The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM teams 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM teams 2009 (/showthread.php?tid=4131)



Re: FTM teams 2009 - mindlight - 20-04-2009

Ferrer richt zich op dit toernooi? Hij weet wel beter Undecided Kukushkin zal nog wel lukken. Soderling wordt al lastiger, en Robredo zal te moeilijk worden. Zijn vorm tegen de grotere jongens is dit jaar ook niet best natuurlijk

Acasuso is helemaal niets in Europa, vorige week al opvallend vaak gekozen en nu weer. Ik snap daar niets van, natuurlijk wint Gonzo dat.


Re: FTM teams 2009 - kooltje - 20-04-2009

andre Wrote:Ik kijk nooit na het verleden van een toernooi en al helemaal niet naar HtH's.
Hoort bij het spel...


Re: FTM teams 2009 - kooltje - 20-04-2009

mindlight Wrote:Ferrer richt zich op dit toernooi? Hij weet wel beter Undecided Kukushkin zal nog wel lukken. Soderling wordt al lastiger, en Robredo zal te moeilijk worden. Zijn vorm tegen de grotere jongens is dit jaar ook niet best natuurlijk

Acasuso is helemaal niets in Europa, vorige week al opvallend vaak gekozen en nu weer. Ik snap daar niets van, natuurlijk wint Gonzo dat.

Stond op zn site vorige week...


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 20-04-2009

kooltje Wrote:
andre Wrote:Ik kijk nooit na het verleden van een toernooi en al helemaal niet naar HtH's.
Hoort bij het spel...

Mwa gedeeltelijk, soms hebben lotingen heel erg meegezeten of komt de H2H niet overeen met de ondergrond van de huidige week. Het is allemaal relatief.
Maar ik kijk er idd ook altijd naar, en in extreme gevallen (zoals deze week met Nieminen-Lopez) laat ik me er wel door leiden.


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 20-04-2009

kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Ferrer richt zich op dit toernooi? Hij weet wel beter Undecided Kukushkin zal nog wel lukken. Soderling wordt al lastiger, en Robredo zal te moeilijk worden. Zijn vorm tegen de grotere jongens is dit jaar ook niet best natuurlijk

Acasuso is helemaal niets in Europa, vorige week al opvallend vaak gekozen en nu weer. Ik snap daar niets van, natuurlijk wint Gonzo dat.

Stond op zn site vorige week...

Uhh ja, maar behalve over blessures zijn opmerkingen van tennissers vaak nietszeggend. Ze richten zich namelijk altijd op het eerstvolgende toernooi


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 20-04-2009

kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Dat zal zijn omdat Davy max SF haalt, en het dan wel een dure jongen is natuurlijk. Wel een leuke keuze, en bij afzeggen/tegenvallen Nadal een grote kanshebber op de titel.
Klopt...Maar vind de eerste rondes redelijk zeker voor zover dat kan op gravel...
Dat heb ik met Robredo en Gonzo, die zie ik toch wel de kwart halen en dan nog maar zien.

Ferrer ook al zo vaak gekozen, die werd vorige week weggespeeld en door iedereen weggehoond. En nu 17x gekozen...
Ferrer goed verleden hier...Richt zich op dit toernooi.
Gonzo voor mij toch een beetje een vraagteken...Kan er zomaar af eerste ronde. 3 van de 4x eerste ronde exit hier.
Robredo nog een veel beter verleden hier.

En Gonzo staat dik voor tegen Acasuso en Monaco, daar kijk ik wel naar, net als dat Berdych voor staat tegen Verdasco.


Re: FTM teams 2009 - kooltje - 20-04-2009

Gebeurd toch maar heel zelden dat een speler goed presteert na een aantal vroege exits


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 20-04-2009

d=t

Maar nee hoor, dat gebeurt regelmatig. Wie bedoel je nu specifiek?


Re: FTM teams 2009 - kooltje - 20-04-2009

Ja Robredo lang gehad maar niet genomen..Ben geen fan van hem...


Re: FTM teams 2009 - kooltje - 20-04-2009

mindlight Wrote:d=t

Maar nee hoor, dat gebeurt regelmatig. Wie bedoel je nu specifiek?
In dit geval Gonzo...


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 20-04-2009

Ik had trouwens na heel lang puzzelen iets van 1100 over, en kon kiezen tussen Monaco en Fognini. Monaco lijkt logischer, maar ik vond dat ik Fognini moest hebben, dus vandaar hem gekozen.


