The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Australian Open 2010 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Australian Open 2010 (/showthread.php?tid=5033)



Re: Australian Open 2010 - centre court - 21-01-2010

Bocaloca Wrote:Als je kramp hebt gehad is et weer anders

Dat zag je vorige keer met die bagha ook. Wedstrijd daarna was et niets meer

Had Bagha 't jaar dat ie in de finale kwam geen kramp tegen Steppie in een lange 5-setter in de 1e ronde?


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 21-01-2010

Tomic heeft trouwens niet eens zijn vader nodig voor stomme uitspraken, hij heeft nu zelf de organisatie belachelijk genoemd, omdat ie 's avonds gepland stond. Anders had ie wel gewonnen...


Re: Australian Open 2010 - Haggie - 21-01-2010

En meteen vind ik het een kneus. Vond het nog wel toffe gast om te kijken :roll:


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 21-01-2010

Undecided Die Tomic maakt zichzelf alsmaar belachelijker. Toch kan het net als Djokovic ook wel een publiekslieveling worden, maar hij moet wel snel zijn houding aanpassen daarvoor.


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 21-01-2010

Morgen juist weer het meeste vroeg in de ochtend, ipv midden in de nacht. Eindelijk weer een beetje slapen dan. Helaas mis ik dan wel de zeer belangrijke Isner-Monfils, maar dat zal toch geen al te mooi tennis zijn.
's Ochtends dan schakelen tussen Wawrinka-Cilic, Kohl-Nadal en Karlo-Ljubicic.


Re: Australian Open 2010 - centre court - 22-01-2010

Voorbeschouwing voor vannacht:

Roddick - Lopez. Roddick in 3. Wellicht één of twee tb's maar ik verwacht hier geen problemen.

Korolev - Gonzalez. Gonzalez in 4 denk ik al is Korolev niet te onderschatten als ie in vorm is. Zijn overwinning op Berdych in straight sets vond ik opvallend en sterk.

Cilic - Wawrinka. Close wedstrijd. Cilic won 2 weken terug nog nipt van Waw. Waw maakt tot nu toe een meer solide indruk. Cilic wat meer intrinsieke kwaliteit en talent. Ben benieuwd. Ik ga voor Cilic in 5.

Mayer - Del Potro. Normaal Potro in 3 al is ie niet in topvorm. Mayer heeft niet de mogelijkheden om hem zoveel pijn te doen als Blake.

Murray - Serra. Murray in 3. Serra is degelijk maar niet goed genoeg.

Isner - Monfils. Monfils in 3 of 4. De eerste set zal een TB worden, als Monfils die wint is het vlot gebeurd.

Karlovic - Ljubicic. Lastig. Verwacht dat Karlovic dit wint. Waarschijnlijk in 4 sets.

Kohlschreiber - Nadal. Nadal in 3. Kohli heeft niet de vorm om een top 10 speler te kloppen, laat staan één van de grote 5.


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 22-01-2010

Damn CC, bijna helemaal mee eens. Enige verschillen zijn Cilic-Wawrinka waar ik voor Wawrinka in 5 ga, en Ljubicic-Karlovic met Ljubicic in 4.


Re: Australian Open 2010 - Overdune - 22-01-2010

mindlight Wrote:Undecided Die Tomic maakt zichzelf alsmaar belachelijker. Toch kan het net als Djokovic ook wel een publiekslieveling worden, maar hij moet wel snel zijn houding aanpassen daarvoor.

Het schijnt wel een mannetje te zijn idd. Hij heeft ook dikke ruzie met Hewitt, omdat hij (Tomic) niet met hem wilde sparren op Wimbledon vorig jaar. Hewitt dacht dat het was omdat Tomic vond dat hij (Hewitt dus) niet goed genoeg zou zijn, Tomic beweerde dat hij de swineflu had en Hewitt er niet aan bloot wilde stellen..


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

Hoppa, Roddick iig door. Lastige pot, heb alleen de 4e set gezien, maar Lopez speelde erg goed. Roddick speelt alleen een hele goede TB en is sowieso echt bijna niet te kloppen van achteruit.

Verder weer een 5-setter bezig, tussen Gonzo en Korolev, die naar Gonzo lijkt te gaan. Isner-Monfils net pas begonnen, alles loopt behoorlijk uit.


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

centre court Wrote:Voorbeschouwing voor vannacht:

Roddick - Lopez. Roddick in 3. Wellicht één of twee tb's maar ik verwacht hier geen problemen.

Korolev - Gonzalez. Gonzalez in 4 denk ik al is Korolev niet te onderschatten als ie in vorm is. Zijn overwinning op Berdych in straight sets vond ik opvallend en sterk.

