FTM Forum
Feyenoord - Roda JC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Feyenoord - Roda JC (/showthread.php?tid=4548)



Feyenoord - Roda JC - waf - 10-05-2009

KKBlom!

2 dubieuze rode kaarten, 490x tegen feyenoord gefloten en 3x tegen roda, en nadat ik 10 minuten bier ging halen omdat er een rodees net deed alsof hij geblesseerd was, heeft hij wel 3 hele minuten bijgetrokken.

deze scheids is echt een grote schande, ik heb het nog nooit zo slecht gezien.

dus.

verder een fijne 7de plek. ik hoop dat ze er nog wat van bakken, ik heb mijn twijfels, maar goed: de enige die het verdient is natuurlijk grun. :8:


Re: Feyenoord - Roda JC - Adder - 10-05-2009

vond je die van Hofland dubieus?

Ik vond van niet, duidelijke elleboog.


Re: Feyenoord - Roda JC - waf - 10-05-2009

Adder Wrote:vond je die van Hofland dubieus?

Ik vond van niet, duidelijke elleboog.

ik vind de meeste ellebogen dubieus. je kan slecht beoordelen of er opzet in het spel is. ze gingen allebei met hun armen omhoog, en de enige reden dat hij rood krijgt is dat die gast schreeuwend naar de grond gaat.

ze zijn in zeist helemaal bang voor al die ellebogen, ze weten mijn god niet wat ze moeten doen. zelfs die van guzman uit bij heracles is naar mijn stellige overtuiging niet opzettelijk geweest.

en ik kan wel 100 situaties voor me halen die geen kaart hebben opgeleverd, omdat het dan als een duel wordt gezien of de scheids gewoon niet durft te fluiten. zoals bij sneuarez, en dan is er weer te weinig bewijs als het bij de aanklager komt.

je moet rood krijgen als je iemand bewust een elleboog in zijn bek plant. niet als je hem per ongeluk raakt bij het spingen met een kopduel.


Re: Feyenoord - Roda JC - Adder - 10-05-2009

waf Wrote:
Adder Wrote:vond je die van Hofland dubieus?

Ik vond van niet, duidelijke elleboog.

ik vind de meeste ellebogen dubieus. je kan slecht beoordelen of er opzet in het spel is. ze gingen allebei met hun armen omhoog, en de enige reden dat hij rood krijgt is dat die gast schreeuwend naar de grond gaat.

ze zijn in zeist helemaal bang voor al die ellebogen, ze weten mijn god niet wat ze moeten doen. zelfs die van guzman uit bij heracles is naar mijn stellige overtuiging niet opzettelijk geweest.

en ik kan wel 100 situaties voor me halen die geen kaart hebben opgeleverd, omdat het dan als een duel wordt gezien of de scheids gewoon niet durft te fluiten. zoals bij sneuarez, en dan is er weer te weinig bewijs als het bij de aanklager komt.

je moet rood krijgen als je iemand bewust een elleboog in zijn bek plant. niet als je hem per ongeluk raakt bij het spingen met een kopduel.



mwoah....
Ga met je mee in het verhaal, alleen vind ik dat Hofland wel bewust zwaait met dat linkerarmpje van hem.


Re: Feyenoord - Roda JC - Adder - 10-05-2009

herhaling nu goed gezien.
Was rechterarmpje en toch niet bewust, denk ik.


Re: Feyenoord - Roda JC - waf - 11-05-2009

Adder Wrote:herhaling nu goed gezien.
Was rechterarmpje en toch niet bewust, denk ik.

maar goed, het is dubieus. bij studio voetbal noemen ze het dan weer schandalig. :roll: zo, nou, daar kan de aanklager weer niet onderuit. die cisse geeft een klap, maar dat is dan volgens van geel, toevallig van roda, niet meer dan een gele kaart. niemand die hem tegenspreekt. echt ongelooflijk.

ik was nog vergeten te melden dat blom een pingel gaf voor een handsbal van hofland. in het stadion schreeuwde ik natuurlijk hard mee dat kah rood had moeten hebben (hetgeen volgens mij niet gek is bij een handsbal), maar goed. iemand naast mij zei al: volgens mij was het de arm van hofland hoor....

maakt voor de uitslag niet uit 'gelukkig', maar blom floot gewoon ontzettend kut.


Re: Feyenoord - Roda JC - gittermaster - 11-05-2009

het nederlandse scheidsrechterskorps is sowieso echt matig mbt geven van kaarten en wat voor kleur en consequent zijn.
Gisteren in de Arene ook weer. Echt niet omdat het tegen Ajax was, maar Douglas had gewoon 3 x zijn tweede gele kaart moeten krijgen, maar Bossen durft dat gewoon niet, waarschijnlijk omdat hij bang is dat de wedstrijd daarmee teveel beinvloed wordt.
Dat is volgens mij vaak de reden dat een scheidsrechter een tweede gele kaart niet geeft


Re: Feyenoord - Roda JC - EJR - 11-05-2009

1. Blom is eigenwijze zakkenwasser. Schandalig dat die nitwit nog mag fluiten.
2. Rode kaart voor Hofland was onterecht. Gewoon een kopduel.
3. Wat Tiendalli doet is stom, dus rood.
4. Er is maar weer gebleken wat een matige ploeg Feijenoord heeft zonder Tomasson. We hadden voor al-tijd verlost kunnen zijn van die geel-zwarte vlaaien, maar nee hoor, Fainort moet z'n laatste thuisduel in een volle, zonnige Kuip weer eens verliezen van de onderste.


