The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Ronde 33 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Ronde 33 (/showthread.php?tid=4504) |
Ronde 33 - Peter - 27-04-2009 Vitesse - Heracles Almelo PSV - NEC NAC Breda - De Graafschap FC Twente - AZ Roda JC - Willem II SC Heerenveen - ADO Den Haag FC Utrecht - Feyenoord Sparta Rotterdam - Ajax FC Volendam - FC Groningen -- Met zn allen 2x Vitesse, 2x PSV, 2x NAC Breda, 2x SC Heerenveen, 2x Ajax en 1x Roda JC? Lijkt me wel betaalbaar. Re: Ronde 33 - Treesong - 27-04-2009 Dit is weer zo'n ronde die er gewoon té eenvoudig uitziet :| Re: Ronde 33 - Peter - 27-04-2009 Treesong Wrote:Dit is weer zo'n ronde die er gewoon té eenvoudig uitziet :| Gunstig voor de mensen die nu in de top 10 staan dus, maar aan het einde van het seizoen zie je altijd gekke uitslagen. :-k Re: Ronde 33 - Treesong - 27-04-2009 Aan Sparta heeft Ajax bijvoorbeeld goede herinneringen :roll: Nac-De Graafschap... altijd leuk om tegen een club te spelen die voor lijfsbehoud vecht... Heerenveen-ADO dito verhaal. Bovendien hebben de Friezen het thuis traditioneel zwaar tegen 'kleinere' clubs. Vitesse-Heracles lijkt bekeken, maar als de zwart-witte mouwen worden opgestroopt, wat dan? :-k Re: Ronde 33 - Peter - 27-04-2009 Treesong Wrote:Aan Sparta heeft Ajax bijvoorbeeld goede herinneringen :roll: Dan wordt PSV dus 2e. =D> Treesong Wrote:Nac-De Graafschap... altijd leuk om tegen een club te spelen die voor lijfsbehoud vecht... Leuk gokje voor de nrs. 16 t/m 20 als die nog wat willen. Leed, Kwakman en Penders thuislaten en hopen op bevliegingen van Sahar. :-k Treesong Wrote:Heerenveen-ADO dito verhaal. Bovendien hebben de Friezen het thuis traditioneel zwaar tegen 'kleinere' clubs. Bovendien is Heerenveen al iets te lang ongeslagen in eigen huis. Die gaan dus binnenkort weer een keer onderuit in een thuisduel. En Knoppert scoort lately ook elke week. Treesong Wrote:Vitesse-Heracles lijkt bekeken, maar als de zwart-witte mouwen worden opgestroopt, wat dan? Als ze de mouwen opstropen pakken ze een rode kaart dus dit wint Vitesse met 5-0. :waf: Re: Ronde 33 - Treesong - 27-04-2009 Peter Wrote:Dan wordt PSV dus 2e. =D> Nee hoor, want PSV-NEC wordt een gelijkspel :-" Re: Ronde 33 - Peter - 27-04-2009 Treesong Wrote:Peter Wrote:Dan wordt PSV dus 2e. =D> Zou idd zomaar een brilstand kunnen worden zo zonder Dzsudzsak en Afellay. :| Re: Ronde 33 - Treesong - 27-04-2009 Zo zie je maar... tis een lastige ronde ![]() Re: Ronde 33 - Peter - 27-04-2009 Tis geen lastige ronde want Heerenveen, NAC en/of PSV thuislaten is een groter risico dan ze maar gewoon opstellen en hopen op t beste. :razz: Re: Ronde 33 - Tripplexxx - 27-04-2009 Slaap jij nog wel een beetje Peter? Gaat geen topic voorbij, of jij hebt het wel niet over de top 10, over tactisch opstellen, over het betaalbaar zijn van een team ( lachwekkend en helemaal niet relevant want budget zat). Succes pik! :wink: Re: Ronde 33 - Peter - 27-04-2009 Ik had de vorige ronde budget te weinig hoor. Wilde Dzsudzsak ipv Marcellis ma kon dat niet betalen. Scheelde ma 1 puntje maar toch. :razz: Heb t er trouwens alleen in t daarvoor bestemde topic (deze dus) over en slaap zeker nog wel, maar maandag altijd rustig op kantoor dus vast beetje kijken wat er deze week op t programma staat. :wink: Met een beetje geluk straks 4 forummers in die top 10 trouwens. :8: Re: Ronde 33 - de nieuwe - 27-04-2009 Peter Wrote:Vitesse - Heracles AlmeloVolendam !!! Ik heb na afgelopen weekend(s) niet zo'n hoge pet meer op van Grunn. Re: Ronde 33 - Peter - 27-04-2009 Volendam mist beide controleurs op het middenveld. Daar moeten Berg, Lovre, v/d Laak, Levchenko, Meerdink