Cilic - Wawrinka. Close wedstrijd. Cilic won 2 weken terug nog nipt van Waw. Waw maakt tot nu toe een meer solide indruk. Cilic wat meer intrinsieke kwaliteit en talent. Ben benieuwd. Ik ga voor Cilic in 5.

Mayer - Del Potro. Normaal Potro in 3 al is ie niet in topvorm. Mayer heeft niet de mogelijkheden om hem zoveel pijn te doen als Blake.

Murray - Serra. Murray in 3. Serra is degelijk maar niet goed genoeg.

Isner - Monfils. Monfils in 3 of 4. De eerste set zal een TB worden, als Monfils die wint is het vlot gebeurd.

Karlovic - Ljubicic. Lastig. Verwacht dat Karlovic dit wint. Waarschijnlijk in 4 sets.

Kohlschreiber - Nadal. Nadal in 3. Kohli heeft niet de vorm om een top 10 speler te kloppen, laat staan één van de grote 5.
Dit lijkt me meer wat je hoopt dan wat je denkt. Anders is het wel heel erg in je eigen FTM-straatje, want je ziet alle potjes jouw kant op vallen. Isner-Monfils en Cilic-Wawrinka zijn echt 50-50 in mijn ogen.


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

Gonzo wint, maar strompelt echt naar het net. Goed nieuws voor Roddick, al is Gonzo wel een beest.

Murray van 3-0 en kansen op 4-0 naar 3-3. Om maar met CC te praten, wanneer komt hij een keer een tegenstander tegen? Hij heeft echt de makkelijkste eerste 3 rondes in de geschiedenis volgens mij...

Isner wint de eerste set met 6-1 van Monfils, speelt weer lekker, klasse John!


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

Tjonge jonge, Isner break maar laat Monfils weer terug in de wedstrijd door 4 halfcourt returns allemaal te missen ](*,)

Murray weer terug gebroken Undecided


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 22-01-2010

Murray breakt op geweldige wjze naar 5-3 om vervolgens op love zijn service in te leveren...maar alweer 0-30

IsnerMonfils gelijk op in de tweede set


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

Nergens voor nodig dit Isner, je was al zo lang niet gebroken en dan zo'n dramagame, Monfils hoefde er neits voor te doen.

Murray weer terug naar 5-5 :lol:


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 22-01-2010

Geen vrije punten voor Serra maar toch naar 5-5


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 22-01-2010

Ad Wim Wrote:Nergens voor nodig dit Isner, je was al zo lang niet gebroken en dan zo'n dramagame, Monfils hoefde er neits voor te doen.

Murray weer terug naar 5-5 :lol:
Inderdaad..
maar kan gebeuren bij John na zo een goed begin.
29 winners om 2 winners in voordeel voor Isner


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

En maar een paar aces...

Maar ik zou het neit erg vinden als Monfils een fantastische game zou spelen, maar die zit totaal nog niet in de wedstrijd. Isner laat hem er alleen totaal weer in.


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 22-01-2010

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Voorbeschouwing voor vannacht:

Roddick - Lopez. Roddick in 3. Wellicht één of twee tb's maar ik verwacht hier geen problemen.

Korolev - Gonzalez. Gonzalez in 4 denk ik al is Korolev niet te onderschatten als ie in vorm is. Zijn overwinning op Berdych in straight sets vond ik opvallend en sterk.

Cilic - Wawrinka. Close wedstrijd. Cilic won 2 weken terug nog nipt van Waw. Waw maakt tot nu toe een meer solide indruk. Cilic wat meer intrinsieke kwaliteit en talent. Ben benieuwd. Ik ga voor Cilic in 5.

Mayer - Del Potro. Normaal Potro in 3 al is ie niet in topvorm. Mayer heeft niet de mogelijkheden om hem zoveel pijn te doen als Blake.

Murray - Serra. Murray in 3. Serra is degelijk maar niet goed genoeg.

Isner - Monfils. Monfils in 3 of 4. De eerste set zal een TB worden, als Monfils die wint is het vlot gebeurd.

Karlovic - Ljubicic. Lastig. Verwacht dat Karlovic dit wint. Waarschijnlijk in 4 sets.

Kohlschreiber - Nadal. Nadal in 3. Kohli heeft niet de vorm om een top 10 speler te kloppen, laat staan één van de grote 5.
Dit lijkt me meer wat je hoopt dan wat je denkt. Anders is het wel heel erg in je eigen FTM-straatje, want je ziet alle potjes jouw kant op vallen. Isner-Monfils en Cilic-Wawrinka zijn echt 50-50 in mijn ogen.

Dat is logisch...Daarom heeft hij dat team. Ik denk ook dat Cilic en Isner winnen


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 22-01-2010

Murray werkt hard en krijgt het...7-5

Potro breakt al snel...


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

Murray die weer ouderwets 'Come on' roept als zijn tegenstander een bal tegen de netband slaat die op zijn eigen helft landt. Wat een ongelooflijke lul is het toch ook...

