The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Roland Garros 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Roland Garros 2009 (/showthread.php?tid=4509)



Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 01-06-2009

Davy lijkt me idd dik favoriet, maar ook Potro en Federer. Alleen Murray-Gonzo vind ik echt 50-50, en dat is nou juist de belangrijkste...


Re: Roland Garros 2009 - mindlight - 01-06-2009

Vergeet niet dat Davy nog nooit op gravel van Soderling heeft weten te winnen he, kan best een mooie pot worden hoor.


Re: Roland Garros 2009 - kooltje - 01-06-2009

Iedereen ziet Potro als grote favoriet maar Robredo speelde heel goed hoor tegen Kohlschreiber...Kohl was in dezelfde vorm als tegen Djoko maar werd gek van al die ballen die Robredo terugbracht en overnam.


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 01-06-2009

Dat wist ik even niet, maar vergeet ook niet dat Davy veel hoger tempo en veel vlakker speelt dan Rafa, en Soderling geen tijd krijgt om aan te leggen, zoals ie dat tegen Rafa wel kreeg. En voetenwerk is niet zijn sterkste punt...

En ik vrees ook voor ene klassieke inzinking na zo'n fantastische pot.


Re: Roland Garros 2009 - andre - 02-06-2009

Hoewel er bij sommige potten wel favorieten aan te wijzen zijn, kan het in mijn ogen alle kanten op.
Soderling wint niet voor niets van Nadal, boring Robredo is zo steady als een huis en Monfils tikt ze er tot nu toe gladjes af.


Re: Roland Garros 2009 - mindlight - 02-06-2009

Ja het is idd wel vrij gebruikelijk dat je na zo'n overwinning de volgende wedstrijd ineens verliest. Ik zie Davy ook wel als favoriet, maar niet zo duidelijk als CC het deed voorkomen.

Voor vandaag: Hup Robin en Gonzo =D>


Re: Roland Garros 2009 - _Tampie - 02-06-2009

Ad Wim Wrote:Davy lijkt me idd dik favoriet, maar ook Potro en Federer. Alleen Murray-Gonzo vind ik echt 50-50


Mee eens. Bookmakers niet, die geven Murray-Gonzo 1.6 - 2.3 :crazy:

Voor de toernooioverwinning zien ze Federer nu (logisch) als favoriet op 2.2, gevolgd door Murray (5.0), Del Potro (6.5) en Davydenko (9.0). Gonzalez (10.0) en Monfils (13.0) nog wel kansen, Soderling (21.0) en Robredo (41.0) de echte outsiders.

Het wordt of een Career Slam voor Roger of een debuut-GS overwinning voor een van de anderen. Beide leuk. Mijn sympathie gaat het meest uit naar Roger uiteraard, ik gun hem deze overwinnig zo! Gonzalez is anders mijn favoriet, zowel als fan als voor FTM. Murray en Boredo heb ik het minst mee, mogen er zsm uit. Davydenko gun ik uit respect wel een GS (en goed voor LTM ;-)). Del Potro en Monfils beide nog jong en niet echt favorieten van me, wat Monfils betreft heb ik FTM belangen maar ik gun het Franse (kut-) publiek dit eigenlijk niet, onsportieve chauvinisten dat het er zijn. Del Potro op zich wel ok als hij wint, zou wel leuk zijn als hij zich in ranking ook met de top 4 kan gaan meten. Soderling verdient het op basis van zijn overwinning tegen Nadal ook wel (maar komt vermoedelijk tekort).


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 02-06-2009

Pfff, wat een druk ligt er op Gonzo-Murray zeg. Zomaar een verschil van niet alleen 360 punten, maar wellicht veel meer (al staat ie wel 4-0 achter in H2H tegen Davydenko).
Als Gonzo vandaag verliest, is het maar een matige RG en pak ik alleen maar punten op de teams met Nadal, Djoko en Monaco. Als Gonzo hier wint, is het sowieso wel een geslaagde RG en kan ie nog heel veel beter worden.

Ik heb er alleen totaal geen vertrouwen in op de een of andere manier, ook al overtuigt Murray totaal niet, en Gonzo juist wel...


Re: Roland Garros 2009 - mindlight - 02-06-2009

Same here Ad, ook ik heb winst van Gonzo erg hard nodig, en zie hem ook zeker de finale halen als hij vandaag wint. Mocht Soderling nogmaals stunten vandaag is de wedstrijd Murray-Gonzo direct nog belangrijker natuurlijk. Maar hoe dan ook moet Gonzalez vandaag winnen, en ook bij mij is het vertrouwen niet echt aanwezig, hoewel ik over geluk niet echt te klagen heb gehad deze week.


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 02-06-2009

ik heb juist wel vertrouwen in gonzo! Heb murray zien stuntelen tegen starace en dat overtuigde me dus niet echt.. Gonzo zal ook de steun van het publiek krijgen denk ik met zijn mooiere spel en emoties! Ik denk dat soderling nu zijn kruit verschoten en hetzelfde lot ondergaat als kohlie. Ik ben juist heel erg bang voor Fedex. Ik vond Monfils erg lekker spelen gister. Fedex moet vanaf het begin scherp zijn, want het publiek is niet op zijn hand en gister was monfils ook zo super fanatiek, mooi om te zien. Ik hoop dat de klasse van fedex overwint.


