The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Wimbledon 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Wimbledon 2009 (/showthread.php?tid=4607)



Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 29-06-2009

Klasse Radek, ga doooooooooooor!


Re: Wimbledon 2009 - Haggie - 29-06-2009

Ivo naar 4-4. tijd zometeen voor de volgende tb.


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 29-06-2009

Radek breakt weer, hup! Sloop die ouwe, overschatte hond!


Re: Wimbledon 2009 - Haggie - 29-06-2009

DAN SPEEL JE ZO GOED EN DAN GEBEURT NU DIT TEGEN STEPANEK ](*,) !!


Dit geeft hoop voor wawrinka tegen Murray! Icon_twisted


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 29-06-2009

Hewitt, wat doe je nou allemaal Icon_evil


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 29-06-2009

Haggie Wrote:DAN SPEEL JE ZO GOED EN DAN GEBEURT NU DIT TEGEN STEPANEK ](*,) !!


Dit geeft hoop voor wawrinka tegen Murray! Icon_twisted
Undecided


Re: Wimbledon 2009 - kuiper - 29-06-2009

Nu moet Steppie wel zijn eigen service game houden natuurlijk.


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 29-06-2009

Neeeeeee, kut Radek!


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 29-06-2009

Die Lisicki is echt een cool wijf, dat blijkbaar nog goed kan tennissen ook =D> Jammer dat het tegen Wozniacki is nu.


Re: Wimbledon 2009 - Haggie - 29-06-2009

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:DAN SPEEL JE ZO GOED EN DAN GEBEURT NU DIT TEGEN STEPANEK ](*,) !!


Dit geeft hoop voor wawrinka tegen Murray! Icon_twisted
Undecided

Weet je dat ik jou de gehele toernooi nog niet serieus heb genomen. Je praat echt puur met je team mee. Zo zielig!


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 29-06-2009

Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:DAN SPEEL JE ZO GOED EN DAN GEBEURT NU DIT TEGEN STEPANEK ](*,) !!


Dit geeft hoop voor wawrinka tegen Murray! Icon_twisted
Undecided

Weet je dat ik jou de gehele toernooi nog niet serieus heb genomen. Je praat echt puur met je team mee. Zo zielig!
Ik praat met m'n team mee? Undecided

En je moet gewoon geen onzin verkondigen, dan ga ik lachen...


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 29-06-2009

Djokovic is red hot!


Re: Wimbledon 2009 - Haggie - 29-06-2009

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:DAN SPEEL JE ZO GOED EN DAN GEBEURT NU DIT TEGEN STEPANEK ](*,) !!


Dit geeft hoop voor wawrinka tegen Murray! Icon_twisted
Undecided

Weet je dat ik jou de gehele toernooi nog niet serieus heb genomen. Je praat echt puur met je team mee. Zo zielig!
Ik praat met m'n team mee? Undecided

En je moet gewoon geen onzin verkondigen, dan ga ik lachen...

En dit dan; belachelijk opmerking!!!!

Ad Wim Wrote:Radek breakt weer, hup! Sloop die ouwe, overschatte hond!



Re: Wimbledon 2009 - kuiper - 29-06-2009

Mijn spelers gaan goed:
Hup Djoko, Steppie en Ivo. =D> =D>

Jammer dat die Haas dan weer door is. Icon_evil Ik hoop toch ook zo dat Murray eruit vliegt. [-o< [-o<


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 29-06-2009

Wat is daar nou belachelijk aan dan? Hij is oud, en ik ben nog steeds van mening dat hij door velen wordt overschat hier.

En uiteraard juich ik voor mijn spelers en wil ik dat veelgekozen spelers eruit gaan. Maar niet onredelijk, zoals jij bijvoorbeeld over Wawrinka net. Ik weet heus wel dat Haas en Karlo vandaag grote kans hebben om te winnen, en in die partijen neem ik ook gewoon mijn verlies.


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 29-06-2009

WTF is die Hewitt aan 't doen dan?? En wat een gelul zeg over die zogenaamde blessure van Steppie de vorige ronde. Zo'n hekel aan dat soort gezwam. Icon_evil


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 29-06-2009

Klasse Radek!


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 29-06-2009

Pak die TB weer Ivo!


