The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM teams 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM teams 2009 (/showthread.php?tid=4131)



Re: FTM teams 2009 - centre court - 17-08-2009

Federer, Verdasco en Davy! Geen Tsonga, Potro, Murray, Roddick of Djoko.


Re: FTM teams 2009 - kuiper - 17-08-2009

buurs Wrote:
Haggie Wrote:Tsongaaaa :-({|=

die heeft iedereen nu natuurlijk :wink:

Nee hoor, ik niet. Die vliegt er snel uit.


Re: FTM teams 2009 - _Tampie - 17-08-2009

kuiper Wrote:Ik ga na de deceptie van RG weer eens voor Nadal...........

Mijn nieuwe doelstelling: Kuiper inhalen. Wordt een makkie als je zo gaat spelen :wink: .


Re: FTM teams 2009 - kuiper - 17-08-2009

kuiper Wrote:Ik ga na de deceptie van RG weer eens voor Nadal...........

Wel eensgezindheid voor de forumdag van zaterdag.

Ad, Scholten, Haggie en ik allemaal voor Nadal.


Re: FTM teams 2009 - kuiper - 17-08-2009

_Tampie Wrote:
kuiper Wrote:Ik ga na de deceptie van RG weer eens voor Nadal...........

Mijn nieuwe doelstelling: Kuiper inhalen. Wordt een makkie als je zo gaat spelen :wink: .

Ik ga alleen nog maar voor medailles, niet meer voor de eindstand.....


Re: FTM teams 2009 - buurs - 17-08-2009

kuiper Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Tsongaaaa :-({|=

die heeft iedereen nu natuurlijk :wink:

Nee hoor, ik niet. Die vliegt er snel uit.

Ik ook niet :8:

Toch veel verschillen met Monsterachtig.

Hopen dat ik mijn vorm doortrek [-o<


Re: FTM teams 2009 - buurs - 17-08-2009

kuiper Wrote:
_Tampie Wrote:
kuiper Wrote:Ik ga na de deceptie van RG weer eens voor Nadal...........

Mijn nieuwe doelstelling: Kuiper inhalen. Wordt een makkie als je zo gaat spelen :wink: .

Ik ga alleen nog maar voor medailles, niet meer voor de eindstand.....

Dat lijkt me logisch :8:


Re: FTM teams 2009 - arco - 17-08-2009

Mannen, ik heb een probleem: ik sla mijn team op maar zie daar slechts twee spelers van terug: Ljubicic en Murray. Er stond een ander team dat ik hieronder zal vermelden: Kubot, Becker, Lu, Murray, Ginepri, Youzhny, Kiefer, Isner, Ljubicic, Tsonga, Guccione, Bolelli, Karlovic, Hernych. Was wel zo opgeslagen maar zie het niet terug.


Re: FTM teams 2009 - centre court - 17-08-2009

Nadal? :eeeek:

Toch weer de meeste voor Murray gegaan? Ik blijf erbij dat Montreal en Cincy niet vaak door dezelfde speler gewonnen worden. Dus boe voor Murray deze week.


Re: FTM teams 2009 - buurs - 17-08-2009

Nadal was voor mij ook een serieuze optie, maar ik vind Monfils/Karlo/Tsonga toch wel heel link.

Daarom voor Djoko gegaan.

Ik kies hem eigenlijk nooit....
Hopen dat ik hem op het juiste moment kies. [-o<


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 17-08-2009

vamos rafa!

klein gokje, maar geloof er we'll in met deze loting. alternatief was djoko en nog wat kleintjes, team van buurs eigenlijk, maar dat durfde ik toch niet meer aan.

nadeel is nu we'll dat ik een paar zekere jongens mis als hernych en guccione, maar dat moet dan maar.

lastminute twijfel was trouwens hewitt of guccione/hernych. ik vertrouw op lleyton deze week, doet het hier vaak goed.


Re: FTM teams 2009 - centre court - 17-08-2009

arco Wrote:Mannen, ik heb een probleem: ik sla mijn team op maar zie daar slechts twee spelers van terug: Ljubicic en Murray. Er stond een ander team dat ik hieronder zal vermelden: Kubot, Lu, Murray, Ginepri, Youzhny, Kiefer, Isner, Ljubicic, Tsonga, Guccione, Bolelli, Karlovic, Hernych. Was wel zo opgeslagen maar zie het niet terug.

Moet even handmatig aangepast worden lijkt me. Wellicht dat de organisatie dat kan doen of anders Mac.


Re: FTM teams 2009 - buurs - 17-08-2009

centre court Wrote:Nadal? :eeeek:

Toch weer de meeste voor Murray gegaan? Ik blijf erbij dat Montreal en Cincy niet vaak door dezelfde speler gewonnen worden. Dus boe voor Murray deze week.

Klopt, maar Murray was gister nog heel fit en natuurlijk in goede vorm.

En hij speelt waarschijnlijk pas woensdag zijn volgende partij.


