The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Managerzone - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: Managerzone (/showthread.php?tid=5)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Ronnie D. - 05-12-2004

Met analyzer is het lastig de wedstrijd te volgen.
Maar met Live zie je zeker wel waar de knelpunten zitten.
Vooral zaken als snelheid en uithouding komen naar boven.
En als bonus kun je je wedstrijden ook nog in 3D bekijken.

Maar voor analyse van je team is de platte versie van Live het makkelijkst.


- Matador! - 05-12-2004

Adder Wrote:Wederom verloren, nu met 3-2 in blessuretijd. Zit er nu toch maar eens aan te denken om zo'n Analyzer aan te schaffen.
Matador, jij hebt er 1, kan jij eens kijken bij mijn wedstrijd waar ik fout zit?
Ik speel short passing, defensive en aggresive.
Bvd.

P.S. Zo te zien, gaan Ronnie en ik van plaats wisselen.

Sorry, ik heb het toch te druk omdat ik zo weer weg moet. Volgende week kan ik wel voor je kijken..


- EB Sports - 05-12-2004

Heb een betere keeper weten te kopen voor maar bijna 170.000 euro. Nu mijn huidige weer verkopen om weer meer geld beschikbaar te krijgen. Het leuke is dat ik zo 2 Poolse keepers heb: bij MZ Voetbal en MZ ijshockey.


- Adder - 05-12-2004

ik heb de oud keeper van Milsbeek nl. hermensen.
28 jaar, keepen 9, kosten 763350. Ben klaar dit seizoen met kopen


- Ronnie D. - 05-12-2004

Adder Wrote:Wederom verloren, nu met 3-2 in blessuretijd. Zit er nu toch maar eens aan te denken om zo'n Analyzer aan te schaffen.
Matador, jij hebt er 1, kan jij eens kijken bij mijn wedstrijd waar ik fout zit?
Ik speel short passing, defensive en aggresive.
Bvd.

P.S. Zo te zien, gaan Ronnie en ik van plaats wisselen.

Heb net ff je wedstrijd bekeken.
Denk dat het grootste probleem zit in het defensive - short passing spelen.
Je spitsen laten zich telkens veel te ver terugzakken waardoor de afstand naar het doel te groot word als ze aangespeeld worden.
Ook lijken de vleugelverdedigers veel te weinig in het spel te komen door het gemis aan vleugelspel van de tegenstander.
En centraal in de verdediging mis je een mannetje of je moet die twee spelers op snelheid trainen.
De aanvallers van Forza kwamen steeds tussen de twee centrale mensen door.

Om met short passing te spelen heb je spelers nodig met hele goede passing en balcontrole nodig, en redelijk wat snelheid.
Nu leden je spelers op het middenveld veel balverlies door te korte passes of omdat ze afgetroeft werden.


- Adder - 05-12-2004

Okay. Ronnie, echt tof dit. Ik weet genoeg, Adder gaat aanvallend spelen de rest van het seizoen, weet nog niet of ik de vleugels of lange ballen doe.
Qua snelheid van mijn verdedigers dacht ik niet slecht te zitten, alleen mijn linksback is traag( 2 ballen).


- Matador! - 05-12-2004

Ik win ook mijn 2e wedstrijd met 0-8. Nog steeds geloof ik niet in een kampioenschap, maar een lekkere start is het zeker!


- EB Sports - 05-12-2004

Is die stomme site down op het moment dat de deadline afloopt van 1 van mijn spelers.

Edit: Deadline was gelukkig een uur opgeschoven en is die speler toch verkocht.


- EB Sports - 06-12-2004

Heb een betere keeper binnen dan die Goppel. De attributen van de nieuwe keeper zijn:

Speed OOOOOOO
Stamina OOOOO
Play Intelligence OOOO
Passing O
Shooting OO
Header OO
Keeping OOOOOOO
Ball Control O
Tackling
Cross Balls
Set Plays OOOO
Experience OOOOOOOOO
Form OOOOOOOOO

Wel is hij 29 jaar oud.


