![]() |
Siemens Open - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Siemens Open (/showthread.php?tid=5435) |
Siemens Open - _Tampie - 22-06-2010 Pfff belabberde entrylist.... Entry List: Cuevas, Pablo URU 55 Luczak, Peter AUS 88 Koellerer, Daniel AUT 111 Souza, Joao BRA 118 Hernandez, Oscar ESP 124 Kamke, Tobias GER 128 Darcis, Steve BEL 133 Schukin, Yuri KAZ 148 Vliegen, Kristof BEL 167 @ Vanek, Jiri CZE 173 Silva, Julio BRA 176 Krajinovic, Filip SRB 177 Veic, Antonio CRO 183 Meffert, Dominik GER 186 Gaudio, Gaston ARG 195 Aguilar, Jorge CHI 199 Junqueira, Diego ARG 205 Vagnozzi, Simone ITA 210 Dasnieres de Veigy, Jonathan FRA 220 Gremelmayr, Denis GER 229 Mertens, Yannick BEL 234 Sidorenko, Alexandre FRA 237 Alternates: 1. Aranguren, Juan-Martin ARG 242 2. Munoz-De La Nava, Daniel ESP 245 3. Prodon, Eric FRA 278 4. Felder, Marcel URU 280 5. Martin, Andrej SVK 282 6. Karanusic, Roko CRO 284 wc's naar Schoorel en Middelkoop, nog 2 te vergeven. Ook nog 2x SE. Geen De Bakker, Sijsling, Huta Galung en Haase door de Davis Cup, verder weinig aansprekende namen. Gaudio en Kollerer wel leuk om te zien. Zien anderen nog (potentiele) helden in de line-up? Re: Siemens Open - centre court - 22-06-2010 Krajinovic! =D> Wanneer is dit weer? Re: Siemens Open - _Tampie - 22-06-2010 Eerste week na Wimbledon; 5-11 juli. Vrijdag 9 juli ga ik de QF's kijken. Re: Siemens Open - centre court - 22-06-2010 Ad, ML, Stille, Hag, Buurs, Scholten, Kuip enz nog interesse om een dagje tennis mee te pakken hier? Re: Siemens Open - Ad Wim - 22-06-2010 Doordeweeks sowieso niet. Misschien in het weekend... Re: Siemens Open - Scholten! - 22-06-2010 Ik kan doordeweeks wel, alhoewel de entrylist nou niet bepaald aansprekend is. Alleen held Kamke, Koellerer, Krajinovic en Cuevas. Re: Siemens Open - mindlight - 22-06-2010 Misschien ja, als Cuevas of Gremelmayr ver komen ![]() Re: Siemens Open - Stille - 24-06-2010 Door de weeks niet en in het weekend zit je hier met de tour proloog waar ik bij ben en tevens zijn op zat en zon de kwartfinales van het WK (16 uur). Ik moet dus helaas over slaan Re: Siemens Open - Stille - 24-06-2010 Ik ga zo trouwens effe buurten bij de Rotterdam Open, dat is hier 10 min fietsen vandaan. Zo meteen spelen Middelkoop en Ivo Klec tegelijk naast elkaar op cc en c1 Re: Siemens Open - Stille - 25-06-2010 Ben dus gisteren geweest en heb de partijen van oa Marcella Koek, Danielle Harmsen, Quirine Lemoine, Matwe Middelkoop en Antonio Veic gezien. Best geinig om een paar uur aanwezig te zijn. Een toernooi zonder lijnrechters, ballenjongens en scorebord, back to basic. Er zit alleen een stoelsscheidsrechter die de stand doorgeeft. Die Koek kan het wel, boekt wel aardige resultaten de laatste maanden. Harmsen was niet best tegen een Engelse qualifier maar won uiteindelijk. Middelkoop heb ik gesproken op het terras van de club voor zijn partij tegen een Belg. Hij had keelontsteking maar won uiteindelijk vrij simpel. Ik heb hem ook nog gevraagd waarom hij niet meer Challengers speelt maar hij daar deed hij nogal vaag over. Voor de rest een raar figuur (vooral als iemand hem belt waar ie geen zin heeft) maar dat wisten we al langer met zijn gekanker op de tennisbaan. Ga zo ook nog effe kijken : om 12 uur beginnen de kwartfinales. Frederik Nielsen (seed 1) speelt dan tegelijk met Harmsen-Koek. Daarna Matwe maar dan toch maar liever Wimbledon volgen om vanavond eens te gaan kijken wat Thomas Schoorel in zijn mars heeft Re: Siemens Open - Stille - 05-07-2010 Zijn er nog mensen die zaterdag willen gaan? |