The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Australian Open 2010 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Australian Open 2010 (/showthread.php?tid=5033)



Re: Australian Open 2010 - Scholten! - 27-01-2010

Cilic en Tsonga, je gaat er toch kapot aan....


Re: Australian Open 2010 - Stille - 27-01-2010

Ontieglijke must pick !


Re: Australian Open 2010 - Haggie - 27-01-2010

Klasse Jo!


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 27-01-2010

Scholten! Wrote:Cilic en Tsonga, je gaat er toch kapot aan....
Houden mij juist overeind...Met Murray en Federer zit ik totaal verkeerd.


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 27-01-2010

Scholten! Wrote:Cilic en Tsonga, je gaat er toch kapot aan....
Het gaat inderdaad nergens over. Dat dat zekere managen weer zo beloond wordt, dat maakt dit spel zo kut. Volgens mij is het in 5 jaar niet gebeurd dat er maar één top 4-gast in de SF van een GS staan.


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 27-01-2010

Stille Wrote:Ontieglijke must pick !

Heb je hem weer, net als bij Cilic Undecided
Ik vind dat zo'n onzin achteraf. Vooraf verdedigen waarom iemand een must-pick is, ok, maar op basis van wat gelukkige uitspraken dit soort dingen roepen word ik wat kriebelig van.


Re: Australian Open 2010 - Stille - 27-01-2010

Times are changing


Re: Australian Open 2010 - centre court - 27-01-2010

Scholten! Wrote:Cilic en Tsonga, je gaat er toch kapot aan....

Geweldig om nu nog eens pagina 1 van het topic FTM 2010 Teams terug te lezen. :Big Grin
Heerlijke discussies over Nadal, Murray, Djoko, Cilic en Tsonga. Precies spelers die deze AO beslissen en het is erg prettig als dan al je verwachtingen en uitspraken uit komen. Uiteraard had Verdasco ook gewoon van Davy en daarna Fedex moeten winnen. Icon_twisted


Re: Australian Open 2010 - Stille - 27-01-2010

mindlight Wrote:
Stille Wrote:Ontieglijke must pick !

Heb je hem weer, net als bij Cilic Undecided
Ik vind dat zo'n onzin achteraf. Vooraf verdedigen waarom iemand een must-pick is, ok, maar op basis van wat gelukkige uitspraken dit soort dingen roepen word ik wat kriebelig van.

vooraf verdedigen? volgens mij hebben wij daar wel 10 minuten de dag voor de deadline over gesproken Undecided


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 27-01-2010

Klasse dat Djoko niet opgeeft...Balen voor hem dat hij dit zovaak heeft...
Nou Tsonga...op naar Roger...Je won al eens van hem...Zal van Roger zijn niveau afhangen.


Re: Australian Open 2010 - centre court - 27-01-2010

Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Cilic en Tsonga, je gaat er toch kapot aan....
Het gaat inderdaad nergens over. Dat dat zekere managen weer zo beloond wordt, dat maakt dit spel zo kut. Volgens mij is het in 5 jaar niet gebeurd dat er maar één top 4-gast in de SF van een GS staan.

Buurs wordt helemaal niet beloond deze week. De echte gokjes als Murray(al vroeg tegen topfavoriet Nadal) betalen zich nu uit. Roddick en Cilic bij de onzekere Potro en Tsonga bij de onzekere Djoko. Het komt gewoon allemaal uit.


Re: Australian Open 2010 - cruijff - 27-01-2010

Erg pijnlijk om Cilic en Tsjonga te missen Sad


Re: Australian Open 2010 - centre court - 27-01-2010

Jaaa hij wint! Notworthy
3 halve finalisten, naast koning Roger. Die was natuurlijk veel te duur om te kiezen.


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 27-01-2010

En nu is Djoko natuurlijk weer onzeker? cry
Als er iemand onzeker was, was het Tsonga wel. Hou toch op zeg, precies dit is nou al die onzin waar ik het over had. Mensen hier hebben hun eigen idee en houden er rotsvast aan vast zonder verder enige argumentatie, dat maakt het discussiëren onmogelijk.

Leuk joh.


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 27-01-2010

Stille Wrote:
mindlight Wrote:
Stille Wrote:Ontieglijke must pick !

Heb je hem weer, net als bij Cilic Undecided
Ik vind dat zo'n onzin achteraf. Vooraf verdedigen waarom iemand een must-pick is, ok, maar op basis van wat gelukkige uitspraken dit soort dingen roepen word ik wat kriebelig van.

vooraf verdedigen? volgens mij hebben wij daar wel 10 minuten de dag voor de deadline over gesproken Undecided

Klopt helemaal, en als jij vooraf zegt Tsonga te nemen omdat het een gok is die wel eens ver kan komen, vind ik het triest om achteraf te praten over must pick.


Re: Australian Open 2010 - Stille - 27-01-2010

Met die loting, een niet fitte Soderling en een zwalkende Djokovic in de Kooyong Classic en het feit dat Jo altijd goed speelt daar maakte hem een must -pcik. Daar denken de meeste managers ook zo over


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 27-01-2010

Het lijkt wel praten tegen een muur dit. Zeg dat dan ook vooraf! Vooraf was het een gok "en je zou het wel zien", dan haalt hij met hangen en wurgen de SF en is het ineens een mustpick. Het argument van de meeste managers raakt natuurlijk kant noch wal.


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 27-01-2010

Ik weet het ML, het is neit te doen hier normaal te discussiëren. Ik dacht dat het alleen buurs was.
Ik geef het maar op. Helaas de verkeerde beslissing gemaakt door hier toch nog aan mee te doen...


Re: Australian Open 2010 - centre court - 27-01-2010

Ad Wim Wrote:En nu is Djoko natuurlijk weer onzeker? cry
Als er iemand onzeker was, was het Tsonga wel. Hou toch op zeg, precies dit is nou al die onzin waar ik het over had. Mensen hier hebben hun eigen idee en houden er rotsvast aan vast zonder verder enige argumentatie, dat maakt het discussiëren onmogelijk.

Leuk joh.

Ad wees nou eens een kerel en lees de discussies vóór de eerste wedstrijden eens terug. Dáár wordt al door de managers met Tsonga gesproken over een onzekere Djoko. Wel makkelijk als achteraf blijkt dat je in die discussie niet goed zat, te zeggen dat mensen hun eigen idee hebben en daar aan vast houden. Niet gek toch als dat idee ook nog eens uit komt?


Re: Australian Open 2010 - Stille - 27-01-2010

Inderdaad CC! =D>


Re: Australian Open 2010 - centre court - 27-01-2010

mindlight Wrote:Het lijkt wel praten tegen een muur dit. Zeg dat dan ook vooraf! Vooraf was het een gok "en je zou het wel zien", dan haalt hij met hangen en wurgen de SF en is het ineens een mustpick. Het argument van de meeste managers raakt natuurlijk kant noch wal.

Ik ben van jou een meer realistische kijk op de zaken gewend ML. Er is toch vooraf, in het FTM Teams topic, uitgebreid over de gekozen teams gediscussieerd? Hier heeft iedereen zijn keuzes toe kunnen lichten en hebben we ons licht over elkaars teams laten schijnen. Als de wedstrijden dan eenmaal beginnen kun je alleen afwachten. Nu zijn de beslissingen gevallen en kunnen de mensen met de verkeerde keuzes niet tegen hun verlies. Zo zie ik 't.
En dat Ad nu al 2 weken bij elke teleurstelling zegt dat ie beter niet mee had kunnen doen vind ik erg flauw.


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 27-01-2010

Tsonga natuurlijk geen rare keuze heren. Hier moet ik even inspringen. In het zwakste deel (bij Soderling). Met in de kwartfinale waarschijnlijk Djokovic, waar hij een positieve HTH tegen heeft. Feit dat ik Roger of Davydenko sterker achtte dan deze twee maakt de keuze voor Tsonga duidelijk.


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 27-01-2010

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:En nu is Djoko natuurlijk weer onzeker? cry
Als er iemand onzeker was, was het Tsonga wel. Hou toch op zeg, precies dit is nou al die onzin waar ik het over had. Mensen hier hebben hun eigen idee en houden er rotsvast aan vast zonder verder enige argumentatie, dat maakt het discussiëren onmogelijk.

Leuk joh.

Ad wees nou eens een kerel en lees de discussies vóór de eerste wedstrijden eens terug. Dáár wordt al door de managers met Tsonga gesproken over een onzekere Djoko. Wel makkelijk als achteraf blijkt dat je in die discussie niet goed zat, te zeggen dat mensen hun eigen idee hebben en daar aan vast houden. Niet gek toch als dat idee ook nog eens uit komt?
Klasse hoor, je gelijk halen door een door fysiek ongemak goed vallende partij van een uitspraak gemaakt op basis van een demonstratietoernooi! Heel overtuigend =D>


Re: Australian Open 2010 - Scholten! - 27-01-2010

Tsonga is gewoon prima keuze, ondanks dat ik 'm ook niet echt heel sterk vond deze AO, maar blijkbaar was het genoeg.


