The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Roland Garros 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Roland Garros 2009 (/showthread.php?tid=4509)



Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

Kut Youzhny.. 0-30..


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

centre court Wrote:Gonzo speelt fantastisch zeg je, Simon vind je al weken ruk, maar je vlakt Simon niet uit voor een halve finaleplaatst. Wat valt daaraan te redeneren? Of vlak je daar Kendrick ook niet uit?
Elke wedstrijd staat toch op zich of niet? En ik zeg niks over dat Gonzo zomaar even doorloopt tot de SF. Ik reageer op andre die dat wel zegt. En Simon was inderdaad vreselijk de afgelopen weken, maar elke overwinning kan wonderen doen en hij heeft een pisloting. Dus hij kan best wel in topvorm zijn tegen Gonzo, en dan zie ik Gonzo niet 1-2-3 winnen.

Is dat zo moeilijk? Noemen ze dit dom lullen in Baak?


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

15-40... Neeeeeee kom op nou


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

Pak hem Hanescu!


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 27-05-2009

Haggie zegt dat je dom lult, ik zeg alleen dat je jezelf af en toe tegenspreekt. En gonzo loopt natuurlijk over Simon heen. \Big Grin/

Break voor de set Viktor!

Murray overleeft een sp op 1-5. Undecided


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Gonzo speelt fantastisch zeg je, Simon vind je al weken ruk, maar je vlakt Simon niet uit voor een halve finaleplaatst. Wat valt daaraan te redeneren? Of vlak je daar Kendrick ook niet uit?
Elke wedstrijd staat toch op zich of niet? En ik zeg niks over dat Gonzo zomaar even doorloopt tot de SF. Ik reageer op andre die dat wel zegt. En Simon was inderdaad vreselijk de afgelopen weken, maar elke overwinning kan wonderen doen en hij heeft een pisloting. Dus hij kan best wel in topvorm zijn tegen Gonzo, en dan zie ik Gonzo niet 1-2-3 winnen.

Is dat zo moeilijk? Noemen ze dit dom lullen in Baak?

Ja! Wat een dramatisch stuk hierboven van je zeg!
Als jij niet vind dat Gonzo zomaar doorloopt naar de SF, dan moet je niet zo overdreven doen met je superlatieven over Gonzo net.
Simon stelt op dit moment echt niets voor!


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

Neeeeeeeee, lul!


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 27-05-2009

Neee grrrrr. Laat dit nou geen vechtwedstrijd worden.


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

Voordeel Youzhny!


Re: Roland Garros 2009 - Scholten! - 27-05-2009

COME ON YOUZ!

Die Murray laat zich flink afbluffen zeg :-({|=


Re: Roland Garros 2009 - Scholten! - 27-05-2009

Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Gonzo speelt fantastisch zeg je, Simon vind je al weken ruk, maar je vlakt Simon niet uit voor een halve finaleplaatst. Wat valt daaraan te redeneren? Of vlak je daar Kendrick ook niet uit?
Elke wedstrijd staat toch op zich of niet? En ik zeg niks over dat Gonzo zomaar even doorloopt tot de SF. Ik reageer op andre die dat wel zegt. En Simon was inderdaad vreselijk de afgelopen weken, maar elke overwinning kan wonderen doen en hij heeft een pisloting. Dus hij kan best wel in topvorm zijn tegen Gonzo, en dan zie ik Gonzo niet 1-2-3 winnen.

Is dat zo moeilijk? Noemen ze dit dom lullen in Baak?

Ja! Wat een dramatisch stuk hierboven van je zeg!

Haal Baak er maar bij =;


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

centre court Wrote:Haggie zegt dat je dom lult, ik zeg alleen dat je jezelf af en toe tegenspreekt. En gonzo loopt natuurlijk over Simon heen. \Big Grin/

Break voor de set Viktor!

Murray overleeft een sp op 1-5. Undecided
Dat kun je zeggen, maar dat weerleg ik dus meteen, want het is niet zo. En ik zeg ook niet dat ik Simon als favoriet zie tegen Gonzo, mocht het zover komen, maar het is onzin om te zeggen dat op basis van deze partij Gonzo maar even de SF gaat halen. Dan zijn jullie net als de NOS en kun je ook zeggen dat Federer nu favoriet is voor RG omdat ie de 1e ronde zoveel beter speelde...


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 27-05-2009

Starace krijgt de bibbers.


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

Scholten! Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Gonzo speelt fantastisch zeg je, Simon vind je al weken ruk, maar je vlakt Simon niet uit voor een halve finaleplaatst. Wat valt daaraan te redeneren? Of vlak je daar Kendrick ook niet uit?
Elke wedstrijd staat toch op zich of niet? En ik zeg niks over dat Gonzo zomaar even doorloopt tot de SF. Ik reageer op andre die dat wel zegt. En Simon was inderdaad vreselijk de afgelopen weken, maar elke overwinning kan wonderen doen en hij heeft een pisloting. Dus hij kan best wel in topvorm zijn tegen Gonzo, en dan zie ik Gonzo niet 1-2-3 winnen.

Is dat zo moeilijk? Noemen ze dit dom lullen in Baak?

Ja! Wat een dramatisch stuk hierboven van je zeg!

Haal Baak er maar bij =;
2 uit 3, dat vind ik een aardige steekproef...


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

5-5 Youzhny!


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

Godverdetyfus, 5-5. Zo belangrijk is deze set, en wat een kansen joh...


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

Tijd voor een break Youz!


Re: Roland Garros 2009 - kuiper - 27-05-2009

Van mij mag Murray verliezen, alhoewel ik dan ook wel het gevaar zie van Gonzalez.
Maar ik geloof er nog steeds in dat Murray dit wel weet om te draaien.


Re: Roland Garros 2009 - kuiper - 27-05-2009

Die Youzhny moet er inderdaad wel z.s.m. uit!!


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

Klasse game weer Victor, je bent zoveel beter! Pak alleen die kansen eens.


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

Lekkere rally, mooie gehaald van Starace! Setpoint!


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 27-05-2009

Hanescu weer ijzersterk op eigen service.

Starace wordt zo voor 100% zeker gebroken.

En ga nou straks niet je gelijk proberen te halen als Kendrick maar 5 games van Simon pakt Adje. Icon_twisted


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

Ad Wim Wrote:Klasse game weer Victor, je bent zoveel beter! Pak alleen die kansen eens.

dom lullen.. Undecided


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

Nou Starace! Doe 't zometeen op je eigen service svp.. [-o<


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

centre court Wrote:Hanescu weer ijzersterk op eigen service.

Starace wordt zo voor 100% zeker gebroken.

En ga nou straks niet je gelijk proberen te halen als Kendrick maar 5 games van Simon pakt Adje. Icon_twisted
Waarom zou ik? Daar heb ik niks over gezegd.


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

Tursu ondertussen alweer de break terug en 3-2* voor =D>


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 27-05-2009

murray gaat gewoon van *1-5 sp tegen naar 7-5 6-1 zometeen.


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

Murray gaat dit vast nog wel winnen, maar volgens de Baakse redenatie maakt ie toch geen schijn van kans tegen Gonzo in de kwartfinale, dus dat komt goed.


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

Ad Wim Wrote:Murray gaat dit vast nog wel winnen, maar volgens de Baakse redenatie maakt ie toch geen schijn van kans tegen Gonzo in de kwartfinale, dus dat komt goed.

Je begint irritant te worden


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

En weer een moeizame game voor Youzhny, de TB moet een eitje worden, maar gewoon breaken is makkelijker.