![]() |
AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) (/showthread.php?tid=4456) |
AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - gittermaster - 15-04-2009 El Ham mag gewoon meespelen in de kampioenswedstrijd... El Hamdaoui inzetbaar voor AZ Geschreven op woensdag, 15 april om 13:19 AZ-spits Mounir El Hamdaoui kan zaterdag van meet af aan meedoen in de kampioenswedstrijd tegen Vitesse. De aanvaller zou woensdag duidelijkheid verkrijgen omtrent de straf voor zijn duw tegen Kees Kwakman in het duel met NAC Breda, maar de aanklager betaald voetbal stelt eerst een vooronderzoek in. De 24-jarige El Hamdaoui ruziede al vroeg in de wedstrijd met Kwakman, die een behoorlijke tackle inzette op de aanvaller. De topscorer van de Eredivisie reageerde gepikeerd en duwde zijn tegenstander onder het toeziend oog van scheidsrechter Ruud Bossen naar de grond. De arbiter liet het voorval echter gaan, maar de aanklager betaald voetbal heeft nu besloten tot een vooronderzoek naar de handelingen van beide spelers. Alleen bij een directe rode kaart zou de aanklager terstond met een schikkingsvoorstel komen. Dat laat nu nog even op zich wachten, omdat de aanklager een week de tijd wil nemen om de verklaringen van alle betrokkenen (El Hamdaoui, Kwakman en arbiter Bossen) onder de loep te nemen. Op zijn vroegst wordt maandag of dinsdag bekend wat het schikkingsvoorstel inhoudt. Bij winst op Vitesse kan AZ zich komende zaterdag tot kampioen van Nederland kronen. Ook voor El Hamdaoui zelf ligt er nog een mijlpaal in het verschiet; de Marokkaan voert met 21 doelpunten het klassement topscorers aan. Hij heeft een voorsprong van één treffer op Luis Suárez. De blessure aan zijn onderbeen lijkt El Hamdaoui niet in de weg te staan te spelen tegen de Arnhemmers. Re: AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - Bumme - 15-04-2009 Hoop dat ze verliezen want dan ben ik een week later voor het eerst in jaren ook weer eens aanwezig bij een kampioenswedstrijd! Re: AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - gittermaster - 15-04-2009 ![]() Re: AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - D'r an met de lippe - 18-04-2009 Lijkt me voor de Ajacied wel pijnlijk als AZ kampioen wordt in Amsterdam? :wink: Hup Klavan! Gisteren nog een mooi afscheid gehad in het Polman Stadion en vanavond kan hij de schaal omhoog houden. Het is hem gegund. Re: AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - Adder - 18-04-2009 D'r an met de lippe Wrote:Lijkt me voor de Ajacied wel pijnlijk als AZ kampioen wordt in Amsterdam? :wink: Nee hoor , ik geef er gewoon een slinger aan en zeg: De titel komt naar Noord Holland! :wink: Re: AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - Peter - 18-04-2009 1-0 Hamdaoui. Re: AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - Adder - 18-04-2009 Alkmaar wordt verbouwd? 1-1..... Re: AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - Tripplexxx - 18-04-2009 Die kampioensdruk wordt AZ wat te machtig zo lijkt het. 1-2 :o Re: AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - AssyriskaFF - 18-04-2009 Tripplexxx Wrote:Die kampioensdruk wordt AZ wat te machtig zo lijkt het. 1-2 :o Daarom zal het nooit een topclub worden ![]() Re: AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - gittermaster - 18-04-2009 : ![]() ![]() Re: AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - Tripplexxx - 18-04-2009 Achja, Twente verloren en Ajax gaat morgen ook de bietendrug op.... :wink: Re: AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - AssyriskaFF - 18-04-2009 Zou me niets verbazen hehe. Re: AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - de nieuwe - 18-04-2009 Het lijkt me juist wel mooi als er volgende week wat spanning staat op Ajax-AZ, kijken hoe ze in Alkmaar de zenuwen in bedwang houden. Re: AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - gittermaster - 18-04-2009 maar goed, even heel erg optimistisch bekijken... Stel Ajax wint morgen. thuis van AZ zie ik Ajax ook winnen. Dan acht ik de kans zeer reeel dat twente thuis van AZ wint en Ajax uit bij Sparta. In die situatie komt t toch wel weer op de laatste ronde aan, waar AZ het op moet nemen tegen Heerenveen, die dan wellich voor een goeie plek voor europees moet strijden... Re: AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - AssyriskaFF - 18-04-2009 Maar AZ heeft beter doelsaldo. Dus Ajax heeft alleen tegen Sparta de kans om dat op te krikken. Ik ga er gewoon van uit dat AZ kampioen wordt. Kan me niet voorstellen dat ze nul punten halen uit drie wedstrijden. Re: AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - Hoef - 18-04-2009 AssyriskaFF Wrote:Maar AZ heeft beter doelsaldo. Dus Ajax heeft alleen tegen Sparta de kans om dat op te krikken. Vermoedelijk wint Ajax niet van pusvee, en wordt AZ kampioen. Dat verhaal over het doelsaldo is irrelevant. Verschil is 5, als AZ nog drie keer verliest en Ajax vier keer wint, heeft Ajax het betere doelsaldo Re: AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - Hoef - 18-04-2009 Code: Relletjes in Alkmaar Echt een grote snackbar! DSB: duizelingwekkende snackbar? Re: AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - Davydoff - 19-04-2009 ![]() Re: AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - kratovsk - 19-04-2009 Zo'n goal verzin je niet, geniaal. Re: AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - Tripplexxx - 19-04-2009 Eigen doelpunt Swerts dus :razz: Re: AZ-Vitesse (de kampioenswedstrijd) - kratovsk - 19-04-2009 Dan zou ik echt in de minpunten uitkomen deze ronde :roll:. Wat een drama ook dat Willem II. |