The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Wimbledon 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Wimbledon 2009 (/showthread.php?tid=4607)



Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 27-06-2009

mindlight Wrote:Ja, dus de conclusie dat je geluk hebt klopt dan toch ook nog steeds?
Die Melzer speelt echt goed trouwens, het is toch niet te geloven dat hij zo vaak R1 of R2 al verliest in poeptoernooitjes?
Was die eerste zin naar mij?

En dat is idd niet te geloven, maar zo'n 1e set TB zegt natuurlijk ook weer alles...
Maar zo slecht doet ie het niet hoor, 30e is best aardig voor zijn doen.


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 27-06-2009

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Dat Levine hier uberhaupt staat is natuurlijk puur mazzel. Cuevas duidelijk de betere aan het einde van die partij, met veel geluk won hij alsnog.
En verder wel aardig zo'n lijstje natuurlijk, maar je koopt er weinig voor. En wedstrijden die "close hadden kunnen zijn", tsja dat is wel wat vergezocht.
Ik koop er idd niks voor, ik geef alleen aan dat het wel heel erg tegen zit. En bij die andere wedstrijden geef ik ook aan dat het daar niet eens zoveel pech is, maar het had natuurlijk wel heel anders kunnen lopen...

Ok, maar daar reageer ik dus op door te zeggen dat dat wel erg ver "als...dan" gedacht is. Natuurlijk had het anders kunnen lopen, maar dat geldt voor iedere pot. Tsja, soms zit het mee met close potjes, soms tegen. Vorige week was Bogdanovic zo'n close potje dat wel goed viel voor je, en een behoorlijk aantal punten scheelde.


Re: Wimbledon 2009 - Stille - 27-06-2009

Hou je bek joh !


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 27-06-2009

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ja, dus de conclusie dat je geluk hebt klopt dan toch ook nog steeds?
Die Melzer speelt echt goed trouwens, het is toch niet te geloven dat hij zo vaak R1 of R2 al verliest in poeptoernooitjes?
Was die eerste zin naar mij?

En dat is idd niet te geloven, maar zo'n 1e set TB zegt natuurlijk ook weer alles...

Nee naar Stille.


Re: Wimbledon 2009 - Stille - 27-06-2009

Levine stond 2-0 in sets voor tegen Cuevas. Dat Cuevas zelf die bp's verziekt ligt toch niet aan het geluk van Levine?


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 27-06-2009

mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Dat Levine hier uberhaupt staat is natuurlijk puur mazzel. Cuevas duidelijk de betere aan het einde van die partij, met veel geluk won hij alsnog.
En verder wel aardig zo'n lijstje natuurlijk, maar je koopt er weinig voor. En wedstrijden die "close hadden kunnen zijn", tsja dat is wel wat vergezocht.
Ik koop er idd niks voor, ik geef alleen aan dat het wel heel erg tegen zit. En bij die andere wedstrijden geef ik ook aan dat het daar niet eens zoveel pech is, maar het had natuurlijk wel heel anders kunnen lopen...

Ok, maar daar reageer ik dus op door te zeggen dat dat wel erg ver "als...dan" gedacht is. Natuurlijk had het anders kunnen lopen, maar dat geldt voor iedere pot. Tsja, soms zit het mee met close potjes, soms tegen. Vorige week was Bogdanovic zo'n close potje dat wel goed viel voor je, en een behoorlijk aantal punten scheelde.
Tuurlijk, en dit hoort er ook bij, soms vallen ze goed, soms verkeerd. Maar deze Wimbledon vallen ze wel heel vaak verkeerd, en dat is zuur.
Zelfs als Fed, Murr en Rodd de SF halen, heb ik nog geen topweek zo...


Re: Wimbledon 2009 - Stille - 27-06-2009

Stille Wrote:Hou je bek joh !

sorry Ad


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 27-06-2009

Stille Wrote:Levine stond 2-0 in sets voor tegen Cuevas. Dat Cuevas zelf die bp's verziekt ligt toch niet aan het geluk van Levine?

Ach, Levine was helemaal niets meer het einde van die pot, maar had vooral veel geluk met erg vreemde calls van de lijnrechters.


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 27-06-2009

Stille Wrote:Hou je bek joh !
Vertel anders nog even wie waar hoe laat speelt morgen!


