FTM Forum
Coach van het jaar (voetbal) - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Coach van het jaar (voetbal) (/showthread.php?tid=4658)

Coach van het jaar (voetbal) - buurs - 17-07-2009

Er spelen ongeveer 40000 managers ieder jaar mee.

De uitnodiging:

Beste voetballiefhebber,

De competitie begint vroeg dit jaar. Het is dus de hoogste tijd om je aan te melden voor weer een nieuw seizoen Coach van het Jaar. Wij bieden je daarom graag een nieuw “contract” aan en zijn benieuwd naar jouw doelstelling voor komend seizoen.

Dit jaar krijg je van ons een budget van 32 miljoen euro tot je beschikking. Met dit bedrag kun je uit de 18 verschillende clubs van de Eredivisie 15 verschillende voetballers kopen: 11 basisspelers en 4 reserves. Daarbij hebben we weer twee nieuwe spelsystemen toegevoegd: 3-5-2 en 5-4-1. We vertrouwen geheel op jouw inzicht. En wat ons betreft mag je na elke speelronde spelers wisselen.je uit de 18 verschillende clubs van de Eredivisie 15 verschillende voetballers kopen: 11 basisspelers en 4 reserves.
Buiten het nieuwe speelsysteem zijn dit jaar ook nieuw:
- Punten voor assists.
- Naast je beginopstelling kun je kunt ook je transfers tot de volgende ronde geheimhouden.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.coachvanhetjaar.nl/dvhn/index.do">http://www.coachvanhetjaar.nl/dvhn/index.do</a><!-- m -->

Re: Coach van het jaar - buurs - 17-07-2009

Deelname kost 4 euro.

We kunnen een subleague van het forum maken.

Laat het voetbalseizoen maar beginnen!

Je kunt je altijd aanmelden, maar je doet het gehele spel mee als je je inschrijft voor vrijdag 31 juli 20:15 uur

KOM OP BAAK!!!

Ik neem aan dat Kuiper ieder jaar al meespeelt.

Re: Coach van het jaar - cruijff - 17-07-2009

Zal me ook even inschrijven...

Leuk Cruijff!

Vorig jaar ben ik 212e geworden, terwijl ik de 1e ronde niet gespeeld had.

Re: Coach van het jaar - _Tampie - 17-07-2009

buurs Wrote:Vorig jaar ben ik 212e geworden, terwijl ik de 1e ronde niet gespeeld had.

=D> =D> =D>

Kan beter idd. :8:

Ik zal vanavond een subleague aanmaken.

Re: Coach van het jaar - cruijff - 17-07-2009

Heb een team staan, wel lastig zeg met dat budget :S

Re: Coach van het jaar - Overdune - 17-07-2009

Het is nog wat vroeg in het jaar, maar ik zou zeggen Larry Stefanki. Ik ben erg onder de indruk van hoe Roddick's spel verbeterd is de afgelopen tijd (ik was een van die mensen die vond dat hij alleen kan serveren) en dat na zoveel jaar als prof.

Oh wacht het is off-topic.

:8:

Re: Coach van het jaar - mindlight - 17-07-2009

Overdune Wrote:Het is nog wat vroeg in het jaar, maar ik zou zeggen Larry Stefanki. Ik ben erg onder de indruk van hoe Roddick's spel verbeterd is de afgelopen tijd (ik was een van die mensen die vond dat hij alleen kan serveren) en dat na zoveel jaar als prof.

Oh wacht het is off-topic.

Zeker een goede optie, maar ik zou voor Franco Davin gaan.

Re: Coach van het jaar - Overdune - 17-07-2009

Klopt, zeker een goede kandidaat. Ik begon me na z'n goede periode van vorig jaar af te vragen of JMDP idd wel van een topper kon winnen, maar inmiddels heeft hij bewezen dat hij dat kan.

Re: Coach van het jaar - Ad Wim - 17-07-2009

Ik vind Stefanki ook de nummer 1 tot nu toe, al zijn Miles McLachan en Franco Davin ook goede opties. En laten we Magnus Norman niet vergeten!

Falers van het jaar zijn Toni Nadal en Marian Vaida.

Ad Wim Wrote:Ik vind Stefanki ook de nummer 1 tot nu toe, al zijn Miles McLachan en Franco Davin ook goede opties. Falers van het jaar zijn Toni Nadal en Marian Vaida.

Waarom Toni?

Nadal won voor zijn blessure bijna alles.

Re: Coach van het jaar (voetbal) - Mist - 17-07-2009

Afgelopen seizoen kon je precies hetzelfde spel spelen bij het Parool, maar dan gratis.

Re: Coach van het jaar (voetbal) - Ad Wim - 17-07-2009

Ik kreeg toevallig vandaag een mailtje, Parool doet het gewoon nog steeds. Exact hetzelfde en dat is gratis...

Re: Coach van het jaar (voetbal) - buurs - 17-07-2009

Ad Wim Wrote:Ik kreeg toevallig vandaag een mailtje, Parool doet het gewoon nog steeds. Exact hetzelfde en dat is gratis...

Dan doe ik daar ook aan mee.

Voor die 4 euro kun jij je weer mooi een ijsje kopen [baby]

Je bedoelt dat je weer eens hopeloos faalt in het proberen bij te dragen aan iets op het forum Undecided

Re: Coach van het jaar (voetbal) - buurs - 17-07-2009

Ad Wim Wrote:Je bedoelt dat je weer eens hopeloos faalt in het proberen bij te dragen aan iets op het forum Undecided

Nee hoor.

Cruijff heeft zich bijvoorbeeld al aangemeld.
Dus iig een kleine bijdrage.

Hopelijk volgt Baak ook.
Kuiper doet ieder jaar ook mee.

subleague tussen de 5 en 10 personen zou al leuk zijn.

Ik denk inderdaad dat je nog heel veel mensen erbij krijgt, als je elders exact hetzelfde spel voor niks kunt spelen :crazy:

buurs Wrote:Ik zal vanavond een subleague aanmaken.

Subleague aangemaakt.

Naam: Competitieteam

Je hoeft je alleen maar aan te melden.