The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Wimbledon 2010 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Wimbledon 2010 (/showthread.php?tid=5411)



Re: Wimbledon 2010 - centre court - 25-06-2010

En die Brands sleept er weer een 5-setter uit na 2-0 in sets te hebben achter gestaan. =D>


Re: Wimbledon 2010 - Stille - 25-06-2010

Ik kom net binnen en zie een paar punten bij Brands-hanescu. Maar wat hier gebeurt kan echt niet. Hanescu geeft het gewoon weg, is niet behandeld. Slaat vanaf 0-30 bij 0-2 2 dubbel fouten express. Hij loopt naar de stoel wil de scheids een hand geven maar deze accepteert het niet. Vervolgens loopt hij naar zijn stoel zonder Brands een hand te geven. Uiteindelijk deed hij hij het met pijn en moeite toch. Bij het verlaten van de baan enorm fluitconcert voor Hanescu. Brands staat er bij en snapt er helemaal niets van. Dit zal nog wel een staartje krijgen


Re: Wimbledon 2010 - Stille - 25-06-2010

Je kan niet maar van een CC week spreken maar over een CC spel


Re: Wimbledon 2010 - Stille - 25-06-2010

De commentator spreekt er zelfs schande van. It's a shame this zegt ie


Re: Wimbledon 2010 - buurs - 25-06-2010

stille, hanescu is in de 4e set uitgebreid behandeld aan zijn rug.


Re: Wimbledon 2010 - Stille - 25-06-2010

20:45: Hanescu collapses and then defaults He really has fallen apart and three double faults gives Brands a 3-0 lead, at which time there were a few boos from the crowd. Hanescu then decides to call it a day and retires to hand Brands the match

20:41: Break for Brands Hanescu is clearly upset with the light and he was broken in the first game of the final set. Some fine serving by Brands gives him a 2-0 lead. Hanescu has now been given a warning for dissent but the momentum is well and truly with the German


Re: Wimbledon 2010 - Stille - 25-06-2010

Ok dat heb ik niet gezien omdat ik bij Schoorel zat maar dan nog. Je gaat niet express DF's slaan en dan onsportief lopen doen tov Brands. Je kan ook netjes naar het net lopen en zeggen dat het niet verder gaat. Dit was behoorlijk genant


Re: Wimbledon 2010 - buurs - 25-06-2010

ik kan me het voorstellen, als je met 7-6 7-6 en 5*-3 hebt voorgestaan....

ik had iedereen verrot gescholden :8:


Re: Wimbledon 2010 - buurs - 25-06-2010

iedere partij valt goed voor cc...
echt niet normaal.


Re: Wimbledon 2010 - Ad Wim - 25-06-2010

Het is toch ook ongelooflijk dat dat laffe spel constant met zulk soort partijen wordt beloond man! Als ie in straight wint a la, dan kun je nog zeggen dat het gewoon een goede keus is geweest, maar dat het elke keer zo gaat...


Re: Wimbledon 2010 - Ad Wim - 25-06-2010

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Berdych zal hier nog wel winnen. Als Federer 'm maar pakt kan ik nog wat op Andre inlopen.
Belangrijk is dat Roddick wint, hopelijk in 3, waarschijnlijk in 4.
Zo zonde dat Brands de close 1e set verliest.
Je hebt Chardy helemaal niet, zie ik nu! Jammer.

Vind je het niet jammer dat ik jouw team zo uit kan tekenen van tevoren (op een enkel kleintje na)?

Nee hoor. Zolang ik volgend weekend maar weer in de top 5 sta van deze Wimbledon vind ik 't goed. En je hoeft 't niet uit te tekenen hoor, staat ook gewoon op <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl">http://www.competitieteam.nl</a><!-- m -->.
Ik zei 'van tevoren'...

Ik vind 't ergens wel een compliment. Het vooraf ''beste'' team is een team met Federer, Roddick, Hewitt, Murray en opvullers(qualies). Dat is ook vrij standaard onder managers in de top en dat je al verwacht dat ik zo'n team heb doet me goed. Dan vertrouw je me blijkbaar toe dat ik geen domme dingen doe in zo'n belangrijke week.
Je mag het ook best als compliment opvatten, het was iig geen belediging. Het lijkt me alleen niet leuk als bijna iedereen vrijwel wekelijks je team van tevoren al uit kunt tekenen...


Re: Wimbledon 2010 - centre court - 25-06-2010

Stille Wrote:Je kan niet maar van een CC week spreken maar over een CC spel

CC week? Die begint maandag pas, dit was pas een voorproefje!


Re: Wimbledon 2010 - Ad Wim - 25-06-2010

Hanescu had het sowieso niet zo naar z'n zin:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1G6EYg21PnU[/youtube]


Re: Wimbledon 2010 - Stille - 25-06-2010

Wat een schande! Dat gaat een flinke boete worden + punten en prijzengeld van deze week kwijt


Re: Wimbledon 2010 - centre court - 25-06-2010

Hier de lange versie. Hij wil begin 5e set al niet meer spelen. Die Hanescu. Undecided

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=qn7xv959Un0">http://www.youtube.com/watch?v=qn7xv959Un0</a><!-- m -->


Re: Wimbledon 2010 - Ad Wim - 25-06-2010

Nee joh, z'n punten raakt ie echt niet kwijt. Wellicht een boete vanwege dat spugen, maar missch zelfs dat niet eens. Hij was wel echt geblesseerd namelijk.


Re: Wimbledon 2010 - Overdune - 26-06-2010

Ik snap er geen reet van, wat zit die gast nou moeilijk te doen? Speel gewoon of kap ermee zou ik zeggen.


