The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Wimbledon 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Wimbledon 2009 (/showthread.php?tid=4607)



Re: Wimbledon 2009 - buurs - 02-07-2009

Ad Wim Wrote:
AssyriskaFF Wrote:Opdonderen met die Murray. Hoe kun je als tennisliefhebber naar hem kijken en een hekel aan Federer hebben?
Wederom, Buurs is dus geen tennisliefhebber, hij is een liefhebber van zichzelf.

Buurs dit, Buurs dat....

Hou je toch een keer met jezelf bezig.

Je vergelijkt alles met mij.

Echt heel triest allemaal.


Re: Wimbledon 2009 - Tripplexxx - 02-07-2009

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
AssyriskaFF Wrote:Opdonderen met die Murray. Hoe kun je als tennisliefhebber naar hem kijken en een hekel aan Federer hebben?
Wederom, Buurs is dus geen tennisliefhebber, hij is een liefhebber van zichzelf.

Buurs dit, Buurs dat....

Hou je toch een keer met jezelf bezig.

Je vergelijkt alles met mij.

Echt heel triest allemaal.


Undecided Man in de war die even in 1 post de wereld omdraait? Doe toch eens gewoon een keer normaal en kijk in de spiegel. :crazy:


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 02-07-2009

AssyriskaFF Wrote:Opdonderen met die Murray. Hoe kun je als tennisliefhebber naar hem kijken en een hekel aan Federer hebben?

Je kunt je natuurlijk afvragen of je als tennisliefhebber beter naar Murray of Roddick kunt kijken, doe mij dan Murray maar hoor. Over karlovic wordt hier moord en brand geschreeuwd maar Roddick is niet veel anders. Die slaat de bal nog 2x vaker terug in een rally maar dan is 't ook wel over. Ik heb Murray deze week ballen zien slaan die verder alleen Federer slaat.


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 02-07-2009

Ik snap echt werkelijk waar niet dat je dat nog steeds over Roddick zegt, nadat ik je al jaren zeg dat dat gewoon niet zo is. Je hebt duidelijk nog maar heel weinig gezien van Roddick dit toernooi...


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 02-07-2009

Ik lees net dat ie gisteren 45 aces sloeg, hewitt zal toch die returnpunten ergens vandaan gehaald hebben? Hij heeft 'm toch zeker 4 of 5 keer gebroken gisteren. Tot aan 1-1 in sets heb ik 't gezien, verder niet idd.


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 02-07-2009

Nogmaals, Roddick was niet goed gisteren, maar de vergelijking die je maakt met Karlovic is echt belachelijk.

En áls je dan al wilt vergelijken met gisteren, Roddick sloeg naast zijn aces nog 35 winners, tegen een loper als Hewitt. Daarvoor moet je toch wel echt iets meer in huis hebben dan Karlo, die vrijwel nooit een winner slaat naast aces...


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 02-07-2009

Dat snap ik natuurlijk ook wel, maar feit blijft dat ie zich vaak redt met z'n service. En gelijk heeft ie want als ie die service dan heeft benut 'm dan ook. Maar 't ging erom dat vooral hier op 't forum zoveel mensen Murray ''lelijk'' vinden tennissen. Absolute onzin imo. Daarom trok ik de vergelijking met Roddick. Als de rally Roddick te lang duurt maakt ie er gewoon een eind aan met een winner of meestal een UE. Hoogtepunten was gister in die TB die Hewitt won. Dacht dat 't zelfs op sp voor hewitt was. Rally van 15 slagen oid toen roddick van achter de baseline een cross-dropshot met zijn forehand sloeg, die nog lukte ook maar wel haalbaar was. Hewitt miste helaas jammerlijk.


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 02-07-2009

centre court Wrote:Dat snap ik natuurlijk ook wel, maar feit blijft dat ie zich vaak redt met z'n service. En gelijk heeft ie want als ie die service dan heeft benut 'm dan ook. Maar 't ging erom dat vooral hier op 't forum zoveel mensen Murray ''lelijk'' vinden tennissen. Absolute onzin imo. Daarom trok ik de vergelijking met Roddick. Als de rally Roddick te lang duurt maakt ie er gewoon een eind aan met een winner of meestal een UE. Hoogtepunten was gister in die TB die Hewitt won. Dacht dat 't zelfs op sp voor hewitt was. Rally van 15 slagen oid toen roddick van achter de baseline een cross-dropshot met zijn forehand sloeg, die nog lukte ook maar wel haalbaar was. Hewitt miste helaas jammerlijk.

Tsja, en Murray slaat gerust 35 slices achter elkaar tot de tegenstander een fout maakt. Ik heb dan liever het aanvallende spel van Roddick, wat natuurlijk wel foutgevoeliger is, maar ook mooie winners met zich meebrengt, dan dat laffe spel van Murray, waar hij maar zelden degene is die de punten zelf maakt.


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 02-07-2009

Je hebt gelijk dat ie lelijk tennist, dat vind ik ook en dat ontken ik ook nergens. En ik vind Murray ook 9 van de 10 keer lelijk tennissen. Ik ging alleen in op dat jij zei dat ie het alleen van zijn service moet hebben, en dat is gewoon niet zo. Het redt hem vaak en is zijn grootste wapen, maar met alleen een service kom je dus niet zo ver.

Hij is normaliter oerdegelijk en kan heel lang mee in de rally zonder fouten te maken. Dat was gisteren alleen bij grote vlagen even wat minder. Maar ook omdat Hewitt natuurlijk ook veel terug heeft. En toen ging Roddick eindelijk aanvallender tennissen, en was het veel mooier om te zien. Hij heeft die aanvallende intentie wel, itt Murray...


