The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Roland Garros 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Roland Garros 2009 (/showthread.php?tid=4509)



Re: Roland Garros 2009 - cruijff - 27-05-2009

tursu 2-1 achter in sets.. Moet er nu 2 winnen om mijn Poll levend te houden anders op de BV eruit Sad


Re: Roland Garros 2009 - roffaboy - 27-05-2009

lekker hanescu ga zo door sla die youzhny maar van de baan [-o< =D>


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 27-05-2009

Simon weet niets te creeeren op de service van fucking kendrick. wat een armoe bij die man.


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

Ad Wim Wrote:Op basis van de partij van vandaag en de vorm van Simon kan ik dat best, maar zo gaat het nou eenmaal niet in het tennis, dat hebben we toch vaak genoeg kunnen aanschouwen...

Met alle respect, maar als Simon een set verliest van Kendrick (wss de 1e in een tiebreak), dan is het gewoon erg slecht en zal Simon zich hierdoor niet zelfverzekerder gaan voelen.


Re: Roland Garros 2009 - cruijff - 27-05-2009

Die Youzhny en Hanescu zijn 16 minuten bezig in de 3e set en nog steeds 1-0 Smile


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

Verdasco *2-1! Lekkkkkker!


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

Tursunov gaat mijn poll verspelen.. ](*,)


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 27-05-2009

simon 0-30.

Hanescu-Youzhny deuce#16


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

nu zelfs 15-40 voor Kendrick :lol:


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

kuiper Wrote:Sorry Ad. Ik zal wel niets meer zeggen. :-#

Ik zei toch helemaal niet dat ik het zo goed gezien had. Ik maakte alleen de opmerking dat ik er beter geld had op kunnen zetten dan het hier neer te zetten. Jij wilt mij soms hier neerzetten als een gloryhunter (a la buurs zoals jij dat noemt). Zo is het echt niet bedoeld en ik kom ook vaak terug op voorspellingen die niet zijn uitgekomen. Maar ik mag graag voorspellen, daarom doe ik aan al dit soort spellen mee. En dan wil ik graag ook eens vertellen wat ik wel en niet goed heb gedaan (daarom zit ik dus op dit soort fora).
Met Giro-pools ga ik bijvoorbeeld erg goed (top-10), maar met champions league manager heb ik het dit jaar erg slecht gedaan.
Dat eerste slaat nergens op. Dit is een forum, en daar reageert men op elkaar. En volgens mij deed ik het niet op een nare manier, maar gewoon normaal.
Bovendien zijn we geen wijven en kunnen we neem ik aan gewoon een discussie voeren zonder elkaar in de haren te vliegen.

En verder vind ik inderdaad dat je af en toe wat te graag wilt laten zien dat je iets goed voorspeld hebt. Het is niet de eerste keer dat ik dat zeg. Maar ik ben de laatste die wil zeggen dat je daarmee op moet houden. Daar is een forum voor, maar ik reageer er wel op. Net zoals mensen op mij reageren, zoals je vanochtend al wel gezien hebt...


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 27-05-2009

Haggie Wrote:Tursunov gaat mijn poll verspelen.. ](*,)

En dat terwijl we in Rotterdam hebben gezien wat voor pisvlekje clement is.


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

Youzhny houdt de hoop op een goed resultaat mogelijk... =D>


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Op basis van de partij van vandaag en de vorm van Simon kan ik dat best, maar zo gaat het nou eenmaal niet in het tennis, dat hebben we toch vaak genoeg kunnen aanschouwen...

Met alle respect, maar als Simon een set verliest van Kendrick (wss de 1e in een tiebreak), dan is het gewoon erg slecht en zal Simon zich hierdoor niet zelfverzekerder gaan voelen.
Dat is ook slecht, maar zoals ik al eerder zei, de uitkomst van deze partij, mits Simon wint natuurlijk, doet er voor mij niets aan af. Of hij nu dik wint of nipt wint, het gaat voornamelijk om de winst.


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

centre court Wrote:
Haggie Wrote:Tursunov gaat mijn poll verspelen.. ](*,)

En dat terwijl we in Rotterdam hebben gezien wat voor pisvlekje clement is.

Hoe spijtig het dus ook is om te concluderen dat Tursunov geen haar beter is.. 8-[


Re: Roland Garros 2009 - kuiper - 27-05-2009

Over de kwestie Simon/Gonzalez geef ik jullie beide wel gelijk.
Persoonlijk denik ik dat Gonzalez op dit moment wel de favoriet zal zijn, maar dat telt natuurlijk niet altijd.
Simon is wel zo'n speler dier er ineens kan staan en zomaar van Gonzalez kan winnen.

