FTM Forum
Etappe 1 Monaco - Monaco - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Wielrennen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Thread: Etappe 1 Monaco - Monaco (/showthread.php?tid=4641)



Etappe 1 Monaco - Monaco - MadMen - 04-07-2009

Eindelijk gaat het dan vandaag beginnen, met wat mij betreft ook nog een bijzonder leuke discipline, de proloog (korte tijdrit in dit geval).

Onderstaand mijn team in Rondemaster voor vandaag. Gegokt met Lance, maar die speel ik eigenlijk in al mijn ploegen zo'n beetje als captain omdat ik toch denk dat hij naar Frankrijk is gekomen om te winnen. En ik denk dat hij dat kan (en het is natuurlijk een manier om onderscheidend te zijn in de poultjes, omdat iedereen Contador speelt).

Lance Armstrong 6.130.000 Verkoop renner
Alberto Contador 5.860.000 Verkoop renner
Cadel Evans 5.330.000 Verkoop renner
Fabian Cancellara 4.770.000 Verkoop renner
Andreas Klöden 4.400.000 Verkoop renner
Roman Kreuziger 4.240.000 Verkoop renner
Vladimir Karpets 2.970.000 Verkoop renner
Bert Grabsch 1.500.000 Verkoop renner
Tony Martin 1.500.000 Verkoop renner


Re: Etappe 1 Monaco - Monaco - Scholten! - 04-07-2009

Geen gek team, met Grabsch, Cancellara, Martin en Contador natuurlijk als dikke zekerheidjes. Armstrong weet ik niet hoor... Is dit parcours te moeilijk voor Hushovd of zou hij dit ook aankunnen?


Re: Etappe 1 Monaco - Monaco - Forever - 04-07-2009

Ik vind dit geen parcours voor Grabsch. Juist meer voor Armstrong


Re: Etappe 1 Monaco - Monaco - Adder - 04-07-2009

ik denk zelfs dat Cancellara ook niet veel in te brengen heeft vandaag. Veel op en af.....
Nu moet ik wel zeggen dat hij naar beneden tyfushard kan gaan( OS). Ben zelden zo onder de indruk geweest hoe rap iemand een gat naar de kop van 30 seconden zo snel dicht kreeg.


Re: Etappe 1 Monaco - Monaco - waf - 04-07-2009

Adder Wrote:ik denk zelfs dat Cancellara ook niet veel in te brengen heeft vandaag.

:Big Grin


Re: Etappe 1 Monaco - Monaco - waf - 04-07-2009

Forever Wrote:Ik vind dit geen parcours voor Grabsch. Juist meer voor Armstrong
wel goed dat je dat weet van grabsch.

bij armstrong had je ook gelijk..... 4 jaar geleden.. :wink:


Re: Etappe 1 Monaco - Monaco - Adder - 05-07-2009

waf Wrote:
Adder Wrote:ik denk zelfs dat Cancellara ook niet veel in te brengen heeft vandaag.

:Big Grin

Je ziet het, ik heb echt kijk op het spelletje.... :wink: :oops:
Niet om het goed te lullen, in een ander topic heb ik wel gezegd dat Menchov door het ijs zou zakken. Had alleen niet verwacht dat hij dat al in de proloog zou doen. Ik vind hem namelijk categorie Zulle, Jalabert, die hebben altijd 1 dag dat ze naar de kut gaan en het klassement daardoor verliezen.
Gaat wel een leuke tour worden, want het staat nog lekker dicht bij elkaar.


Re: Etappe 1 Monaco - Monaco - waf - 05-07-2009

Adder Wrote:
waf Wrote:
Adder Wrote:ik denk zelfs dat Cancellara ook niet veel in te brengen heeft vandaag.

:Big Grin

Je ziet het, ik heb echt kijk op het spelletje.... :wink: :oops:
Niet om het goed te lullen, in een ander topic heb ik wel gezegd dat Menchov door het ijs zou zakken. Had alleen niet verwacht dat hij dat al in de proloog zou doen. Ik vind hem namelijk categorie Zulle, Jalabert, die hebben altijd 1 dag dat ze naar de kut gaan en het klassement daardoor verliezen.
Gaat wel een leuke tour worden, want het staat nog lekker dicht bij elkaar.

ben het een beetje met je eens. ik vind hem wel wat beter hoor dan zulle of jalabert. maar wat mechov in de giro deed was leuk, die koers was best zwaar, maar hier doen alle grote mannen mee en hier hebben alle grote mannen naar toe getraind.

ik vind het onthutsend dat menchov over 15 km zoveel verliest. hij zou het echt kut geregeld hebben als zijn vormpiek in de giro heeft gelegen.