The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
PSV - SC Heerenveen - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: PSV - SC Heerenveen (/showthread.php?tid=4313)

Pages: 1 2 3

PSV - SC Heerenveen - Peter - 24-02-2009

-------------Isaksson
-Culina-Marcellis-Brechet-Salcido
---------Mendez--Simons
-Afellay-----Toivonen---Dzsudzsak
-----------Koevermans

En Amrabat achter de hand houden voor als het nodig is, speelt al een tijdje als een natte krant. Bovendien kan Afellay zo vol druk zetten op die Popov (zwakste schakel bij Heerenveen mi) en wil ik Toivonen wel eens op zijn favoriete plek aan het werk zien.

[-o<

Re: PSV - SC Heerenveen - Mukkus - 24-02-2009

Peter Wrote:[-o<

Alweer aan het indekken?

Re: PSV - SC Heerenveen - Winstonicus - 24-02-2009

vind deze opstelling helemaal niet zo verkeerd

Re: PSV - SC Heerenveen - Hoef - 24-02-2009

Peter Wrote:[-o<

Rustig maar, Peutertje [baby]

Re: PSV - SC Heerenveen - Mukkus - 25-02-2009

Popov ramt die Zwaffelay uit pure onkunde in de derde minuut al over de reclameborden.....daar heb je verder dus geen last meer van.

Re: PSV - SC Heerenveen - Djabs - 25-02-2009

Koef zit natuurlijk weer op de bank. Iedereen is fit bij PSV --> Balasz, Toivonen, Amrabat in de spits, Afellay diepste middenvelder.

Verwacht een mooie pot vrijdag. Heerenveen is goed in vorm na de winterstop, zeker degelijker geworden in verdedigend opzicht en een goed georganisserde ploeg.

Re: PSV - SC Heerenveen - de nieuwe - 26-02-2009

Mukkus Wrote:Popov ramt die Zwaffelay uit pure onkunde in de derde minuut al over de reclameborden.....daar heb je verder dus geen last meer van.
Van wie niet, van Popov of van Afellay niet :8:

Re: PSV - SC Heerenveen - Peter - 26-02-2009

Djabs Wrote:Koef zit natuurlijk weer op de bank. Iedereen is fit bij PSV --> Balasz, Toivonen, Amrabat in de spits, Afellay diepste middenvelder.

Verwacht een mooie pot vrijdag. Heerenveen is goed in vorm na de winterstop, zeker degelijker geworden in verdedigend opzicht en een goed georganisserde ploeg.

Zo goed als vorig jaar zal Heerenveen dit jaar niet zijn mag ik hopen. Ga uit van een prima overwinning. En tuurlijk zal Koef wel gewoon op de bank zetten, maar ik zie liever Amrabat op de bank. Hopelijk bewijst ie morgen t tegendeel.

Re: PSV - SC Heerenveen - Gerben Zonderland - 27-02-2009

Peter Wrote:
Djabs Wrote:Koef zit natuurlijk weer op de bank. Iedereen is fit bij PSV --> Balasz, Toivonen, Amrabat in de spits, Afellay diepste middenvelder.

Zo goed als vorig jaar zal Heerenveen dit jaar niet zijn mag ik hopen. Ga uit van een prima overwinning. En tuurlijk zal Koef wel gewoon op de bank zetten, maar ik zie liever Amrabat op de bank. Hopelijk bewijst ie morgen t tegendeel.

Jij hoopt nogal wat...

[Image: poep_191180b.jpg]

Re: PSV - SC Heerenveen - Mukkus - 27-02-2009

Quote:Beerens: "PSV is bang voor ons"
Hoewel de statistieken niet direct in het voordeel van sc Heerenveen spreken, weet Roy Beerens dat zijn oud-werkgever PSV het treffen van vrijdagavond in Eindhoven meer dan serieus neemt. "PSV is bang voor ons", aldus de aanvaller.

Het duel tussen PSV en Heerenveen heeft als inzet de vierde plaats. Beide teams verzamelden tot op heden 45 punten. "We willen een tik uitdelen zodat de druk bij PSV komt te liggen", zegt Beerens, die geen genoegen neemt met een gelijkspel, op de officiële website van Heerenveen. "De afgelopen jaren moesten we vanuit een achterstand terug komen. Dat ligt ons niet, want dan gaat het op een gegeven moment fout."