en Holla wel gaatjes in kunnen prikken! Re: Ronde 33 - Sjaak - 27-04-2009 Maakt niet uit wie er wel of niet zijn. Volendam WIL winnen en Groningen hoeft niks meer (want play offs zijn bereikt en maximum haalbare) en ze spelen de laatste weken bedroevend slecht!! Het lijkt of Jans het ook wel een beetje heeft gehad en het siezoen uitbolt. Ik sluit me aan bij de Frans Adelaaar aanhangers voor de komende week. Re: Ronde 33 - Peter - 27-04-2009 Sjaak Wrote:Maakt niet uit wie er wel of niet zijn. #-o Juist ploegen die vrijuit kunnen ballen zijn trouwens vaak op hun best. Re: Ronde 33 - Peter - 27-04-2009 Database is trouwens tot zondag 12.30 uur open. Re: Ronde 33 - gittermaster - 28-04-2009 Peter, als je een gokje wil wagen, kun je misschine Bodul in de spits zetten. Volgens mij is Suarez geschorst en ik acht de kans reeel dat Bodul gaat spelen dan. Waarschijnlijk ben je een van de weinige als je dit doet Re: Ronde 33 - Peter - 28-04-2009 Volgens mij is Suarez niet geschorst.. :-k En als ie dat wel is zal Urby-Cvita-Sulej wel de voorhoede zijn? Re: Ronde 33 - gittermaster - 28-04-2009 Het zou kunnen dat ie niet geschorst is hoor, maar dacht t... Cvita heeft echt slecht gespeeld en MVB kennende zou hij in die situatie best eens voor Bodul kunnen kiezen, maar goed als Suarez niet geschorst is, maakt t natuurlijk geen reet uit Re: Ronde 33 - Peter - 28-04-2009 Huh? Dus als Suarez niet geschorst is kan Bodul opeens niet meer de voorkeur krijgen boven Cvita? :-k Re: Ronde 33 - gittermaster - 28-04-2009 Dat kan wel, maar denk dan eerder dat hij Suarez gewoon in de spits zet en Urby en Sulejmani eromheen of eventueel Leo, kortom, denk dat hij cvit gaat passeren en kiest voor een alternatief. Is Suarez niet geschorst zal Sulejmani eerder in de basis starten dan Bodul denk ik Re: Ronde 33 - Treesong - 28-04-2009 Gitter, nou niet Petertje zo in de war brengen. Straks wordt-ie nog bubble boy :razz: Re: Ronde 33 - gittermaster - 28-04-2009 ![]() Re: Ronde 33 - gittermaster - 28-04-2009 dat zeg ik... als je van een gokje houdt... :lol: Seizoen voorbij voor Bodul -------------------------------------------------------------------------------- Datum post: 28-04-09 12:32 - Gepost door: 343 - Bron: Ajax.nl - Aantal keer bekeken: 396 - Aantal reacties: 1 Voor Darko Bodul is het seizoen waarschijnlijk voorbij. De 20-jarige Kroaat liep in de kampioenswedstrijd van Jong Ajax tegen Jong Vitesse (2-0) een verzwikte enkel op. Bodul moet voorlopig rust houden en mist daardoor de laatste twee competitieduels. Met de zege op de Beloften van Vitesse stelde Jong Ajax maandag het kampioenschap in de Eredivisie voor Beloftenteams veilig. Danilo en Javier Martina waren de doelpuntenmakers op de Toekomst. Re: Ronde 33 - AssyriskaFF - 30-04-2009 Suarez is niet geschorst hoor. Re: Ronde 33 - Peter - 01-05-2009 Oa Emanuelsson en Afellay twijfelachtig. Toch redelijk cruciale namen. :-k Re: Ronde 33 - kratovsk - 01-05-2009 Lastige ronde met wel 7 wedstrijden waar ik in een andere ronde op zeker 2 spelers van had opgesteld. Moeilijke keus welke wedstrijden over te slaan... Re: Ronde 33 - Peter - 01-05-2009 Peter Wrote:Database is trouwens tot zondag 12.30 uur open. Wilde net Elm vervangen omdat die niet speelt waarschijnlijk, maar de database is dus gewoon dicht ondanks dat klokje dat aangeeft dat t nog meer dan een dag duurt voor hij dichtgaat. ![]() Ga t dus met 10 man proberen deze week blijkbaar. Re: Ronde 33 - Treesong - 01-05-2009 Zero poeweng ![]() Re: Ronde 33 - kuiper - 01-05-2009 Peter Wrote:Peter Wrote:Database is trouwens tot zondag 12.30 uur open. Gewoon nu een mailtje sturen. Dan wordt de DB nog wel open gedaan. |