The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Davis Cup 2010 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Davis Cup 2010 (/showthread.php?tid=5195) |
Davis Cup 2010 - _Tampie - 02-03-2010 Programma incl mijn verwachting; Spain v Switzerland 4-1 France v Germany 3-2 Russia v India 5-0 Sweden v Argentina 4-1 Croatia v Ecuador 5-0 Serbia v United States 4-1 Chile v Israel 4-1 Belgium v Czech Republic 1-4 Weinig spanning te verwachten, Spanje, Rusland, Kroatie, Servie en Chili zeker door. Frankrijk-Duitsland kan leuk worden, Zweden zou geen problemen mogen hebben met het zwakke team van Argentinie en ook Tsjechie zou de Belgen toch aan moeten kunnen, ook al spelen ze thuis. Re: Davis Cup 2010 - mindlight - 02-03-2010 Spanje - Zwitserland 5-0 De gravelkoningen uit Spanje zullen geen moeite hebben met de Zwitserse 2e garnituur. Misschien dat Wawrinka een potje pakt, maar ik zie het niet gebeuren Frankrijk - Duitsland 4-1 Ik zie niet hoe Duitsland 2 potten moet winnen, dan moet Kohllie het ineens op zijn heupen krijgen. Verder is dat team bijzonder zwak en naar die ontmoeting zie ik dan ook weinig uit. Rusland v India 4-1 Ik zie India de dubbel nog wel winnen, op singlegebied zullen alle potten normaal gesproken verloren gaan. Zweden v Argentinië 3-2 Soderling zal zijn singles winnen, Vinciguerra zoals gewoonlijk zijn singles verliezen, en dan komt het op de dubbel aan waar ik Zweden een stuk sterker acht. Kroatië v Ecuador 5-0 Hier ga ik mee voor 5-0, maar ik gun de gebroeders Lapentti wat beters ![]() Servië v United States 3-2 Klasse dat Djoko wel gewoon voor zijn land uitkomt in de eerste ronde. Ik zie Isner wel een single winnen, en de dubbel lijkt me voor USA. 3-2 derhalve. Chile v Israel 3-2 Qua spanning lijkt me dit de mooiste partij. De dubbel gaat naar Israël, en ik zie Sela ook wel een singlepot winnen. Levy in de DC is echter ook ineens een onwijs goede speler. Belgium v Czech Republic 0-5 Op alle fronten is België de underdog, walkover van Tsjechië zal dit worden. Re: Davis Cup 2010 - Ad Wim - 02-03-2010 Ik denk dat Servië-USA het spannendst wordt. Djoko zou zijn twee potten moeten winnen, zeker in best-of-3 op gravel, maar ik zie Troicki of Tipsa niet zo snel winnen van Isner en Querrey. Die laatste twee zijn iig een stuk beter in vorm. Ik denk niet dat Chili-Israel spannend gaat worden. Misschien in Israel op HC, maar zeelfs Massu gaat hier thuis niet op gravel verliezen van Levy en Sela. Re: Davis Cup 2010 - mindlight - 02-03-2010 ahh mooi, een beetje discussie hier. Nee ik zie die pot niet spannend worden. Djoko op gravel gaat niet verslagen worden, en Querrey en Isner op gravel (en buiten de USA) zijn ook niet de sterkste gasten. Daarbij is Servië uit natuurlijk een heksenketel van jewelste. En Chili-Israël, tsja, op Gonzo na natuurlijk allemaal pannenkoeken daar, maar dat gaat volgens mij wel leiden tot die spanning. Re: Davis Cup 2010 - centre court - 03-03-2010 Spanje - Zwitserland 5-0 Frankrijk - Duitsland 5-0 Rusland v India 5-0 Zweden v Argentinië 2-3 Kroatië v Ecuador 5-0 Servië v United States 3-2 Chile v Israel 4-1 Belgium v Czech Republic 0-5 Kortom, maar 1 spannende pot vermoed ik. Een getipte 5-0 zou ook 4-1 kunnen worden door een dead-rubber met knuppels daarin maar daar kan je niet op voorspellen. :8: Re: Davis Cup 2010 - mindlight - 04-03-2010 Winst Argentinië CC? Dat zou toch redelijk triest zijn van Zweden. Re: Davis Cup 2010 - centre court - 04-03-2010 Kleine verrassing, ondanks dat de dubbel en 2x Soderling genoeg zou moeten zijn voor de Zweden. Maar ik houd niet van laffe picks. :8: Re: Davis Cup 2010 - Ad Wim - 04-03-2010 Nalbandian reist mee met Argentinië, maar het is nog niet zeker of ie ook speelt. Re: Davis Cup 2010 - mindlight - 04-03-2010 Hij staat niet op livescore voor morgen. Zweden heeft wel een bijzondere speler, namelijk PimPim. Hoe die een best-of-5 moet gaan winnen vraag ik me sterk af. Ook opvallend is Almagro voor Spanje trouwens, die presteert tot nu toe maar bar weinig. Re: Davis Cup 2010 - Ad Wim - 04-03-2010 Hij speelt ook in principe niet, hij is er volgens mij meer om te steunen of zo. Wel lullig voor Del Bonis, die nu dus sowieso niet in actie komt. Zweden haalt dus nu een vrijwel zekere dubbel weg voor een single, link. Almagro vind ik niet zo gek. Robredo heeft niks op klei gespeeld en is sowieso niet in vorm. Davydenko speelt trouwens alsnog niet bij Rusland. Re: Davis Cup 2010 - mindlight - 04-03-2010 Is JCF gestopt dan in DC verband? Anders zou JCF/Ferrer als singles mij logischer hebben geleken. Re: Davis Cup 2010 - Ad Wim - 04-03-2010 Nee, JCF heeft zich terug getrokken met allerlei blessures. Al meteen na de finale. Re: Davis Cup 2010 - mindlight - 04-03-2010 Ahh, vandaar dat Almagro er ook ineens bij stond, die eerder nog ontbrak. Maargoed, problemen zal het Spanje normaal gesproken niet opleveren. Re: Davis Cup 2010 - andre - 05-03-2010 En waar moet Nederland tegen? Re: Davis Cup 2010 - Stille - 05-03-2010 Uit tegen Nepal, winnaar speelt tegen winnaar van Mongolie-Antigua Re: Davis Cup 2010 - mindlight - 05-03-2010 Dit was een grapje? Nederland heeft een bye Andre, en moet in mei tegen de winnaar van Wit-Rusland - Italië. Re: Davis Cup 2010 - buurs - 05-03-2010 In Nepal hebben ze niet eens een tennisbaan... Re: Davis Cup 2010 - Stille - 05-03-2010 Echt wel <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.tennisone.com/newsletter/template/12.1.05.newsletter.html">http://www.tennisone.com/newsletter/tem ... etter.html</a><!-- m --> Re: Davis Cup 2010 - Ad Wim - 05-03-2010 Nu speelt Andreev opeens ook niet meer, maar Kunitsyn... En die staat een set en een break achter tegen Devvarman :lol: Re: Davis Cup 2010 - mindlight - 05-03-2010 Kunitsyn is helemaal terug, Monfils staat Kohlschreiber te vegen, net als Berdych dat bij Rochus doet. Re: Davis Cup 2010 - Ad Wim - 05-03-2010 Gonzo en Massu doen trouwens niet meer mee, waarsch door de aardbeving. Daardoor doet Gonzo ook al niet mee aan IW. Kohl trouwens weer helemaal terug, dat is natuurlijk wel een DC-held en Monfils heeft nog nooit gewonnen volgens mij. Re: Davis Cup 2010 - mindlight - 05-03-2010 Monfils heeft inderdaad 1 pot gespeeld, en deze van de Bakker verloren. Tijd voor zijn eerste overwinning zou ik denken. Sneu voor Gonzo en Massu trouwens. Re: Davis Cup 2010 - Stille - 05-03-2010 Heb op BWIN een leuk rijtje staan maar voorlopig gaat het de verkeerde kant op. Heb winst voor Wawrinka, Kohlschreiber en Malisse (tegen Radek) Goed om te zien dat jullie de DC ook volgen. Ik heb al uren het scorebord aan staan ![]() Re: Davis Cup 2010 - buurs - 05-03-2010 heerlijk zo'n rustweek O ![]() Re: Davis Cup 2010 - mindlight - 05-03-2010 Kijk aan, Monfils breakt naar 5*-4 en lijkt hard op weg naar een mooi thuisdebuut in de DC =D> Re: Davis Cup 2010 - mindlight - 05-03-2010 Aardig DC-debuut van Tomic trouwens, met 2,1 en 1 winnen van Yang. Re: Davis Cup 2010 - mindlight - 05-03-2010 Nicolas Lapentti, die al maanden roept dit jaar vooral voor de DC te willen gaan, staat 2-1 in sets voor tegen Karlovic. Knap hoor! Re: Davis Cup 2010 - buurs - 05-03-2010 =D> Altijd al een liefhebber van Nico geweest. Helemaal tegen die anti-tennisser! :-({|= Re: Davis Cup 2010 - centre court - 05-03-2010 Als Schwank en Mayer 't moeten doen voor Argentinie dan haak ik af hoor. Is daar de hele top 10 afwezig? Re: Davis Cup 2010 - mindlight - 05-03-2010 Pfff die Almagro staat hier even vakkundig een partij weg te geven zeg. |