The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Roland Garros - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Roland Garros (/showthread.php?tid=5380)



Re: Roland Garros - Ad Wim - 01-06-2010

buurs Wrote:er is maar eentje die federer kan stoppen (en dat is soderling niet) :-({|=
Hakkuh

Geweldig dit! Niet alleen Soderling die stunt in mijn voordeel, maar ook Buurs die kansloos is voor een topklassering en meteen weer zegt dat ie niet meer gemotiveerd was. Hoe heerlijk en hoe typisch. Weken geleden was ie dagelijks te vinden op het forum, maar nu is ie opeens weer de motivatie kwijt. Een man zal ie ook nooit worden, wat een drol.

Nu moet Soderling natuurlijk ook gewoon de finale halen, en misschien zelfs winnen. Dan kan het nog leuk worden.


Re: Roland Garros - Overdune - 01-06-2010

En passant komt er even een einde aan het aantal halve finales op een GS op rij van Federer. Laatste keer vóór de halve finale verloren: 2004 op RG tegen Kuerten.


Re: Roland Garros - Ad Wim - 01-06-2010

Dat is dan wel weer jammer, maar dat record gaat toch nooit meer verbeterd worden, daar durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken. Maakt de overwinning van Soderling alleen nog maar knapper. Al is Federer natuurlijk wel gewoon bijzonder kwetsbaar dit seizoen. Maar wel uitgerust voor Wimbledon.


Re: Roland Garros - buurs - 02-06-2010

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:er is maar eentje die federer kan stoppen (en dat is soderling niet) :-({|=
Hakkuh

Geweldig dit! Niet alleen Soderling die stunt in mijn voordeel, maar ook Buurs die kansloos is voor een topklassering en meteen weer zegt dat ie niet meer gemotiveerd was. Hoe heerlijk en hoe typisch. Weken geleden was ie dagelijks te vinden op het forum, maar nu is ie opeens weer de motivatie kwijt. Een man zal ie ook nooit worden, wat een drol.

Nu moet Soderling natuurlijk ook gewoon de finale halen, en misschien zelfs winnen. Dan kan het nog leuk worden.

Volgens mij ben ik al weken weinig op het forum te vinden.
En dit heb ik vooraf aan het seizoen aangegeven.

En al wint Soderling het toernooi, dan nog sta je een dikke 3000 punten achter op een top 10 klassering :eeeek: :lol: Undecided


Re: Roland Garros - Elikian - 02-06-2010

Overdune Wrote:En passant komt er even een einde aan het aantal halve finales op een GS op rij van Federer. Laatste keer vóór de halve finale verloren: 2004 op RG tegen Kuerten.
En daar was ik live bij Wink


Re: Roland Garros - mindlight - 02-06-2010

Soderling en de grote wedstrijden is een fenomenale combinatie, wat een held! En wat jammer voor Fed dat zijn record hiermee stopt.


Re: Roland Garros - Ad Wim - 02-06-2010

Jammer dat je regelmatig zo overdreven, bijna belachelijk, je gelijk wilt halen, haalt er toch een hoop vanaf. Vooral omdat je eerder toegaf dat, muv RG vorig jaar, Soderling idd nooit van toppers won.


Re: Roland Garros - mindlight - 02-06-2010

Ach ja, je moet het er een beetje uittrekken, had het sportiever van je gevonden als je er zelf mee gekomen was dat het mooi was dat Soderling een grote wedstrijd won. Als hij het niet doet ben je hier de eerste die daarover posts plaatst, en nu hoorde ik je niet. Vandaar.


Re: Roland Garros - Ad Wim - 02-06-2010

Dat werkt idd geweldig ja, op deze manier. Blijf dat gerust stug volhouden, blijkbaar heb je niet door hoe je er zelf op komt te staan.

En ik heb gezegd dat ik het geweldig vond. Te veel hierom juichen en ernaar refereren dat er een dergelijke stunt er wel in zat, en er zou me weer gloryhunten verweten worden. En dat zou dan weer heel gek zijn omdat ik eerder kritisch op hem was.


Re: Roland Garros - Stille - 02-06-2010

Undecided


Re: Roland Garros - mindlight - 02-06-2010

Ik moest me toch juist niets aantrekken van hoe ik er in jouw ogen op kom te staan?

Ja, dat je het geweldig vindt dat hij won is logisch, want hij zit in je team. Maar een specifieke verwijzing naar grote wedstrijden, die wel consequent geplaatst wordt bij verlies, ontbrak. Dat zou niets met gloryhunten te maken hebben gehad. Soderling had nog niet verloren van Berdych op Miami of de referentie naar jouw eigen tekst over de grote wedstrijden was al geplaatst. Nu niet en dat is jammer.


Re: Roland Garros - Ad Wim - 02-06-2010

Jij richt je toch niet alleen op mij hier, laat staan dat je naar me luistert?

En ik sta nog steeds achter die uitspraak, logisch ook. Een extra winst in een grote wedstrijd verandert nog niets aan de vele verliezen. En het is knap, maar staat in schril contrast tot de winst tegen Nadal vorig jaar. Dit zat erin, ondanks zijn slechte record in grote wedstrijden, vorig jaar kwam het uit het niets.

En als hij nu van Berdych verliest, zul je me wederom horen.


