![]() |
nintendo ds - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7) +--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23) +--- Thread: nintendo ds (/showthread.php?tid=4585) |
nintendo ds - waf - 25-05-2009 ben wat spelletjes voor shinji op zo'n r4 kaart aan het zetten. ik download europese spelletjes, maar als ik ze dan speel is het vaak alleen in het frans. een spelletje zelfs alleen in het italiaans en het grieks.... weet iemand daar een oplossing voor of is het gewoon gokken? Re: nintendo ds - Mukkus - 25-05-2009 Site waar ik ze tot voor kort downloadde, zat er een afkorting in de titel. 'EU' is meestal engelstalig (vaak samen met andere europese talen), maar zo had je ook omschrijvingen als 'de', 'it' en 'gr'. Was de site: ds-downloads.com , maar deze lag enkele weken geleden helemaal plat. Vermoedelijk hebben ze een waarschuwinkje gekregen..... Re: nintendo ds - AssyriskaFF - 25-05-2009 Waar download je ze dan? Torrentsites hebben meestal DS spellen in het Engels. Re: nintendo ds - waf - 25-05-2009 Mukkus Wrote:Site waar ik ze tot voor kort downloadde, zat er een afkorting in de titel. 'EU' is meestal engelstalig (vaak samen met andere europese talen), maar zo had je ook omschrijvingen als 'de', 'it' en 'gr'. ja, ik download de eu versie. dat vind ik dus het gekke.... bij fifa street en fifa09 is het goed gegaan.... de downloads zijn misschien niet compleet? wat ik ook nog kan bedenken is dat de ds zonder spelletjes op frans staat ingesteld. dat moet ik nog ff bekijken. maar dan is het toch vreemd dat ik bij 1 spelletje alleen de mogelijkheid ita en grieks is.... Re: nintendo ds - waf - 25-05-2009 AssyriskaFF Wrote:Waar download je ze dan? Torrentsites hebben meestal DS spellen in het Engels. meld ik vanavond even, weet ik niet uit mijn hoofd. wat zijn torrentsites? Re: nintendo ds - Legion - 25-05-2009 waf Wrote:AssyriskaFF Wrote:Waar download je ze dan? Torrentsites hebben meestal DS spellen in het Engels. Wat weet je toch weinig voor je leeftijd jongen! Voor de liefhebbers: Uit welke film komt deze quote? Re: nintendo ds - Treesong - 25-05-2009 Legion Wrote:waf Wrote:AssyriskaFF Wrote:Waar download je ze dan? Torrentsites hebben meestal DS spellen in het Engels. Ik gok op Schatjes :-" Re: nintendo ds - Legion - 25-05-2009 wat weet jij toch een hoop voor je leeftijd jongen Re: nintendo ds - waf - 26-05-2009 AssyriskaFF Wrote:Waar download je ze dan? Torrentsites hebben meestal DS spellen in het Engels. het lag dus aan de instelling op de nintendo zelf. gelukkig maar. behalve bij het spelletje wall.E, die kan nog steed alleen in ita of grieks. maar dan heb ik daarvan wss de verkeerde gepakt. heeft iemand nog een paar aanraders voor spelletjes? ik word helemaal scheel van het aantal..... Re: nintendo ds - Bocaloca - 26-05-2009 Karteeeeee Re: nintendo ds - Ad Wim - 26-05-2009 Ik zou eens kijken op gamespot.com, vind ik wel een goede review-site. Big Bang Mini is misschien wel leuk. Re: nintendo ds - Mukkus - 26-05-2009 Zelda, Phantom of the Hour Glass Mario Kart SuperMario Tetris Re: nintendo ds - waf - 26-05-2009 mario kart en super mario had ik al gewoon gekocht voor hem... maar die ga ik er ook nog op zetten idd. zelda zegt me niks, maar die gaat er ook op. en tetris vind ik leuk, dus die gaat er ook op. voor de rest heb ik nu fifa09 fifastreet3 madagascar2 ratatouille een of andere pinballde luxe ik kon braintraining niet vinden trouwens.... Re: nintendo ds - Ad Wim - 26-05-2009 Braintraining is ook echt geen reet aan. New Super Mario Bros Mario & Luigi: Partners in Time Yoshi's Island Die zijn wel leuk voor een kind. Professor Layton and the Curious Village heb je zelf ook nog wat aan. Zelda ook, want die lijkt me ook iets te lastig voor hem. Re: nintendo ds - Gerben Zonderland - 26-05-2009 Ad Wim Wrote:Braintraining is ook echt geen reet aan. Je vindt het te moeilijk, zeker? :wink: Re: nintendo ds - waf - 26-05-2009 Ad Wim Wrote:Zelda ook, want die lijkt me ook iets te lastig voor hem. als jij het snapt snapt hij het ook. hij is al 7 namelijk. Re: nintendo ds - Lamme Lennie - 26-05-2009 waf Wrote:zelda zegt me niks :eeeek: ![]() Re: nintendo ds - Ad Wim - 26-05-2009 waf Wrote:Ad Wim Wrote:Zelda ook, want die lijkt me ook iets te lastig voor hem. Kijk maar uit, het is nogal een interactief spel. Voor je het weet, zit kleine Shinji, als het even niet lukt, constant in die microfoon te schreeuwen dat iedereen in het complot zit om hem tegen te werken. |