The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM teams 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM teams 2009 (/showthread.php?tid=4131)



Re: FTM teams 2009 - centre court - 19-01-2009

Andre en Buurs bijna hetzelfde team met Federer en Murray.


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 19-01-2009

Chiel-Montagne Wrote:
mindlight Wrote:
Chiel-Montagne Wrote:L. Hewitt Australian Open 0 in 1100
G. Monfils Australian Open 0 in 3010
C. Guccione Australian Open 0 in 926
F. Verdasco Australian Open 0 in 2830
E. Gulbis Australian Open 0 in 1428
D. Sela Australian Open 0 in 906
J. Ferrero Australian Open 0 in 1170
D. Nalbandian Australian Open 0 in 3450
M. Baghdatis Australian Open 0 in 950
M. Fish Australian Open 0 in 2330
J. Chardy Australian Open 0 in 1106
J. Del Potro Australian Open 0 in 3890
K. Anderson Australian Open 0 in 904
E. Korolev Australian Open 0 888

Geen Murray, want die gaat verliezen van Verdasco. Undecided

Je mag het hopen inderdaad, anders kan je goed de teil ingaan...

Uiteraard. Het is ook een grote gok, maar het is wel de manier waarop ik het aardig vind om dit spelletje te spelen (lekker veel op gevoel). Lekker spannend zo. :wink:

Herkenbaar, ik heb ook een tijd zonder Murray gezeten, maar vond zijn loting toch te simpel. Daarbij verlies ik altijd veel punten als ik op mijn gevoel afga. Zo neem ik nooit Nadal en verlies ik giga veel punten in het gravelseizoen. Dat overkomt me dit seizoen niet nog een keer.


Re: FTM teams 2009 - centre court - 19-01-2009

Ad Wim Wrote:Ik denk ook dat er weinig verschillen zullen komen, al komt er wel een flinke schifting bij 1e ronde verlies van Federer.

[-o< Undecided


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 19-01-2009

Tja, hij heeft wel echt een makkelijke loting tot de kwart en ik zie hem toch ook niet van Potro verliezen. Maar goed, halve finale is natuurlijk lang niet genoeg, en missch zelfs de finale niet...
Echter, het is in het nieuwe systeem wel zo dat winnaars en finalisten relatief veel gunstiger zijn dan een paar kwartfinalisten. Ik durfde het echter niet meer aan na het debacle van vorig jaar.


Re: FTM teams 2009 - centre court - 19-01-2009

Baghdatis ook vaak gekozen, die zie ik meteen al van Benneteau verliezen.


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 19-01-2009

Ik ook, maar hij was zo goedkoop en het is zo'n toffe speler dat ik hem niet wilde laten liggen.

En daar heb je gelijk in Ad, daarom is de Murray-Federer combinatie best een goede. Echter is het bij Federer wel vereist dat hij de finale haalt, en dat zie ik nog niet zo 1-2-3 gebeuren.


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 19-01-2009

Goed ik ga pitten, moet morgen weer vroeg op.

Hup Clement, Ljubicic, Delic, Cilic en Ancic =D>


Re: FTM teams 2009 - Chiel-Montagne - 19-01-2009

mindlight Wrote:
Chiel-Montagne Wrote:
mindlight Wrote:
Chiel-Montagne Wrote:L. Hewitt Australian Open 0 in 1100
G. Monfils Australian Open 0 in 3010
C. Guccione Australian Open 0 in 926
F. Verdasco Australian Open 0 in 2830
E. Gulbis Australian Open 0 in 1428
D. Sela Australian Open 0 in 906
J. Ferrero Australian Open 0 in 1170
D. Nalbandian Australian Open 0 in 3450
M. Baghdatis Australian Open 0 in 950
M. Fish Australian Open 0 in 2330
J. Chardy Australian Open 0 in 1106
J. Del Potro Australian Open 0 in 3890
K. Anderson Australian Open 0 in 904
E. Korolev Australian Open 0 888

Geen Murray, want die gaat verliezen van Verdasco. Undecided

Je mag het hopen inderdaad, anders kan je goed de teil ingaan...