Re: Wimbledon 2010 - buurs - 26-06-2010

die laatste 2 games had ik niet gezien, maar dit gaat nergens over.
het is verdorie een prof. respectloos naar brands toe en de betalende toeschouwers.

in de 4e set bij 4-3 is hij wel gekraakt en is zijn rug gemasseerd.

dit lijkt me puur een mentale kwestie.


Re: Wimbledon 2010 - Haggie - 26-06-2010

GVD, de 2-0 voorsprong in sets die verloren gaat tegen fucking Q's en/of opvullertjes!!!!!!

Vliegen,GGL,Hanescu... waar zijn jullie in hemelsnaam mee bezig???

Brands,Malisse,Benneteau cry Onvoorstelbaar!!!

Niet te spreken over fucking Berdych die er ook in 3sets af had gemoeten :cry:


Re: Wimbledon 2010 - Haggie - 26-06-2010

buurs Wrote:die laatste 2 games had ik niet gezien, maar dit gaat nergens over.
het is verdorie een prof. respectloos naar brands toe en de betalende toeschouwers.

in de 4e set bij 4-3 is hij wel gekraakt en is zijn rug gemasseerd.

dit lijkt me puur een mentale kwestie.

***
In de omgeving van baan 18 werden vrijdagavond ook vier jongeren gearresteerd wegens misdragingen. De aanhoudingen zouden niet in verband staan met het incident met Hanescu, zo meldde de woordvoerder van Wimbledon
***

Er zaten een aantal ontiegelijke kut duitsers heel irritant te doen, hierdoor heeft ie zijn koppie verloren #-o


Re: Wimbledon 2010 - mindlight - 26-06-2010

Zo'n schande vind ik dit nog niet hoor, maar ik zal hier wel alleen in staan. De meeste spelers zouden direct gestopt zijn, maar Hanescu probeert het nog even in die 5e set. Goed, die laatste games gaan nergens over, maar wat geeft het?


Re: Wimbledon 2010 - Haggie - 26-06-2010

Toch wel een belangrijke dag vandaag:

Het wordt namelijk tijd dat al die kleine pukkels (lees: Malisse,Kamke,Benneteau) vandaag worden uitgeschakeld.
Verder komt Thiemo weer in actie, 2e wedstrijd court 5 tegen PHM (Na een damesdubbel die wel in 2 setjes wordt beslist!).

Daarbij mogen Soderling en Murray onder geen beding falen!

GL to:
- Soderling
- Murray
- Querrey
- Tsonga
- de Bakkert
- Fognini ( :roll: )


Re: Wimbledon 2010 - mindlight - 26-06-2010

GL to iedereen behalve Murray :8:


Re: Wimbledon 2010 - Haggie - 26-06-2010

mindlight Wrote:GL to iedereen behalve Murray :8:

Die laffe Simon zal vast veel potten breken vandaag :razz:


Re: Wimbledon 2010 - Stille - 26-06-2010

Haggie Wrote:GVD, de 2-0 voorsprong in sets die verloren gaat tegen fucking Q's en/of opvullertjes!!!!!!

Vliegen,GGL,Hanescu... waar zijn jullie in hemelsnaam mee bezig???

Brands,Malisse,Benneteau cry Onvoorstelbaar!!!

Niet te spreken over fucking Berdych die er ook in 3sets af had gemoeten :cry:

Berdych had er in 3 afgemoeten? Heb je het wel gezien. Was een gelijkopgaande partij. Malisse onvoorstelbaar? Hij heeft tegen JCF en Reister gespeeld, dat zijn normale
uitslagen

Weet je wat onvoorstelbaar is? Dat Federer er nog in zit en dat ie aan het einde van de rit 1990 punten teveel heeft


Re: Wimbledon 2010 - mindlight - 26-06-2010

En dat is duidelijk een partij die jij niet gezien hebt dan. Natuurlijk was Falla dichtbij, maar het was ondertussen ook NID dat Fed ging winnen natuurlijk.


Re: Wimbledon 2010 - Haggie - 26-06-2010

Stille Wrote:
Haggie Wrote:GVD, de 2-0 voorsprong in sets die verloren gaat tegen fucking Q's en/of opvullertjes!!!!!!

Vliegen,GGL,Hanescu... waar zijn jullie in hemelsnaam mee bezig???

Brands,Malisse,Benneteau cry Onvoorstelbaar!!!

Niet te spreken over fucking Berdych die er ook in 3sets af had gemoeten :cry:

Berdych had er in 3 afgemoeten? Heb je het wel gezien. Was een gelijkopgaande partij. Malisse onvoorstelbaar? Hij heeft tegen JCF en Reister gespeeld, dat zijn normale
uitslagen

Weet je wat onvoorstelbaar is? Dat Federer er nog in zit en dat ie aan het einde van de rit 1990 punten teveel heeft

Istomin stond gewoon *4-2 voor in de TB 2e set. Praat me er niet van of ik het gezien heb.
Berdych was gewoon erg matig. En ja, hij had er in 3 afgemoeten.
Stille, ik snap dat je gefrustreerd bent kerel.... :eten:


Re: Wimbledon 2010 - centre court - 26-06-2010

Hup Bellucci, De Bakker, Petzschner, Fognini, Kamke, Murray en Malisse.

Chardy-Ferrer is niet belangrijk.


Re: Wimbledon 2010 - Scholten! - 26-06-2010

Benneteau moet nog wel een rondje verder kunnen komen. Verwacht niet dat Bellucci het Soderling moeilijk kan maken. Verder hoop ik idd dat held Kamke opnieuw kan verrassen :eten:


Re: Wimbledon 2010 - centre court - 26-06-2010

Ik geef Kamke zeker een kans. \Big Grin/