The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Australian Open 2010 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Australian Open 2010 (/showthread.php?tid=5033)



Re: Australian Open 2010 - roffaboy - 27-01-2010

maakt toch niet uit wie ik ermee bedoel als degene zich aangesproken voelt is het al goedWink

Hoop gewoon dat federer het toernooi wint dat houdt de schade beperkt
:razz:


Re: Australian Open 2010 - centre court - 27-01-2010

roffaboy Wrote:maakt toch niet uit wie ik ermee bedoel als degene zich aangesproken voelt is het al goedWink

Hoop gewoon dat federer het toernooi wint dat houdt de schade beperkt
:razz:

Ik kan zonder te scrollen de eerste 22 deelnemers in de totaalstand zien. Daaronder staan niet heel veel managers die hier veel posten.


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 27-01-2010

Ik de eerste 18. Scholten, en Ad Wim zijn de (in 2010) veelpostende mannen daaronder. Dan kan ik wel raden op wie Roffaboy doelt, maar waar het vandaan komt weet ik niet.


Re: Australian Open 2010 - centre court - 27-01-2010

Waarschijnlijk is Roffa meer een type van geen woorden maar daden.
Aangezien hij vandaag exact een jaar en één dag op het forum is en met deze boodschap pas zijn 38e post plaatste zal 't wel diep zitten. :wink:


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 27-01-2010

Moet ik dit lezen als een bedreiging aan het adres van de betreffende manager? Arme Scholten =P~


Re: Australian Open 2010 - centre court - 27-01-2010

mindlight Wrote:Moet ik dit lezen als een bedreiging aan het adres van de betreffende manager?

Van Roffa of mij?


Re: Australian Open 2010 - Haggie - 27-01-2010

mindlight Wrote:Moet ik dit lezen als een bedreiging aan het adres van de betreffende manager? Arme Scholten =P~

als dit een opmerking is, richting een bakenees moet ik actie ondernemen :wink:


Re: Australian Open 2010 - centre court - 27-01-2010

Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Moet ik dit lezen als een bedreiging aan het adres van de betreffende manager? Arme Scholten =P~

als dit een opmerking is, richting een bakenees moet ik actie ondernemen :wink:

Ik zie de dreiging niet zo, daardoor hoeven we de post van ML niet zo serieus te nemen en dus hoeft Scholten ook niet op de hoogte gebracht of verdedigd te worden. :wink:


Re: Australian Open 2010 - Scholten! - 27-01-2010

[quote="centre court"]Waarschijnlijk is Roffa meer een type van geen woorden maar daden.[quote]

Degene die Roffa bedoelt is helaas voor zichzelf op 't moment vooral een type geen daden maar woorden :wink:


Re: Australian Open 2010 - Scholten! - 27-01-2010

centre court Wrote:
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Moet ik dit lezen als een bedreiging aan het adres van de betreffende manager? Arme Scholten =P~

als dit een opmerking is, richting een bakenees moet ik actie ondernemen :wink:

Ik zie de dreiging niet zo, daardoor hoeven we de post van ML niet zo serieus te nemen en dus hoeft Scholten ook niet op de hoogte gebracht of verdedigd te worden. :wink:

Toch bedankt voor de waakzaamheid. Voornaamste doel voor ons Bakenezen is echter om De Player goed te begeleiden bij zijn entree op het hoogste tennispodium.


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 27-01-2010

Laat "de player" (valt er uberhaupt iets te playen in Baak? Dat heb ik van de zomer dan helaas gemist), zich eerst maar eens even voorstellen op het forum!


Re: Australian Open 2010 - centre court - 27-01-2010

mindlight Wrote:Laat "de player" (valt er uberhaupt iets te playen in Baak? Dat heb ik van de zomer dan helaas gemist), zich eerst maar eens even voorstellen op het forum!

Ik snap ook niet dat The Player zich nog niet op het forum heeft gemeld. Zal niet lang meer duren. In onze generatie valt er in Baak idd niks te playen ML, in de categorie 16-18 jaar daarentegen stikt het van de mooie, hitsige en gewillige kippetjes. Daar maakt The Player dan ook gretig gebruik van.


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 27-01-2010

centre court Wrote:
mindlight Wrote:Laat "de player" (valt er uberhaupt iets te playen in Baak? Dat heb ik van de zomer dan helaas gemist), zich eerst maar eens even voorstellen op het forum!

Ik snap ook niet dat The Player zich nog niet op het forum heeft gemeld. Zal niet lang meer duren. In onze generatie valt er in Baak idd niks te playen ML, in de categorie 16-18 jaar daarentegen stikt het van de mooie, hitsige en gewillige kippetjes. Daar maakt The Player dan ook gretig gebruik van.

Hohoho, zonder mezelf nou als pedofiel weg te willen zetten, doe ik niet al te moeilijk over een mooi, gewillig en hitsig kippetje van 18 jaar, al komt ze uit Baak!


Re: Australian Open 2010 - centre court - 27-01-2010

mindlight Wrote:
centre court Wrote:
mindlight Wrote:Laat "de player" (valt er uberhaupt iets te playen in Baak? Dat heb ik van de zomer dan helaas gemist), zich eerst maar eens even voorstellen op het forum!

Ik snap ook niet dat The Player zich nog niet op het forum heeft gemeld. Zal niet lang meer duren. In onze generatie valt er in Baak idd niks te playen ML, in de categorie 16-18 jaar daarentegen stikt het van de mooie, hitsige en gewillige kippetjes. Daar maakt The Player dan ook gretig gebruik van.

Hohoho, zonder mezelf nou als pedofiel weg te willen zetten, doe ik niet al te moeilijk over een mooi, gewillig en hitsig kippetje van 18 jaar, al komt ze uit Baak!

