The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Roland Garros 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Roland Garros 2009 (/showthread.php?tid=4509)



Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Murray gaat dit vast nog wel winnen, maar volgens de Baakse redenatie maakt ie toch geen schijn van kans tegen Gonzo in de kwartfinale, dus dat komt goed.

Je begint irritant te worden
Tja, als je Buurs-gedrag gaat vertonen, kun je het krijgen. Hier is het laatste woord natuurlijk nog niet over gezegd...


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 27-05-2009

Sp Hanescu!

Wat zal Starace nu denken op dat bankje? :lol:


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Murray gaat dit vast nog wel winnen, maar volgens de Baakse redenatie maakt ie toch geen schijn van kans tegen Gonzo in de kwartfinale, dus dat komt goed.

Je begint irritant te worden
Tja, als je Buurs-gedrag gaat vertonen, kun je het krijgen. Hier is het laatste woord natuurlijk nog niet over gezegd...

Buurs gedrag? Iedereen die jou tegenspreekt is ineens een Buurs?


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

En maar weer een kans gemist...


Re: Roland Garros 2009 - cruijff - 27-05-2009

Forza Youzhny..


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

En nog eentje...


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Murray gaat dit vast nog wel winnen, maar volgens de Baakse redenatie maakt ie toch geen schijn van kans tegen Gonzo in de kwartfinale, dus dat komt goed.

Je begint irritant te worden
Tja, als je Buurs-gedrag gaat vertonen, kun je het krijgen. Hier is het laatste woord natuurlijk nog niet over gezegd...

Buurs gedrag? Iedereen die jou tegenspreekt is ineens een Buurs?
Het is ten eerste geen tegenspreken, en ten tweede gaat het om de manier waarop. Lees maar eens terug.


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

5e kans op een tiebreak gemist :roll:


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

6 bp's voor de beslissing deze set gemist al...


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

Whahahaha, die Starace. 6 games op rij verliezen van Murray op gravel, terwijl ie hem helemaal in de tas had...


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

Zoveelste kans voor Hanescu...


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

Hehe, eindelijk!


Re: Roland Garros 2009 - kuiper - 27-05-2009

kuiper Wrote:Van mij mag Murray verliezen, alhoewel ik dan ook wel het gevaar zie van Gonzalez.
Maar ik geloof er nog steeds in dat Murray dit wel weet om te draaien.

Ik had er beter wat geld bij Unibet (live betting) op kunnen zetten. #-o #-o


Re: Roland Garros 2009 - kuiper - 27-05-2009

Super Hanescu. =D> =D>
Nu wel graag afmaken!!


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 27-05-2009

Heerlijk Viktor! Hoe belangrijk!


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

Nou, daar kreeg je vast niet zoveel voor, tenzij je kon wedden op 3e setwinst, want je was echt niet de enige die dact dat Murray nog wel zou winnen hoor...


Re: Roland Garros 2009 - cruijff - 27-05-2009

Youzhny in 5 moet kunnen! grrr


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Murray gaat dit vast nog wel winnen, maar volgens de Baakse redenatie maakt ie toch geen schijn van kans tegen Gonzo in de kwartfinale, dus dat komt goed.

Je begint irritant te worden
Tja, als je Buurs-gedrag gaat vertonen, kun je het krijgen. Hier is het laatste woord natuurlijk nog niet over gezegd...

Buurs gedrag? Iedereen die jou tegenspreekt is ineens een Buurs?
Het is ten eerste geen tegenspreken, en ten tweede gaat het om de manier waarop. Lees maar eens terug.

Als jij gaat beweren gaat Simon, de man die dit seizoen dramatisch in vorm is, niet mag worden uitgevlakt tegen Gonzalez, dan vind ik dat je nog weleens een keer mag nadenken over wat je zegt. Hij verliest van Querrey, Ljubicic, Zverev en Beck op gravel. Waarom zou hij dan dit toernooi er wel staan?
Dan ga je praten over ALS Simon in topvorm is... dat zal ook dit toernooi niet gebeuren.

Dat ik dan zeg dat je dom lult, vind ik dat ik groot gelijk heb over dit onderwerp!


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

Youzhny.. Undecided


Re: Roland Garros 2009 - kuiper - 27-05-2009

Ad Wim Wrote:Nou, daar kreeg je vast niet zoveel voor, tenzij je kon wedden op 3e setwinst, want je was echt niet de enige die dact dat Murray nog wel zou winnen hoor...

Wat heb je toch Ad?
Je zit ook al zo te katten op de baakse jongens en nu ook al op mij?
Er stond met 1-5 in de 2e set, zeker meer dan 4 euro op.