Re: Wimbledon 2009 - Scholten! - 02-07-2009

Elke speler heeft zo zijn stijl en het is maar net welke speler je in je FTM team hebt. Als ik Murray had genomen, was ik wss ook meer te spreken geweest over zijn spel. Als je hem in je team hebt, kan ik me voorstellen dat je geweldig kan genieten van zijn formidabele reddingen. Wat dat betreft heeft CC gelijk: Murray slaat soms onmogelijke ballen, weliswaar vanuit een ietwat verdedigende positie maar daarom niet minder mooi vind ik. Ik hoop van ganser harte dat Roddick ook in de rally goed kan meekomen met Murray, maar ik betwijfel het. Veel zal afhangen van de eerste set. Wint Roddick die, dan kan zijn aanvallende spel wel eens heel goed gaan uitpakken.


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 02-07-2009

Ik heb Murray vaak genoeg in m'n team, maar ik kan maar heel zelden genieten van zijn spel, en al zeker niet van zijn gedrag. Deze Wimbledon is het alleen maar ergernis...


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 02-07-2009

Murray trouwens in de H2H tegen zowel Roddick als Federer dik voor. =P~

6-2 tegen Roddick waaronder een 3-0 overwinning op Wimbledon in 2006 en een dikke overwinning dit jaar in Doha.


Re: Wimbledon 2009 - Haggie - 02-07-2009

centre court Wrote:Murray trouwens in de H2H tegen zowel Roddick als Federer dik voor. =P~

6-2 tegen Roddick waaronder een 3-0 overwinning op Wimbledon in 2006 en een dikke overwinning dit jaar in Doha.

Weet je nog dat ik jou 3 jaar geleden nog versloeg met 6-1 6-2. Dan moet dit morgen ook weer gebeuren natuurlijk! :-({|=


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 02-07-2009

Is de enige ontmoeting op gras en ook nog eens op wimbledon vandaar dat ik 'm post. Maar 3-1 is morgen ook genoeg hoor.


Re: Wimbledon 2009 - Stille - 02-07-2009

Winst van Muray betekent weekwinst, toch wel lekker in een GS :Big Grin


Re: Wimbledon 2009 - Haggie - 02-07-2009

jij, buurs en vele anderen druipen na de winst van Roddick allemaal af....


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 02-07-2009

Dat gebeurt al bij setwinst Haggie :8:
Maar laat ik vooraf aankondigen dat ik waarschijnlijk niet op het forum zal zijn. Gelukkig zijn er genoeg mensen die de honneurs kunnen en zullen waarnemen.


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 02-07-2009

Ik!

Ik ben er echter weer de finale niet bij :|


Re: Wimbledon 2009 - Haggie - 02-07-2009

de finale is ook niet zo interessant. Die wint federer!


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 02-07-2009

SNap ik, maar het kan wel weer een aardige classic worden als het tegen Murray is. De AO-finale miste ik ook al :|


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 02-07-2009

Die finale zie ik zeker! Nu maar hopen dat Murray-Roddick ergens tussen 5 en 8 uur wordt gespeeld. [-o<


Re: Wimbledon 2009 - Haggie - 02-07-2009

centre court Wrote:Die finale zie ik zeker! Nu maar hopen dat Murray-Roddick ergens tussen 5 en 8 uur wordt gespeeld. [-o<

Die finale zie ik bij jou :wink: , wat de halve finales betreft wil ik het natuurlijk echt rod-mur als eerste zien... :|


Re: Wimbledon 2009 - Elikian - 02-07-2009

Als Federer-Murray de finale wordt kan het alleen interessant worden als Murray de eerste set wint imho.
Anders laat Federer hem echt niet meer gaan.


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 02-07-2009

Federer laat nu niemand meer gaan. Alleen Roddick-Murray is nog interessant.


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 02-07-2009

Haggie Wrote:
centre court Wrote:Die finale zie ik zeker! Nu maar hopen dat Murray-Roddick ergens tussen 5 en 8 uur wordt gespeeld. [-o<

Die finale zie ik bij jou :wink: , wat de halve finales betreft wil ik het natuurlijk echt rod-mur als eerste zien... :|
Ik neem aan dat Roddick-Murray de tweede partij is, aangezien Murray en Roddick al het hele toernooi laat geprogrammeerd staan en Murray en Haas vroeg...


Re: Wimbledon 2009 - kooltje - 02-07-2009

Federer en Haas...


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 02-07-2009

Murray-Roddick is voor een heel groot gedeelte van het forum aanhaken of afhaken voor de rest van het FTM jaar. :eeeek:


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 02-07-2009

Nou nou, dat is ook weer wat overdreven. Het scheelt inderdaad 480 punten tov hoe het nu staat, wat vrij veel is, maar ik denk dat het daar vrij zeker bij blijft en 480 punten is natuurlijk niks over een heel seizoen genomen...


Re: Wimbledon 2009 - kooltje - 02-07-2009

Ad Wim Wrote:Nou nou, dat is ook weer wat overdreven. Het scheelt inderdaad 480 punten tov hoe het nu staat, wat vrij veel is, maar ik denk dat het daar vrij zeker bij blijft en 480 punten is natuurlijk niks over een heel seizoen genomen...
Maar het is toch echt 960 punten....


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 02-07-2009

Lijkt me ook. Scheelt tussen ons twee 960 punten bijv ad.