Uiteraard. Het is ook een grote gok, maar het is wel de manier waarop ik het aardig vind om dit spelletje te spelen (lekker veel op gevoel). Lekker spannend zo. :wink:

Herkenbaar, ik heb ook een tijd zonder Murray gezeten, maar vond zijn loting toch te simpel. Daarbij verlies ik altijd veel punten als ik op mijn gevoel afga. Zo neem ik nooit Nadal en verlies ik giga veel punten in het gravelseizoen. Dat overkomt me dit seizoen niet nog een keer.

Waarschijnlijk gaat het ook vreselijk verkeerd uitpakken, maar ik ben nog niet zo ver dat ik dit spelletje enkel en alleen speltechnisch kan benaderen. Wellicht komt die omslag na de AO. :wink:


Re: FTM teams 2009 - Chiel-Montagne - 19-01-2009

mindlight Wrote:
Chiel-Montagne Wrote:
mindlight Wrote:
Chiel-Montagne Wrote:L. Hewitt Australian Open 0 in 1100
G. Monfils Australian Open 0 in 3010
C. Guccione Australian Open 0 in 926
F. Verdasco Australian Open 0 in 2830
E. Gulbis Australian Open 0 in 1428
D. Sela Australian Open 0 in 906
J. Ferrero Australian Open 0 in 1170
D. Nalbandian Australian Open 0 in 3450
M. Baghdatis Australian Open 0 in 950
M. Fish Australian Open 0 in 2330
J. Chardy Australian Open 0 in 1106
J. Del Potro Australian Open 0 in 3890
K. Anderson Australian Open 0 in 904
E. Korolev Australian Open 0 888

Geen Murray, want die gaat verliezen van Verdasco. Undecided

Je mag het hopen inderdaad, anders kan je goed de teil ingaan...

Uiteraard. Het is ook een grote gok, maar het is wel de manier waarop ik het aardig vind om dit spelletje te spelen (lekker veel op gevoel). Lekker spannend zo. :wink:

Herkenbaar, ik heb ook een tijd zonder Murray gezeten, maar vond zijn loting toch te simpel. Daarbij verlies ik altijd veel punten als ik op mijn gevoel afga. Zo neem ik nooit Nadal en verlies ik giga veel punten in het gravelseizoen. Dat overkomt me dit seizoen niet nog een keer.

Waarschijnlijk gaat het ook vreselijk verkeerd uitpakken, maar ik ben nog niet zo ver dat ik dit spelletje enkel en alleen speltechnisch kan benaderen. Wellicht komt die omslag na de AO. :wink:


Re: FTM teams 2009 - Elikian - 19-01-2009

A. Murray Australian Open 0 in 7190
A. Roddick Australian Open 0 in 3940
D. Nalbandian Australian Open 0 in 3450
R. Soderling Australian Open 0 in 2650
J. Nieminen Australian Open 0 in 1600
M. Cilic Australian Open 0 in 2450
J. Isner Australian Open 0 in 608
S. Wawrinka Australian Open 0 in 2670

Groot toernooi, grote namen :p


Re: FTM teams 2009 - Stille - 19-01-2009

mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:1 van de spelers staat klaarblijkelijk op out, want Buurs en ik missen al 1 speler in de statistieken...
Ze staan wel allemaal op groen...

Idd, ik snap het daarom ook niet goed, hopelijk gaat het gewoon goed bij het verwerken van de rondes.

Bij spelersbeheer stonden bij een aantal gasten geen vermelding van in/out. Dat heb ik aangepast en bij iedereen zijn alles spelers nu weer aan boord


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 19-01-2009

Pfff, je moet er maar zin in hebben...


Re: FTM teams 2009 - Stille - 19-01-2009

Het was nog geen 30 seconden werk, het ging om 3 qualifiers waaronder Delic


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 19-01-2009

Oooo, ik dacht dat je dan iedereen moest aanvinken. Mooi dan!


Re: FTM teams 2009 - kooltje - 19-01-2009

mindlight Wrote:Kooltje toch voor Haas gegaan =D>
Ja inderdaad...Hewitt totaal geen vertrouwen in. Haas hefet van die weken...Dan pakt hij iedereen. Redelijk zekere eerte ronde...Ik ben benieuwd...


