![]() |
Las Vegas - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Thread: Las Vegas (/showthread.php?tid=5173) |
Las Vegas - Stille - 23-02-2010 Kan iemand mij vertellen wat de grootste toernooien in Las Vegas zijn en wanneer deze gespeeld worden? Re: Las Vegas - gittermaster - 23-02-2010 Dat zijn de world series met het 10000 no limit als main event. Als je hier even op googled zie je er voldoende over. Volgens mij begint t in juni, en t main event op de 21e ofzo, maar weet dat niet zeker Re: Las Vegas - gittermaster - 23-02-2010 speaking of... Zijn er nog forummers die een serieuze poging willen wagen om hier bij te zijn? Re: Las Vegas - Stille - 23-02-2010 Zo ja dan moeten jullie het effe bij mij aangeven. Ik werk in de reiswereld en kan wel wat korting geven ![]() Thanks voor de info Re: Las Vegas - Mac - 23-02-2010 als iemand van ons er bij gaat zijn, zal dat via een satellite zijn en zal het dus niet nodig zijn ![]() Denk niet dat ik een hele serieuze poging ga wagen maar wellicht hier en daar een satellite proberen. Re: Las Vegas - gittermaster - 23-02-2010 @ Mac: Is dat zo? Volgens mij krijg je het ticket voor toernooi en de rest cash en moet je zelf je vliegtickets regelen. Of niet? In dat geval, altijd interessant Stille. ![]() Overigns ga ik t ook alleen via satelltes proberen. Het grootste probleem is echter dat ik niet eens weet of ik wel vrij kan krijgen... Re: Las Vegas - Mac - 23-02-2010 verschilt per package volgens mij...maar als ik het me goed herinner kun je bij pokerstars voor 2 dingen kiezen: of je gaat voor package waarbij hotel enzo inzit of je gaat volledig voor cash, je krijgt 12500$ gestort op je account en je zoekt het uit. Wellicht weet harry hier het fijne van? Re: Las Vegas - Box Brother - 23-02-2010 gittermaster Wrote:@ Mac: Bij Pokerstars kreeg je volgens mij voor elk ticket dat je shipped $12K bij je account bijgeschreven. Je kan je dan online via pokerstars een entry verschaffen ($10K). Vervolgens heb je dus nog $2K voor een ticket naar Vegas (maar dan moet je wel eerst de $2K naar je bankaccount halen). $2K is waarschijnlijk net genoeg voor vlucht + hotel... Re: Las Vegas - harry_bierdop - 23-02-2010 Op Pokerstars krijg je 10k buy in, 1k reis en onkostenvergoeding en 8 hotelovernachtingen in het Palms hotel (en uiteraard zoveel extra nachten als nodig mocht je na de 8e of 9e dag nog in het main event zitten). Tot jaar of 3 terug kreeg je nog 1k (of 2k) extra gestort als je niet ging maar nadat mensen massaal pakketten gingen winnen voor het cashgeld hebben ze dat afgeschaft en krijg je dat hotel gedeelte niet terug als je niet gaat. Verder uiteraard paar mooie extra's zoals; - Als je via stars kwalificeert dan krijg je direct 100k VPP gestort wat je dus instant supernova maakt (en wat milestone bonussen oplevert; hoeveel dollar dat is ligt aan hoeveel VPP je tot dan toe al hebt) - Voor welk toernooi dan ook geldt als je via stars kwalificeert dan krijg je een playerpackage. Meestal een trui, shirt en een blouse en wat leuke hebbedingetjes (usb stick in vorm van stars logo etc). Meestal is alleen de trui relaxed, blouses zijn het meestal net niet. Heb al paar keer zo'n package gehad van Joep maar is niet bijster interessant. - Verder zit er altijd wel vervoer van hotel naar het Rio bij en wat dingetjes zoals een pokerstars welkomsfeest etc. Welkomsfeest is wel een aanrader, meestal zijn er een hoop pro's en celebrity en daarnaast spaart stars kosten noch moeite om er een succes van te maken. Meestal is het in 1 van de betere clubs van de plaats waar het toernooi is en is alles gratis van 20.00 tot 0.00 ofzo. --- Ik ga ook wel een poging wagen denk ik. Ik zal er zeker niet 100% voor gaan maar zal het voornamelijk zo tussendoor (cash blijft toch belangrijste) proberen om via steps op Everest te kwalificeren. Vorig jaar al 2 x step 6 gehaald alleen krijgt alleen de winnaar een pakket. Toen een keer 3e en 4e (zonder noemenswaardige beats overigens een keer, gelukkig). Heb nu al wel iets van 4 step 4's klaar liggen voor het moment waarop ze beginnen op everest. |