The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Parijs - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Parijs (/showthread.php?tid=4956)



Re: Parijs - buurs - 09-11-2009

3*-2 safin

4*-2

die backhand van ascione is om te huilen.
daar moet hij de punten halen.


Re: Parijs - Ad Wim - 09-11-2009

Vrijwel iedereen heeft toch Safin, zijn jullie nu opeens fan?


Re: Parijs - buurs - 09-11-2009

Ad Wim Wrote:Vrijwel iedereen heeft toch Safin, zijn jullie nu opeens fan?

eventjes managerbelangen opzij zetten, ad.

dit kan historie worden.

5-2

5-3


Re: Parijs - buurs - 09-11-2009

3 mp marat :o Notworthy [-o<


Re: Parijs - buurs - 09-11-2009

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Re: Parijs - Ad Wim - 09-11-2009

In welke zin kan dit in godsnaam historie worden?

En jij die managerbelangen opzij zet, laat me niet lachen Undecided


Re: Parijs - Scholten! - 09-11-2009

Blijft een genot om naar te kijken qua spektakel, maar bij elke bal die hij slaat ben je doodsbang dat ie in het net of uit gaat :Big Grin Toch klasse Marat


Re: Parijs - centre court - 09-11-2009

haha ik zei 't toch Buurs... net 3 mps weggewerkt die einde carrière hadden betekent en totaal geen emotie nadat ie zelf z'n mp maakte. Notworthy


Re: Parijs - buurs - 09-11-2009

idd.

nu stunten tegen potro :8:


Re: Parijs - Ad Wim - 09-11-2009

centre court Wrote:haha ik zei 't toch Buurs... net 3 mps weggewerkt die einde carrière hadden betekent en totaal geen emotie nadat ie zelf z'n mp maakte. Notworthy
Tja, zo is ie altijd geweest, beetje gek dat ie daar nu een worship voor krijgt, terwijl ie een tijd geleden nog de schande van de tour was toen ie zulke moeite had met Asciones...

En het maakt hem echt niet zoveel uit of dit nou zijn laatste wedstrijd was of tegen Potro of tegen wie dan ook.


Re: Parijs - Overdune - 09-11-2009

centre court Wrote:haha ik zei 't toch Buurs... net 3 mps weggewerkt die einde carrière hadden betekent en totaal geen emotie nadat ie zelf z'n mp maakte. Notworthy

Het is gewoon een rare drol, had al lang geleden moet stoppen.


Re: Parijs - Overdune - 09-11-2009

Laat ik het anders zeggen, ik vond het fantastisch om naar em te kijken in zn hoogtij dagen en ook zn emotie op de baan (de uitbarstingen) vond ik mooi, maar als ik dan dit hoor (totaal gebrek aan emotie als je carriere dreigt te eindigen en je de pot er toch nog weet uit te slepen) vind ik gewoon triest. Ook die totaal ongeinteresseerde houding van hem de laatste jaren stond me niet aan.


Re: Parijs - Ad Wim - 09-11-2009

Ach ja, zo is ie altijd geweest he. Weet je nog een van de beste partijen allertijden, AO 05 (?) SF tegen Federer? Toen was het ook maar een klein vuistje, toen ie won.

Wat ik vooral jammer vind, is dat er hier mensen zijn die al jaren negatieve dingen roepen over Safin, iig helemaal niets met hem hebben, maar nu opeens allerlei aanbiddings-smileys uit de hoed toveren en zelfs de managerbelangen aan de kant zetten cry


Re: Parijs - buurs - 09-11-2009

Ljubicic laat op dit moment Grosjean alle hoeken van de baan zien.


Re: Parijs - buurs - 09-11-2009

nu wat foutjes van ivan en de rebreak dreigt.


Re: Parijs - centre court - 09-11-2009

Grosjean krijgt natuurlijk van iedereen alle hoeken van de baan te zien. Die had ook allang moeten stoppen.


Re: Parijs - buurs - 09-11-2009

grosjean speelt nu wel aardig moet ik zeggen.


Re: Parijs - Overdune - 09-11-2009

Triest idd dat hij een wc krijgt, ze sterven van de talenten. Dat moet je als Grosjean toch ook niet meer willen. Of is dit ook zijn afscheid?


Re: Parijs - Ad Wim - 09-11-2009

Het is zeker een schandalige WC, maar goed, die heb ik wel meer gezien dit seizoen. Geef hem dan aan iemand als Youzhny bijvoorbeeld...


Re: Parijs - centre court - 10-11-2009

En Ljubo is weer de TB koning en breakt ook meteen in de 2e set. Goede uitslagen vandaag, alleen Kohli was een slechte pick.


Re: Parijs - mindlight - 10-11-2009

Het is een keer andersom, 3x een MP tegen en toch winnen Notworthy


Re: Parijs - kooltje - 10-11-2009

Ad Wim Wrote:Ach ja, zo is ie altijd geweest he. Weet je nog een van de beste partijen allertijden, AO 05 (?) SF tegen Federer? Toen was het ook maar een klein vuistje, toen ie won.

Wat ik vooral jammer vind, is dat er hier mensen zijn die al jaren negatieve dingen roepen over Safin, iig helemaal niets met hem hebben, maar nu opeens allerlei aanbiddings-smileys uit de hoed toveren en zelfs de managerbelangen aan de kant zetten cry
Dat zal je van mij niet zien!
jammer dat hij stopt...niet meer en niet minder...


Re: Parijs - Haggie - 10-11-2009

100% score nog. Eens zien of ik dat vandaag weer kan bewerkstelligen Hakkuh


Re: Parijs - Haggie - 10-11-2009

heb er lang over getwijfeld maar ik wilde de confrontatie met jullie aangaan in de tweede ronde... Allez Gilles!! :Big Grin


Re: Parijs - mindlight - 10-11-2009

Hup koning :-({|=


Re: Parijs - Ad Wim - 10-11-2009

Almagro is weer flink aan het klappen met z'n service :|


Re: Parijs - Haggie - 10-11-2009

Lekker hoor Almagro, gewoon winnen hier!!

Klasse Davy, jij hebt er dus ook zin in Icon_twisted


Re: Parijs - Ad Wim - 10-11-2009

Kijk die Nico aces hakken, wat een figuur is het toch ook, slaat er meer dan Karlovic tot nu toe, 11 in 4 servicegames, en vrijwel elke keer op belangrijke momenten Notworthy


Re: Parijs - Ad Wim - 10-11-2009

Huh, nu gaat het in een keer van voordeel Nico naar break Chiu...


Re: Parijs - mindlight - 10-11-2009

Dat gaf ik gisteren ook al aan. Indoor is hij zo slecht niet. Nu wel een break tegen trouwens.