Re: FTM teams 2009 - kooltje - 20-04-2009

Ad Wim Wrote:Ik had trouwens na heel lang puzzelen iets van 1100 over, en kon kiezen tussen Monaco en Fognini. Monaco lijkt logischer, maar ik vond dat ik Fognini moest hebben, dus vandaar hem gekozen.
Tja...Ik ga dan toch voor Monaco...Die kan toch verder komen in topvorm


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 20-04-2009

kooltje Wrote:
mindlight Wrote:d=t

Maar nee hoor, dat gebeurt regelmatig. Wie bedoel je nu specifiek?
In dit geval Gonzo...

Dan heb je denk ik iets gemist. Hij heeft in 2009 pas 1 vroege exit gehad, tegen Step op HC, dat kan gebeuren.


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 20-04-2009

kooltje Wrote:
mindlight Wrote:d=t

Maar nee hoor, dat gebeurt regelmatig. Wie bedoel je nu specifiek?
In dit geval Gonzo...
Dat is zo, maar dat heeft Verdasco bijv ook. En Robredo heeft hier al eens gewonnen.
Het was gewoon best lastig, maar ik ben voor de grote jongens gegaan ipv ogenschijnlijke zekerheidjes als Martin bijv.


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 20-04-2009

mindlight Wrote:
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:d=t

Maar nee hoor, dat gebeurt regelmatig. Wie bedoel je nu specifiek?
In dit geval Gonzo...

Dan heb je denk ik iets gemist. Hij heeft in 2009 pas 1 vroege exit gehad, tegen Step op HC, dat kan gebeuren.
Hij bedoelt in Barcelona...


Re: FTM teams 2009 - kooltje - 20-04-2009

mindlight Wrote:
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:d=t

Maar nee hoor, dat gebeurt regelmatig. Wie bedoel je nu specifiek?
In dit geval Gonzo...

Dan heb je denk ik iets gemist. Hij heeft in 2009 pas 1 vroege exit gehad, tegen Step op HC, dat kan gebeuren.
In Barcelona uiteraard...3 van de 4


Re: FTM teams 2009 - kooltje - 20-04-2009

Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:d=t

Maar nee hoor, dat gebeurt regelmatig. Wie bedoel je nu specifiek?
In dit geval Gonzo...
Dat is zo, maar dat heeft Verdasco bijv ook. En Robredo heeft hier al eens gewonnen.
Het was gewoon best lastig, maar ik ben voor de grote jongens gegaan ipv ogenschijnlijke zekerheidjes als Martin bijv.
Ik ook...vind het zo toch leuker.
Belangrijk worden de prestaties van Verdasco, Robredo, Ferrer en in mijn geval Davy.


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 20-04-2009

Ik vind het ook gek dat mensen meer voor Ferrer en Verdasco gaan dan voor Wawrinka. En Robredo 6x vind ik echt heel opvallend. Maar goed, we zien het allemaal wel. Ik ga slapen.


Re: FTM teams 2009 - kooltje - 20-04-2009

Ik ook...
Morgen meteen belangrijk met Martin Andreev


Re: FTM teams 2009 - Overdune - 21-04-2009

mindlight Wrote:Ferrer richt zich op dit toernooi? Hij weet wel beter Undecided Kukushkin zal nog wel lukken. Soderling wordt al lastiger, en Robredo zal te moeilijk worden. Zijn vorm tegen de grotere jongens is dit jaar ook niet best natuurlijk

Acasuso is helemaal niets in Europa, vorige week al opvallend vaak gekozen en nu weer. Ik snap daar niets van, natuurlijk wint Gonzo dat.

Almagro, Nieminen, Soderling, Youzhny en Berdych daarentegen zijn natuurlijk volkomen logische keuzes. :-k


Re: FTM teams 2009 - _Tampie - 21-04-2009

Ferrero staat in mijn team :-k .
Ik weet toch zeker dat ik hem heb vervangen door Martin en daarna op submit heb geklikt, maar niet gecheckt of het is doorgekomen. Kan het dat als je te lang staat ingelogd de wijzigingen niet meer doorkomen?


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 21-04-2009

Overdune Wrote:
mindlight Wrote:Ferrer richt zich op dit toernooi? Hij weet wel beter Undecided Kukushkin zal nog wel lukken. Soderling wordt al lastiger, en Robredo zal te moeilijk worden. Zijn vorm tegen de grotere jongens is dit jaar ook niet best natuurlijk

Acasuso is helemaal niets in Europa, vorige week al opvallend vaak gekozen en nu weer. Ik snap daar niets van, natuurlijk wint Gonzo dat.

