The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM teams 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM teams 2009 (/showthread.php?tid=4131)



Re: FTM teams 2009 - buurs - 22-06-2009

mindlight Wrote:Nou Buurs, jouw Murray & Beck versus mijn Roddick, Youzhny, Lapentti, Blake, Canas en Mannarino. Succes!

Jij ook succes!

Beck is een echte opvuller.
Ik kon nog kiezen tussen hem en Calleri...


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 22-06-2009

Ik ontdek nu het kutte aan deze deadline, normaal is het even de teams vergelijken bij grote toernooien, en dan direct starten, maar nu zitten we nog uren te wachten :-k


Re: FTM teams 2009 - buurs - 22-06-2009

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Hup Karol Beck! :8:
Hoezo hij in godsnaam? Waarom niet Mannarino bijv?

Had nog 523 over.

Dus was het Beck of Calleri.

Beck kan wel iets op gras en lopez overtuigde niet op queen's.

en meer potentie in de volgende ronde.


Re: FTM teams 2009 - kuiper - 22-06-2009

Ik zal hier van te voren mijn keuze's beargumenteren.

Ik ging uit van de volgende 1/8 finales:

Hewitt (wordt moeilijk tegen Del Potro, maar ik moest wat qua geld)
Stepanek (Gekke speler, die in mijn ogen niet zo´n hele lastige loting had)

Berdych (kan op gras best uit de voeten en hij staat ook nog bij mij in het krijt)
Roddick (als hij maar fit is, dan wordt dit de man voor mij. FINALE)

Murray (bewust dus niet gekozen. kom op jongen bezwijk onder de druk)
Wawrinka (lang in mijn team gestaan, moest keuze´s maken en stond dicht op Murray)

Gonzalez (favoriet van Haggie en Haggie is in vorm, ik hoop voor dat geld dat hij mij niet teleurstelt)
Simon (prutser, maar in dat vakje kon ik er wel 4 opnoemen die zijn plaats in kon nemen, dus niemand!)

Blake (kan wel wat op gras, hopelijk nu ook een keer op Wimbledon)
Cilic (hopelijk wint hij van Haas, ik kon hem er niet meer bij nemen)

Malisse (i hope so, anders wordt het hier die verschrikkelijke Schuettler)
Djokovic (.............. DO IT)

Mahut (leuke speler, in mijn ogen verplicht voor iedereen)
Karlovic (de man die Federer op een slechte dag er uit gaat serveren, come on IVO!!)

Soderling (stond net als Wawrinka wel een tijdje in mijn team, is er door Gionzalez uitgewipt. te dicht bij Fed)
Federer (uiteraard de favoriet, ook mijn persoonlijke. Sorry Roger, ik moest wat)


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 22-06-2009

Speciaal voor jou Buurs, gisteren in de Daily Mail een column van Roddick zelf:

Quote:People keep asking me about the ankle I injured at Queen's, but I can assure you I'm fit and ready to go. In fact, I'm more optimistic about this Wimbledon than I have been for the past couple. I've had my best start to a year since 2005 - when I last made the final here - but obviously there's the little matter of Roger and Rafa to get past, and also some guy called Andy Murray - you may have heard of him.



Re: FTM teams 2009 - kooltje - 22-06-2009

Meer dan tevreden...
Hou niet van geblesseerde spelers dus geen Roddick hier.
Voor DAncevic gegaan ipv Mahut omdat ik Karlo hier al vaak genoeg snel eruit heb zien gaan...
Youzhny is een gewaagde keuze tegen Ferrero maar daarna zie ik veel mogelijkheden! Hup Youz!


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 22-06-2009

Roddick is verre van geblesseerd Kooltje, hij is topfit!
Overigens ben ik het helemaal met Youzhny eens, als hij die eerste ronde overleeft liggen er kansen op (veel) meer.


Re: FTM teams 2009 - buurs - 22-06-2009

bedankt Ad voor dit slechte nieuws.... :wink:

Maakt niet uit.
Ik moest Haas hebben en dat kon niet met Roddick.

Ik zie Murray als enige winnen van Federer, vandaar dat ik murray ipv roddick heb.


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 22-06-2009

kuiper Wrote:Ik zal hier van te voren mijn keuze's beargumenteren.

Ik ging uit van de volgende 1/8 finales:

Hewitt (wordt moeilijk tegen Del Potro, maar ik moest wat qua geld)
Stepanek (Gekke speler, die in mijn ogen niet zo´n hele lastige loting had)

Berdych (kan op gras best uit de voeten en hij staat ook nog bij mij in het krijt)
Roddick (als hij maar fit is, dan wordt dit de man voor mij. FINALE)

Murray (bewust dus niet gekozen. kom op jongen bezwijk onder de druk)
Wawrinka (lang in mijn team gestaan, moest keuze´s maken en stond dicht op Murray)

Gonzalez (favoriet van Haggie en Haggie is in vorm, ik hoop voor dat geld dat hij mij niet teleurstelt)
Simon (prutser, maar in dat vakje kon ik er wel 4 opnoemen die zijn plaats in kon nemen, dus niemand!)