Isner is aan het kloten.


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 22-01-2010

Mayer staat te badmintonnen :roll:


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Voorbeschouwing voor vannacht:

Roddick - Lopez. Roddick in 3. Wellicht één of twee tb's maar ik verwacht hier geen problemen.

Korolev - Gonzalez. Gonzalez in 4 denk ik al is Korolev niet te onderschatten als ie in vorm is. Zijn overwinning op Berdych in straight sets vond ik opvallend en sterk.

Cilic - Wawrinka. Close wedstrijd. Cilic won 2 weken terug nog nipt van Waw. Waw maakt tot nu toe een meer solide indruk. Cilic wat meer intrinsieke kwaliteit en talent. Ben benieuwd. Ik ga voor Cilic in 5.

Mayer - Del Potro. Normaal Potro in 3 al is ie niet in topvorm. Mayer heeft niet de mogelijkheden om hem zoveel pijn te doen als Blake.

Murray - Serra. Murray in 3. Serra is degelijk maar niet goed genoeg.

Isner - Monfils. Monfils in 3 of 4. De eerste set zal een TB worden, als Monfils die wint is het vlot gebeurd.

Karlovic - Ljubicic. Lastig. Verwacht dat Karlovic dit wint. Waarschijnlijk in 4 sets.

Kohlschreiber - Nadal. Nadal in 3. Kohli heeft niet de vorm om een top 10 speler te kloppen, laat staan één van de grote 5.
Dit lijkt me meer wat je hoopt dan wat je denkt. Anders is het wel heel erg in je eigen FTM-straatje, want je ziet alle potjes jouw kant op vallen. Isner-Monfils en Cilic-Wawrinka zijn echt 50-50 in mijn ogen.

Dat is logisch...Daarom heeft hij dat team. Ik denk ook dat Cilic en Isner winnen
Dat je dat team hebt, hoeft niet meteen te betekenen dat iedereen van je maar gaat winnen toch? Monfils in 3 of 4 lijkt me toch wel erg optimistisch.

Ik denk dat Monfils gaat winnen in 5.


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 22-01-2010

dat hoeft niet te betekenen dat iedereen gaat winnen, maar natuurlijk wel dat CC dat denkt.
CC denkt dat Monfils erg goed in vorm is gezien de uislagen van zijn eerste twee rondes. Ik denk Isner in 4


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 22-01-2010

kooltje Wrote:Mayer staat te badmintonnen :roll:
ad zie je dat? geef die mensen hun geld terug...Een Duitser die zn best niet doet


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

Maar je hoeft toch niet meteen in je team te denken? Ik denk ook dat Cilic gaat winnen, ondanks zijn vorige wedstrijd, de H2H en dat ik hem niet in m'n team heb.

Monfils gaf zichzelf een 2 na de vorige match en hij is niet 100% fit aan het toernooi begonnen.


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

Isner op 15-30 en speelt dan 3 klote punten. Kom op nou, even deze set pakken. Denk niet dat Monfils 5 sets trekt.


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

kooltje Wrote:
kooltje Wrote:Mayer staat te badmintonnen :roll:
ad zie je dat? geef die mensen hun geld terug...Een Duitser die zn best niet doet
Tja, dat is nou eenmaal de onconventionele stijl van Mayer. Wint ie vele wedstrijden mee, maar niet tegen iemand als Potro natuurlijk.


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 22-01-2010

Ad Wim Wrote:Maar je hoeft toch niet meteen in je team te denken? Ik denk ook dat Cilic gaat winnen, ondanks zijn vorige wedstrijd, de H2H en dat ik hem niet in m'n team heb.

Monfils gaf zichzelf een 2 na de vorige match en hij is niet 100% fit aan het toernooi begonnen.
dat weten jij en ik maar CC niet denk ik.

Ik snap wel dat iemand in deze fase van het toernooi vanuit zijn team redeneert. Omdat er feitelijk niks anders is als voor het toernooi.
In latere fases kun je wel veranderen van mening, Als je Federer bijvoorbeeld een geweldig toernooi ziet spelen, kun je hem wel ineens favoriet vinden waar je bij FTM Nadal dacht bijvoorbeeld.
Als je dus voor Cilic of Mondfils bent gegaan voor het toernooi denk je nu ook dat ze nog winnen. Dat hij het aantal sets wat overdrijft is om te provoceren...


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 22-01-2010

Set Monfils...
Isner ](*,)


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

Isner, waar ben je nou mee bezig man?! 30-15 voor en dan weer twee domme UEs. Ook nog een break voorgestaan, dit is de slechtste set die ie in weken heeft gespeeld denk ik. Als er iets is dat je niet moet doen, is het wel Monfils terug in de wedstrijd laten komen...