Re: Wimbledon 2009 - kuiper - 29-06-2009

centre court Wrote:WTF is die Hewitt aan 't doen dan?? En waar een gelul zeg over die zogenaamde blessure de vorige ronde. Zo'n hekel aan dat soort gezwam. Icon_evil

Hallo, dat was geen gezwam. Hij stopte nota bene tijdens de servicegame bij 15-0. Heeft daarna de volle tijd benut om met de fysio het probleem te verhelpen. Blijkbaar heeft hij een geweldige fysio, want na een paar games ging het al wel weer wat beter en vocht zich naar de overwinning.
Ik ben er blij om!! (als ik hem niet in mijn team had, reageerde ik ook anders hoor. dat geef ik toe :wink: )


Re: Wimbledon 2009 - Haggie - 29-06-2009

Ad Wim Wrote:Wat is daar nou belachelijk aan dan? Hij is oud, en ik ben nog steeds van mening dat hij door velen wordt overschat hier.

En uiteraard juich ik voor mijn spelers en wil ik dat veelgekozen spelers eruit gaan. Maar niet onredelijk, zoals jij bijvoorbeeld over Wawrinka net. Ik weet heus wel dat Haas en Karlo vandaag grote kans hebben om te winnen, en in die partijen neem ik ook gewoon mijn verlies.

ik vind murray gewoon een belachelijk vent. Als je ziet hoe hewitt nu presteert tov van de andere wedstrijden, kan dit ook zomaar bij murray gebeuren. Ik weet niet wat jij onredelijk noemt, meneer maakt hewitt uit voor alles uit. Ik zeg alleen dat het perpectief biedt voor wawrinka.

Als Karlovic ook nog wint, kun je me nog maar een paar punten deze wimbledon en op de meeste ga je verliezen. Heb jij een leuke wimbledon gehad zeg Undecided !

ik hoop echt dat hewitt dit nog omdraait..


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 29-06-2009

Staat lang stil nu op baan 2, nu heb ik die studenten nodig die kunnen kijken!


Re: Wimbledon 2009 - kuiper - 29-06-2009

Ai, come on IVO!!!!


Re: Wimbledon 2009 - Haggie - 29-06-2009

kuiper Wrote:
centre court Wrote:WTF is die Hewitt aan 't doen dan?? En waar een gelul zeg over die zogenaamde blessure de vorige ronde. Zo'n hekel aan dat soort gezwam. Icon_evil

Hallo, dat was geen gezwam. Hij stopte nota bene tijdens de servicegame bij 15-0. Heeft daarna de volle tijd benut om met de fysio het probleem te verhelpen. Blijkbaar heeft hij een geweldige fysio, want na een paar games ging het al wel weer wat beter en vocht zich naar de overwinning.
Ik ben er blij om!! (als ik hem niet in mijn team had, reageerde ik ook anders hoor. dat geef ik toe :wink: )


Undecided Nu heeft Hewitt een ERNSTIGE blessure, eens zien hoe zijn fysio werkt[spoiler][/spoiler]


Re: Wimbledon 2009 - kuiper - 29-06-2009

Karlo ook nog maar 15 aces??
Wat weinig........


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 29-06-2009

Blessure Hewitt, maar itt stepanek heeft hij waarschijnlijk echt wat. Steppie raakt geblesseerd en wint vervolgens in 5 sets van Ferrer. Undecided


Re: Wimbledon 2009 - Haggie - 29-06-2009

4-2 verdasco :cry:


Re: Wimbledon 2009 - kuiper - 29-06-2009

Haggie Wrote:
kuiper Wrote:
centre court Wrote:WTF is die Hewitt aan 't doen dan?? En waar een gelul zeg over die zogenaamde blessure de vorige ronde. Zo'n hekel aan dat soort gezwam. Icon_evil

Hallo, dat was geen gezwam. Hij stopte nota bene tijdens de servicegame bij 15-0. Heeft daarna de volle tijd benut om met de fysio het probleem te verhelpen. Blijkbaar heeft hij een geweldige fysio, want na een paar games ging het al wel weer wat beter en vocht zich naar de overwinning.
Ik ben er blij om!! (als ik hem niet in mijn team had, reageerde ik ook anders hoor. dat geef ik toe :wink: )


Undecided Nu heeft Hewitt een ERNSTIGE blessure, eens zien hoe zijn fysio werkt[spoiler][/spoiler]

Vast niet zo goed als die van Stepanek. :wink:


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 29-06-2009

Ivo terug naar 3-4**. je moet nu een puntje pakken lange.


Re: Wimbledon 2009 - Haggie - 29-06-2009

**4-3 Verdasco, pak een puntje terug Ivo


Re: Wimbledon 2009 - kuiper - 29-06-2009

Klasse Steppie, je wandelt zo door naar de finale. \Big Grin/ \Big Grin/