The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Australian Open 2010 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Australian Open 2010 (/showthread.php?tid=5033)



Re: Australian Open 2010 - _Tampie - 25-01-2010

Netjes Jo!


Re: Australian Open 2010 - buurs - 25-01-2010

pfff, wat een spanning.

allez Jo =D>


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 25-01-2010

mindlight Wrote:Ai, het is voorbij, wat een geluk zeg voor de managers met Tsonga ](*,)
En die met Cilic en die met Davydenko.


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 25-01-2010

Kom op Roger...Eerst Hewitt en dan Davydenko pakken! Mocht Djoko van Tsonga winnen dan ook Djoko pakken. Finale graag verliezen van Nadal of Cilic. Anders deze ook winnen!


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 25-01-2010

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ai, het is voorbij, wat een geluk zeg voor de managers met Tsonga ](*,)
En die met Cilic en die met Davydenko.

Cilic eens, die had er tegen Tomic al afgemoeten, op de overwinning tegen Potro was weinig af te dingen. Davy heb ik niet gezien en kan ik dus niet over oordelen.


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 25-01-2010

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ai, het is voorbij, wat een geluk zeg voor de managers met Tsonga ](*,)
En die met Cilic en die met Davydenko.

En die met Roddick natuurlijk.


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 25-01-2010

mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ai, het is voorbij, wat een geluk zeg voor de managers met Tsonga ](*,)
En die met Cilic en die met Davydenko.

En die met Roddick natuurlijk.
Nee, want die heeft niet echt dicht bij uitschakeling gezeten. Cilic, Davy en Tsonga wel.


Re: Australian Open 2010 - Mitch - 25-01-2010

Je hoort mij niet klagen met Davydenko, Tsonga, Roddick, Cilic en Murray in m'n team :Big Grin


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 25-01-2010

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ai, het is voorbij, wat een geluk zeg voor de managers met Tsonga ](*,)
En die met Cilic en die met Davydenko.

En die met Roddick natuurlijk.
Nee, want die heeft niet echt dicht bij uitschakeling gezeten. Cilic, Davy en Tsonga wel.

Mwa, Davy toch ook niet?


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 25-01-2010

3 bps tegen bij gelijke stand in de 5e set, precies hetzelfde als Tsonga net en daar was je nogal stellig over.


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 25-01-2010

Ik kan het niet meer vinden, maar Roddick had toch ook bp's tegen in set 4? Dat was voor hem net zo cruciaal natuurlijk.

Maargoed, er zijn gewoon wat gasten die 1 pot wat mazzelen (Roddick, Davy, Tsonga), en gasten die structureel het toernooi doorklooien (Cilic, Potro).


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 25-01-2010

Voor nu mag Hewitt wel even een setje gaan winnen.


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 25-01-2010

Ik wel, Roddick overleefde 1 bp in die 4e set, maar miste zelf juist bakken met bps.

En het is allemaal niet zo heel dramatisch, er zijn nog niet echt mps gemist, maar al die partijen bij elkaar opgeteld maakt het wel zuur. Al die duurdere veelgekozen jongens hadden er voor de QF uit kunnen liggen. Dat ze er dan allemaal nog staan, is gewoon klote.

Maar goed, het toernooi begint nu pas echt en wat ik al zei, als de vier favorieten de komende dagen winnen, ben ik alsnog wel tevreden.


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 25-01-2010

Ik heb me echt verbaasd over het niveau van Davy en Verdasco.
Half court ballen in het net...Verdasco 20! dubbele fouten...


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 25-01-2010

Ja, was niet best las ik overal. Federer is ook niet geweldig, maar Hewitt is gewoon heel weinig meer tegenwoordig. Telkens als ik hem zie spelen vind ik het onbegrijpelijk dat hij nog zo hoog staat.


Re: Australian Open 2010 - buurs - 25-01-2010

Wat ik van Davy heb gezien in de 5e set, is dat hij minder aanvallend speelde.

Waarschijnlijk voelt hij nu ook een keer de druk van het bij de favorieten horen.

Ik verwacht er ook weinig meer van in de kwart, ondanks zijn recente overwinningen op federer.


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 25-01-2010

Iemand aan het kijken?
Publiek teleurgesteld?


Re: Australian Open 2010 - Scholten! - 25-01-2010

Het was lekker geweest als Tsonga er een keer uit had gelegen. Maar vannacht begint het toernooi!