Niet alleen het gat tussen de Friezen en de Brabanders op ranglijst is klein, ook het verschil in kwaliteit is te verwaarlozen, meent Beerens. "Thuis hebben we laten zien dat we voetballend niet voor hen onder doen. PSV is bang voor ons. Ze hadden liever een potje tegen, met alle respect, Willem II of Sparta gespeeld."

Wel beschikken de Eindhovenaren over spelers die wedstrijden naar hun hand kunnen zetten. Eentje in het bijzonder, weet de aanvaller. "Maar PSV heeft Afellay. Hij kan het verschil maken. Ik heb in de jeugd van PSV met Afellay samen gespeeld. Als hij het op de heupen heeft, is hij niet te stoppen."

Re: PSV - SC Heerenveen - Peter - 27-02-2009

En Heerenveen speelt niet liever tegen Willem II of Sparta dan tegen PSV wil je zeggen? :roll:
PSV draait prima en Heerenveen heeft het de laatste tijd moeilijk buitenshuis.. denk dat Heerenveen eerder tegen vanavond op kijkt dan PSV.

Peter Wrote:En Heerenveen speelt niet liever tegen Willem II of Sparta dan tegen PSV wil je zeggen? :roll:
PSV draait prima en Heerenveen heeft het de laatste tijd moeilijk buitenshuis.. denk dat Heerenveen eerder tegen vanavond op kijkt dan PSV.

PSV draait prima, inderdaad. Keurig gewonnen tegen Sparta, Willem II, De Graafschap en Volendam. Vorige week een zeer belabberde, gestolen overwinning bij Groningen. Heerenveen heeft het verschrikkelijk moeilijk buitenshuis: 1-1 bij NEC (waar Heerenveen na een half uur 0-3 had moeten staan en de goal wordt weggegeven) en 1-0 bij Vitesse.....om nog maar niet te spreken van de 0-3 bij Feyenoord en de 0-1 bij Ajax.

Re: PSV - SC Heerenveen - Ekslem - 27-02-2009

PSV bang van Hee, laat me niet lachen Royke Undecided

Mukkus Wrote:
Peter Wrote:En Heerenveen speelt niet liever tegen Willem II of Sparta dan tegen PSV wil je zeggen? :roll:

PSV draait prima, inderdaad. Keurig gewonnen tegen Sparta, Willem II, De Graafschap en Volendam. Vorige week een zeer belabberde, gestolen overwinning bij Groningen. Heerenveen heeft het verschrikkelijk moeilijk buitenshuis: 1-1 bij NEC (waar Heerenveen na een half uur 0-3 had moeten staan en de goal wordt weggegeven) en 1-0 bij Vitesse.....om nog maar niet te spreken van de 0-3 bij Feyenoord en de 0-1 bij Ajax.

Ja Muk je wint bij Ajax dus ook bij PSV. :roll: De kans dat je één van die 2 uitduels wint is al klein, laat staan beiden. Xtragaap4de

De eerste 2 duels uit de serie van 5 hebben 4 punten opgeleverd en het duel van vanavond is op papier de makkelijkste van de 5. Gewoon 3 punten!

Gewoon drie punten, ga ik hier niet beweren. Maar dat weer iets anders dan de broek vol poep hebben #-o

Peter Wrote:Ja Muk je wint bij Ajax dus ook bij PSV. :roll: De kans dat je één van die 2 uitduels wint is al klein, laat staan beiden. Xtragaap4de

Waar zeg ik dat?
Volgens mij ging het over jouw stelling dat PSV in vorm is en dat Heerenven het lastig heeft in uitduels. Ik reageer daarop met cijfers en feiten....ik zeg nergens: "Ajax-uit hebben we gewonnen, dus PSV-uit winnen we ook!". Door het uitduel tegen Ajax aan te halen, haal ik gewoon een argumunt tegen jouw punt dat Heerenveen het lastig heeft in uitduels...

Hoeveel hersencellen heb je nog over van dat verklede inteeltfeest?

Ekslem Wrote:Gewoon drie punten, ga ik hier niet beweren. Maar dat weer iets anders dan de broek vol poep hebben #-o
Ervaring mee? Hakkuh

Mukkus Wrote:Hoeveel hersencellen heb je nog over van dat verklede inteeltfeest?

