The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Roland Garros 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Roland Garros 2009 (/showthread.php?tid=4509)



Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 29-05-2009

En ja hoor, het hele veld weer open en weer mis.
Ik had het al opgegeven na de tweede set, maar die jongen heeft dringend een mental coach nodig...


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

Hij speelt iig wel weer beter dan de afgelopen weken, maar op de belangrijke momenten is het nog net niets..


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 29-05-2009

Die service van Gonzo wordt ook onderschat, daar haalt ie zo ontzettend veel punten mee binnen. Bijna onmogelijk om hem te breaken als hij goed serveert met die forehand erachter.


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 29-05-2009

Kohl breakt dus weer en houdt nogmaals zijn service, 5-2. Ferrero nog niet zijn serivce gehouden deze set...


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

Gonzo is alleen nog niet helemaal bij de les, hij loopt een beetje te lachen etc. Toch staat hij eenvoudig voor.


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 29-05-2009

Helaas almagro, dan moet nadal 't zelf maar doen.
Kohli en Gonzo zijn goed bezig. Davy verslapt.


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

MP Verdasco!


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 29-05-2009

Haggie Wrote:Hij speelt iig wel weer beter dan de afgelopen weken, maar op de belangrijke momenten is het nog net niets..
Van veel mensen had hij vandaag gewonnen, maar Verdasco speelt ook gewoon prima en die is gewoon beter.


Re: Roland Garros 2009 - _Tampie - 29-05-2009

Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Ik zet de relevante quotes even bij elkaar;

Scholten! Wrote:
mindlight Wrote:
Scholten! Wrote:Met alle respect, maar wat een pech voor Chucho deze TB

Pech? Hij doet het voornamelijk zelf.

Wat betreft ballen net uit zeker wel pech.


Ad Wim Wrote:En daarom staat Federer 2 en Chucho 50.


mindlight Wrote:Precies, maar ga dan niet zeggen dat Federer geluk heeft. Want daar heeft het niet veel mee te maken.



buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:En daarom staat Federer 2 en Chucho 50.

Jij altijd maar zeggen dat ik geluk heb :lol:

Daarom sta ik 1 en jij 11 Undecided


Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:En daarom staat Federer 2 en Chucho 50.

Jij altijd maar zeggen dat ik geluk heb :lol:

Daarom sta ik 1 en jij 11 Undecided
Inderdaad, moedig dat je het nog even bevestigt en toegeeft.


Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Ja Ad, wat wil je nou beweren. Is het geluk waardoor Federer/Buurs steeds van Acasuso/Ad Wim wint, of is het verschil in kwaliteit en dus ranking?
Ik trek die vergelijking helemaal niet, als je goed leest. Ik zeg dat de klasse van Federer de doorslag geeft tegen Chucho. Daarop reageert Buurs en als je dat ook goed leest, zie je de hilariteit er wel van in.

Ik zal niet snel de gelijkenis trekken tussen managen en tenniswedstrijden op zich. Die discussie hebben we nl al eerder gehad. Als manager heb je geluk als een speler van je wint, die 10 mps tegen heeft gehad, want je hebt er geen invloed op. Als speler heb je die wedstrijd gewoon verdiend gewonnen.

Scholten zegt dat Chucho pech heeft omdat hij veel ballen net uit slaat.

Je zegt dat daarom Federer 2 en Chucho 50 staat. Dat impliceert dat je het geen pech vindt van Chucho maar het net uit slaan van ballen verklaart door het gebrek aan kwaliteit.

Stukje voorgeschiedenis: jij verliest wekelijks van buurs en klaagt vaak over pech.

De parallel: Scholten/Ad Wim klagen over pech voor Chucho/Ad Wim en (dus) geluk voor Federer/Buurs. Ad Wim/Buurs geven aan dat het zo structureel is dat het geen geluk is, en dat het te maken heeft met kwaliteit en dit is terug te zien in het verschil in ranking tussen Federer/Buurs en Chucho/Ad Wim.