- EB Sports - 07-12-2004

Vandaag een friendly gespeeld tegen een Griekse ploeg uit divisie 2. De Griekse ploeg had zijn beste elftal staan met veel spelers boven de 100.000 euro, ik met een team dat voor een groot deel bestaat uit de onlangs ontvangen jeugdspelers die tegen een waarde zit van 20.000 euro. Die wedstrijd wist ik met 1-1 gelijk te spelen in een uitwedstrijd. Is mijn taktiek dan zo goed?


- EB Sports - 09-12-2004

Weer een nieuwe aanwinst binnengehaald. Om precies te zijn mijn beste verdediger. Hier is zijn attributen:

Speed OOOOOO
Stamina OOOOO
Play intelligence OOOO
Passing OOO
Shooting OOO
Header OOOO
Keeping
Ball control OOO
Tackling OOOOOO
Cross balls OOO
Set plays OO
Experience OOOOOOOOO
Form OOOOOOOO

Hij is wel 29 jaar en kostte me 510.000 euro. Nu nog 1 speler en dan ben ik voorlopig uitgekocht.


- Guest - 09-12-2004

Zo na 2 verloren wedstrijden heb ik mijn 3 oudjes verkocht. En van dat geld heb ik de volgende speler gekocht.

Doriva Leite (17632412)

Leeftijd: 20 Rechts

Waarde: 3 248 847 SEK Lengte: 189 cm
Salaris: 39 081 SEK Gewicht: 96 kg

Nationaliteit: Brazilië

Snelheid 000
Uithoudingsvermogen
Spelintelligentie 00000
Passen 0000
Schieten 0000
Koppen 000
Keepen
Balcontrole
Tackelen 00000000
Lange passen 0000
Spelhervattingen 00
Ervaring 00
Vorm 0000

Prijs 972.487
Kost een beetje geld, maar dan heb je ook iets Wink Het eerste wat deze speler gaat doen is conditie trainen.


- EB Sports - 09-12-2004

Ik kan maar beter vroeg zeggen dat ik je speler niet zo goed vind. Het tackelen valt wel mee, maar met weinig snelheid komt hij er niet en conditie (je raad het al) is ook erg belangrijk.


- Guest - 09-12-2004

Ach hij is pas 20...dus nog goed trainbaar.


- EB Sports - 09-12-2004

Ik hoop voor je dat dit voldoende is in divisie 3 met Bhutan Utd.


- EB Sports - 09-12-2004

Morgen heb ik weer een grote aanwinst binnen, om precies te zijn mijn beste aanvaller. Hier is zijn attributen:

Speed OOOOOOO
Stamina OOOO
Play intelligence OOO
Passing OOOO
Shooting OOOOO
Header OOOOO
Keeping
Ball control OOOOO
Tackling O
Cross balls OO
Set plays OOOOO
Experience OOOOOOOOO
Form OOOOOOOOO

Zijn naam is Ernest Veenema die van Varsel afkomt en hij is 28 jaar oud. Morgen is mijn elftal dus weer compleet, ben ook benieuwd hoe ik het nu zal doen in divisie 1.2.


- EB Sports - 09-12-2004

Heb net mijn team getest tegen Wings on Ice door een challenge en met 1-1 gelijk gespeeld met mijn 2 slechte aanvallers aangezien er eentje geblesseerd is en de andere pas morgen in mijn team komt. Zo zien jullie hoe mijn team zich stand zal houden in divisie 1.2.


- EB Sports - 09-12-2004

Nu ik 3 van jullie uitgedaagd heb voor een friendly, wil ik jullie verzoeken jullie beste team in te zetten in jullie thuiswedstrijd (uitwedstrijden in mijn geval) om te laten zien hoe goed ik wel niet ben.


- Ronnie D. - 10-12-2004

EB Sports Wrote:Nu ik 3 van jullie uitgedaagd heb voor een friendly, wil ik jullie verzoeken jullie beste team in te zetten in jullie thuiswedstrijd (uitwedstrijden in mijn geval) om te laten zien hoe goed ik wel niet ben.

No problemo!