Ja schelden als je der niet meer uitkomt, hulde! =D>

Verder interesseert t me niks wat jullie een paar maanden geleden deden. PSV verloor een paar maanden geleden alles, Heerenveen won toen bij Ajax. Als dat volgens jou een garantie is voor 3 punten moet je lekker 2x Heerenveen opstellen bij CM. Xtragaap4de

Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Gewoon drie punten, ga ik hier niet beweren. Maar dat weer iets anders dan de broek vol poep hebben #-o
Ervaring mee? Hakkuh

Met niet beweren?

Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Hoeveel hersencellen heb je nog over van dat verklede inteeltfeest?

Verder interesseert t me niks wat jullie een paar maanden geleden deden. PSV verloor een paar maanden geleden alles, Heerenveen won toen bij Ajax. Als dat volgens jou een garantie is voor 3 punten moet je lekker 2x Heerenveen opstellen bij CM. Xtragaap4de

Da's niet schelden. Da's gewoon de waarheid....
Heerenveen won midden januari bij Ajax, toen PSV alles won tegen de Graafschap, ADO en Volendam. Vergelijking gaat hartstikke mank.

Ik zeg nergens dat dat een garantie is. Ik zeg dat Heerenveen tegen dit PSV bij voorbaat niet kansloos is in Eindhoven. De voorgaande jaren was een nederlaag in Eindhoven ingecalculeerd, op vorig jaar na, toen Heerenveen ook in een goede periode zat. Een soort gelijk scenario als vorig jaar zie ik wel gebeuren.....

Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Ervaring mee? Hakkuh

Met niet beweren?

Ik las het verkeerd. Ik las dat je poep in je hoofd had, maar dat er staat 'broek'. Sorry!

Mukkus Wrote:
Peter Wrote:

Da's niet schelden. Da's gewoon de waarheid....
Heerenveen won midden januari bij Ajax, toen PSV alles won tegen de Graafschap, ADO en Volendam. Vergelijking gaat hartstikke mank.

Ik zeg nergens dat dat een garantie is. Ik zeg dat Heerenveen tegen dit PSV bij voorbaat niet kansloos is in Eindhoven. De voorgaande jaren was een nederlaag in Eindhoven ingecalculeerd, op vorig jaar na, toen Heerenveen ook in een goede periode zat. Een soort gelijk scenario als vorig jaar zie ik wel gebeuren.....

Dit PSV is niet zwakker dan welk PSV na het Hiddink-tijdperk ook. :8: Vorig jaar werden we weggespeeld in Eindhoven, dat zie ik vanavond zeker niet gebeuren. PSV zat toen in hoek waar de klappen vielen terwijl Heerenveen misschien wel in zn beste vorm ooit stak. Maar goed. Al met al mooi om te lezen dat de supporters van beide team vol vertrouwen zijn. We gaan t zien vanavond!

Re: PSV - SC Heerenveen - gittermaster - 27-02-2009

ik heb appelvlaai in mijn team en denk ook dat PSV dit redelijk makkelijk gaat winnen, al hoop ik natuurlijk van niet

Re: PSV - SC Heerenveen - de nieuwe - 27-02-2009

Inmiddels 2-1, Paulo Enrique, Doedelzak en Timmyyyyyyy!!!!!!!

Re: PSV - SC Heerenveen - Winstonicus - 27-02-2009

psv kwam idd 0-1 achter, maar daarna werd heerenveen volledig weg gespeeld door psv. als psv zo doorgaat kan het wel eens 5-1 worden \Big Grin/

Re: PSV - SC Heerenveen - Amor Fati - 27-02-2009

Winstonicus Wrote:psv kwam idd 0-1 achter, maar daarna werd heerenveen volledig weg gespeeld door psv. als psv zo doorgaat kan het wel eens 5-1 worden \Big Grin/

nounou, dat valt ook wel weer mee. Twee toevalstreffers, blunder van Breuer is de 1-1 en doordegrondzakmoment voor vandenbussche betekent 2-1. Affelay speelt sterk, dudszszszak ook, rest is gewoon. Ik zie Toivonen en/of mendez ook wel een tweede gele kaartje pakken trouwens.

denk het niet, toivonen kreeg geel omdat hij naar de bal sloeg en hij raakte de bal niet eens

hmm 2-2

Re: PSV - SC Heerenveen - kratovsk - 27-02-2009

wat een drama die keepers

fout van simons vind ik