The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Australian Open 2010 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Australian Open 2010 (/showthread.php?tid=5033)



Re: Australian Open 2010 - kooltje - 18-01-2010

Waarom speelt Fish nog niet?
Prima Rafa, Jarkko en Marin...


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 18-01-2010

Prima Rafa, 7-0.


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 18-01-2010

Geloof jij in warme balletjes ja? Ik niet, maar misschien ben ik daar wel wat naief in.


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 18-01-2010

Vorig jaar Starace, dit jaar een qualifier, veel beter kun je het niet krijgen. En zo'n jongen komt al een heel end met 45 punten.

Ook Hewitt krijgt vaak een goede loting, dit jaar weer.


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 18-01-2010

Mardy is ook weer begonnen...Kom op pak het weer op als in de tweede set


Re: Australian Open 2010 - Haggie - 18-01-2010

Ad Wim Wrote:Prima Rafa, 7-0.

:lol:

Rafa komt dit jaar niet ver, zoals voorspeld


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 18-01-2010

Door wie dan?

En ga je nu, naast eerder demonstratietoernooien, ook eerste rondes aannemen om de favoriet te bepalen?


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 18-01-2010

Ad Wim Wrote:Vorig jaar Starace, dit jaar een qualifier, veel beter kun je het niet krijgen. En zo'n jongen komt al een heel end met 45 punten.

Ook Hewitt krijgt vaak een goede loting, dit jaar weer.

Hewitt lang niet altijd goed geloot hoor, ook vorig jaar niet bijvoorbeeld. Maargoed, het valt allemaal toch niet te bewijzen.


Re: Australian Open 2010 - Haggie - 18-01-2010

Ad Wim Wrote:Door wie dan?

En ga je nu, naast eerder demonstratietoernooien, ook eerste rondes aannemen om de favoriet te bepalen?

Murray!


Re: Australian Open 2010 - Haggie - 18-01-2010

Ad Wim Wrote:Door wie dan?

En ga je nu, naast eerder demonstratietoernooien, ook eerste rondes aannemen om de favoriet te bepalen?


Noem jij nu eens dan wie je de favoriet vind dan!
Murray pakt Nadal!


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 18-01-2010

Ik vind het echt jammer dat ik aan het werk ben. Zou graag Santoro-Cilic zien. Fabrice die lekker slicet en kloteballetjes geeft, en Cilic die zich keer op keer verslaat.


Re: Australian Open 2010 - Scholten! - 18-01-2010

Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Prima Rafa, 7-0.

:lol:

Rafa komt dit jaar niet ver, zoals voorspeld

Walgelijk om Ad te horen praten over zijn 'Rafa' en dan te bedenken dat dit nog ruim een week (tot het verlies tegen Murray) doorgaat.


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 18-01-2010

_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Toen tampie eerder zei dat het zo onvoorspelbaar was, vermoedde ik ook al wel dat hij en buurs (en waarsch ook andre) voor een groot, zeker team zou gaan met waarschijnlijk Davy als duurste man. Dat is gewoon typisch hun berekenende tactiek en dat werkt helaas vaak goed. Maar hopelijk wordt dat dit keer keihard afgestraft en staat de top 4 in de halve finale.

Djoko 4x gekozen, wow! Dat is wel heel goed nieuws en alles op hem dus deze AO. Federer 12x vind ik dus wel veel, maar die mag ook wel de SF halen, tenzij Davy er eerder dan de QF uitligt.

Davy ligt voor de hand, gezien zijn vorm / prijs verhouding. Uiteraard werkt een berekenende tactiek goed, omdat je dan je keuzes onderbouwt. In de berekeningen kwamen de top 6 mannen echter nauwelijks verschillend eruit qua puntenverwachting per euro. Ik koos voor Murray omdat ik hem het minste gekozen verwachtte, en Davydenko, omdat ik bij hem inschat dat hij boven de verwachting uit kan. Djoko had ik bij 4x gekozen graag gehad, omdat hij mijn persoonlijke favoriet is. ik zie niet in waarom deze tactiek keihard afgestraft moet worden, terwijl in dit toernooi geen wedstrijden zijn gespeeld voor de deadline. Of is dat je persoonlijke vete tov buurs?
Ik heb helemaal geen vete met buurs, dat probeer je wel vaker in m'n mond te leggen, het is gewoon een ontzettende drol.

En de rest onderbouwt zijn keuzes niet? Ik onderbouw mijn keuzes toch ook in het andere topic, en zo zal iedereen het doen. Vrijwel niemand kiest lukraak spelers. Alleen ik onderbouw het niet rekenkundig/statistisch, maar op basis van mijn algemene verwachting.

Ik weet dat jij, buurs en andre en waarschijnlijk nog een paar gewoon zo spelen, en juist omdat het nu zo onvoorspelbaar is, werkt een dergelijke, degelijke, verdedigende tactiek vaak. Je speelt in principe dan om niet te verliezen, anders zou je wel gokken voor een een top 5-speler. En dan vind ik dus dat dat niet durven gokken afgestraft moet worden, maw dat gokken dus wel beloond moet worden. Zo'n team als van Hag vind ik klasse. Jij hebt dat nog wel redelijk gedaan, maar buurs bijv niet. Zo spelen jullie al jaren en dat is jullie natuurlijk goed recht, maar je weet dat ik daar niet van hou, dus ik ageer er ook vaak tegen. Niks persoonlijks, gewoon een mening. Net als dat ik ook geen seizoenkaart van PSV zou willen hebben de afgelopen jaren. Hartstikke leuk om kampioen te worden, maar als je wekelijk naar zo'n zakelijke, saaie 1-0 moet kijken...