Re: Feyenoord - Roda JC - Peter - 11-05-2009

Blom is iig niet partijdig EJR. Luinge daarintegen. :razz:


Re: Feyenoord - Roda JC - waf - 11-05-2009

EJR Wrote:3. Wat Tiendalli doet is stom, dus rood.


als ze voor alle stomme dingen rood gaan geven denk ik dat ado... :razz:

maar als dit soort overtredingen bij de achterlijn gebeurt om een achterbal te krijgen krijgt de aanvaler in de meeste gevallen het nadeel van de twijfel. nu opeens is het normaal wat houdoeier doet.....

dat het stom is van tiendalli ben ik trouwens hartgrondig eensch. ook timmer is voor 30% randdebiel trouwens.

Quote:4. Er is maar weer gebleken wat een matige ploeg Feijenoord heeft zonder Tomasson. We hadden voor al-tijd verlost kunnen zijn van die geel-zwarte vlaaien, maar nee hoor, Fainort moet z'n laatste thuisduel in een volle, zonnige Kuip weer eens verliezen van de onderste.

ik weet niet of het daar aan lag, maar feit is wel dat bruins geen schim meer is van de speler die ik ooit bewierookte. wat verlang ik terug naar een bruins die de hele werled aankon. vreselijk vind ik het.

maar goed, na 20 minuten met 10 man is ook met tomasson best zwaar. ik vind je conclusie dus nogal kort door de bocht.

het woordje weer begrijp ik niet zo goed. wanneer hebben wij voor het laatst het laatste thuisduel in het zonnetje verloren tegen de onderste? :razz:


Re: Feyenoord - Roda JC - EJR - 11-05-2009

Peter Wrote:Blom is iig niet partijdig EJR. Luinge daarintegen. :razz:

Luinge zit je dwars he Peterje?

Weet je nog dat Postma met een gebroken been op de rand 16 lag tegen PSV?
Weet je nog dat PSV zo sportief was om door te spelen?
En weet je nog dat Luinge ook niet affloot ondanks dat ie Postma heeft zien liggen?

Dat was tegen ADO ja...

[Image: collage.1.jpg]


Re: Feyenoord - Roda JC - EJR - 11-05-2009

waf Wrote:
Quote:4. Er is maar weer gebleken wat een matige ploeg Feijenoord heeft zonder Tomasson. We hadden voor al-tijd verlost kunnen zijn van die geel-zwarte vlaaien, maar nee hoor, Fainort moet z'n laatste thuisduel in een volle, zonnige Kuip weer eens verliezen van de onderste.

ik weet niet of het daar aan lag, maar feit is wel dat bruins geen schim meer is van de speler die ik ooit bewierookte. wat verlang ik terug naar een bruins die de hele werled aankon. vreselijk vind ik het.

maar goed, na 20 minuten met 10 man is ook met tomasson best zwaar. ik vind je conclusie dus nogal kort door de bocht.

het woordje weer begrijp ik niet zo goed. wanneer hebben wij voor het laatst het laatste thuisduel in het zonnetje verloren tegen de onderste? :razz:

Ok, "weer" duidt op mijn onderbuik gevoel dat ik had, dat Roda ging stunten zondag. "Feyenoord moet alleen zorgen dat ze geen vroege goal of rode kaart tegen krijgen" riep ik zondagochtend nog tegen een vriend van me...


Re: Feyenoord - Roda JC - Peter - 11-05-2009

EJR Wrote:
Peter Wrote:Blom is iig niet partijdig EJR. Luinge daarintegen. :razz:

Luinge zit je dwars he Peterje?

Weet je nog dat Postma met een gebroken been op de rand 16 lag tegen PSV?
Weet je nog dat PSV zo sportief was om door te spelen?
En weet je nog dat Luinge ook niet affloot ondanks dat ie Postma heeft zien liggen?

Dat was tegen ADO ja...

[Image: collage.1.jpg]

Luinge gewoon nog meer tegen keepers die zich met dildo's in hun kont laten nemen dan dat ie iets voor ADO heeft. :-({|=


Re: Feyenoord - Roda JC - waf - 12-05-2009

EJR Wrote:
waf Wrote:
Quote:4. Er is maar weer gebleken wat een matige ploeg Feijenoord heeft zonder Tomasson. We hadden voor al-tijd verlost kunnen zijn van die geel-zwarte vlaaien, maar nee hoor, Fainort moet z'n laatste thuisduel in een volle, zonnige Kuip weer eens verliezen van de onderste.

ik weet niet of het daar aan lag, maar feit is wel dat bruins geen schim meer is van de speler die ik ooit bewierookte. wat verlang ik terug naar een bruins die de hele werled aankon. vreselijk vind ik het.

maar goed, na 20 minuten met 10 man is ook met tomasson best zwaar. ik vind je conclusie dus nogal kort door de bocht.

het woordje weer begrijp ik niet zo goed. wanneer hebben wij voor het laatst het laatste thuisduel in het zonnetje verloren tegen de onderste? :razz:

Ok, "weer" duidt op mijn onderbuik gevoel dat ik had, dat Roda ging stunten zondag. "Feyenoord moet alleen zorgen dat ze geen vroege goal of rode kaart tegen krijgen" riep ik zondagochtend nog tegen een vriend van me...

heb jij vrienden? :eeeek:

iig mooi dat jullie er in blijven ouwe!