Re: Wimbledon 2009 - Stille - 27-06-2009

Dat komt vanavond he. Dat is bijgeloof :Big Grin


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 27-06-2009

mindlight Wrote:
Stille Wrote:Levine stond 2-0 in sets voor tegen Cuevas. Dat Cuevas zelf die bp's verziekt ligt toch niet aan het geluk van Levine?

Ach, Levine was helemaal niets meer het einde van die pot, maar had vooral veel geluk met erg vreemde calls van de lijnrechters.
Nu ook weer geluk op bp tegen met een overrule van de scheids. Echt, 4 ballen terugbrengen tegen die gast en er komt een UE. Ongelooflijk dat zo'n jongen in de 3e ronde staat...


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 27-06-2009

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Dat Levine hier uberhaupt staat is natuurlijk puur mazzel. Cuevas duidelijk de betere aan het einde van die partij, met veel geluk won hij alsnog.
En verder wel aardig zo'n lijstje natuurlijk, maar je koopt er weinig voor. En wedstrijden die "close hadden kunnen zijn", tsja dat is wel wat vergezocht.
Ik koop er idd niks voor, ik geef alleen aan dat het wel heel erg tegen zit. En bij die andere wedstrijden geef ik ook aan dat het daar niet eens zoveel pech is, maar het had natuurlijk wel heel anders kunnen lopen...

Ok, maar daar reageer ik dus op door te zeggen dat dat wel erg ver "als...dan" gedacht is. Natuurlijk had het anders kunnen lopen, maar dat geldt voor iedere pot. Tsja, soms zit het mee met close potjes, soms tegen. Vorige week was Bogdanovic zo'n close potje dat wel goed viel voor je, en een behoorlijk aantal punten scheelde.
Tuurlijk, en dit hoort er ook bij, soms vallen ze goed, soms verkeerd. Maar deze Wimbledon vallen ze wel heel vaak verkeerd, en dat is zuur.
Zelfs als Fed, Murr en Rodd de SF halen, heb ik nog geen topweek zo...

Tsja, maar zo sneuvelden er ook wat mensen in R1, waarvan vrijwel niemand dat voorspelde. Dus dat stukje zit dan weer mee. En met zo'n team is het ook lastig een score te halen waar je veel verschil mee maakt natuurlijk, aangezien vrijwel iedereen 2 van die 3 mannen heeft, en met de opvullers ook gewoon al wat punten halen.


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 27-06-2009

Toch ook wel weer knap dat Roddick er telkens weer staat in een TB.


Re: Wimbledon 2009 - Haggie - 27-06-2009

fantastische tiebreak roddick! HELD!


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 27-06-2009

Klasse Roddick =D>


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 27-06-2009

mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Dat Levine hier uberhaupt staat is natuurlijk puur mazzel. Cuevas duidelijk de betere aan het einde van die partij, met veel geluk won hij alsnog.
En verder wel aardig zo'n lijstje natuurlijk, maar je koopt er weinig voor. En wedstrijden die "close hadden kunnen zijn", tsja dat is wel wat vergezocht.
Ik koop er idd niks voor, ik geef alleen aan dat het wel heel erg tegen zit. En bij die andere wedstrijden geef ik ook aan dat het daar niet eens zoveel pech is, maar het had natuurlijk wel heel anders kunnen lopen...

Ok, maar daar reageer ik dus op door te zeggen dat dat wel erg ver "als...dan" gedacht is. Natuurlijk had het anders kunnen lopen, maar dat geldt voor iedere pot. Tsja, soms zit het mee met close potjes, soms tegen. Vorige week was Bogdanovic zo'n close potje dat wel goed viel voor je, en een behoorlijk aantal punten scheelde.
Tuurlijk, en dit hoort er ook bij, soms vallen ze goed, soms verkeerd. Maar deze Wimbledon vallen ze wel heel vaak verkeerd, en dat is zuur.
Zelfs als Fed, Murr en Rodd de SF halen, heb ik nog geen topweek zo...

