

Maar het ging me vooral om Ferrer en Almagro, waarvan Buurs zei dat die max 90 punten zouden halen. Dat is natuurlijk puur hopen, en totaal niet reëel. In dat kwart zijn ze beiden in hun vorm in staat om daar de SF te halen en is een QF tussen beiden zeker reëel te noemen. Djoko's vorm is ook niet over naar huis te schrijven en speelt zijn eerste potten op gravel, en ik moet ook nog maar zien of Verdasco's alles-of-niets-spelletje werkt op gravel tegen een grinder als Ferrer.


Re: FTM teams 2009 - buurs - 14-04-2009

monaco heeft meer ritme dan tijdens de vorige graveltoernooien.

ik vergeleek hem niet met robredo.

djoko heeft als DC gespeeld en aardig gespeeld tegen Nadal.

Ik denk dat Djoko de halve finale hier haalt.


Re: FTM teams 2009 - Haggie - 14-04-2009

Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Beetje inconsequent dit; op de onzin van Haggie wel reageren, maar op de onzin van Buurs niet...

1 tegelijk hè. :wink:
En met Buurs ben ik het inderdaad redelijk eens in deze, ik heb Robredo ook niet. Al scheelde het niet veel of hij had de 'cut' gehaald (maar dan zowel hij als Monaco).

Fedex kansloos tegen Robredo, SF Almagro ( =D> ) - Robredo.... Kom op zeg....

En dan begrijpt Haggie de vergelijking niet met Monaco op HC.... het toont zijn vorm aan, en op gravel is Monaco in vorm nog lastiger.
Godver, heel verhaal geschreven, klapt internet eruit...

Maar goed, waar het op neer komt is dat het wel heel opportuun is om te zeggen dat Monaco kans maak op basis van 1 leuke set tegen Murray op HC. Robredo wint al 15 gravelpotten dit seizoen en is duidelijk in vorm. Dus Monaco meer ritme dan Robredo :roll:

Maar het ging me vooral om Ferrer en Almagro, waarvan Buurs zei dat die max 90 punten zouden halen. Dat is natuurlijk puur hopen, en totaal niet reëel. In dat kwart zijn ze beiden in hun vorm in staat om daar de SF te halen en is een QF tussen beiden zeker reëel te noemen. Djoko's vorm is ook niet over naar huis te schrijven en speelt zijn eerste potten op gravel, en ik moet ook nog maar zien of Verdasco's alles-of-niets-spelletje werkt op gravel tegen een grinder als Ferrer.
Notworthy


Re: FTM teams 2009 - Haggie - 14-04-2009

iedereen denkt en rekent maar lekker raak, we zullen het wel zien rest vd week.


Re: FTM teams 2009 - _Tampie - 14-04-2009

In het kwart van Djoko zijn er een aantal gegadigden, en Ferrer en Almagro zijn er daar 2 van. Verdasco en Djoko zelf de anderen, de kleintjes hier zijn vrijwel kansloos op de SF. Ik zie Djoko als de te verwachten SF hier, maar hierover ben ik minder zeker als Nadal en Federer.

Ik heb dus wel Almagro, die ik 10% kans geef op een SF, en geen Robredo, die ik 5% kans geef op een SF.


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 14-04-2009

Tsja, maar ik acht de kans dat jouw percentages kloppen 23,743%, en derhalve te onbetrouwbaar.


Re: FTM teams 2009 - _Tampie - 14-04-2009

En als je mij nu dus vraagt waar ik verwacht dat Almagro en Ferrer stranden, dan zeg ik op 90 punten. Maar dat dat hun maximum is dat zeg ik niet, ze hebben zelfs meer kans om de verwachting te overtreffen dan Robredo (verwachting 180 punten).


Re: FTM teams 2009 - _Tampie - 14-04-2009

mindlight Wrote:Tsja, maar ik acht de kans dat jouw percentages kloppen 23,743%, en derhalve te onbetrouwbaar.

:^o


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 14-04-2009

_Tampie Wrote:En als je mij nu dus vraagt waar ik verwacht dat Almagro en Ferrer stranden, dan zeg ik op 90 punten. Maar dat dat hun maximum is dat zeg ik niet, ze hebben zelfs meer kans om de verwachting te overtreffen dan Robredo (verwachting 180 punten).
Kijk, in deze redenatie kan ik me prima vinden. Maar goed, een dergelijke redenatie kun je van Buurs ook moeilijk verwachten.

En puur op plaatsing en prestatie dit seizoen zou je idd zeggen dat ze beiden 90 punten halen. Maar dit is gravel, en daarin zie ik Ferrer gewoon (licht) favoriet tegen Verdasco en Almagro een goede kans maken tegen Djoko. Djoko haalde weliswaar de finale in Miami, maar het niveau was niet om over naar huis te schrijven...


Re: FTM teams 2009 - _Tampie - 14-04-2009

Op gravel zijn verrassingen wat normaler dan op HC. Ik acht Verdasco weer licht favoriet tegen Ferrer.


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 14-04-2009

buurs Wrote:ferrer is ook zo'n keuze....
hij gaat het heel zwaar krijgen tegen lopez (let op mijn woorden).
Undecided


Re: FTM teams 2009 - buurs - 14-04-2009

Dit is 1 van de weinige voorspellingen waar ik er naast zat :wink:

JCF was vorige week pas een must-pick


Re: FTM teams 2009 - andre - 14-04-2009

Evenals Hewitt


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 15-04-2009

buurs Wrote:Seppi is een lastige klant voor Federer op deze ondergrond.

Ik zeg Federer wint 7-5 4-6 6-3



Re: FTM teams 2009 - buurs - 16-04-2009

Zoek mijn quote vast even op, Adje


Re: FTM teams 2009 - buurs - 16-04-2009

al gevonden Ad?


Re: FTM teams 2009 - Bocaloca - 16-04-2009

:nono:


Re: FTM teams 2009 - buurs - 16-04-2009

Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Buurs, kun je me uitleggen waarom je geen Robredo en Nalbi of Acasuso hebt?
Robreod is idd echt wel een must-pick if ever there was one. Als je die niet neemt, snap je het niet. Maar Monaco zal nu natuurlijk wel winnen, Buurs' afgelopen weken even bekeken :lol:

Nalbi/Acasuso niet snap ik nog wel, maar zowel Ferrer als Almagro niet nemen lijkt me op voorhand ook niet verstandig.

Mooi om terug te lezen en dan vooral de laatste onderstreepte zin :lol: