The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
AZ kampioen 2008/2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: AZ kampioen 2008/2009 (/showthread.php?tid=4237)

Pages: 1 2


AZ kampioen 2008/2009 - Vret Mien Gras - 03-02-2009

Mede mogelijk gemaakt door Heracles Almelo.
Tukkers bedankt, vandaag is een memorabele dag.

Chapeau Louis, het is je van harte gegund.


Re: AZ kampioen 2008/2009 - centre court - 03-02-2009

Feli.


Re: AZ kampioen 2008/2009 - Winstonicus - 04-02-2009

Undecided ja Gefeli


Re: AZ kampioen 2008/2009 - Flixieluv - 04-02-2009

:| Als AZ straks (om maar wat te noemen) drie keer in vijf potten verliest en Ajax of psv (jaja, zijn nog niet afgeschreven) (bij voorbeeld) eens een goede reeks neerzet (kan gebeuren, lijkt me) is het alweer spannend, en dan moet je nog 9 wedstrijden! Lijkt me toch echt niet onmogelijk, zie psv in 2006/2007. Nogal voorbarig dit topic, dus.

Vretmiengras: heb je in 2007 ook een tattoo van AZ landskampioen laten zetten? :wink:


Re: AZ kampioen 2008/2009 - Bakke - 04-02-2009

Van harte Louis, het is je gegund!


Re: AZ kampioen 2008/2009 - waf - 04-02-2009

mooi als az kampioen wordt, maar het is van gaal uiteraard op geen enkel wijze gegund. het blijft namelijk een enorme zaadstengel.


Re: AZ kampioen 2008/2009 - Bakke - 04-02-2009

Waarom niet, azijnpisser?


Re: AZ kampioen 2008/2009 - waf - 04-02-2009

Bakke Wrote:Waarom niet, azijnpisser?

heb je het tegen mij? waarom ben ik een azijnpisser als ik van gaal een randdebiel vind? :roll:


Re: AZ kampioen 2008/2009 - Bakke - 04-02-2009

Omdat AZ dit seizoen het fraaiste (of: minst lelijke) voetbal laat zien in de Eredivisie en dat voor een groot deel de verdienste van Van Gaal is. Daarnaast is het een trainer die van toegevoegde waarde is en met afstand de slimste coach is die de Nederlandse competitie op dit moment rijk is. Dat je dan opmerkt dat het 'Van Gaal op geen enkele wijze is gegund omdat het een zaadstengel is', vind ik nogal kortzichtig en subjectief.


Re: AZ kampioen 2008/2009 - Gerben Zonderland - 04-02-2009

waf Wrote:
Bakke Wrote:Waarom niet, azijnpisser?

heb je het tegen mij? waarom ben ik een azijnpisser als ik van gaal een randdebiel vind? :roll:

Ik ben het met je eens dat het een megalomane, zelfingenomen, oogklepperige schreeuwlelijk is, maar ik gun het hem ook wel. :8:


Re: AZ kampioen 2008/2009 - Mitch - 04-02-2009

Bakke Wrote:Omdat AZ dit seizoen het fraaiste (of: minst lelijke) voetbal laat zien in de Eredivisie en dat voor een groot deel de verdienste van Van Gaal is. Daarnaast is het een trainer die van toegevoegde waarde is en met afstand de slimste coach is die de Nederlandse competitie op dit moment rijk is. Dat je dan opmerkt dat het 'Van Gaal op geen enkele wijze is gegund omdat het een zaadstengel is', vind ik nogal kortzichtig en subjectief.
Da's gewoon de eigen mening van waf. Mag je hier nou ook al je iegen mening niet meer geven?
Ik sluit me overigens helemaal aan bij waf. Ik vind het een puike prestatie van louis, maar het blijft een zaadstengel.


Re: AZ kampioen 2008/2009 - waf - 04-02-2009

Bakke Wrote:Omdat AZ dit seizoen het fraaiste (of: minst lelijke) voetbal laat zien in de Eredivisie en dat voor een groot deel de verdienste van Van Gaal is. Daarnaast is het een trainer die van toegevoegde waarde is en met afstand de slimste coach is die de Nederlandse competitie op dit moment rijk is. Dat je dan opmerkt dat het 'Van Gaal op geen enkele wijze is gegund omdat het een zaadstengel is', vind ik nogal kortzichtig en subjectief.

een eigen mening die subjectief is, het moet niet veel gekker worden. en ook het woord kortzichtig is voor een journalist in spe slecht gekozen. het is eerder langzichtig. ik vind het al heel lang een zaadstengel en het enige dat hij doet is dat beeld bevestigen.

of ik iets mooi of lelijk voetbal vind maak ik zelf wel uit. dat vind ik ook helemaal niet belangrijk. het gaat om punten halen en dat doet van gaal. dat is knap en voor bepaalde spelers is hij de beste coach in nederland. bij andere spelers heeft zijn visie niet gewerkt, dus ik vind hem in bepaalde opzichten wel eenzijdig. hiddink heeft zich wat dat betreft veelzijdiger getoond.

maar ik vind het gewoon een zelfingenomen lul, die totaal geen manieren heeft en ik gun die vent gewoon helemaal niets. nul. nada. niente.


Re: AZ kampioen 2008/2009 - Treesong - 04-02-2009

Toch merkwaardig dan dat heel veel voetballers die onder Lowie hebben gediend, altijd stellen dat hij de beste coach is waar ze ooit mee hebben gewerkt en dat het best een prima gast is :-s


Re: AZ kampioen 2008/2009 - Bumme - 04-02-2009

Ik gun het Van Gaal wel maar vind het nog te vroeg om hem te feliciteren.


Re: AZ kampioen 2008/2009 - Flixieluv - 04-02-2009

Vind van Gaal een lomperd, maar wel een ongelooflijke koning van een trainer. Als je alleen al kijkt naar waar de spelers van het huidige team van AZ speelden voordat ze bij AZ kwamen! Meerderen kwamen uit de eerste divisie, of zaten bij een degradatiekandidaat in de selectie en/of op de bank. Louis maakt er vervolgens een topteam van, zonder ook maar één vele miljoenenaankoop. Chapeau daarvoor! =D>


Re: AZ kampioen 2008/2009 - waf - 04-02-2009

Flixieluv Wrote:Vind van Gaal een lomperd, maar wel een ongelooflijke koning van een trainer. Als je alleen al kijkt naar waar de spelers van het huidige team van AZ speelden voordat ze bij AZ kwamen! Meerderen kwamen uit de eerste divisie, of zaten bij een degradatiekandidaat in de selectie en/of op de bank. Louis maakt er vervolgens een topteam van, zonder ook maar één vele miljoenenaankoop. Chapeau daarvoor! =D>

juist dat kan hij. op zulke spelers heeft hij invloed.

op gearriveerde spelers niet, zo weten we inmiddels.


Re: AZ kampioen 2008/2009 - waf - 04-02-2009

Treesong Wrote:Toch merkwaardig dan dat heel veel voetballers die onder Lowie hebben gediend, altijd stellen dat hij de beste coach is waar ze ooit mee hebben gewerkt en dat het best een prima gast is :-s

dat zijn dan spelers die een schop onder hun kont nodig hadden.

als ik zie hoe hij die keer toine van peperstraten langs het veld schoffeerde, dat vind ik van een ongelooflijk laag niveau. en zo kan ik nog wel een paar voorbeelden noemen. dat is dan kennelijk zijn ware aard.


Re: AZ kampioen 2008/2009 - Bumme - 04-02-2009

waf Wrote:
Treesong Wrote:Toch merkwaardig dan dat heel veel voetballers die onder Lowie hebben gediend, altijd stellen dat hij de beste coach is waar ze ooit mee hebben gewerkt en dat het best een prima gast is :-s

dat zijn dan spelers die een schop onder hun kont nodig hadden.

als ik zie hoe hij die keer toine van peperstraten langs het veld schoffeerde, dat vind ik van een ongelooflijk laag niveau. en zo kan ik nog wel een paar voorbeelden noemen. dat is dan kennelijk zijn ware aard.

'Nee, meneer Evers, als u mij wilt bellen, moet u eerst aan mij vragen of ik het goed vind dat ik door u lastig word gevallen….


Re: AZ kampioen 2008/2009 - waf - 04-02-2009

Bumme Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:Toch merkwaardig dan dat heel veel voetballers die onder Lowie hebben gediend, altijd stellen dat hij de beste coach is waar ze ooit mee hebben gewerkt en dat het best een prima gast is :-s

dat zijn dan spelers die een schop onder hun kont nodig hadden.

als ik zie hoe hij die keer toine van peperstraten langs het veld schoffeerde, dat vind ik van een ongelooflijk laag niveau. en zo kan ik nog wel een paar voorbeelden noemen. dat is dan kennelijk zijn ware aard.

'Nee, meneer Evers, als u mij wilt bellen, moet u eerst aan mij vragen of ik het goed vind dat ik door u lastig word gevallen….

werkelijk tenenkrommend.


Re: AZ kampioen 2008/2009 - Bakke - 04-02-2009

waf Wrote:
Treesong Wrote:Toch merkwaardig dan dat heel veel voetballers die onder Lowie hebben gediend, altijd stellen dat hij de beste coach is waar ze ooit mee hebben gewerkt en dat het best een prima gast is :-s

dat zijn dan spelers die een schop onder hun kont nodig hadden.

als ik zie hoe hij die keer toine van peperstraten langs het veld schoffeerde, dat vind ik van een ongelooflijk laag niveau. en zo kan ik nog wel een paar voorbeelden noemen. dat is dan kennelijk zijn ware aard.

Toegegeven, Van Gaal komt soms wat hautain over. Maar moet hij zich dan maar alle insinuerende vragen van domme journalisten als Bert Maalderdink en Joep Schreuder laten welgevallen? Van Gaal bepaalt nog altijd zelf of hij in wil gaan op vragen van de pers.

Zeker tijdens mijn huidige stage kom ik er achter dat teveel journalisten allang hun eigen verhaal hebben en daar slechts wat quotetjes bij willen van de te interviewen persoon. Dat is geen journalistiek. Journalistiek is hoor en wederhoor toepassen en ongeacht je eigen visie een juiste weergave van de feiten geven.

Ik vind het juist moedig van Van Gaal dat hij zijn kont tegen de krib gooit en vragen beantwoordt met wedervragen en uitleg wil. Hij wenste niet meer te spreken met Andy Houtkamp van Langs de Lijn, en had daar zijn redenen voor. Hij wil ieder interview met hem voor publicatie lezen, en terecht! Als je meer dan eens gewoon voor lul wordt gezet in de media die zich het recht toeeigenen uitspraken uit zijn verband te rukken ga je op den duur zo met de pers om.


Re: AZ kampioen 2008/2009 - Flixieluv - 04-02-2009

Bakke Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:Toch merkwaardig dan dat heel veel voetballers die onder Lowie hebben gediend, altijd stellen dat hij de beste coach is waar ze ooit mee hebben gewerkt en dat het best een prima gast is :-s

dat zijn dan spelers die een schop onder hun kont nodig hadden.

als ik zie hoe hij die keer toine van peperstraten langs het veld schoffeerde, dat vind ik van een ongelooflijk laag niveau. en zo kan ik nog wel een paar voorbeelden noemen. dat is dan kennelijk zijn ware aard.

Toegegeven, Van Gaal komt soms wat hautain over. Maar moet hij zich dan maar alle insinuerende vragen van domme journalisten als Bert Maalderdink en Joep Schreuder laten welgevallen? Van Gaal bepaalt nog altijd zelf of hij in wil gaan op vragen van de pers.

Zeker tijdens mijn huidige stage kom ik er achter dat teveel journalisten allang hun eigen verhaal hebben en daar slechts wat quotetjes bij willen van de te interviewen persoon. Dat is geen journalistiek. Journalistiek is hoor en wederhoor toepassen en ongeacht je eigen visie een juiste weergave van de feiten geven.

Ik vind het juist moedig van Van Gaal dat hij zijn kont tegen de krib gooit en vragen beantwoordt met wedervragen en uitleg wil. Hij wenste niet meer te spreken met Andy Houtkamp van Langs de Lijn, en had daar zijn redenen voor. Hij wil ieder interview met hem voor publicatie lezen, en terecht! Als je meer dan eens gewoon voor lul wordt gezet in de media die zich het recht toeeigenen uitspraken uit zijn verband te rukken ga je op den duur zo met de pers om.

:eeeek: Lijkt wel alsof Bakke een pseudoniem is voor Van Gaal!