Blake (kan wel wat op gras, hopelijk nu ook een keer op Wimbledon)
Cilic (hopelijk wint hij van Haas, ik kon hem er niet meer bij nemen)

Malisse (i hope so, anders wordt het hier die verschrikkelijke Schuettler)
Djokovic (.............. DO IT)

Mahut (leuke speler, in mijn ogen verplicht voor iedereen)
Karlovic (de man die Federer op een slechte dag er uit gaat serveren, come on IVO!!)

Soderling (stond net als Wawrinka wel een tijdje in mijn team, is er door Gionzalez uitgewipt. te dicht bij Fed)
Federer (uiteraard de favoriet, ook mijn persoonlijke. Sorry Roger, ik moest wat)
Op zich leuke keuzes, al zou ik ipv Gonzo eerder Cilic en nog iemand nemen. Maar Gonzo kan ook zomaar QF halen nu, dus prima keuze. En Djokovic vind ik ook een hele leuke pick, alleen zie ik hem maar max SF halen...

Ik vind het echter wel heel risicovol, de op voorhand twee grote favorieten voor de finale niet nemen. Eentje a la, maar allebei is toch wel heel erg gokken. Moedig, maar ik vrees dat het net een paar weken te laat is...


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 22-06-2009

Dat ben ik met je eens, Murray is de enige die Federer kan verslaan, heel misschien Karlovic op een topdag maar daar geloof ik niet in.

Maar toch denk ik dat Murray R4 niet haalt, die druk, het kan gewoon niet goed gaan.


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 22-06-2009

buurs Wrote:bedankt Ad voor dit slechte nieuws.... :wink:

Maakt niet uit.
Ik moest Haas hebben en dat kon niet met Roddick.

Ik zie Murray als enige winnen van Federer, vandaar dat ik murray ipv roddick heb.
Dat klopt, Roddick wint ook nooit van Federer, Murray eerder, maar dat betekent nog niet meteen dat je moet keizen tussenbeiden. Als ze tegen elkaar in de SF komen en Murray wint, zijn ze allebei superrendabel. En ik geef Roddick een prima kans tegen Murray op gras. Maar goed dat ze niet tegen elkaar in de Queens-finale kwamen, want dan had iedereen Roddick genomen.


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 22-06-2009

Dat denk ik dus ook Ad, Roddick had daar gewoon gewonnen van Murray, op gras is hij gewoon heel lastig te verslaan, zeker in best of three.


Re: FTM teams 2009 - buurs - 22-06-2009

mindlight Wrote:Dat ben ik met je eens, Murray is de enige die Federer kan verslaan, heel misschien Karlovic op een topdag maar daar geloof ik niet in.

Maar toch denk ik dat Murray R4 niet haalt, die druk, het kan gewoon niet goed gaan.

De druk is idd zijn grootste tegenstander.

helemaal na het winnen van queen's...

het gaat heel spannend worden iig!


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 22-06-2009

En heel leuk, ik heb er zin in! Nu nog even werken en vanavond meteen al held Djokovic aan het werk zien!
En mijn halve team komt vandaag al in actie. Hup Mahut en Federer!


Re: FTM teams 2009 - buurs - 22-06-2009

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:bedankt Ad voor dit slechte nieuws.... :wink:

Maakt niet uit.
Ik moest Haas hebben en dat kon niet met Roddick.

Ik zie Murray als enige winnen van Federer, vandaar dat ik murray ipv roddick heb.
Dat klopt, Roddick wint ook nooit van Federer, Murray eerder, maar dat betekent nog niet meteen dat je moet keizen tussenbeiden. Als ze tegen elkaar in de SF komen en Murray wint, zijn ze allebei superrendabel. En ik geef Roddick een prima kans tegen Murray op gras. Maar goed dat ze niet tegen elkaar in de Queens-finale kwamen, want dan had iedereen Roddick genomen.

klopt, maar ik denk dat roddick verloren had van Blake...

in de 1e games had roddick al een aantal bp tegen gehad voor de blessure...


Re: FTM teams 2009 - kooltje - 22-06-2009

mindlight Wrote:Roddick is verre van geblesseerd Kooltje, hij is topfit!
Overigens ben ik het helemaal met Youzhny eens, als hij die eerste ronde overleeft liggen er kansen op (veel) meer.
Roddick gaat in de eerste week van Wimbledon wer door zn enkel...Onthou dat maar...
Helaas nu weer werken en vanavond pas resultaten aanschouwen.