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 25-01-2010

kooltje Wrote:Iemand aan het kijken?
Publiek teleurgesteld?
Ach, die Australiërs maken er wel wat van. Het is gewoon David tegen Goliath.


Re: Australian Open 2010 - _Tampie - 25-01-2010

Federer-Davy
Djokovic-Tsonga
Roddick-Cilic
Nadal-Murray

Ik heb alle laatstgenoemden, het is niet onwaarschijnlijk dat ze er allevier uitvliegen. De bookies vinden Murray favoriet tegen Nadal =D> , ik ben het daar niet helemaal mee eens. Cilic en Murray geef ik wel de meeste kans van mijn mannen om verder te komen. Voor Davy en Tsonga heb ik weinig hoop, Feder en Djoko te overtuigend.

Met 1 halve finalist ben ik eigenlijk al niet heel ontevreden. 2 of meer zou prima zijn.


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 25-01-2010

Ik heb er nog 3 over (Djokovic, Roddick en Nadal) en als ze alle 3 winnen, is het echt een goede AO, want dan verliezen tegelijkertijd drie van de meestgekozen spelers die ik niet heb. Maar goed, dat is wel veel gevraagd, al vind ik ze alle drie wel favoriet. Ik denk dat Roddick de grootste kans heeft, dan Djoko, dan Nadal. Djoko-Tsonga is echt het allerbelangrijkst, dus die moet sowieso winnen. Ik denk dat de winnaar van Nadal-Murray de finale haalt, dus die moet ook winnen. Dan mag Roddick wel verliezen, ondanks dat ik de hele tijd Cilic had.

Federer-Davydenko maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Denk sowieso dat Federer dat wint, maar het is geen ramp als Davy stunt, als Djoko dan ook maar wint.

Ik hoop maar dat mijn keuze voor de grote jongens zich uitbetaalt, dat moet nu een beetje gaan gebeuren.


Re: Australian Open 2010 - Scholten! - 25-01-2010

Dit gaat een geweldige tennisnacht worden. Ik heb Roddick en Murray dan in actie. Ben iewat gefrustreerd door eerdere uitslagen in het toernooi die net verkeerd vielen en waardoor sommige managers zwijnden. Maar als de komende twee dagen goed erloopt, is het alsnog een goede AO.


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 25-01-2010

De scheduling is ook prima vannacht. Eerst rond een uur of 6 Cilic-Roddick en dan daarna meteen Murray-Nadal. Vooral die laatste, wat een wedstrijd kan dat worden :eeeek:


Re: Australian Open 2010 - Mac - 25-01-2010

volgens mij is dit tennismanagertechnisch gezien zo ongeveer de belangrijkste ronde ooit. Vannacht bepaald voor de meeste managers gewoon of het een drama wordt of een succes.

Persoonlijk hoop ik op een Federer-Djoko Roddick-Nadal halve finale, niet alleen vanwege FTM maar ook vanwege de wedstrijden. Erg jammer dat het meeste zich s nachts afspeelt.


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 25-01-2010

Nogal Mac, vooral Davy-Fed en Nadal-Murray gaan bepalen wie er de komende maanden bovenin meedraaien, en voor wie het een seizoen achter de feiten aan lopen wordt.


Re: Australian Open 2010 - Scholten! - 25-01-2010

Ad Wim Wrote:De scheduling is ook prima vannacht. Eerst rond een uur of 6 Cilic-Roddick en dan daarna meteen Murray-Nadal. Vooral die laatste, wat een wedstrijd kan dat worden :eeeek:

Oké, dat zijn betere tijden. Nadal-Murray wordt ontzettend belangrijk, heb er zin in. Zie het als een 50-50 wedstrijd, heb wel vertrouwen in Murray, het moet er toch een keer van komen. Denk wel dat de mensen met Nadal zich ook aardig 'veilig' voelen...


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 25-01-2010

Prachtige 3e set trouwens bezig nu, geweldige punten.


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 25-01-2010

Ik heb morgenochtend een afspraak in Den Haag, ga er dus niets van meekrijgen Sad


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 25-01-2010

mindlight Wrote:Nogal Mac, vooral Davy-Fed en Nadal-Murray gaan bepalen wie er de komende maanden bovenin meedraaien, en voor wie het een seizoen achter de feiten aan lopen wordt.
Achter de feiten aanlopen is waar, maar nog lang niet uitgesloten voor een topklassering. Dat hebben we in eerdere jaren wel gezien...


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 25-01-2010

Dat zeg ik dan ook bewust niet, maar het duurt normaal gesproken wel even voor je weer bij bent.