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 27-01-2010

centre court Wrote:
mindlight Wrote:Het lijkt wel praten tegen een muur dit. Zeg dat dan ook vooraf! Vooraf was het een gok "en je zou het wel zien", dan haalt hij met hangen en wurgen de SF en is het ineens een mustpick. Het argument van de meeste managers raakt natuurlijk kant noch wal.

Ik ben van jou een meer realistische kijk op de zaken gewend ML. Er is toch vooraf, in het FTM Teams topic, uitgebreid over de gekozen teams gediscussieerd? Hier heeft iedereen zijn keuzes toe kunnen lichten en hebben we ons licht over elkaars teams laten schijnen. Als de wedstrijden dan eenmaal beginnen kun je alleen afwachten. Nu zijn de beslissingen gevallen en kunnen de mensen met de verkeerde keuzes niet tegen hun verlies. Zo zie ik 't.
En dat Ad nu al 2 weken bij elke teleurstelling zegt dat ie beter niet mee had kunnen doen vind ik erg flauw.

Hohoho, voor alle duidelijkheid, met de zin "Het argument van de meeste managers raakt natuurlijk kant noch wal.", reageerde ik op "Daar denken de meeste managers ook zo over". Ik bedoelde dus niet te zeggen dat de meeste managers hier niet goed argumenteren, maar iets is natuurlijk niet waar omdat de meerderheid er zo over denkt.

Dan op jouw post ingaand. Ja, als Stille vooraf had gezegd dat het een mustpick was, met argumenten, en het komt uit, prima, dan hoor je mij niet. Maar onder het mom van "ik ga een gok wagen en we zien wel waar het schip strand", en dan als het goed uitpakt over een mustpick beginnen, dat slaat nergens op.

En ik niet tegen mij verlies kunnen? Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die deze AO bij voor- en tegenspoed telkens op een normale manier reageerde..

Als laatste, ik heb even terug zitten lezen, ja CC, het klopt wel dat jij, overigens als enige, Djoko als onzeker bestempelde, nog voor de eerste speeldag.


Re: Australian Open 2010 - Haggie - 27-01-2010

Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Cilic en Tsonga, je gaat er toch kapot aan....
Het gaat inderdaad nergens over. Dat dat zekere managen weer zo beloond wordt, dat maakt dit spel zo kut. Volgens mij is het in 5 jaar niet gebeurd dat er maar één top 4-gast in de SF van een GS staan.

Ad Wim Wrote:Ik weet het ML, het is neit te doen hier normaal te discussiëren. Ik dacht dat het alleen buurs was.
Ik geef het maar op. Helaas de verkeerde beslissing gemaakt door hier toch nog aan mee te doen...

mindlight Wrote:Het lijkt wel praten tegen een muur dit. Zeg dat dan ook vooraf! Vooraf was het een gok "en je zou het wel zien", dan haalt hij met hangen en wurgen de SF en is het ineens een mustpick. Het argument van de meeste managers raakt natuurlijk kant noch wal.

Ad Wim Wrote:En nu is Djoko natuurlijk weer onzeker? cry
Als er iemand onzeker was, was het Tsonga wel. Hou toch op zeg, precies dit is nou al die onzin waar ik het over had. Mensen hier hebben hun eigen idee en houden er rotsvast aan vast zonder verder enige argumentatie, dat maakt het discussiëren onmogelijk.
Leuk joh.

Ik kan me een reactie van Stille herinneren dat degene die Djoko zouden nemen, bedrogen uitkwamen. Nu dit het geval vind ik dat Stille hier best wat van mag zeggen. Nu kom jij, Ad, met verrassende halve finale spelers, maar dit was juist de meest onvoorspelbare GS sinds tijden. Dat jij voor Nadal kiest kan ik niet helpen. Dat Djoko hier de halve finale had moeten halen geef ik je gelijk in, maar dan nog. Hoezo wordt laf kiezen beloond? Mijn team gezien? Het is dat Roddick het weggeeft........


Re: Australian Open 2010 - centre court - 27-01-2010

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:En nu is Djoko natuurlijk weer onzeker? cry
Als er iemand onzeker was, was het Tsonga wel. Hou toch op zeg, precies dit is nou al die onzin waar ik het over had. Mensen hier hebben hun eigen idee en houden er rotsvast aan vast zonder verder enige argumentatie, dat maakt het discussiëren onmogelijk.

Leuk joh.

Ad wees nou eens een kerel en lees de discussies vóór de eerste wedstrijden eens terug. Dáár wordt al door de managers met Tsonga gesproken over een onzekere Djoko. Wel makkelijk als achteraf blijkt dat je in die discussie niet goed zat, te zeggen dat mensen hun eigen idee hebben en daar aan vast houden. Niet gek toch als dat idee ook nog eens uit komt?
Klasse hoor, je gelijk halen door een door fysiek ongemak goed vallende partij van een uitspraak gemaakt op basis van een demonstratietoernooi! Heel overtuigend =D>

Nou ik weet niet wat Djokovic had op dat demonstratietoernooi had maar hij was allicht tijdens de meeste wedstrijden een beetje misselijk.


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 27-01-2010

Scholten! Wrote:Tsonga is gewoon prima keuze, ondanks dat ik 'm ook niet echt heel sterk vond deze AO, maar blijkbaar was het genoeg.
Ik zeg ook nergens dat ik Tsonga geen prima en logische keuze vind. Als CC minder selectief leest, kan ie ook wel zien dat ik dat vooraf heb gezegd. Alleen gelijk halen op basis van deze Djokovic-Tsonga op een totaal nergens op gebaseerde uitspraak voorafgaand aan het toernooi slaat gewoon nergens op. Dat zeg ik nu en zal ik altijd blijven zeggen.

Het is gewoon altijd puur selectief hoe hier gepraat wordt. Djokovic is opeens onzeker omdat ie een slecht demonstratietoernooi speelt, maar Murray die tijdens eenzelfde soort toernooi verliest van fucking Robredo is opeens de favoriet tegen Nadal. Zo gaat het dus constant...


Re: Australian Open 2010 - kooltje - 27-01-2010

Maar Ad...Jij dacht dus dat Djokovic van Federer of Davy ging winnen?

In jouw geval met Roddick EN Nadal had ik toch echt voor Tsonga en Davydenko gegaan...


Re: Australian Open 2010 - Ad Wim - 27-01-2010

Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Cilic en Tsonga, je gaat er toch kapot aan....
Het gaat inderdaad nergens over. Dat dat zekere managen weer zo beloond wordt, dat maakt dit spel zo kut. Volgens mij is het in 5 jaar niet gebeurd dat er maar één top 4-gast in de SF van een GS staan.

Ad Wim Wrote:Ik weet het ML, het is neit te doen hier normaal te discussiëren. Ik dacht dat het alleen buurs was.
Ik geef het maar op. Helaas de verkeerde beslissing gemaakt door hier toch nog aan mee te doen...

mindlight Wrote:Het lijkt wel praten tegen een muur dit. Zeg dat dan ook vooraf! Vooraf was het een gok "en je zou het wel zien", dan haalt hij met hangen en wurgen de SF en is het ineens een mustpick. Het argument van de meeste managers raakt natuurlijk kant noch wal.

Ad Wim Wrote:En nu is Djoko natuurlijk weer onzeker? cry
Als er iemand onzeker was, was het Tsonga wel. Hou toch op zeg, precies dit is nou al die onzin waar ik het over had. Mensen hier hebben hun eigen idee en houden er rotsvast aan vast zonder verder enige argumentatie, dat maakt het discussiëren onmogelijk.
Leuk joh.

Ik kan me een reactie van Stille herinneren dat degene die Djoko zouden nemen, bedrogen uitkwamen. Nu dit het geval vind ik dat Stille hier best wat van mag zeggen. Nu kom jij, Ad, met verrassende halve finale spelers, maar dit was juist de meest onvoorspelbare GS sinds tijden. Dat jij voor Nadal kiest kan ik niet helpen. Dat Djoko hier de halve finale had moeten halen geef ik je gelijk in, maar dan nog. Hoezo wordt laf kiezen beloond? Mijn team gezien? Het is dat Roddick het weggeeft........
Cilc en Tsonga zijn natuurlijk wel gewoon verrassende halve finalisten. Dat neemt niet weg dat het goede keuzes waren, want met een QF waren ze al rendabel. Ik heb dus ook nooit gezegd dat het slechte keuzes waren. Het is alleen kut dat het zo uitpakt en nu doet opeens iedereen alsof het heel logisch dat ze hier in de SF staan. Daar stoor ik me aan. Uitspraken als over dat Cilic en Rsonga de kwaliteit hebben etc. zijn gewoon nergens op gebaeerd.

Als ik voorspel dat Gasquet er in een spannende partij afgaat en het gebeurt vervolgens en ik zeg dit, schreeuwt iedereen moord en brand...

En ik heb het nergens over laf managen.