Almagro, Nieminen, Soderling, Youzhny en Berdych daarentegen zijn natuurlijk volkomen logische keuzes. :-k

Almagro lijkt mij vrij logisch ja, en met de rest moet ik toch iets proberen te forceren.


Re: FTM teams 2009 - Bocaloca - 21-04-2009

moet je amar voor 10en op submit klikken Tongue


Re: FTM teams 2009 - buurs - 21-04-2009

Ad Wim Wrote:Mooi, ik heb iig geen standaardteam. Gonzo, Robredo en Berdych moeten het gaan doen onderin voor mij. Hopelijk heb ik daarvan iig drie kwartfinalisten en het liefst twee halve finalisten.

Ik vind het ook maar aparte keuzes van iedereen. Verdasco zo vaak en Robredo zo weinig. Verdasco moet voor dat geld de finale halen, en dat is nog maar de vraag. Ik heb hem iig geen enkel moment overwogen...

In het onderste gedeelte moet je naar mijn mening de finalist hebben.

Robredo, Ferrer, Gonzo en Verdasco zijn de favorieten om dit te bereiken.
Daarom voor de 3 spanjaarden gegaan. Barcelona is toch altijd extra motiverend voor die jongens.

Gonzo zit in een lastig stukje en heb hem daarom laten liggen.


Re: FTM teams 2009 - _Tampie - 21-04-2009

Als ik voor het klassement had gegaan had ik zowel Robredo als Ferrer genomen, de kans is vrij groot dat zij uitmaken wie in de SF speelt en dus ook goed mogelijk dat hier de finalist vandaan komt. Omdat ik voor goud speel heb ik Wawrinka genomen ipv Robredo, Wawrinka haalde hier 2 keer de halve finale de laatste 3 keer, en daarvoor als Q al eens de QF.


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 21-04-2009

_Tampie Wrote:Als ik voor het klassement had gegaan had ik zowel Robredo als Ferrer genomen, de kans is vrij groot dat zij uitmaken wie in de SF speelt en dus ook goed mogelijk dat hier de finalist vandaan komt. Omdat ik voor goud speel heb ik Wawrinka genomen ipv Robredo, Wawrinka haalde hier 2 keer de halve finale de laatste 3 keer, en daarvoor als Q al eens de QF.
Ongeveer mijn redenatie. Ik zie Wawrinka in zijn huidige vorm en gezien zijn loting toch wel als een van de voorname favorieten voor zijn kwart. Davy is er nog niet en de rest zijn pannenkoeken.
Zowel Robredo als Ferrer nemen is wel heel erg veilig en beiden zijn nou ook weer niet zo in vorm, dat ze zeker de kwartfinale halen.

En Gonzo heeft in mijn ogen juist een van de makkelijkste stukjes, en daarom heb ik hem genomen. En Gonzo is wel zo iemand die hier de finale kan halen bij een goede run.


Re: FTM teams 2009 - andre - 21-04-2009

_Tampie Wrote:Ferrero staat in mijn team :-k .
Ik weet toch zeker dat ik hem heb vervangen door Martin en daarna op submit heb geklikt, maar niet gecheckt of het is doorgekomen. Kan het dat als je te lang staat ingelogd de wijzigingen niet meer doorkomen?
Als je scherm te lang open staat zonder dat je iets doet, wordt je automatisch uitgelogd (zonder dat je dat ziet). Als je daarna nog op submit drukt, heeft het geen invloed meer (omdat je al uitgelogd was). je komt dan weer in het aanlogscherm terecht.


Re: FTM teams 2009 - _Tampie - 21-04-2009

andre Wrote:
_Tampie Wrote:Ferrero staat in mijn team :-k .
Ik weet toch zeker dat ik hem heb vervangen door Martin en daarna op submit heb geklikt, maar niet gecheckt of het is doorgekomen. Kan het dat als je te lang staat ingelogd de wijzigingen niet meer doorkomen?
Als je scherm te lang open staat zonder dat je iets doet, wordt je automatisch uitgelogd (zonder dat je dat ziet). Als je daarna nog op submit drukt, heeft het geen invloed meer (omdat je al uitgelogd was). je komt dan weer in het aanlogscherm terecht.

Andreev moet Martin er maar uit slaan dan, dan kost het me slechts 20 punten.


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 21-04-2009

Graag!


Re: FTM teams 2009 - Elikian - 22-04-2009

Bovenaan in de weekscore: Screenshot!