Ad Wim Wrote:Ik zal niet snel de gelijkenis trekken tussen managen en tenniswedstrijden op zich. Die discussie hebben we nl al eerder gehad. Als manager heb je geluk als een speler van je wint, die 10 mps tegen heeft gehad, want je hebt er geen invloed op. Als speler heb je die wedstrijd gewoon verdiend gewonnen.

En die vergelijking is hier getrokken, dus deze escape uit de discussie wordt niet toegestaan.
Ik had je hoog zitten, maar op deze manier ga ik niet eens meer serieus op je reageren, net zoals ik dat al niet meer bij anderen hier doe...

Ten eerste herhaal je exact wat je eerder ook al zei, en voeg je dus nauwelijks iets toe.
Ten tweede kom je met trieste teksten als 'stukje voorgeschiedenis bla bla bla', die er hier totaal niet toe doen en ook nog eens tenenkrommend zijn. (het woord 'stukje' is sowieso te gay voor woorden)
Ten derde ga je niet in op de grappige ambigue tekst van Buurs, waar het mij uiteindelijk allemaal o te doen was.
Ten vierde leg jij me aan het eind die vergelijking in de mond, want die maak ik dus niet en die ga jij dus ook niet voor mij maken.
Ten vijfde, en dat is misschien nog wel het belangrijkste: hartstikke leuk dat jij er een hele studie van maakt om mij te kijk te zetten, maar dat wordt nu wel een beetje slaapverwekkend en tegelijkertijd lachwekkend. Wees dan een vent en consquent, maar dat doe je niet. Maar ach, ik heb in het verleden meer mensen gehad die hun komst hier louter richtten op het onderuit halen van mijn uitspraken, en die zijn in de loop der tijd ook vertrokken of geridiculiseerd. Ik vind het dus allemaal prima. Ik weet wat ik zeg, en denk na voordat ik wat zeg, dus ik sta altijd achter mijn uitspraken en ben altijd bereid ze te verdedigen. Totdat het ridicuul wordt zoals hierboven, en dan ga zelfs ik daar geen energie meer in steken.

Wat een lulverhaal. Om het kort te houden: het is toevallig steeds bij jou omdat jij nooit toegeeft wanneer je je hopeloos in de stront hebt geluld.


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 29-05-2009

Nee Tamp, je snapt nog steeds het hele geval niet, dus je slaat gewoon volledig de plank mis. Kun je wel aankomen met 'lulverhaal' en verder niks toelichten, maar dat is natuurlijk helemaal een zwaktebod. Je haalt van alles erbij dat totaal niet terzake doet. Ja, zo kan ik ook denken dat ik iemand uitlul.
En nogmaals, er is hier legio die zich consequent klem lult of onzin uitkraamt, maar daar richt je je niet op, triest...


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

Gonzalez niet scherp! Kon je zien aankomen. Klein beetje focussen en dit moet makkelijk kunnen!


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 29-05-2009

Prima Kohl!


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

De Fernando's hebben moeite met het afmaken..


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 29-05-2009

Pff die Gonzo moet toch over dat arme ventje heen wandelen.


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

Gonzo pakt de break weer, klasse!! Zie je nou wel!!


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

Verdasco mist zijn 5e MP...


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 29-05-2009

Let op hoe Almagro zo breakt op z'n 1e bp. Undecided


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

en dan breakt Almagro ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 29-05-2009

Verdasco choket!


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 29-05-2009

Speel nou eens 1x een verstandige TB, Nico!

1e punt is iig goed.


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

**2-1 Almagro, ik voel het al helemaal aankomen


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 29-05-2009

En natuurlijk weer een mishit dan, het kon ookniet lang uitblijven...


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 29-05-2009

En weer twee van die stomme fouten, waarom toch?


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

2mp's op rij! Doe 't gewoon nu!


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 29-05-2009

En weer een mishit. Dat is dus gewoon 4 totaal onnodige UEs deze TB, tja...


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

godver man, 6-6 weer!


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 29-05-2009

Kom op Nico. Laat 'm zweten.


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 29-05-2009

Prachtige TB!


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 29-05-2009

Sp Nico. [-o<


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

Ad Wim Wrote:Prachtige TB!

Ik zie jou alleen maar over UE's praten...