The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Miami 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Miami 2009 (/showthread.php?tid=4393)



Re: Miami 2009 - Haggie - 23-03-2009

The remaining men’s draw including 13-time Grand Slam Champion Roger Federer, 2007 Sony Ericsson Open Champion Novak Djokovic, British star Andy Murray, American superstar Andy Roddick and defending Sony Ericsson Open Champion Nikolay Davydenko will be announced during the men’s tournament draw ceremony on Monday, March 23 at 2:30 p.m.

Het is hier 5 uur later, dus 19.30 vanavond komt de loting!


Re: Miami 2009 - Ad Wim - 23-03-2009

Waarom staat Nadal daar niet tussen? :eeeek:

En Davy heeft zich trouwens allang terug getrokken...


Re: Miami 2009 - Haggie - 23-03-2009

Nadal speelt pas zaterdagnacht om 01:00uur onze tijd zijn 1e wedstrijd!


Re: Miami 2009 - Haggie - 23-03-2009

Ad Wim Wrote:Waarom staat Nadal daar niet tussen? :eeeek:

En Davy heeft zich trouwens allang terug getrokken...

Het overige stuk tekst ging over Nadal.. :Big Grin


Re: Miami 2009 - _Tampie - 23-03-2009

Haggie Wrote:Omyaca zal hier even uitsluitsel over moeten geven of Tampie moet gewoon erop reageren. Hij quote namelijk wel berichten van Buurs, maar laat dat stuk van het bericht buiten beschouwing. :roll:

Ja laat ik eens reageren.

Ik weet niet of de betaling nodig is om de kosten van het spel te vergoeden of om de prijzenpot te vullen. Indien het voor de kosten van het spel is hebben jullie gelijk, als het is om de prijzenpot te vullen niet. Ik zou geen prijs claimen en ik zou hem ook niet krijgen mocht ik wat winnen.

Ik heb aangegeven dat ik niet het hele jaar serieus een team kan maken omdat ik het daar vaak te druk voor heb. Ik zit de afgelopen weken in wat rustig vaarwater en wilde eigenlijk alleen inloggen om te kijken welk budget er was en welke ranglijst er werd gehanteerd. Toen ik merkte dat je meteen ook een team kan maken heb ik dat gedaan (bij Rotterdam een half team).

- Als het stoort, haal me dan weg. Als je me laat staan zal ik zo nu en dan een team maken.
- Bij weekprijzen en overall prijzen is het duidelijk dat ik nergens aanspraak op maak.
- Ik wil best tien euro betalen maar dat is dan als bijdrage aan de onkosten, dit wordt niet aan winnaars uitgekeerd. PM me een rekeningnummer als dat wordt gewaardeerd.

Als ik ertussen blijf staan zal ik dus regelmatig een team maken, niet altijd een heel serieus team. In de weken dat ik er tijd voor heb blijf ik het leuk vinden om dit spel te spelen.


Re: Miami 2009 - kuiper - 23-03-2009

Ik heb er totaal geen moeite mee, aangezien je hier op het forum ook een bekende bent. Het wordt anders als jan-en-alleman hier komt en eventjes een weekje mee gaat doen.


Re: Miami 2009 - mindlight - 23-03-2009

Ik sluit me totaal bij je aan Kuiper, ook ik zit er totaal niet mee.


Re: Miami 2009 - centre court - 23-03-2009

Laat 'm gewoon zo nu en dan een team maken, hij doet toch niet serieus mee zegt ie zelf.

En zeg nou zelf Buurs, 1 figurant meer of minder maakt ook niet uit toch. :wink:


Re: Miami 2009 - Elikian - 23-03-2009

OK, duidelijk. Dan lijkt het me prima.