Re: FTM teams 2009 - arco - 17-08-2009

Hebben jullie daar geen probleem mee? Ik heb telkens team opgeborgen, maar zag om tien uur tot mijn schrik dat er niks van dat team over was op twee pionnen na.


Re: FTM teams 2009 - centre court - 17-08-2009

Wow wat een verschillen zeg. Alle grote dure jongens vrij vaak gekozen. Hier gaan echt grote verschillen komen, dat kan niet anders.


Re: FTM teams 2009 - centre court - 17-08-2009

Samen met Sao Paolo als enige voor Koning Roger. Hij speelde Tsonga gewoon zoek in set 2 en 3 getuige de 6-1 5-1 voorsprong. Wat er daarna gebeurde is een raadsel maar moet een incident zijn. Nu weer meer ritme en dan tennist ie 't hele zooitje gewoon weer op een hoop.


Re: FTM teams 2009 - buurs - 17-08-2009

Ad Wim Wrote:vamos rafa!

klein gokje, maar geloof er we'll in met deze loting. alternatief was djoko en nog wat kleintjes, team van buurs eigenlijk, maar dat durfde ik toch niet meer aan.

nadeel is nu we'll dat ik een paar zekere jongens mis als hernych en guccione, maar dat moet dan maar.

lastminute twijfel was trouwens hewitt of guccione/hernych. ik vertrouw op lleyton deze week, doet het hier vaak goed.

Ik dacht ook dat je hetzelfde team zou hebben als ik.

guccione lijkt me toch wel een must-pick.


Re: FTM teams 2009 - buurs - 17-08-2009

centre court Wrote:Samen met Sao Paolo als enige voor Koning Roger. Hij speelde Tsonga gewoon zoek in set 2 en 3 getuige de 6-1 5-1 voorsprong. Wat er daarna gebeurde is een raadsel maar moet een incident zijn. Nu weer meer ritme en dan tennist ie 't hele zooitje gewoon weer op een hoop.

Ik dacht dat jij die wedstrijd gezien had...?

Tsonga sloeg iedere bal fout.

Maar Federer heeft net als Nadal natuurlijk weer meer ritme en kunnen er deze week zomaar weer staan.


Re: FTM teams 2009 - kooltje - 17-08-2009

Stepanek en Soderling 1x gekozen Smile


Re: FTM teams 2009 - buurs - 17-08-2009

arco Wrote:Hebben jullie daar geen probleem mee? Ik heb telkens team opgeborgen, maar zag om tien uur tot mijn schrik dat er niks van dat team over was op twee pionnen na.

Ik wel, maar strijk over mijn hart :8:


Re: FTM teams 2009 - kuiper - 17-08-2009

buurs Wrote:Nadal was voor mij ook een serieuze optie, maar ik vind Monfils/Karlo/Tsonga toch wel heel link.

Daarom voor Djoko gegaan.

Ik kies hem eigenlijk nooit....
Hopen dat ik hem op het juiste moment kies. [-o<

Dat zal wel weer. Djoko heeft mij tot nu toe alleen nog maar ellende bezorgt. Dan zal hij het deze week wel gaan doen.


Re: FTM teams 2009 - kooltje - 17-08-2009

Hier ook Djoko...Heb er vertrouwen in deze week.


Re: FTM teams 2009 - buurs - 17-08-2009

kuiper Wrote:
buurs Wrote:Nadal was voor mij ook een serieuze optie, maar ik vind Monfils/Karlo/Tsonga toch wel heel link.

Daarom voor Djoko gegaan.

Ik kies hem eigenlijk nooit....
Hopen dat ik hem op het juiste moment kies. [-o<

Dat zal wel weer. Djoko heeft mij tot nu toe alleen nog maar ellende bezorgt. Dan zal hij het deze week wel gaan doen.

Ik heb lang getwijfeld tussen Djoko en Nadal.

Voor 2000 verschil heb ik nu Hernych en Hewitt.


Re: FTM teams 2009 - Haggie - 17-08-2009

Arco is natuurlijk wel een concurrent, maar dit gun je zelfs je grootste concurrent niet :Big Grin


Re: FTM teams 2009 - buurs - 17-08-2009

Wel een goede tactiek van hem.

Ik denk dat ik deze tactiek maar toepas tijdens de TMC :8:


Re: FTM teams 2009 - Haggie - 17-08-2009

:-({|= Nadal - Murray finale


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 17-08-2009

Wie heeft er in mijn team zitten klooien? Icon_evil
Ik had Bolleli, Karlovic en Lu helemaal niet, maar had wel Blake en Hewitt :roll:


Re: FTM teams 2009 - buurs - 17-08-2009

vreemd...


Re: FTM teams 2009 - kooltje - 17-08-2009

mindlight Wrote:Wie heeft er in mijn team zitten klooien? Icon_evil
Ik had Bolleli, Karlovic en Lu helemaal niet, maar had wel Blake en Hewitt :roll:
Dat had ik vorige week...Had geen Federer maar Murray!


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 17-08-2009

Dat zijn dan ook precies de spelers nu ik het even grondig heb gecontroleerd. Ik baal hier wel van als een stekker.