- JAZZ - 10-12-2004

Age: 21 Left

Value: 224 791 EUR Height: 183 cm
Salary: 3 063 EUR Weight: 79 kg



Nationality: Netherlands

Speed OO
Stamina OO
Play intelligence
Passing O
Shooting OOOOOOOOO
Header O
Keeping O
Ball controlOO
Tackling
Cross balls OO
Set plays OOO
Experience OOO
Form OOOOOOOOO

Spits van mij vandaag naar 9 ballen. Nog een 8bal(19jaar) en een 7bal(20 jaar) rondlopen. Ik ben benieuwd of er 1 naar de 10 gaat Big Grin


- Adder - 10-12-2004

JAZZ Wrote:Age: 21 Left

Value: 224 791 EUR Height: 183 cm
Salary: 3 063 EUR Weight: 79 kg



Nationality: Netherlands

Speed OO
Stamina OO
Play intelligence
Passing O
Shooting OOOOOOOOO
Header O
Keeping O
Ball controlOO
Tackling
Cross balls OO
Set plays OOO
Experience OOO
Form OOOOOOOOO

Spits van mij vandaag naar 9 ballen. Nog een 8bal(19jaar) en een 7bal(20 jaar) rondlopen. Ik ben benieuwd of er 1 naar de 10 gaat Big Grin


Ik zou gaan switchen naar snelheid als ik jou was. Is erg belangrijk bij deze sim.Plus als je 'm wil verkopen dat je met meer snelheid de jackpot binnen haalt.


- EB Sports - 10-12-2004

Na de binnenkomst van mijn nieuwe aanvaller had ik gelijk een challenge geregeld tegen Hotello. Mijn team speelde uit en won met 0-2. Mijn nieuwe aanwinst scoorde er gelijk 2 doelpunten. Eindelijk ben ik na andehalf jaar weer beter dan Hotello geworden, alhoewel Deiman nog een bal in snelheid getraind moet worden.


- Matador! - 11-12-2004

Nou ik ben ook weer terug. Nieuwe cup 2 gewonnen 1 verloren en volgende week zal ik Eppie en zijn veteranenteam klop geven.


- Ronnie D. - 12-12-2004

EB Sports Wrote:Vandaag had een of andere gek onder mijn account ingelogd en mijn nieuwe aanwinst weer op de transferlijst gezet, zielig. Heb gelijk daarna mijn wachtwoord veranderd en een e-mail naar de supportadres gestuurd.

Transfer problems
Dear managers,

Last week we have had some problems, with players, just being bought, going back to the transferlist, without the manager interfering in this.

We can now offer a small compensation for this problem, however, we can, unfortunatly, not bring back the players to their teams.

For those teams, involved in this problems, we ask them, to kindly write a mail addressed to <!-- e --><a href="mailtoConfusedupport-nl@managerzone.com">support-nl@managerzone.com</a><!-- e -->, so we can take the appropriate actions.

Yours,

Anton and Frank,
Master Game Assistents.


- EB Sports - 12-12-2004

Heb in inmiddels al het bedrag gekregen en daarmee wat faciliteiten gekocht.


- Matador! - 12-12-2004

Hoe hoog is dat bedrag geweest?


- Matador! - 12-12-2004

Eppie ik ben je wedstrijd Live aan het bekijken. Je staat op dit moment 0-1 achter. Wat me opvalt is dat je wel iets beter bent, maar geen scorend vermogen hebt en dat je nummer 5 ontzettend zwak speelt.


- Matador! - 12-12-2004

Die nummer 10 van je, heeft de hele wedstrijd alle ballen over de achterlijn of zijlijn gelopen.... 0-2 verlies voor je. 0 uit 3 het degradatiespook komt akelig dichtbij.


- EB Sports - 12-12-2004

Kwam ik er nu pas achter dat ik defensief loop te spelen, vandaar dit verlies.


- Matador! - 12-12-2004

Ik voor de 3e x 8-0 gewonnen. Het begint wel wat duidelijker te worden. Ik strijd met nog 2 anderen om promotie. FC Grote Beer schat ik even wat sterker in dan mijn eigen teampje...