Re: FTM teams 2009 - Chiel-Montagne - 22-06-2009

Voor de derde maal, bij een GS, bewust niemand uit de top-4 gekozen. Eens zien of het ook op Wimbledon positief uitpakt.

Heb overigens nog lang Del Potro in mijn team gehad, maar uiteindelijk toch maar gekozen om deze in te wisselen voor oa. Gonzalez (aangezien ik niet heel zeker was van Youzhny).


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 22-06-2009

Dit is trouwens het team dat ik voor Boca heb gemaakt, het alternatieve team zonder Roddick:

Speler Toernooi Punten in/out Waarde
L. Hewitt Wimbledon 10 in 1040
A. Murray Wimbledon 10 in 9230
J. Levine Wimbledon 10 in 553
J. Blake Wimbledon 10 in 2340
N. Mahut Wimbledon 10 in 500
F. Dancevic Wimbledon 10 in 621
R. Federer Wimbledon 10 in 10620


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 22-06-2009

kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Roddick is verre van geblesseerd Kooltje, hij is topfit!
Overigens ben ik het helemaal met Youzhny eens, als hij die eerste ronde overleeft liggen er kansen op (veel) meer.
Roddick gaat in de eerste week van Wimbledon wer door zn enkel...Onthou dat maar...
Helaas nu weer werken en vanavond pas resultaten aanschouwen.

Ik wil dat best onthouden, maar jij pickt hem dus niet omdat je van een blessure uitgaat?


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 22-06-2009

kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Roddick is verre van geblesseerd Kooltje, hij is topfit!
Overigens ben ik het helemaal met Youzhny eens, als hij die eerste ronde overleeft liggen er kansen op (veel) meer.
Roddick gaat in de eerste week van Wimbledon wer door zn enkel...Onthou dat maar...
Helaas nu weer werken en vanavond pas resultaten aanschouwen.
Tja, dat kun je over iedereen zeggen. En bij Wimbledon lopen die banen niet zo abrupt af.


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 22-06-2009

Tripple, kan jij aangeven welke speler van jou nog op out staat?

edit: Laat maar, met de vergelijkpagina kan ik dat natuurlijk zien.


Re: FTM teams 2009 - kuiper - 22-06-2009

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:bedankt Ad voor dit slechte nieuws.... :wink:

Maakt niet uit.
Ik moest Haas hebben en dat kon niet met Roddick.

Ik zie Murray als enige winnen van Federer, vandaar dat ik murray ipv roddick heb.
Dat klopt, Roddick wint ook nooit van Federer, Murray eerder, maar dat betekent nog niet meteen dat je moet keizen tussenbeiden. Als ze tegen elkaar in de SF komen en Murray wint, zijn ze allebei superrendabel. En ik geef Roddick een prima kans tegen Murray op gras. Maar goed dat ze niet tegen elkaar in de Queens-finale kwamen, want dan had iedereen Roddick genomen.

Flauw, ik weet het. :wink:


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 22-06-2009

Die eerste twee zijn typfouten ja, dat is wat heel anders dan een spelfout. En de derde is gewoon goed...


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 22-06-2009

Canas gewoon 8x trouwens, goede lobby ML Undecided


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 22-06-2009

:8: Maar 90 punten kan je ook niet laten liggen voor dat geld, en wie weet heeft hij gesnoept en worden het er nog wel meer


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 22-06-2009

Gonzalez ook gewoon 5x gekozen en Safin en Djokovic 4x, tjonge...


Re: FTM teams 2009 - buurs - 22-06-2009

Gonzo kan ik wel begrijpen.

De stuit op wimbledon is aardig hoog.

En hij heeft natuurlijk de service en forehand en heeft alleen als lastige tegenstanders ferrero/youzhny en wellicht kiefer


Re: FTM teams 2009 - kuiper - 22-06-2009

Ad Wim Wrote:Die eerste twee zijn typfouten ja, dat is wat heel anders dan een spelfout. En de derde is gewoon goed...

Ik wil er alleen maar mee aangeven dat als ik hier wat typ nou niet gelijk op spelfouten, etc. let.
En ik neem aan de meesten onder ons.
Het is nu al zo vaak aangehaald, dus laten we daar maar mee stoppen.


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 22-06-2009

Kiefer is nogal geblesseerd, die gaat echt geen potten breken, en ik vraag me af of hij uberhaupt zal starten.


Re: FTM teams 2009 - buurs - 22-06-2009

mindlight Wrote:Kiefer is nogal geblesseerd, die gaat echt geen potten breken, en ik vraag me af of hij uberhaupt zal starten.

wat had/heeft hij van blessure?

het is wel een goede grasspeler, maar als hij niet fit is wordt het lastig :8: