The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: CC (/showthread.php?tid=5393)

Pages: 1 2

CC - Haggie - 25-05-2010

Feli kakkerlakje :wink:

Re: CC - Overdune - 25-05-2010

Feli CC, op een mooi FTM seizoen voor je.

Re: CC - Ad Wim - 25-05-2010

Feli, dat Feyenoord maar weer mee mag doen om Europees voetbal volgend seizoen.

Re: CC - buurs - 25-05-2010

Feli CC, dat de Baakse Boys in de 5e klasse mogen blijven :Big Grin

Re: CC - Stille - 25-05-2010

Gefeliciteerd jongen. Trouwens effe wat anders : cc heeft gisteren 80 eurootjes gewonnen omdat ie de Premier League dart pool heeft gewonnen ! Zijn dorpsgenoot Haggie eindigde als 2e en pakte 40 euro. Forza Baak !

Re: CC - buurs - 25-05-2010

iemand gister wade - taylor gezien? =P~

taylor gooide 2 9-darters en miste daarna pas de 8ste pijl voor een 3e :eeeek: Notworthy

CC, Haggie en ik zaten iig te kijken. Ik heb met open mond zitten kijken, wat een geweldenaar. Deze man is gewoon een God. Niemand in de sport is zo onaantastbaar als The Power

Re: CC - cruijff - 25-05-2010

buurs Wrote:iemand gister wade - taylor gezien? =P~

taylor gooide 2 9-darters en miste daarna pas de 8ste pijl voor een 3e :eeeek: Notworthy

Ben bij 4-2 in de pauze gaan slapen :crazy:

Re: CC - kuiper - 25-05-2010

Feli CC. =D> =D>
Ik drink vanavond één op je. :cheers:

Re: CC - cruijff - 25-05-2010

Ja feli CC! :yeah:

Re: CC - mindlight - 25-05-2010

Stille Wrote:CC, Haggie en ik zaten iig te kijken. Ik heb met open mond zitten kijken, wat een geweldenaar. Deze man is gewoon een God. Niemand in de sport is onaantastbaar als The Power

Undecided Ten eerste kan je je afvragen of darts een sport is (maar die discussie wil ik niet aan), ten tweede doe je nu net of hij een grotere sportman is dan een Muhammed Ali, Federer, Schumacher, en ga zo maar door.

Re: CC - mindlight - 25-05-2010

Ik vergeet het belangrijkste. Van harte gefeliciteerd CC!

mindlight Wrote:
Stille Wrote:CC, Haggie en ik zaten iig te kijken. Ik heb met open mond zitten kijken, wat een geweldenaar. Deze man is gewoon een God. Niemand in de sport is zo onaantastbaar als The Power

Undecided Ten eerste kan je je afvragen of darts een sport is (maar die discussie wil ik niet aan), ten tweede doe je nu net of hij een grotere sportman is dan een Muhammed Ali, Federer, Schumacher, en ga zo maar door.

zucht

Re: CC - Ad Wim - 25-05-2010

mindlight Wrote:
Stille Wrote:CC, Haggie en ik zaten iig te kijken. Ik heb met open mond zitten kijken, wat een geweldenaar. Deze man is gewoon een God. Niemand in de sport is onaantastbaar als The Power

Inderdaad ja, helemaal mee eens. En de concurrentie is in darten ook vrijwel nihil in vergelijking met andere sporten. In dat licht is de dominantie van Federer en bijv ook Woods veel meer waard.

Ga er maar lekker op in jongens. Ik zeg : niemand in de sport is zo onaantastbaar als The Power. Helaas berust is het op waarheid.In zijn laatste 147 toernooien pakt ie 141 x in de winst. Natuurlijk zijn mensen als Schumi, Woods grotere sporthelden, dat weet ik ook wel. Zij beoefenen immers mondiale sporten.

Re: CC - centre court - 25-05-2010

Dank mannen voor alle verschillende felicitaties!

Re: CC - Scholten! - 25-05-2010

CC Notworthy cadeau heb je gister al gehad, op het veld :8:

Re: CC - Tripplexxx - 25-05-2010

Feli pik!!

Re: CC - Musse - 26-05-2010

Alsnog feli CC :cheers:

Re: CC - andre - 26-05-2010

Ja, alsnog Feli CC!

Re: CC - andre - 29-05-2010

Vanmorgen hadden we een voetbaltoernooi in Hoog-Keppel (bij HC'03).
Was ik toch mooi dicht bij het tenniskenniscentrum van de wereld.

Re: CC - Scholten! - 30-05-2010

André, dat was een 'besloten' toernooi volgens mij. Ken jij daar toevallig mensen?

Re: CC - andre - 03-06-2010

Het was een E-pupillentoernooi. Gewoon uitnodiging ontvangen en ingeschreven.
Eén van jullie heeft toch ook iets met Pax? Die waren genaaid zeg zondag, doordat DVV 6 geschorste spelers opstelde.

Re: CC - Stille - 03-06-2010

Haggie speelt bij Pax :cry:

Re: CC - Elikian - 03-06-2010

Stille Wrote:Ga er maar lekker op in jongens. Ik zeg : niemand in de sport is zo onaantastbaar als The Power. Helaas berust is het op waarheid.In zijn laatste 147 toernooien pakt ie 141 x in de winst. Natuurlijk zijn mensen als Schumi, Woods grotere sporthelden, dat weet ik ook wel. Zij beoefenen immers mondiale sporten.
Esther Vergeer (Woerden, 18 juli 1981) is een Nederlands rolstoeltennisster en voormalig rolstoelbasketbalster die anno 2009 sinds 1998 onafgebroken de eerste plaats op de wereldranglijst in het rolstoeltennis bezet. Ze is bovendien ongeslagen in het enkelspel sinds januari 2003.

Re: CC - mindlight - 03-06-2010

:lol: Eli Notworthy

Re: CC - mindlight - 03-06-2010

Zo is er trouwens ook een land al sinds 2001 ongeslagen op de WK's honkbal.

Re: CC - Haggie - 04-06-2010

andre Wrote:Het was een E-pupillentoernooi. Gewoon uitnodiging ontvangen en ingeschreven.
Eén van jullie heeft toch ook iets met Pax? Die waren genaaid zeg zondag, doordat DVV 6 geschorste spelers opstelde.

Dat is nog niet eens het ergste. We hebben hetzelf verkloot (was spits van PAX). In de 75e minuut maakte ik de 3-1. Vervolgens verknallen we het nog zelf. Maar idd, die geschorste spelers is wel absurd. Wij wisten hier vooraf nog niets van. Onze aanvoerder en beste man mocht niet spelen, terwijl echt hun hele as geschorst had moeten zijn! Nu spelen zij zondag tegen Berghuizen met 't 2e voor promotie cry :roll: .

Re: CC - buurs - 04-06-2010

Ik neem toch aan dat de KNVB dat niet accepteert?

Re: CC - centre court - 04-06-2010

Die schorsingen gaan in de nacompetitie pas een week later dan normaal in. Ze waren officieel dus niet geschorst voor die wedstrijd.