The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Miami 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Miami 2009 (/showthread.php?tid=4393)

Re: Miami 2009 - mindlight - 26-03-2009

Vanaf morgenmiddag wordt het zeker interessant, programma is stukken mooier dan vandaag.

Re: Miami 2009 - Haggie - 26-03-2009

morgen 10.00uur

Soderling - Kendrick
Kiefer - Santoro
Dent - Almagro

Devilder van 5-1* naar 5-3*

En 6-3. Nalbi rekent wel met die Troicki af.

Re: Miami 2009 - kooltje - 27-03-2009

kraai 6-1 eraf

Re: Miami 2009 - _Tampie - 27-03-2009

Misha herstelt zich na de 1-6 met 6-4 en 7-6. Volgende ronde Petrova, dat zal te hoog gegrepen zijn.

Re: Miami 2009 - Haggie - 27-03-2009

klasse teruggevochten van de kraai. Denk dat ze ook petrova gaat pakken!

Haggie Wrote:morgen 10.00uur

Soderling - Kendrick
Kiefer - Santoro
Dent - Almagro

10uur in Amerika ofcourse. 15uur hier bij ons! :8:

Re: Miami 2009 - buurs - 27-03-2009

ik kon al geen tussenstanden vinden... :8:

Je kunt trouwens je poll invullen nu. Ik ben al geweest. Wel meer als 3 verschillen laten he...

Haggie Wrote:Je kunt trouwens je poll invullen nu. Ik ben al geweest. Wel meer als 3 verschillen laten he...

Ik twijfel of ik voor 2 of 3 verschillen ga :-"

buurs Wrote:
Haggie Wrote:Je kunt trouwens je poll invullen nu. Ik ben al geweest. Wel meer als 3 verschillen laten he...

Ik twijfel of ik voor 2 of 3 verschillen ga :-"

Dan verander ik hem wel weer een minuut voor aanvang :-"

15.05 ga ik pollen.

Van mij mag je de jouwe dan nog aanpassen.

maar als er 1 punt ergens gespeeld is, kun je het shaken Hakkuh

Je doet maar wat je niet laten kunt, Buursmans! Als je zo moet winnen..

Wat hoop ik toch dat je om 15uur wordt weggeroepen door je baas en je niet kunt pollen [baby]

dat zou lachen zijn idd :8:

Ik zie je er wel voor aan om alle uitslagen aan te passen. Je wacht natuurlijk even op Cruijff tot dat hij gepolld heeft.. :dodgy:

Re: Miami 2009 - Ad Wim - 27-03-2009

Zal ik anders even een topic voor jullie aanmaken?

Re: Miami 2009 - kuiper - 27-03-2009

Haggie Wrote:Ik zie je er wel voor aan om alle uitslagen aan te passen. Je wacht natuurlijk even op Cruijff tot dat hij gepolld heeft.. :dodgy:

En op mij natuurlijk. Ik moet er 3 inhalen op hem.
Ik ga ook gewoon pollen. Dan moet buurs mijn verrassingen maar kopieren. :roll:

Re: Miami 2009 - cruijff - 27-03-2009

Mijn poll staat er ook.. Stond er al een tijdje maar had op preview gerdrukt i.p.v. submit Smile

Ad Wim Wrote:Zal ik anders even een topic voor jullie aanmaken?

Doe aub niet teveel moeite voor mij Smile !

Q. Can you just give us a sense of where you think your game is at the moment and how pleased you are with your progress this year?

ANDY RODDICK: I feel pretty good right now. I had a good run in Indian Wells, especially on the surface doesn't that doesn't do a lot to -- doesn't do me a lot of favors. It's slow, gritty, and pretty high bouncing.
So to get wins over Ferrer and Djokovic and have a shot in that second-set breaker against Rafa was a good thing. But I still feel -- I've been playing well and winning the matches I'm supposed to win.
I think there is some room for improvement. I'm excited about the rest of the way.

Maak je borst maar nat, Roger!!!

we hebben sowieso verschillen, haggerman

Re: Miami 2009 - kuiper - 27-03-2009

Haggie Wrote:Q. Can you just give us a sense of where you think your game is at the moment and how pleased you are with your progress this year?