Re: Roland Garros - mindlight - 02-06-2010

Dan wel ja, ik ging nergens anders vanuit. Maar jij was degene die met uitspraken over Soderling kwam waar Scholten, ik en in mindere mate CC tegenin gingen. Als je dan zo'n discussie aangaat op een normale manier, en direct je korte termijn gelijk haalt als er een pot in lijn met jouw uitspraken valt is dat je goed recht. Het zou alleen wel aardig zijn geweest als je er dan nu ook op terug zou zijn gekomen, en niet alleen bij een eventueel verlies tegen Berdych.

Ik vind het trouwens helemaal niet in schril contrast staan met de winst tegen Nadal. Dat Federer voor de SF van een GS verliest zit er nooit in, en iedere tegenstander is per definitie de underdog in dat stadium. Ik vind het erg knap dat hij zijn punten (in ieder geval grotendeels) verdedigt terwijl er nu veel meer van hem verwacht wordt.

En kom nou niet aan met de vele verliezen? We concludeerden in de discussie tijdens Miami dat hij steeds van Fed verloor in de grote wedstrijden op de GS's. Dat is geen schande, maar je had een puntje dat om die laatste stap te maken hij die potten ook eens zou moeten winnen, ziehier.


Re: Roland Garros - Stille - 02-06-2010

Lupescu-Mina kwartfinale jongenstoernooi begonnen. Direct een break voor Mina :cry:


Re: Roland Garros - Ad Wim - 02-06-2010

Volgens mij was de strekking van mijn verhaal dat ik zijn constance roemde, maar dat het ontbreken van een grote titel nog een flaw was. En dat hij niet doorstootte naar finales, ondanks dat hij wel mogelijkheden had.
Daar verandert een dergelijke winst op Federer wel iets aan, maar niet alles. En dus zeg ik dat ik het knap en geweldig vind, maar geef ik nog niet mijn ongelijk toe.

En van Nadal op RG winnen vind ik een grotere prestatie dan van Federer in een QF GS winnen.


Re: Roland Garros - mindlight - 02-06-2010

Ok, maar in het uiterste geval dat hij de finale haalt en wellicht wint is het een ander verhaal? Winst sluit ik eigenlijk uit (en niet omdat het Soderling is, maar omdat hij Nadal tegenover zich zal treffen), maar weer de finale halen is wel erg knap imo.


Re: Roland Garros - Ad Wim - 02-06-2010

Uiteraard is dat knap en dat verandert idd wel iets, want juist mijn kritiekpunt was dat hij geweldig speelde tot aan de QF/SF, maar dan niet doordrukte en uitgeschakeld werd, ondanks dat ie vaak favoriet was. Als hij nu wel de finale haalt, en idd logischerwijs verliest van Nadal, verandert dat wel iets.


Re: Roland Garros - centre court - 02-06-2010

Het mooie van de uitslag van gisteren is het dubbele gevoel dat iedereen heeft.

Ad is blij met de zege, terwijl er begin van de week nog werd gezegd dat je altijd je helden moest blijven steunen en dat FTM maar een spelletje was. Daarnaast zei Ad zelf geloof ik nog dat ik een soort Buurs was doordat ik dit forum 90% FTM vind en altijd voor mijn FTM spelers juich en nooit voor mijn helden. Nu wint zijn anti-held Soderling van zijn held Federer en is ie ineens blij. Undecided

Buurs mag Federer niet en geilt op Nadal. In een uiterste poging terug te komen in de top van FTM neemt ie Federer, die vervolgens verliest. De partij is nog niet af of Buurs is blij dat Federer verliest. Undecided


Re: Roland Garros - mindlight - 02-06-2010

Dat Soderling een anti-held van Ad is zal je mij niet horen zeggen, integendeel. Hij heeft alleen weleens wat kritiek op hem waar ik het volledig mee oneens ben, maar dat is iets anders.
Robredo, Murray en Bogdanovic zou ik eerder als anti-helden van Ad omschrijven.


Re: Roland Garros - Ad Wim - 02-06-2010

Ik heb Soderling idd nooit een anti-held gevonden, dus waar je dat vandaan haalt... Erg sterk om hiermee terug te slaan, terwijl ik ook nog expliciet zeg dat ik het kut vind voor Federer :roll:
Ik vind hem alleen irritant op de baan, maar voor de rest een prima gast met een leuke speelstijl


Re: Roland Garros - centre court - 02-06-2010

Nou ja, 't feit dat de man waar hij altijd over zegt dat ie nooit grote wedstrijden wint nu in zijn team zit en ineens van zijn held Federer wint vind ik wel grappig en dubbel.


Re: Roland Garros - andre - 02-06-2010

Djokovic-Melzer inmiddels begonnen. Collectief aan het snipperen hier?


Re: Roland Garros - mindlight - 02-06-2010

Nope, nog even door aan het werken Smile


Re: Roland Garros - Overdune - 02-06-2010

Stosur 6-2 2-0 voor tegen Williams en nu 6-2 6-7 *5-6. Dat zal wel weer mis gaan.. Hup Sam!

Edit: volgens mij mag ze nu voor de wedstrijd serveren op 7-6.


Re: Roland Garros - mindlight - 02-06-2010

Klasse Sam!


Re: Roland Garros - Overdune - 02-06-2010

=D>

Henin en S. Williams eraf slaan, dat is toch niet misselijk.


Re: Roland Garros - centre court - 02-06-2010

Direct de break voor Almagro! *2-0


Re: Roland Garros - Overdune - 02-06-2010

:razz:


Re: Roland Garros - mindlight - 02-06-2010

Almagrooooooooo!


Re: Roland Garros - Haggie - 02-06-2010

Dit houdt ie nog een half uurtje vol! cry