Re: FTM teams 2009 - kooltje - 19-01-2009

centre court Wrote:Baghdatis ook vaak gekozen, die zie ik meteen al van Benneteau verliezen.
Hij wint eenvoudig...nu tegen Soderling...kan hij zeker hebben in bo5...


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 19-01-2009

Alle R1 uitgeschakelden moeten trouwens nog 10 punten krijgen. Ik weet niet of de WCs nog steeds niks krijgen...


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 19-01-2009

Dat weet ik ook niet eigenlijk. Lijkt me dat dat niet veranderd is.


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 19-01-2009

ATP Rulebook pagina 167:

"Points are assigned to the losers of the round indicated. Any player who reaches
the second round by drawing a bye and then loses shall be considered to have lost
in the first round and shall receive first round loser's points. Wild cards at Grand
Slams and ATP World Tour Masters 1000 events receive points only from the 2nd
round
. No points are awarded for a first round loss at ATP World Tour 500 & 250
events, ATP Challenger Tour or Futures Series events."

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/en/common/trackIt.asp?file=/en/players/2009_Rulebook.pdf">http://www.atpworldtour.com/en/common/t ... lebook.pdf</a><!-- m -->


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 19-01-2009

Goed bezig ML, 0 punten voor Isner dus :razz:


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 19-01-2009

Precies, als de partijen straks gespeeld zijn wil ik er wel even naar kijken.

Hoe deden we dat andere jaren met lucky losers? Krijgen die 25 punten? Dit staat in het rulebook:

In addition to the points allocated as per the following table, points shall be allocated to losers at Grand Slam, ATP World Tour Masters 1000 and ATP World Tour 500 tournaments qualifying events, as follows:

IX. ATP RANKINGS
Grand Slams 14 points for a last round loss
8 points for a second round loss


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 19-01-2009

We gaven lucky losers nooit de quali-punten nee, maar die kreeg je eerder ook niet. Nu dus wel, weet alleen niet of we dit dit toernooi al moeten invoeren. Niemand wist ervan nl. Dan hadden mensen missch eerder Delic genomen...


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 19-01-2009

Ja dat is waar, maar we volgen in alles de ATP. Het is ook niet echt rechtvaardig als we dat nu niet zouden doen. Iedereen had dit namelijk in de regels terug kunnen vinden.


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 19-01-2009

Ik weet het niet zo goed, laten anderen er maar iets over zeggen. Ik vind voor beiden wat te zeggen...

Wel apart trouwens, een Q-ronde winnen in een GS is nu meer waard dan een overwinning in een challenger. Waarsch willen ze het kwalificeren voor grote toernooien bevorderen.


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 19-01-2009

Precies, ik wacht ook even de mening van anderen af Smile Ga er geen halszaak van maken iig.

Ja dat is het nadeel van die nieuwe regels, de puntenverdeling is hartstikke scheef getrokken.


Re: FTM teams 2009 - Bocaloca - 19-01-2009

zomaar wat gekozen eigenlijk
Hopenlijk pakt het een beetje uit


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 19-01-2009

De tot nu toe gespeelde wedstrijden zijn verwerkt, dwz verliezers hebben 10 punten gekregen.


Re: FTM teams 2009 - kuiper - 19-01-2009

Ik had in principe ook liever een groot team gehad. Veel leuker om te volgen. Maar ik heb diverse teams op papier gezet en verwacht toch dat de grote jongens ver zullen komen. En de finale goed hebben betekent al 3200 punten. Dat is normaal gesproken niet te halen met kleinere spelers.

Maar ja, over 2 weken zullen we het weten. Aan een finale met o.a. Nadal, Djokovic of Nalbi (2 van die 3) heb ik nog niks. Icon_twisted


Re: FTM teams 2009 - andre - 19-01-2009

Ik vind dat we de ATP-puntentelling moeten volgen, dat doen we met de rest ook. LL's dus ook punten.
Het gaat toch nergens over: 14 punten en Delic is 1 keer gekozen.
Zijn er ook nog LL punten te verdienen in andere evenementen, in Masters bijvoorbeeld?


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 19-01-2009

Ja, blijkbaar dus wel, bij TMS en 500 toernooien. En het gaat ook nergens over, maar het gaat wel om het principe. En om het extra werk, want nu moet je het wel overal toepassen, maar dat is wel overkomelijk.