ANDY RODDICK: I feel pretty good right now. I had a good run in Indian Wells, especially on the surface doesn't that doesn't do a lot to -- doesn't do me a lot of favors. It's slow, gritty, and pretty high bouncing.
So to get wins over Ferrer and Djokovic and have a shot in that second-set breaker against Rafa was a good thing. But I still feel -- I've been playing well and winning the matches I'm supposed to win.
I think there is some room for improvement. I'm excited about the rest of the way.

Dat wordt zeker een lastige wedstrijd. ik hoop maar dat hij nog tegen Roger opkijkt.

Re: Miami 2009 - kooltje - 27-03-2009

Haggie Wrote:Q. Can you just give us a sense of where you think your game is at the moment and how pleased you are with your progress this year?

16-2 :lol:

Ik probeer alle interviews te lezen. Er staan mooie op met Nadal,Murray,Djoko,Roddick,Fedex etc.

Maar die interviewer, wat schrijft hij als een mongool... ](*,) Lees dit nou..
----------
Q. I just want to ask you about becoming a father this summer. Are you already, like, reading books about babies and things like that? Do you know anything about babies? Have you ever changed a diaper?

ROGER FEDERER: Well, you know, I'm very excited, you know, so is Mirka. We're looking forward to see how it's going to, you know, impact, you know, our lives.
You know, I hung around quite a few kids, you know, last few years, so it's been fun seeing, you know, how it all works. You know, before that, I was, you know, young myself. So I think it's sort of the right time now for us to do this move, and, yeah, we'll see how it goes.
----------

En dit gaat zo bij alle spelers, net of iedereen dit zegt... OMG!!! Dead

kooltje Wrote:

16-2 :lol:

Q. What did the victory over Roger mean here last year? Did it mean more than just winning a tennis match?
ANDY RODDICK: I think it was more to it, just because of the fact of how badly I had done against him before or, you know, how long it had been since, you know, how many matches we had played on bigger stages.
I mean, it gets, you know, obviously amplified a little bit more because we're playing in the semis and sometimes in the finals of Slams and later on in tournaments. It was nice. It was just -- it was a relief, and, you know, it obviously meant a little bit more to me than just a normal match.

:-$

buurs Wrote:we hebben sowieso verschillen, haggerman

Er komen zeker een hoop cruciale potten tussen ons deze week Icon_twisted

Ik kan zomaar weer naast je staan in punten, maar ook weer terug bij af komen zoals 2 weken terug...

Re: Miami 2009 - Ad Wim - 27-03-2009

Haggie Wrote:Ik probeer alle interviews te lezen. Er staan mooie op met Nadal,Murray,Djoko,Roddick,Fedex etc.

----------
Q. I just want to ask you about becoming a father this summer. Are you already, like, reading books about babies and things like that? Do you know anything about babies? Have you ever changed a diaper?

ROGER FEDERER: Well, you know, I'm very excited, you know, so is Mirka. We're looking forward to see how it's going to, you know, impact, you know, our lives.
You know, I hung around quite a few kids, you know, last few years, so it's been fun seeing, you know, how it all works. You know, before that, I was, you know, young myself. So I think it's sort of the right time now for us to do this move, and, yeah, we'll see how it goes.
----------

Dat is niet de interviewer, die stelt de vragen. Dit is gewoon een transcript van wat er daadwerkelijk gezegd wordt. En ja, zo praten dus al die tennissers. Ze hebben talent voor tennissen en niet voor praten...

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Ik probeer alle interviews te lezen. Er staan mooie op met Nadal,Murray,Djoko,Roddick,Fedex etc.

----------

----------

Dat is niet de interviewer, die stelt de vragen. Dit is gewoon een transcript van wat er daadwerkelijk gezegd wordt. En ja, zo praten dus al die tennissers. Ze hebben talent voor tennissen en niet voor praten...

Dacht dat hij dit nog moest uitschrijven ofzo. Maar goed, treurige lui allemaal dan.. :|

COME ON ROBINNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!