Re: Roland Garros 2009 - cruijff - 27-05-2009

Clement breakt naar 5-4 3e set na 40-15 voorsprong voor Tursu..

Terug breaken pleaseeeee


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

TYFUS TURSU!!!!!!! :dodgy:


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

En ik snap niet dat jij niet in kan zien dat vorm zomaar ineens kan komen of gaan, zeker in tennis, en zeker na een mentale overwinning als tegen Odesnik. Dat hebben we toch al zovaak gezien? Hoe kan anders iemand als GGL opeens een ATP-toernooi winnen?
En ja, ik roep ook al weken dat Simon een lachertje van de top 10 is, maar hij heeft wel verdomde veel kwaliteiten. En de wedstrijd tegen Gonzo is pas over een tijdje, mocht ie daar komen. Dus ik sluit niet uit dat ie dan in topvorm kan zijn, zeker voor eigen publiek op Chatrier. En nee, dat vind ik niet dom lullen, en ik vind het zelfs stuitend dat jij het zo betitelt. Je kunt het er niet mee eens zijn, maar dat is heel wat anders...


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

kuiper Wrote:
Ad Wim Wrote:Nou, daar kreeg je vast niet zoveel voor, tenzij je kon wedden op 3e setwinst, want je was echt niet de enige die dact dat Murray nog wel zou winnen hoor...

Wat heb je toch Ad?
Je zit ook al zo te katten op de baakse jongens en nu ook al op mij?
Er stond met 1-5 in de 2e set, zeker meer dan 4 euro op.
Ik heb helemaal niks. Ik word hier beticht van dingen he, niet andersom.

En als jij, zoals je wel vaker doet, uitspraken van jezelf gaat terughalen om Buursachtig te gaan gloryhunten, dan ga ik daar op reageren ja, zeker in dit geval.
Je doet net alsof je de enige was die dacht dat Murray nog zou winnen. Het was 1-2 in sets geweest he, nog niet de winst voor Starace...


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 27-05-2009

Hanescu mist meteen een bp.


Re: Roland Garros 2009 - cruijff - 27-05-2009

Pff weer breakkansen voor die HanesKOE


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

Hanescu mist alweer 2 bps...
4 uit 12, geen best percentage.


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

Ad Wim Wrote:En ik snap niet dat jij niet in kan zien dat vorm zomaar ineens kan komen of gaan, zeker in tennis, en zeker na een mentale overwinning als tegen Odesnik. Dat hebben we toch al zovaak gezien? Hoe kan anders iemand als GGL opeens een ATP-toernooi winnen?
En ja, ik roep ook al weken dat Simon een lachertje van de top 10 is, maar hij heeft wel verdomde veel kwaliteiten. En de wedstrijd tegen Gonzo is pas over een tijdje, mocht ie daar komen. Dus ik sluit niet uit dat ie dan in topvorm kan zijn, zeker voor eigen publiek op Chatrier. En nee, dat vind ik niet dom lullen, en ik vind het zelfs stuitend dat jij het zo betitelt.

Als een 5 setter tegen Odesnik al voor de ommekeer moet zorgen. Hij zal eerder balen dat het hem 5 sets kostte, dan dat hij hier nu een mentaal voordeel uithaalt. Als hij nu in 3 sets van Kendrick zou kunnen winnen, wie weet. Maar ook nu heeft hij het moeilijk. Ik vind het jammer dat jij niet gewoon kunt zeggen dat Gonzalez, wanneer ze tegen elkaar komen, huizenhoog favoriet is.


Re: Roland Garros 2009 - kuiper - 27-05-2009

Sorry Ad. Ik zal wel niets meer zeggen. :-#

Ik zei toch helemaal niet dat ik het zo goed gezien had. Ik maakte alleen de opmerking dat ik er beter geld had op kunnen zetten dan het hier neer te zetten. Jij wilt mij soms hier neerzetten als een gloryhunter (a la buurs zoals jij dat noemt). Zo is het echt niet bedoeld en ik kom ook vaak terug op voorspellingen die niet zijn uitgekomen. Maar ik mag graag voorspellen, daarom doe ik aan al dit soort spellen mee. En dan wil ik graag ook eens vertellen wat ik wel en niet goed heb gedaan (daarom zit ik dus op dit soort fora).
Met Giro-pools ga ik bijvoorbeeld erg goed (top-10), maar met champions league manager heb ik het dit jaar erg slecht gedaan.


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

Op basis van de partij van vandaag en de vorm van Simon kan ik dat best, maar zo gaat het nou eenmaal niet in het tennis, dat hebben we toch vaak genoeg kunnen aanschouwen...