Re: Roland Garros 2009 - Bocaloca - 02-06-2009

Ik heb het idee dat de winnaar uit de bovenste helft van het schema gaat komen


Re: Roland Garros 2009 - mindlight - 02-06-2009

Kijk, leuk om te zien dat er nog iemand rondloopt hier die het fanatisme van Monfils kan waarderen =D> Ik vind het ook cool (net als bij Tsonga als hij zijn dag heeft trouwens). Stokbroden die emotie tonen zijn iig stukken beter te verdragen dan gasten als Benneteau, PHM, Gasquet etc.

Fedex zal het zeker niet makkelijk gaan krijgen, maar zal normaal gesproken gewoon gaan winnen hoor. Robredo moet mijn week helemaal af gaan maken door JMDP te verslaan, maar dat zal erg lastig worden.


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 02-06-2009

Met die lelijke Murray heb ik altijd 't idee dat hij precies goed genoeg speelt om van iemand te winnen. Tegen pannekoeken als starace en tipsa doet ie er weinig aan en zet ie er simpel een tandje bij als ie achter komt. Laten we helemaal los gaan op die pot vanmiddag. Nu Nadal weg is kan 't zomaar een pot zijn voor 360 óf 2000 punten. En zo is 't eigenlijk voor elke partij!


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 02-06-2009

Dat heb ik dus ook. En ik vrees dat Gonzo gewoon niet weer zo fantastisch speelt. Ik weet niet waarom, want hij is al maanden in topvorm en Murray is en blijft matig op gravel. Maar toch...


Re: Roland Garros 2009 - andre - 02-06-2009

Toni Nadal hekelt fans Roland Garros

PARIJS - Rafael Nadals oom én coach Toni Nadal heeft de toeschouwers bij Roland Garros 'onnozel' genoemd. Hij zei dat een dag na de uitschakeling van de nummer één van de wereld tegen de Zweed Robin Soderling.
Vorig jaar werd Nadal bij de Masters in het Parijse sportpaleis Bercy nog uitgejouwd toen hij met een blessure moest opgeven. Toni Nadal zei voor het Spaanse radiostation Cadena Ser dat hij zich volledig kon vinden in de stelling 'de enige supporters die erger zijn dan Franse, de Parijse zijn'.
"Ze zeggen het zelf. Het is waar. Het publiek hier is vrij onnozel. Ze zien gewoon niet graag een Spanjaard winnen. Als je wilt dat iemand verliest, is dat een belachelijke manier om jezelf te vermaken. Ze denken zeker dat ze zelf fantastisch zijn", aldus Toni Nadal.


Re: Roland Garros 2009 - Bocaloca - 02-06-2009

wat een bekrompen idioot zeg.


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 02-06-2009

Ik kan me er wel in vinden hoor, achterlijke Fransen. Een fenomeen als Nadal, die hen zoveel moois heeft gebracht op RG, verdient wel even iets meer respect dan dit...


Re: Roland Garros 2009 - mindlight - 02-06-2009

Als hij dat echt verdiend zou hebben, had hij het wel gehad, denk ik dan. :-"
Daarbij krijgt Federer het wel.

En Toni is gewoon ontzettend dom dat hij dit in de media gaat roepen. Hij mag het best vinden en denken, maar dit helpt Rafa natuurlijk totaal niet.


Re: Roland Garros 2009 - mindlight - 02-06-2009

Robin begint uitstekend, ga zo door jongen =D>

Oh oh, wat wordt Gonzo cruciaal op deze manier.


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 02-06-2009

robin gaat vooralsnog door waar hij geëindigd is...


Re: Roland Garros 2009 - mindlight - 02-06-2009

Wat een fenomeen, wat een held =D> Notworthy


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 02-06-2009

Soderling-Davy 5-0 :eeeek:

Davy miste in de openingsgame 2 bps, sindsdien is Soderling los.


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 02-06-2009

Azarenka-Safina ook heel onverwacht *4-1. Dat zal wel een 3-setter worden. Icon_evil


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 02-06-2009

betreft toni nadal vind ik dat hij gelijk heeft over het irritante franse publiek. Wat ml zegt dat fedex dit respect wel geniet, dat moet ik morgen nog maar eens zien. Nadal wordt hiermee natuurlijk niet geholpen, al heb ik zijn oom altijd al een arrogante bal gevonden....


Re: Roland Garros 2009 - mindlight - 02-06-2009

Natuurlijk is het Franse publiek irritant, dat zijn ze altijd al geweest. Echter, ze mogen natuurlijk partij kiezen voor wie ze willen, en dit gezanik achteraf vind ik gewoon triest. Alsof het daaraan gelegen heeft [-(

En natuurlijk is het Franse publiek morgen voor Monfils, maar Nadal-Soderling was een "neutrale" partij, zonder Fransman, dat is niet vergelijkbaar.


Re: Roland Garros 2009 - mindlight - 02-06-2009

Hop, na 22 minuten is daar de 6-1 setwinst voor Robin =D>


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 02-06-2009

Beide wedstrijden 6-1 1e set. Komt Davy er gewoon niet aan?


Re: Roland Garros 2009 - mindlight - 02-06-2009

Geen idee, ik doe het op het SB, maar gezien de lengte van de set denk ik dat Soderling alles nog sneller wegslaat dan dat Davy dat normaal gesproken al doet. =D>


Re: Roland Garros 2009 - mindlight - 02-06-2009

Ik zie trouwens nu pas dat Davy eigenlijk een Oekraïner is, en helemaal geen Rus, iemand die weet hoe dit zit toevallig?


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 02-06-2009

Hij is geboren in Oekraïne, en later verhuisd naar Rusland, maar hij heeft volgens mij het grootste gedeelte van zijn leven in Duitsland gewoond...