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 18-01-2010

Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Door wie dan?

En ga je nu, naast eerder demonstratietoernooien, ook eerste rondes aannemen om de favoriet te bepalen?


Noem jij nu eens dan wie je de favoriet vind dan!
Murray pakt Nadal!
Kijk eens gewoon in het andere topic dan. En met 'door wie' bedoelde ik, door wie is het voorspeld dat hij vroeg gaat verliezen? Door Murray?


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 18-01-2010

Scholten! Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Prima Rafa, 7-0.

:lol:

Rafa komt dit jaar niet ver, zoals voorspeld

Walgelijk om Ad te horen praten over zijn 'Rafa' en dan te bedenken dat dit nog ruim een week (tot het verlies tegen Murray) doorgaat.
Ik heb het nergens over 'mijn' Rafa en ik gebruik niet eens één uitroepteken...


Re: Australian Open 2010 - Scholten! - 18-01-2010

Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Prima Rafa, 7-0.

:lol:

Rafa komt dit jaar niet ver, zoals voorspeld

Walgelijk om Ad te horen praten over zijn 'Rafa' en dan te bedenken dat dit nog ruim een week (tot het verlies tegen Murray) doorgaat.
Ik heb het nergens over 'mijn' Rafa en ik gebruik niet eens één uitroepteken...

Nee dat zou er nog eens bij moeten komen :wink: maar bedoel meer dat het een raar aanzicht is om jou deze AO Nadal te zien supporteren.


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 18-01-2010

Ach ja, dit forum is voornamelijk gebaseerd op het spel en daar is ie toch wel belangrijk voor. Maar lang niet zo belangrijk als Djokovic en dat is ook nog eens een persoonlijke favoriet. Zou een mooie finale zijn en dan gewoon Djoko winnen.

Maar Nadal blijft natuurlijk een moonballer en een drol zonder service en volley, dat staat buiten kijf.


Re: Australian Open 2010 - Scholten! - 18-01-2010

Ad Wim Wrote:Ik weet dat jij, buurs en andre en waarschijnlijk nog een paar gewoon zo spelen, en juist omdat het nu zo onvoorspelbaar is, werkt een dergelijke, degelijke, verdedigende tactiek vaak. Je speelt in principe dan om niet te verliezen, anders zou je wel gokken voor een een top 5-speler. En dan vind ik dus dat dat niet durven gokken afgestraft moet worden, maw dat gokken dus wel beloond moet worden. Zo'n team als van Hag vind ik klasse. Jij hebt dat nog wel redelijk gedaan, maar buurs bijv niet. Zo spelen jullie al jaren en dat is jullie natuurlijk goed recht, maar je weet dat ik daar niet van hou, dus ik ageer er ook vaak tegen. Niks persoonlijks, gewoon een mening. Net als dat ik ook geen seizoenkaart van PSV zou willen hebben de afgelopen jaren. Hartstikke leuk om kampioen te worden, maar als je wekelijk naar zo'n zakelijke, saaie 1-0 moet kijken...

Dit vind ik dan wel mooi gesproken =D>


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 18-01-2010

Lekker Golubev trouwens! Doorzetten!


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 18-01-2010

Cilic en Jarkko is prima...
Maar wat fish aan het doen is :roll:


Re: Australian Open 2010 - Scholten! - 18-01-2010

En de break voor Golubev, heerlijk!


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 18-01-2010

Zo heel gek is dat toch niet? Is nog niet zo lang terug van blessure en Golubev kan best wat. Net als dat Rugzak gewoon best aardig kan tennissen en het echt niet zo belachelijk is dat Nadal een TB nodig had.


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 18-01-2010

Verdomme Fish... ](*,)


Re: Australian Open 2010 - centre court - 18-01-2010

Fish en Kavcic er zo al uit. Icon_evil

Guez breakt wel meteen Benne. :8:


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 18-01-2010

Guez is wel een belangrijke, want die wilde ik eigenlijk helemaal niet. Had bijna Isner en hem eruit geknald voor drie andere, betere kleintjes. Gloubev is klasse! Helaas kan ik niet zien hoevaak Fish gekozen is, maar toch wel een paar keer.


Re: Australian Open 2010 - Scholten! - 18-01-2010

Guez zelfs de dubbele break... Cilic zoals verwacht degelijk richting de winst, Kunitsyn mooi voor Unibet :8:


Re: Australian Open 2010 - Overdune - 18-01-2010

Waarom krijgt die klote-Grosjean nog steeds wc's? Is dat een verbond tussen RG en de AO? Die gast is oud en doet tennis er af en toe nog een beetje bij. Hij gaat er nu ook af tegen ll Ilhan. Echt een aanfluiting.


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 18-01-2010

Balen van Fish, maar niet iedreeen kan winnen.
Jarkko, Rafa en Cilic gaan prima


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 18-01-2010

WC wordt gegeven door de Franse tennisbond, dus dat kun je de AO niet kwalijk nemen. Ik vind het ook belachelijk dat die Franse tennisbond die WC aan hem geeft.

Klasse Golubev, hup Guez!


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 18-01-2010

Volgens mij regent het weer, jammer voor Guez.