Re: AZ kampioen 2008/2009 - Treesong - 04-02-2009

waf Wrote:
Treesong Wrote:Toch merkwaardig dan dat heel veel voetballers die onder Lowie hebben gediend, altijd stellen dat hij de beste coach is waar ze ooit mee hebben gewerkt en dat het best een prima gast is :-s

dat zijn dan spelers die een schop onder hun kont nodig hadden.

als ik zie hoe hij die keer toine van peperstraten langs het veld schoffeerde, dat vind ik van een ongelooflijk laag niveau. en zo kan ik nog wel een paar voorbeelden noemen. dat is dan kennelijk zijn ware aard.

Vriend van mij woont in dezelfde 'flat' als meneer van G. Beetje nette flat, dus de VVE vindt het niet zo fijn als lieden grote satellietschotels aan het balkon hangen. Iedereen houdt zich braaf aan die ongeschreven wet, behalve Lowie. Schijnt ook lekker lomp te zijn geweest toen men hem netjes vroeg dit ding te verwijderen Undecided

Dat het een poepzak is, geloof ik en weet ik dus... maar op basis van z'n beroep en prestaties als trainer gun ik het hem wel :wink:


Re: AZ kampioen 2008/2009 - waf - 04-02-2009

Bakke Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:Toch merkwaardig dan dat heel veel voetballers die onder Lowie hebben gediend, altijd stellen dat hij de beste coach is waar ze ooit mee hebben gewerkt en dat het best een prima gast is :-s

dat zijn dan spelers die een schop onder hun kont nodig hadden.

als ik zie hoe hij die keer toine van peperstraten langs het veld schoffeerde, dat vind ik van een ongelooflijk laag niveau. en zo kan ik nog wel een paar voorbeelden noemen. dat is dan kennelijk zijn ware aard.

Toegegeven, Van Gaal komt soms wat hautain over. Maar moet hij zich dan maar alle insinuerende vragen van domme journalisten als Bert Maalderdink en Joep Schreuder laten welgevallen? Van Gaal bepaalt nog altijd zelf of hij in wil gaan op vragen van de pers.

Zeker tijdens mijn huidige stage kom ik er achter dat teveel journalisten allang hun eigen verhaal hebben en daar slechts wat quotetjes bij willen van de te interviewen persoon. Dat is geen journalistiek. Journalistiek is hoor en wederhoor toepassen en ongeacht je eigen visie een juiste weergave van de feiten geven.

Ik vind het juist moedig van Van Gaal dat hij zijn kont tegen de krib gooit en vragen beantwoordt met wedervragen en uitleg wil. Hij wenste niet meer te spreken met Andy Houtkamp van Langs de Lijn, en had daar zijn redenen voor. Hij wil ieder interview met hem voor publicatie lezen, en terecht! Als je meer dan eens gewoon voor lul wordt gezet in de media die zich het recht toeeigenen uitspraken uit zijn verband te rukken ga je op den duur zo met de pers om.

die voorbeelden noem ik ook niet. ik vind het niveau van de journalistiek echt schrijnend, maar toine van peperstraten deed op dat moment helemaal niets fout. een journalist mag niet alleen een mening hebben, maar ook een mening voorhouden waarop iemand kan reageren. dat kan van gaal slecht uit elkaar houden. daarbij komt dat hij een beetje het nederlands elftal gaat zitten analyseren terwijl hij zelf met dat elftal gewanpresteerd heeft. dan heb je toch echt een bord voor je kop hoor.

weet je wat journalisten eens zouden moeten leren? de argumenten van een tegenmening verzinnen en die gemotiveerd weerleggen. het gros kan deze argumenten niet eens verzinnen, laat staan weerleggen.

gisteren trouwens goede journalistiek van pauw en wittebrood. moskovic zat te draaien op zijn stoel, hij kwam er niet meer uit.


Re: AZ kampioen 2008/2009 - Bakke - 04-02-2009

waf Wrote:die voorbeelden noem ik ook niet. ik vind het niveau van de journalistiek echt schrijnend, maar toine van peperstraten deed op dat moment helemaal niets fout. een journalist mag niet alleen een mening hebben, maar ook een mening voorhouden waarop iemand kan reageren. dat kan van gaal slecht uit elkaar houden. daarbij komt dat hij een beetje het nederlands elftal gaat zitten analyseren terwijl hij zelf met dat elftal gewanpresteerd heeft. dan heb je toch echt een bord voor je kop hoor.

weet je wat journalisten eens zouden moeten leren? de argumenten van een tegenmening verzinnen en die gemotiveerd weerleggen. het gros kan deze argumenten niet eens verzinnen, laat staan weerleggen.

gisteren trouwens goede journalistiek van pauw en wittebrood. moskovic zat te draaien op zijn stoel, hij kwam er niet meer uit.