Re: Miami 2009 - Stille - 23-03-2009

Mijn mening : meedoen is betalen. Hoop niet dat er direct negatief op gereageerd gaat worden


Re: Miami 2009 - Elikian - 23-03-2009

Stille Wrote:Mijn mening : meedoen is betalen. Hoop niet dat er direct negatief op gereageerd gaat worden
tuurlijk niet, ieder heeft recht op zijn mening Smile


Re: Miami 2009 - mindlight - 23-03-2009

Stille Wrote:Mijn mening : meedoen is betalen. Hoop niet dat er direct negatief op gereageerd gaat worden

Nee joh, waarom zou dat zo zijn? Iedereen zijn mening idd, soms gaat het beetje om de manier waarop OSmile


Re: Miami 2009 - _Tampie - 23-03-2009

Stille Wrote:Mijn mening : meedoen is betalen. Hoop niet dat er direct negatief op gereageerd gaat worden

Zoals gezegd, dat tientje is zeker niet het probleem, maar dan wel als bijdrage aan de onkosten (ik weet niet of Mac die heeft). Principieel ben ik er op tegen om dit aan prijzengeld uit te betalen waar ik zelf geen aanspraak op maak / wil maken.


Re: Miami 2009 - Haggie - 23-03-2009

De loting is er.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.sonyericssonopen.com/3/en/assets/pdfs/draws/09ATP_MDS1.pdf">http://www.sonyericssonopen.com/3/en/as ... P_MDS1.pdf</a><!-- m -->


Re: Miami 2009 - mindlight - 23-03-2009

Thnx Hag!


Re: Miami 2009 - Ad Wim - 23-03-2009

Dit keer Murray bij Nadal, wel zo eerlijk. Verder hebben Federer en Nadal het vrij eenvoudig tot de halve. Murray heeft het verreweg het lastigst.


Re: Miami 2009 - mindlight - 23-03-2009

Wat een keuzes hebben wij te maken zo op het eerste oog Hag,

Montanes of Koubek?
Gulbis of Baghdatis?

Dit uiteraard als tegenstanders van Franse chokers Wink

Verder ziet het er eigenlijk vrij simpel uit :roll:


Re: Miami 2009 - Haggie - 23-03-2009

Knalt 1 van jullie hem er even in wanneer je tijd hebt? :Big Grin


Re: Miami 2009 - Haggie - 23-03-2009

Soderling - Tsonga 3e ronde.. #-o


Re: Miami 2009 - Ad Wim - 23-03-2009

En hij is open, succes!


Re: Miami 2009 - mindlight - 23-03-2009

Hartelijk dank Ad, supersnel!


Re: Miami 2009 - Ad Wim - 23-03-2009

Wat een loting trouwens, hier gaan echt hele grote verschillen komen!


Re: Miami 2009 - Overdune - 24-03-2009

Stille Wrote:Mijn mening : meedoen is betalen. Hoop niet dat er direct negatief op gereageerd gaat worden

Helemaal mee eens. Voor Mac is uiteraard een uitzondering gemaakt, maar verder hoef ik geen trits nullen of halve teams in de stand te zien. Mocht ik ooit eens in de positie komen dat ik in de buurt van een medaille geraak, dan vind ik het irritant dat ik eerst allerlei teams moet wegstrepen die niet officieel meedoen. Ok, het is er nu maar één, maar waar eindigt het dan? Op zich is wat ik irritant vind niet eens zo heel relevant, maar, zoals Stille al zei, meedoen=betalen. Simpel. En ML, Buurs heeft hier niet ineens zoveel haast mee, er werd hier al weken over gepost, maar er gebeurde niets.


Re: Miami 2009 - mindlight - 24-03-2009

Ja er werd hier al weken door 1/2 personen over gepost, maar uitsluitsel of Tampie nou betaald had was er niet. Als er dan ineens over wissen gesproken wordt komt dat toch wat gehaast over.


Re: Miami 2009 - Haggie - 24-03-2009

Wat een ellende deze week..


Re: Miami 2009 - mindlight - 24-03-2009

Om keuzes te maken?


Re: Miami 2009 - Haggie - 24-03-2009

Ja. Ik zie Nadal namelijk op z'n gemak de finale halen. Daarbij heeft hij ook 6 dagen vrijaf nu om uit te rusten. Wie moet die man stoppen voor 1000punten?


Re: Miami 2009 - mindlight - 24-03-2009

Bolelli :-"


Re: Miami 2009 - Haggie - 24-03-2009

dat is wel een mooi alternatief. Je weet natuurlijk nooit of Nadal met rechts of met een blinddoek op, gaat tennissen. Want alleen dan kan Bolelli enigzins bijblijven.. :-"


Re: Miami 2009 - buurs - 24-03-2009

Krajicek wint de 1e set van Pin met 7-6 =D>