The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Parijs - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Parijs (/showthread.php?tid=4956)



Re: Parijs - Ad Wim - 15-11-2009

mindlight Wrote:Als dit eerste punt een indicatie is van de rest van de pot blijf ik nog even kijken. :8:
Als deze eerste game een indicatie was voor de partij, heb ik er alle vertrouwen in.


Re: Parijs - mindlight - 15-11-2009

Je bent voor Djoko? Monfils begon nogal matig namelijk.


Re: Parijs - buurs - 15-11-2009

ik heb een paar weken geleden een topic geopend waarin een aanbieding stond, dat je 3 maand over sport 1 kon beschikken voor 5 euro per maand. Dan kon je film 1 erbij nemen voor 2,50 per maand....

Djoko trekt zijn vorm door van gister.

Belangrijk dat Monfils goed serveert.


Re: Parijs - Ad Wim - 15-11-2009

Natuurlijk ben ik voor DJoko!

Hij krijgt die 1e services prima terug voorlopig, dat zal wel een sleutel worden...


Re: Parijs - Ad Wim - 15-11-2009

buurs Wrote:ik heb een paar weken geleden een topic geopend waarin een aanbieding stond, dat je 3 maand over sport 1 kon beschikken voor 5 euro per maand. Dan kon je film 1 erbij nemen voor 2,50 per maand....

Djoko trekt zijn vorm door van gister.

Belangrijk dat Monfils goed serveert.
Jippie, 3 maanden, daarna waarsch 25 euro per maand. Dan kijk ik toch liever graties streams.


Re: Parijs - mindlight - 15-11-2009

Ja precies, maar loopt dat dan niet door? En dan nog, ik heb een tijd Sport1 gehad (als student), maar heb er nu de tijd niet meer voor.


Re: Parijs - buurs - 15-11-2009

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:ik heb een paar weken geleden een topic geopend waarin een aanbieding stond, dat je 3 maand over sport 1 kon beschikken voor 5 euro per maand. Dan kon je film 1 erbij nemen voor 2,50 per maand....

Djoko trekt zijn vorm door van gister.

Belangrijk dat Monfils goed serveert.
Jippie, 3 maanden, daarna waarsch 25 euro per maand. Dan kijk ik toch liever graties streams.

normale prijs is 15 euro per maand (vind ik ook te duur).

opzegtermijn is 1 maand en ik heb het abonnement van 3 maand natuurlijk al weer opgezegd :wink:


Re: Parijs - Ad Wim - 15-11-2009

Toch al meteen een kansje, 30-30. Maar het serveren gaat iig prima.


Re: Parijs - mindlight - 15-11-2009

Poeh, Djoko begint wel goed zeg.


Re: Parijs - buurs - 15-11-2009

mindlight Wrote:Ja precies, maar loopt dat dan niet door? En dan nog, ik heb een tijd Sport1 gehad (als student), maar heb er nu de tijd niet meer voor.

voordat maand 3 begint, moet het opgezegd worden.

daarnaast veel andere leuke evenementen.


Re: Parijs - Ad Wim - 15-11-2009

Lekker tempo ook meteen, Monfils kan het nog niet echt aan. Breaken maar meteen dan.


Re: Parijs - buurs - 15-11-2009

djoko eigenlijk oppermachtig, net als gister....


Re: Parijs - mindlight - 15-11-2009

buurs Wrote:
mindlight Wrote:Ja precies, maar loopt dat dan niet door? En dan nog, ik heb een tijd Sport1 gehad (als student), maar heb er nu de tijd niet meer voor.

voordat maand 3 begint, moet het opgezegd worden.

daarnaast veel andere leuke evenementen.

Mwa, golf, hockey. Sommige buitenlandse voetbalpotjes zijn nog wel aardig maar die zie ik wel in de sportschool (waar ze ook Sport1 hebben). Normaal zou ik daar nu ook heengereden zijn om deze pot te zien, maar gezien het belang blijf ik maar even op het forum. :8:


Re: Parijs - buurs - 15-11-2009

siemerink geeft monfils ook weinig kans tegen deze djoko...


