The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
De Bekerfinale - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: De Bekerfinale (/showthread.php?tid=4505) Pages:
1
2
|
De Bekerfinale - Balthazar - 27-04-2009 ENSCHEDE - FC Twente heeft de verkoop van de kaarten voor de bekerfinale maandag tijdelijk en noodgedwongen stopgezet. Het systeem waarmee tickets via de website van de club kunnen worden besteld, is overbelast. Volgens de club zijn de webshops uit de lucht en ligt de oorzaak daarvan bij de KPN. FC Twente hoopt maandagmiddag voor meer duidelijkheid te zorgen. Fans konden vanaf maandagochtend de toegangsbiljetten online bestellen. De belangstelling in Enschede en omstreken is groot. Heerenveen start de ticketing woensdag, ook via de website. FC Twente en Heerenveen hebben van de KNVB beide 17.500 kaarten toegewezen gekregen. De finale heeft plaats op 17 mei in Rotterdam. Gelukkig ben ik er net op tijd door gekomen en heb de kaarten besteld : Re: De Bekerfinale - Vret Mien Gras - 27-04-2009 Waar velen al bang voor waren is helaas uitgekomen. De online kaartverkoop voor de bekerfinale sc Heerenveen - FC Twente loopt momenteel uit op een fiasco. Waar vele mensen vrij hadden genomen van hun werk om kaarten te regelen, ligt de site waarop de kaarten besteld moeten worden vanaf 8 uur chronisch plat en hebben tot nu toe slechts een handvol mensen kaarten weten te bemachtigen. Bent u net zo gefrustreerd als de schrijver van dit stukje en kunt u het ook niet meer aan dat FC Twente Online de huidige frustraties van de gemiddelde Twentefan niet meer aan kan, reageer dan hier. Want gedeelde smart... Update: De officiële clubsite meldt inmiddels dat de verkoop is uitgesteld tot vrijdag 1 mei, op deze datum zal vanaf 9:00 uur bij alle TicketBox verkooppunten de kaartverkoop worden hervat onder dezelfde voorwaarden. Re: De Bekerfinale - waf - 27-04-2009 ze kunnen ook helemaal niks in de provincie. :razz: Re: De Bekerfinale - Vret Mien Gras - 27-04-2009 waf Wrote:ze kunnen ook helemaal niks in de provincie. :razz: Re: De Bekerfinale - waf - 27-04-2009 het is al schandalig genoeg dat er belastinggeld gaat van holland naar die nietszeggende gebieden, dus daag me niet uit. Re: De Bekerfinale - Mukkus - 27-04-2009 waf Wrote:het is al schandalig genoeg dat er belastinggeld gaat van holland naar die nietszeggende gebieden, dus daag me niet uit. Als jij in je huis 'gas' verbruikt, moet je maar even gaan denken aan dat nietzeggende gebied rondom Slochteren.... Of gebruik jij afgewerkte olie van een raffinaderij uit Pernis om warm water uit je douche te krijgen? ](*,) Re: De Bekerfinale - waf - 27-04-2009 Mukkus Wrote:waf Wrote:het is al schandalig genoeg dat er belastinggeld gaat van holland naar die nietszeggende gebieden, dus daag me niet uit. ik betaal toch gewoon het gas dat ik gebruik? dat komt dus nog bovenop het belastinggeld wat daar allemaal naar jullie moet, in die nietszeggende gebieden rondom slochteren (mooie omschrijving trouwens, weer eens wat anders dan friesland of duitsland :waf: Re: De Bekerfinale - Mukkus - 29-04-2009 Het was even vroeg opstaan vanmorgen, maar de kaarten zijn binnen! Maat van me sms'te me om half 6 wakker, dattie in Heerenveen stond (backup plan was om naar dorpen richting Zwolle te rijden, als het in Heerenveen al te druk zou zijn). Was de 4e in die rij. De eerste stond er al om kwart voor 3. Bij een ander verkooppunt in Heerenveen stond de eerste er al om 23:00 uur gisteravond. Heb me rond 6 uur bij hem gevoegd om hem niet alleen daarvoor te laten opdraaien. Niet alleen druk met potentiële kaartjekopers, ook met de media. Ik ben bang dat ik me slaperige harses vandaag nog wel tegen tegenkom op tv, op internet en in de kranten..... Re: De Bekerfinale - Balthazar - 29-04-2009 Mukkus Wrote:Het was even vroeg opstaan vanmorgen, maar