Maar ik vind Gonzalez wel een dark horse in dit toernooi. Ik heb ook lang op het punt gestaan om hem te nemen, echter dan had ik Djoko moeten laten vallen en ik denk nog steeds dat hij kans maakt op de titel.
En ja Ad, als dat gebeurt ga ik deze zin opnieuw naar voren halen. :wink:


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 27-05-2009

En dan hanescu binnen 2 minuten weer een lovegame. sloop 'm viktor.


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

Verdasco en Gonzalez allebei in supervorm, Nadal heeft last van de knie! =P~


Re: Roland Garros 2009 - cruijff - 27-05-2009

2-0 Clement.. Toch heb ik nog een beetje hoop... Clement is ook niet echt standvastig qua service..


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

Hanescu weer aan het slopen op eigen service, maar wederom gaat het om kansen pakken...
Deze game dan maar.


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

kuiper Wrote:Over de kwestie Simon/Gonzalez geef ik jullie beide wel gelijk.
Persoonlijk denik ik dat Gonzalez op dit moment wel de favoriet zal zijn, maar dat telt natuurlijk niet altijd.
Simon is wel zo'n speler dier er ineens kan staan en zomaar van Gonzalez kan winnen.

Maar ik vind Gonzalez wel een dark horse in dit toernooi. Ik heb ook lang op het punt gestaan om hem te nemen, echter dan had ik Djoko moeten laten vallen en ik denk nog steeds dat hij kans maakt op de titel.
En ja Ad, als dat gebeurt ga ik deze zin opnieuw naar voren halen. :wink:
Deze is een stuk milder dan die je eerder deed Wink


Re: Roland Garros 2009 - kuiper - 27-05-2009

Haggie Wrote:Verdasco en Gonzalez allebei in supervorm, Nadal heeft last van de knie! =P~

Het is en blijft slap van mij, ik weet het. Maar ik durfde Nadal niet weg te laten. Nogmaals ik denk ook dat hij dit toernooi echt niet gaat winnen. Maar het risico van hem weglaten was mij te groot.


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

Niet zozeer slap, eerder stom. Je had zo bovenaan kunnen staan als je hem niet had genomen en het gebeurt daadwerkelijk, wat je dus denkt...


Re: Roland Garros 2009 - cruijff - 27-05-2009

Weer deuce op service van youzhny, dit gaat nooit lang goed.. Tursu mag nu wel even terug breaken naar 2-2


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

Haggie Wrote:Verdasco en Gonzalez allebei in supervorm, Nadal heeft last van de knie! =P~
Ik denk dat Verdasco van Davy verliest.


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 27-05-2009

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Verdasco en Gonzalez allebei in supervorm, Nadal heeft last van de knie! =P~
Ik denk dat Verdasco van Davy verliest.

Laten we 't hopen!


Re: Roland Garros 2009 - kuiper - 27-05-2009

Ad Wim Wrote:Niet zozeer slap, eerder stom. Je had zo bovenaan kunnen staan als je hem niet had genomen en het gebeurt daadwerkelijk, wat je dus denkt...

Zoals ik al eerder zei, als ik verder achter had gestaan had ik het absoluut gedaan. Maar ik sta nog zo dichtbij, het zou zonde zijn als ik het nu vergooi door Nadal niet te nemen en hij wint alsnog. Wat natuurlijk best denkbaar is.
Ik vond de gok in dit stadium te groot.
Dus niet stom, maar een weloverwogen keuze waarover ik straks niet moet zeuren.


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 27-05-2009

Kijk, en dat hoor ik graag! En uiteraard gaat Nadal gewoon winnen.

Hanescu trouwens weer een bp gemist...


Re: Roland Garros 2009 - kuiper - 27-05-2009

Ik motiveer meestal vooraf al mijn keuze's Ad. Dus dat hoor je van mij wel vaker als je oplet.


Re: Roland Garros 2009 - cruijff - 27-05-2009

Youzhny BP.. Come on!


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 27-05-2009

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Verdasco en Gonzalez allebei in supervorm, Nadal heeft last van de knie! =P~
Ik denk dat Verdasco van Davy verliest.

Laten we 't hopen!

50-50 pot