Tsja, maar zo sneuvelden er ook wat mensen in R1, waarvan vrijwel niemand dat voorspelde. Dus dat stukje zit dan weer mee. En met zo'n team is het ook lastig een score te halen waar je veel verschil mee maakt natuurlijk, aangezien vrijwel iedereen 2 van die 3 mannen heeft, en met de opvullers ook gewoon al wat punten halen.
Dat laatste lijkt me niet. Als de SF daadwerkelijk Murray-Roddick gaat worden pak ik echt flink wat punten op mensen zonder Roddick of Murray (afhankelijk van de winnaar), ook al halen de alternatieven veel punten. 1200 punten zullen ze toch niet halen...


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 27-06-2009

Precies, maar een punt of 600 toch vaak al wel. Dan pak je dus 120 op de helft, en 600 op de andere helft. Dat is natuurlijk aanzienlijk, maar ook weer niet bizar veel.


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 27-06-2009

Graskoning Hewitt had weer een makkie =D>


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 27-06-2009

Wanneer gaat die Wawrinka het nou eens een keer afmaken joh?!


Re: Wimbledon 2009 - kuiper - 27-06-2009

Dat zijn er 3 van de 5. Klasse Hewitt. =D> =D>

Nu Roddick en Gonzalez nog en mijn dag is prima.
Als bonus zou het mooi zijn als Murray eruit zou vliegen, maar daar ga ik maar niet van uit.


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 27-06-2009

mindlight Wrote:Precies, maar een punt of 600 toch vaak al wel. Dan pak je dus 120 op de helft, en 600 op de andere helft. Dat is natuurlijk aanzienlijk, maar ook weer niet bizar veel.
Klopt, maar als Levine vroeg verloren had, Haas verloren had, Mahut gewonnen had, wat allemaal heel dichtbij was, dan was het al heel anders geweest...


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 27-06-2009

Prima Stan!


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 27-06-2009

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Precies, maar een punt of 600 toch vaak al wel. Dan pak je dus 120 op de helft, en 600 op de andere helft. Dat is natuurlijk aanzienlijk, maar ook weer niet bizar veel.
Klopt, maar als Levine vroeg verloren had, Haas verloren had, Mahut gewonnen had, wat allemaal heel dichtbij was, dan was het al heel anders geweest...

Tsja, als Blake gewonnen had was het ook weer anders geweest.


Re: Wimbledon 2009 - kuiper - 27-06-2009

Lisicki nog even haar opslag houden en Gonzo kan de baan op. Wordt een leuke partij denk ik!!


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 27-06-2009

Maar hij had geen mp's en zat ook niet heel dicht bij de overwinning, het was niet eens een close pot, en daar gaat het natuurlijk voornamelijk om.


Re: Wimbledon 2009 - buurs - 27-06-2009

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Precies, maar een punt of 600 toch vaak al wel. Dan pak je dus 120 op de helft, en 600 op de andere helft. Dat is natuurlijk aanzienlijk, maar ook weer niet bizar veel.
Klopt, maar als Levine vroeg verloren had, Haas verloren had, Mahut gewonnen had, wat allemaal heel dichtbij was, dan was het al heel anders geweest...

wat ben jij triest!!! Undecided

als als als....

jij klaagt ieder toernooi. het ligt helemaal aan jezelf.


Re: Wimbledon 2009 - kuiper - 27-06-2009

mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Precies, maar een punt of 600 toch vaak al wel. Dan pak je dus 120 op de helft, en 600 op de andere helft. Dat is natuurlijk aanzienlijk, maar ook weer niet bizar veel.
Klopt, maar als Levine vroeg verloren had, Haas verloren had, Mahut gewonnen had, wat allemaal heel dichtbij was, dan was het al heel anders geweest...

Tsja, als Blake gewonnen had was het ook weer anders geweest.

Mee eens!!
Dat had pas echt super geweest.


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 27-06-2009

Ad Wim Wrote:Maar hij had geen mp's en zat ook niet heel dicht bij de overwinning, het was niet eens een close pot, en daar gaat het natuurlijk voornamelijk om.

Maar wel een pot waar de favoriet faalde, en dat lag niet echt in de lijn der verwachtingen. Maargoed, lood om oud ijzer dit, het wordt zo langzamerhand tijd mijn Servische vlag af te stoffen.


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 27-06-2009

Zo verdiend voor Melzer dit. En Roddick verliest altijd de 3e set, dus prima.

Ik vrees alleen wel dat ik dan Murray moet missen Confused


Re: Wimbledon 2009 - buurs - 27-06-2009

lekker Melzer! =D>

Jij bent de betere speler