de kaarten zijn binnen! Maat van me sms'te me om half 6 wakker, dattie in Heerenveen stond (backup plan was om naar dorpen richting Zwolle te rijden, als het in Heerenveen al te druk zou zijn). Was de 4e in die rij. De eerste stond er al om kwart voor 3. Bij een ander verkooppunt in Heerenveen stond de eerste er al om 23:00 uur gisteravond. Heb me rond 6 uur bij hem gevoegd om hem niet alleen daarvoor te laten opdraaien. Gaan we nog zwaaien 17 mei? Re: De Bekerfinale - Gerben Zonderland - 29-04-2009 Mukkus Wrote:Niet alleen druk met potentiële kaartjekopers, ook met de media. Ik ben bang dat ik me slaperige harses vandaag nog wel tegen tegenkom op tv, op internet en in de kranten..... Ik begrijp hieruit dat je SBS6-verslaggevers te woord hebt gestaan? #-o Re: De Bekerfinale - Vret Mien Gras - 29-04-2009 Quote:De KNVB wil supporters die tickets voor de KNVB Bekerfinale aanschaffen er met klem op wijzen dat deze tickets op naam staan. Dit betekent dat alleen de persoon die op de kaart vermeld staat, toegelaten zal worden tot het stadion. Dit wordt streng gecontroleerd. Re: De Bekerfinale - Mukkus - 29-04-2009 Gerben Zonderland Wrote:Mukkus Wrote:Niet alleen druk met potentiële kaartjekopers, ook met de media. Ik ben bang dat ik me slaperige harses vandaag nog wel tegen tegenkom op tv, op internet en in de kranten..... Neuh, dat nog net niet.....heb mezelf inmiddels wel ontdekt in de Leeuwarder Courant. 8-[ En dankzij de camera's van Omrop Fryslan zullen er nog wel wat beeldbuizen knappen, door die kop van mij..... @Vret, dat lijkt mij bangmakerij...hoorde van mensen die in de rij stonden, dat ze hierover contact hebben gehad met SC Heerenveen en je kaart uitlenen/weggeven in de relationele sfeer is geen enkel probleem. Stel je zit in de bus, inmiddels ter hoogte van Apeldoorn: Steward komt langs en zegt: "Sorry meneer Vret, maar deze gegevens komen niet overeen met de gegevens op de kaart.....". Wat zal jouw reactie dan zijn? "Ow, geeft niks joh, zet me er hier maar uit, pak ik de trein wel terug naar Enschede...." Dat valt nooit allemaal te controleren. Voorbeeld: Vrienden van me hebben samen 1 kaart: ene wedstrijd gaat hij, andere wedstrijd gaat zij. Doen ze sinds ze kinderen hebben. Zijn vader gaat niet heen, dus zij gaat op de kaart van haar schoonvader. Dat kun je niet voorkomen, niet tegenhouden, niet reguleren en niet verbieden. Re: De Bekerfinale - Legion - 29-04-2009 Mukkus Wrote:Het was even vroeg opstaan vanmorgen, maar de kaarten zijn binnen! Maat van me sms'te me om half 6 wakker, dattie in Heerenveen stond (backup plan was om naar dorpen richting Zwolle te rijden, als het in Heerenveen al te druk zou zijn). Was de 4e in die rij. De eerste stond er al om kwart voor 3. Bij een ander verkooppunt in Heerenveen stond de eerste er al om 23:00 uur gisteravond. Heb me rond 6 uur bij hem gevoegd om hem niet alleen daarvoor te laten opdraaien. Maar moet je niet gewoon achteraan in de rij aansluiten dan? Wat een idioten trouwens. Jullie kunnen de KNVB-beker winnen hoor, niet de UEFA-cup. Re: De Bekerfinale - Mukkus - 29-04-2009 Legion Wrote:Maar moet je niet gewoon achteraan in de rij aansluiten dan? Neuh, maat van me had al alle kaarten. Heb me vrijwillig bij hem gemeld om hem wat te ondersteunen. KNVB-beker of niet, wil er wel bij zijn. 24.000 seizoenkaarthouders, 15.000 kaarten in de verkoop. Dan moet je er gewoon vroeg bij zijn..... Zal voor de Tukkers hetzelfde gelden. Geldt voor jullie vrijdag nog wel online verkoop of niet? Re: De Bekerfinale - Balthazar - 29-04-2009 Nope, alle personen die vrijdag een kaartje willen moet nou netjes in de rij gaan staan bij de verkooppunten. gelukkig heb ik een bevestiging gekregen van Twente dat mijn online bestelling verwerkt word en dat ik de kaartjes krijg : Re: De Bekerfinale - Mukkus - 29-04-2009 Kijk, echte supporters komen gewoon als voorpagina-nieuws op de officiële site te staan..... Blij met tickets voor de bekerfinale: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=57672">http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=57672</a><!-- m --> Re: De Bekerfinale - Mukkus - 29-04-2009 Balthazar Wrote:Nope, alle personen die vrijdag een kaartje willen moet nou netjes in de rij gaan staan bij de verkooppunten. Ach, werkt ook prima. Heerlijk van 6 tot 9 in fris lentezonnetje relaxed buiten gestaan, ipv druk F5'end vol spanning achter je computer in pure onzekerheid.... Re: De Bekerfinale - Legion - 29-04-2009 Balthazar Wrote:Nope, alle personen die vrijdag een kaartje willen moet nou netjes in de rij gaan staan bij de verkooppunten. Kaartjes? 1 voor jezelf en 1 voor je trommel? Re: De Bekerfinale - Balthazar - 29-04-2009 Legion Wrote:Balthazar Wrote:Nope, alle personen die vrijdag een kaartje willen moet nou netjes in de rij gaan staan bij de verkooppunten. Als je de barcodes van andere seizoenskaarthouders had kon je die tegelijk invoeren waardoor je samen kunt reizen en plekken naast elkaar hebt. Re: De Bekerfinale - waf - 29-04-2009 Legion Wrote:Mukkus Wrote:Het was even vroeg opstaan vanmorgen, maar de kaarten zijn binnen! Maat van me sms'te me om half 6 wakker, dattie in Heerenveen stond (backup plan was om naar dorpen richting Zwolle te rijden, als het in Heerenveen al te druk zou zijn). Was de 4e in die rij. De eerste stond er al om kwart voor 3. Bij een ander verkooppunt in Heerenveen stond de eerste er al om 23:00 uur gisteravond. Heb me rond 6 uur bij hem gevoegd om hem niet alleen daarvoor te laten opdraaien. :roll: hoe kun je dat nou zeggen? toch fantastisch dat ze dat er voor over hebben? dikke hulde, het wordt jammer van de trommels, maar wel een mooi festijn. Re: De Bekerfinale - Legion - 30-04-2009 waf Wrote:Legion Wrote:Mukkus Wrote:Het was even vroeg opstaan vanmorgen, maar de kaarten zijn binnen! Maat van me sms'te me om half 6 wakker, dattie in Heerenveen stond (backup plan was om naar dorpen richting Zwolle te rijden, als het in Heerenveen al te druk zou zijn). Was de 4e in die rij. De eerste stond er al om kwart voor 3. Bij een ander verkooppunt in Heerenveen stond de eerste er al om 23:00 uur gisteravond. Heb me rond 6 uur bij hem gevoegd om hem niet alleen daarvoor te laten opdraaien. Absoluut. Een kinderhand is snel gevuld Re: De Bekerfinale - Amor Fati - 04-05-2009 \/ \/ \/ kaartje is binnen. Om 13.00 gingen de laatste kaartjes voor clubcardhouders in de verkoop. Alleen jammer voor m'n pa, die staat in een dorpje op de Veluwe voor de Primera, die op maandagochtend pas om half twee open blijkt te gaan Re: De Bekerfinale - Mukkus - 04-05-2009 Quote:Wegereef fluit finale tussen Heerenveen en Twente Re: De Bekerfinale - Amor Fati - 17-05-2009 Goede wedstrijd Tukkers. Ik ga onderweg, verrekte treincombi ook Amsterdam-Heerenveen-Rotterdam, in ieder geval waar voor mn geld Re: De Bekerfinale - de nieuwe - 17-05-2009 Amor Fati Wrote:\/ \/ \/Een Primera nachtwinkel op de veluwe Re: De Bekerfinale - Gerben Zonderland - 17-05-2009 Jeuj! Hup Hersi! =D> Re: De Bekerfinale - Peter - 17-05-2009 Ik vind t onterecht (Heerenveen alleen 1e helft beter, ma da kwam mi alleen/vooral doordat Twente 2 belangrijke spelers moest wisselen), maar feli Mukkus. =D> Re: De Bekerfinale - Bocaloca - 17-05-2009 Mukkieeeee hoe dronken ben je \/ \/ \/ \/ Re: De Bekerfinale - Mukkus - 17-05-2009 jala la la la Re: De Bekerfinale - Bumme - 17-05-2009 Peter Wrote:Ik vind t onterecht (Heerenveen alleen 1e helft beter, ma da kwam mi alleen/vooral doordat Twente 2 belangrijke spelers moest wisselen), maar feli Mukkus. =D> Als je als enige club in de Eredivisie twee keer in een seizoen van Ajax weet te winnen is het terecht dat je de beker wint! Feli Mukkus, jammer Tukkers ! |