Daar heb jij dan weer een punt. Wat dat betreft mag de journalistiek misschien wel iets meer de rol van advocaat en aanklager spelen. Heb P&W dinsdag overigens niet gezien, maar hulde als ze Moskowicz aan het zweten hebben gekregen. Dat lukte ze vrijdag ook al met Spong, die mij eerder weigerde een toelichting te geven op de zaak-Wilders. Ouwe naaidoos, wel een vriend van Pim maar vervolgens Wilders aanvallen.

On: Van Gaal laat soms teveel emoties zien voor de camera's, maar ik kan op basis van zijn commentaar en analyses niet anders concluderen dan dat het een man is met veel voetbalgogme en een schat aan ervaring. Maar zijn mediageniekheid laat inderdaad wat te wensen over. Al hoeft dat voor het Nederlandse sportjournaille nog geen reden te zijn voortdurend te zinspelen op dergelijke emo-quotes.


Re: AZ kampioen 2008/2009 - Mukkus - 04-02-2009

Zoals er gisteren na de wedstrijd ook aan van Basten werd gevraagd: "Beschrijf eens hoe je je nu voelt...." :-#


Re: AZ kampioen 2008/2009 - Flixieluv - 04-02-2009

waf Wrote:gisteren trouwens goede journalistiek van pauw en wittebrood. moskovic zat te draaien op zijn stoel, hij kwam er niet meer uit.

=D> Net gekeken, schitterend inderdaad! Wilders had er beter aan gedaan om Van Oosten als advocaat te houden, met Mosko komt hij bij voorbaat compleet ongeloofwaardig over.


Re: AZ kampioen 2008/2009 - Peter - 04-02-2009

Bakke Wrote:Omdat AZ dit seizoen het fraaiste (of: minst lelijke) voetbal laat zien in de Eredivisie

:eeeek: Twente en Heerenveen spelen zeker fraaier voetbal hoor! AZ speelt eindelijk realistisch en pakt dan ook op zeker de titel. Met de speelwijze als vorige seizoenen zouden ze m nog kunnen verspelen, maar dit jaar is het net zo degelijk als PSV jaren was, dus worden ze makkelijk kampioen.


Re: AZ kampioen 2008/2009 - Treesong - 04-02-2009

Peter Wrote:maar dit jaar is het net zo degelijk als PSV jaren was

Hahahahaha, je bedoelt: laf, lelijk voetballend en leunend op een goeie kiepert Dead

Hoe DURF je dit AZ te vergelijken met PSV! :crazy:


Re: AZ kampioen 2008/2009 - Peter - 04-02-2009

Treesong Wrote:
Peter Wrote:maar dit jaar is het net zo degelijk als PSV jaren was

Hahahahaha, je bedoelt: laf, lelijk voetballend en leunend op een goeie kiepert Dead

Hoe DURF je dit AZ te vergelijken met PSV! :crazy:

Thuis tegen de Graafschap had AZ krap 40% balbezit, das laffer dan PSV in zn lafste dagen! AZ leunt ook aardig op de Romero en scoort veelal door de snelheid van Hamdaoui en Ari optimaal te benutten op momenten dat de tegenstander veel spelers vooruit geschoven heeft. AZ doet precies wat PSV jaren deed. Alles 2-0 winnen door te leunen op de achterhoede en zelf toch gewoon 2x te scoren.


Re: AZ kampioen 2008/2009 - waf - 04-02-2009

Peter Wrote:
Treesong Wrote:
Peter Wrote:maar dit jaar is het net zo degelijk als PSV jaren was

Hahahahaha, je bedoelt: laf, lelijk voetballend en leunend op een goeie kiepert Dead

Hoe DURF je dit AZ te vergelijken met PSV! :crazy:

Thuis tegen de Graafschap had AZ krap 40% balbezit, das laffer dan PSV in zn lafste dagen! AZ leunt ook aardig op de Romero en scoort veelal door de snelheid van Hamdaoui en Ari optimaal te benutten op momenten dat de tegenstander veel spelers vooruit geschoven heeft. AZ doet precies wat PSV jaren deed. Alles 2-0 winnen door te leunen op de achterhoede en zelf toch gewoon 2x te scoren.

eensch.