The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Australian Open 2010 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Australian Open 2010 (/showthread.php?tid=5033)



Re: Australian Open 2010 - kooltje - 22-01-2010

Ad Wim Wrote:Isner, waar ben je nou mee bezig man?! 30-15 voor en dan weer twee domme UEs. Ook nog een break voorgestaan, dit is de slechtste set die ie in weken heeft gespeeld denk ik.
Wel op een heel slecht moment zeg..Gael liep in gedachte al van de baan na de eerste set...


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Isner, waar ben je nou mee bezig man?! 30-15 voor en dan weer twee domme UEs. Ook nog een break voorgestaan, dit is de slechtste set die ie in weken heeft gespeeld denk ik.
Wel op een heel slecht moment zeg..Gael liep in gedachte al van de baan na de eerste set...
Echt ja, zeker na die vroege break ook nog. 2x gebroken in een set overkomt hem ook niet vaak. Hij heeft het ook echt aan zichzelf te danken.
Nu zie ik het niet echt meer zitten, hij speelt gewoon heel slecht.

Heb jij trouwens een goede stream, die van mij is heel slecht.


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 22-01-2010

ATDHE is wel aardig bij mij.


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar je hoeft toch niet meteen in je team te denken? Ik denk ook dat Cilic gaat winnen, ondanks zijn vorige wedstrijd, de H2H en dat ik hem niet in m'n team heb.

Monfils gaf zichzelf een 2 na de vorige match en hij is niet 100% fit aan het toernooi begonnen.
dat weten jij en ik maar CC niet denk ik.

Ik snap wel dat iemand in deze fase van het toernooi vanuit zijn team redeneert. Omdat er feitelijk niks anders is als voor het toernooi.
In latere fases kun je wel veranderen van mening, Als je Federer bijvoorbeeld een geweldig toernooi ziet spelen, kun je hem wel ineens favoriet vinden waar je bij FTM Nadal dacht bijvoorbeeld.
Als je dus voor Cilic of Mondfils bent gegaan voor het toernooi denk je nu ook dat ze nog winnen. Dat hij het aantal sets wat overdrijft is om te provoceren...
Ik vind het ook wel prima hoor, maar er wordt hier altijd wel heel vaak vanuit eigen teams gediscussieerd, zonder verdere argumentatie. Dat Monfils hier in 3 of 4 zou winnen is namelijk niet echt ergens op gebaseerd, behalve op ranking.


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 22-01-2010

Scheisrechter na een Hwak Eye: That's not the way i saw it :lol:


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 22-01-2010

Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar je hoeft toch niet meteen in je team te denken? Ik denk ook dat Cilic gaat winnen, ondanks zijn vorige wedstrijd, de H2H en dat ik hem niet in m'n team heb.

Monfils gaf zichzelf een 2 na de vorige match en hij is niet 100% fit aan het toernooi begonnen.
dat weten jij en ik maar CC niet denk ik.

Ik snap wel dat iemand in deze fase van het toernooi vanuit zijn team redeneert. Omdat er feitelijk niks anders is als voor het toernooi.
In latere fases kun je wel veranderen van mening, Als je Federer bijvoorbeeld een geweldig toernooi ziet spelen, kun je hem wel ineens favoriet vinden waar je bij FTM Nadal dacht bijvoorbeeld.
Als je dus voor Cilic of Mondfils bent gegaan voor het toernooi denk je nu ook dat ze nog winnen. Dat hij het aantal sets wat overdrijft is om te provoceren...
Ik vind het ook wel prima hoor, maar er wordt hier altijd wel heel vaak vanuit eigen teams gediscussieerd, zonder verdere argumentatie. Dat Monfils hier in 3 of 4 zou winnen is namelijk niet echt ergens op gebaseerd, behalve op ranking.

Ben met je eens dat mensen de realiteit uit het oog verliezen, door hun team, dat is ook het moelijkste wat er is soms.

Je kunt ook redeneren dat Monfils wel in drie MOET winnen omdat hij anders fysiek het af gaat leggen.
Deze eerste set heeft hij echter weinig inspanning gedaan...


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

Weer 15-30 en weer niks. Zijn return games waren de laatste weken wel aardig, maar deze laatste 1,5 set echt totaal niet...


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

Potro trouwens flink aan het kloten, ook alleen maar op alles aan het zeiken. Wordt Cilic-Wawrinka wel heel belangrijk...


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 22-01-2010

Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
kooltje Wrote:Mayer staat te badmintonnen :roll:
ad zie je dat? geef die mensen hun geld terug...Een Duitser die zn best niet doet
Tja, dat is nou eenmaal de onconventionele stijl van Mayer. Wint ie vele wedstrijden mee, maar niet tegen iemand als Potro natuurlijk.

De mensen blijven zitten (dan moet je betalen ook) en krijgen een 2-0 voorsprong voor Mayer in set 2 :lol:


Re: Australian Open 2010 - buurs - 22-01-2010

kooltje Wrote:ATDHE is wel aardig bij mij.

het is live op eurosport 2.

isner bijna iedere game van monfils op 15-30

nu 0-40

hij speelt nu echt dramatisch #-o


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 22-01-2010

Pffff Isner waar ben je mee bezig...


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

Mijn god Isner, waarom nou juist vandaag een totale offday?!


Re: Australian Open 2010 - buurs - 22-01-2010

isner lijkt bevangen door de hitte...
zie zijn gezicht.


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 22-01-2010

buurs Wrote:
kooltje Wrote:ATDHE is wel aardig bij mij.

het is live op eurosport 2.

isner bijna iedere game van monfils op 15-30

nu 0-40

hij speelt nu echt dramatisch #-o
Dan moet ik me bed uit...


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 22-01-2010

MTO Potro


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

Anders sla je even 4 ballen totaal uit het niets uit ](*,)


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 22-01-2010

Murray krijgt hier echt een walkover bijna...


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

Maar als Monfils zou winnen, heeft ie iig nog een tegenstander van formaat (op papier) voor de kwartfinale. Anders had ie 4 ongeplaatste spelers gehad...


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

Potro gaat het nog heel zwaar krijgen. Mayer is ook geen jonge jongen die zomaar gaat choken.


Re: Australian Open 2010 - buurs - 22-01-2010

iedere game van monfils bijna 30-30

nu die game pakken, john!


Re: Australian Open 2010 - buurs - 22-01-2010

bp isner! [-o<


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 22-01-2010

=D>


Re: Australian Open 2010 - buurs - 22-01-2010

isner breakt terug!


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

Mag toch hopen dat als Monfils hier wint, dat ie dan iig wat beter gaat spelen tegen Murray, want zo gaat ie er ook hard af.

Haha, Potro gebageld!


Re: Australian Open 2010 - buurs - 22-01-2010

6-0 mayer :o


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 22-01-2010

Lekker John, nu doorgaan!


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 22-01-2010

Ad Wim Wrote:Mag toch hopen dat als Monfils hier wint, dat ie dan iig wat beter gaat spelen tegen Murray, want zo gaat ie er ook hard af.

Haha, Potro gebageld!
Zo goed was Murray niet hoor bij minimale tegenstand in de eerste set. Nu is de tegenstand echter beneden elk niveau


Re: Australian Open 2010 - buurs - 22-01-2010

isner speelt nu weer stukken beter =D>

zijn lichaamshouding is ook weer positief.


Re: Australian Open 2010 - buurs - 22-01-2010

2 gruwelijke punten van john =D>


Re: Australian Open 2010 - buurs - 22-01-2010

en ace Notworthy