Re: Parijs - Ad Wim - 15-11-2009

Zo'n eerste frommelpunt moet je gewoon maken, daar krijgt Monfils vooral energie van.


Re: Parijs - mindlight - 15-11-2009

buurs Wrote:siemerink geeft monfils ook weinig kans tegen deze djoko...

Nja wie wel? Het is net als tegen Soderling, alleen Djoko heeft een kans tegen Djoko.


Re: Parijs - buurs - 15-11-2009

sommige buitenlandse voetbalpotjes..? :lol:

Ieder weekend zijn alle wedstrijden van alle topclubs uit engeland, italie, spanje live op tv.

nogmaals, 15 vind ik ook te duur maar voor 5 euro vind ik het een must-pick :8:


Re: Parijs - mindlight - 15-11-2009

30-40, allez Gael!


Re: Parijs - Ad Wim - 15-11-2009

buurs Wrote:siemerink geeft monfils ook weinig kans tegen deze djoko...
Tja, Djokovic is momenteel zo goed dat het aan hem ligt of hij zal winnen vandaag, net zoals eerder in de week. Als hij zijn niveau haalt, twee sets lang, zal Monfils hier nooit winnen.


Re: Parijs - Ad Wim - 15-11-2009

Tjonge jonge zeg, Djokovic Notworthy


Re: Parijs - mindlight - 15-11-2009

En de break, tsja gewoon verdiend natuurlijk.


Re: Parijs - mindlight - 15-11-2009

Kolere, zak eens wat weg Djoko, dit wordt een kansloze missie zo.


Re: Parijs - Ad Wim - 15-11-2009

buurs Wrote:sommige buitenlandse voetbalpotjes..? :lol:

Ieder weekend zijn alle wedstrijden van alle topclubs uit engeland, italie, spanje live op tv.

nogmaals, 15 vind ik ook te duur maar voor 5 euro vind ik het een must-pick :8:
Tja, is maar net wat je zoekt, buitenlands voetbal boeit me niet zoveel. Ik heb niet overal een favoriet club, net als Stille :lol:

Eigenlijk alleen tennis en dat is er wel veel natuurlijk. Maar net wat ML zegt, als je een baan hebt, heb je er weinig aan, en betaal je wel veel voor die paar potjes.


Re: Parijs - Stille - 15-11-2009

Undecided


Re: Parijs - Ad Wim - 15-11-2009

En hierom juich ik al tijden Djokovic aan, omdat ie in staat is tot zulk tennis! Eindelijk komt het er een beetje uit, kan een mooi jaar worden volgend jaar als ie dit vasthoudt.


Re: Parijs - mindlight - 15-11-2009

Ohh jazeker, maar dit kan Federer in topvorm ook natuurlijk. Daar hebben we ook gelijk het hele veld mee gehad.


Re: Parijs - buurs - 15-11-2009

als hij dit vasthoudt, staat hij snel nr. 1


Re: Parijs - Ad Wim - 15-11-2009

Haha, en die valt ook nog bijna in!
Monfils gaat nu al ongeveer alles of niets spelen...

Wel een immens stadion trouwens, wat een geluid komt eruit als het vol zit.


Re: Parijs - Stille - 15-11-2009

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:sommige buitenlandse voetbalpotjes..? :lol:

Ieder weekend zijn alle wedstrijden van alle topclubs uit engeland, italie, spanje live op tv.

nogmaals, 15 vind ik ook te duur maar voor 5 euro vind ik het een must-pick :8:
Tja, is maar net wat je zoekt, buitenlands voetbal boeit me niet zoveel. Ik heb niet overal een favoriet club, net als Stille :lol:

Eigenlijk alleen tennis en dat is er wel veel natuurlijk. Maar net wat ML zegt, als je een baan hebt, heb je er weinig aan, en betaal je wel veel voor die paar potjes.

Paar potjes? Aus Open, Roland Garros, Wimbledon 7 banen, alle TMS waarvan er ook heel veel partijen 's avonds zijn, Davis Cup. En volgend jaar zeer waarschijnlijk ook het ABN Amro toernooi


Re: Parijs - buurs - 15-11-2009

14000 mensen kunnen er in.

hopen op paar df van djoko