![]() |
PSv - Utrecht - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: PSv - Utrecht (/showthread.php?tid=5115) |
PSv - Utrecht - Ekslem - 04-02-2010 Wat een drama pot van PSV zijde. Blij met de 3 punten. Utrecht aardige ploeg, maar verder niet echt gevaarlijk geweest. Ik hoorde op Radio 1 du Chatenier lullen over een pingel voor Utrecht. Was dat er 1? En was dat gevalletje Vorm wel of geen pingel?? Re: PSv - Utrecht - waf - 04-02-2010 ik heb niet alles gezien. utrecht is wel een goeie ploeg idd, knap om daar 2x tegen te scoren. die tweede van engelaar was prachtig, keller had wel gewoon de 2-2 binnen moeten koppen. het leek een beetje op de heerenveen verdediging bij psvee. Re: PSv - Utrecht - Ekslem - 04-02-2010 Het was vooral een slap / ongeconcentreerd zooitje dat achteruit liep. Met uitzondering van 2 keer de 1e 10 minuten Re: PSv - Utrecht - Peter - 04-02-2010 Ekslem Wrote:Het was vooral een slap / ongeconcentreerd zooitje dat achteruit liep. Met uitzondering van 2 keer de 1e 10 minuten Oftewel het was een slap zooitje zodra PSV op voorsprong kwam. De momenten dat het gelijk stond was PSV heer en meester. Voor mij is het onverklaarbaar, maar toch zie je altijd dat ploegen die ff niet gewonnen hebben meteen onzeker zijn. In dit geval volkomen onnodig omdat het spel tegen Feyenoord en Vitesse helemaal niet dramatisch was, alleen vielen de goals ff niet. Maar goed, in elk seizoen loop het wel eens wat stroever, als dit de dip dan is ben ik dik tevreden. Zie nog steeds veel prima dingen en qua speelschema is dit het ideale moment voor een dip. Re: PSv - Utrecht - centre court - 04-02-2010 Gevalletje Mertens kan je een penalty geven, actie van Vorm was absoluut rood. Re: PSv - Utrecht - Fabian - 04-02-2010 Onverklaarbare rode kaart ook voor Keller. Bij die laatste herhaling zag je duidelijk dat hij z'n armen intrekt, Isaksson totaal niet raakt.... Die Isaksson gaat als een Suarezje neer, vinden we hem dan ook vies ? Zag hem het vorige week ook al doen trouwens.... Re: PSv - Utrecht - Ekslem - 04-02-2010 Ik zag het alleen in het stadion en daar dacht ik dat er niet veel aan de hand was. Was ook nog eens buiten zijn 5 meter gebied. Als die Isaksson helemaal niet geraakt wordt en theater gaat lopen spelen om een speler een kaart aan te naaien, vind ik dat ook niet kunnen. Re: PSv - Utrecht - Peter - 04-02-2010 Was idd niks aan de hand, denk dat die kaart een optelsommetje was. Keller en Cornelisse liepen al de hele 2e helft te klooien, leken overal mee weg te komen en kregen vervolgens beiden geel voor iets wat (zeker vergeleken met andere overtredingen die niet werden bestraft) geen kaart waard was. Re: PSv - Utrecht - waf - 04-02-2010 ik denk dat de scheids zag dat keller gevaarlijk vrij kon inkoppen bij corners en dus een reden zocht hem weg te zenden, zodat psvee deze pot gewoon kon uitvoetballen. ik heb alleen de herhaling van deze actie gezien en kon me wel indenken dat hij daarvoor geel kreeg. die eerste overtreding (blijven staan als iemand langs je heen loopt) vind ik altijd dubieuzer. de aanvaller kan je ook bewust opzoeken en moet weten dat je niet door iemand heen kan lopen. toch wordt daar altijd voor gefloten en daar heb ik moeiete mee. moet keller dan opzij stappen en zeggen: gaat u gang? :| Re: PSv - Utrecht - Bredanaar - 04-02-2010 waf Wrote:ik denk dat de scheids zag dat keller gevaarlijk vrij kon inkoppen bij corners en dus een reden zocht hem weg te zenden, zodat psvee deze pot gewoon kon uitvoetballen. Er is natuurlijk een verschil tussen 'stil blijven staan' en 'blijven staan en een blok zetten'. Bij het laatste worden de heupen en/of schouders moedwillig zodanig gedraaid dat de passerende tegenstander hierdoor wordt opgevangen. Als hierdoor een kansrijke situatie had kunnen ontstaan is het m.i. terecht geel waard. Maar in het geval van Keller kan ik me die eerste gele kaart niet meer voor de geest halen, op youtube kan ik die situatie ook niet vinden. De tweede gele kaart is voor mij volkomen terecht want hij probeert terwijl beiden tegen elkaar op springen met zijn arm de bal bij isakson weg te tikken. Re: PSv - Utrecht - waf - 04-02-2010 Bredanaar Wrote:Er is natuurlijk een verschil tussen 'stil blijven staan' en 'blijven staan en een blok zetten'. ja, maar er is ook nog zoiets als jezelf schrap zetten als er zo'n snelle mongool recht op je afkomt. kweenie, ik vind het lastig. ook die eerste heb ik niet op echte snelheid gezien trouwens, dat vind ik wel heel belangrijk, om de overtreding op ware snelheid te zien. Re: PSv - Utrecht - Ekslem - 05-02-2010 Lezercolumn VI... Utrecht supporter of zo? Zitten wel wat waarheden in, maar voor de rest vind ik het maar een trieste column (en dat is dan weer mijn persoonlijke mening) Quote:Al tijden erger ik me aan Ibrahim Afellay. Onbegrijpelijk dat deze jongen steeds in verband wordt gebracht met clubs uit Spanje en Engeland. Hij zou daar nooit lang kunnen spelen, want hij ligt na twee wedstrijden al in het ziekenhuis. Wrs true |