Undecided

Dan sluit ik niet uit dat de forumdag dit jaar weer in Baak plaatsvindt en dat The Player al zijn jonge (ex) vriendinnetjes ook uitnodigt.


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 27-01-2010

En ik krijg de glimlach niet weg om jouw uitdrukking "stikt het van". Is er een babyboom geweest, zo'n 16 tot 18 jaar terug waardoor er nu welgeteld 7(!) meisjes in die categorie rondlopen? :8:


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 27-01-2010

centre court Wrote:
mindlight Wrote:
centre court Wrote:
mindlight Wrote:Laat "de player" (valt er uberhaupt iets te playen in Baak? Dat heb ik van de zomer dan helaas gemist), zich eerst maar eens even voorstellen op het forum!

Ik snap ook niet dat The Player zich nog niet op het forum heeft gemeld. Zal niet lang meer duren. In onze generatie valt er in Baak idd niks te playen ML, in de categorie 16-18 jaar daarentegen stikt het van de mooie, hitsige en gewillige kippetjes. Daar maakt The Player dan ook gretig gebruik van.

Hohoho, zonder mezelf nou als pedofiel weg te willen zetten, doe ik niet al te moeilijk over een mooi, gewillig en hitsig kippetje van 18 jaar, al komt ze uit Baak!

Undecided

Dan sluit ik niet uit dat de forumdag dit jaar weer in Baak plaatsvindt en dat The Player al zijn jonge (ex) vriendinnetjes ook uitnodigt.

Kijk, zo krijgt de forumdag een beetje inhoud, daar hou ik van. :-({|=


Re: Australian Open 2010 - Stille - 27-01-2010

Dan nemen we Keje ook mee, dat is precies zijn doelgroep :-({|=
(wie is Keje zal iedereen zich afvragen)


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 27-01-2010

Whehe ja precies, die lust daar wel pap van.


Re: Australian Open 2010 - centre court - 27-01-2010

Lijkt me wel prettig dat Aadje dan als moederfiguur voor deze onzekere jonge grietjes kan spelen.


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 27-01-2010

Zeer zeker! Ik voorzie een mooie forumdag op deze manier! Overigens beginnen de tennislessen bij mij wat vruchten af te werpen, dus mocht er nog een toernooi gespeeld worden ben ik ook deelnemer.


Re: Australian Open 2010 - Haggie - 27-01-2010

Stille Wrote:Dan nemen we Keje ook mee, dat is precies zijn doelgroep :-({|=
(wie is Keje zal iedereen zich afvragen)

=P~


Re: Australian Open 2010 - centre court - 27-01-2010

mindlight Wrote:Zeer zeker! Ik voorzie een mooie forumdag op deze manier! Overigens beginnen de tennislessen bij mij wat vruchten af te werpen, dus mocht er nog een toernooi gespeeld worden ben ik ook deelnemer.

Ik verheug me nu al op de ontmoetingen:
Tripple(leeft hij nog?) - Scholten
Haggeman - Buurs
Ad Wim - CC
ML - Kuiper
Kooltje - Stille
Bocaloca - The Player


Re: Australian Open 2010 - Stille - 27-01-2010

Stille? Van de afgelopen 15 jaar heb ik om precies te zijn 25 minuten getennist destijds in Baak Big Grin :Big Grin


Re: Australian Open 2010 - mindlight - 27-01-2010

Haggie Wrote:
Stille Wrote:Dan nemen we Keje ook mee, dat is precies zijn doelgroep :-({|=
(wie is Keje zal iedereen zich afvragen)

=P~

8-[


Re: Australian Open 2010 - buurs - 27-01-2010

roffaboy Wrote:Leuk om te zien dat je moet scrollen om de manager met de meeste praatjes te zien staan in de stand. Opzich niks ergs aan, het kan de ene week goed vallen en de andere week verkeerd.

Tsonga held had ik niet verwacht =D> \Big Grin/ :-({|=

Weet je wie er onderaan staat, als Federer van Tsonga wint? :8:


Re: Australian Open 2010 - Stille - 27-01-2010

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.laola1.at/1234+M567e4e400c7.html">http://www.laola1.at/1234+M567e4e400c7.html</a><!-- m -->

161 foto's van de Aus Open. Er zitten een paar zeer leuke dames tussen Big Grin


Re: Australian Open 2010 - Stille - 27-01-2010

buurs Wrote:
roffaboy Wrote:Leuk om te zien dat je moet scrollen om de manager met de meeste praatjes te zien staan in de stand. Opzich niks ergs aan, het kan de ene week goed vallen en de andere week verkeerd.

Tsonga held had ik niet verwacht =D> \Big Grin/ :-({|=

Weet je wie er onderaan staat, als Federer van Tsonga wint? :8:

Sjone jonge heb je dat nou echt allemaal zitten bekijken?


Re: Australian Open 2010 - centre court - 27-01-2010

Stille Wrote:http://www.laola1.at/1234+M567e4e400c7.html

161 foto's van de Aus Open. Er zitten een paar zeer leuke dames tussen Big Grin

Op 103 en 105 zie je die gekke Koellerer alweer met z'n racket gooien. Flink wat mooie dames ook, vooral in het publiek. Doe mij als speelsters toch maar Kirilenko of Ivanovic.


Re: Australian Open 2010 - centre court - 27-01-2010

Djoko en Tsonga leken redelijk vriendschappelijk na de wedstrijd maar Tsonga deelt op teletekst toch een tikkie uit:

''Ik merkte wel dat hij zich niet goed voelde. Maar hij heeft dat wel vaker maar dan wint hij alsnog.''

Laat die Tsonga dat tennis eens een beetje volgen!


Re: Australian Open 2010 - buurs - 27-01-2010

:lol: