peter... - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: peter... (/showthread.php?tid=5490) |
peter... - waf - 11-08-2010 Quote:'Rajczi Péter traint mee met Feyenoord' ouwe dibbes! Re: peter... - Cor Rupt - 12-08-2010 wat is de meerwaarde van dit bericht Re: peter... - Gerben Zonderland - 12-08-2010 Cor Rupt Wrote:wat is de meerwaarde van dit bericht In ieder geval meer dan de meerwaarde die jij hebt voor dit forum! Re: peter... - Kennemerland - 12-08-2010 Gerben Zonderland Wrote:Cor Rupt Wrote:wat is de meerwaarde van dit bericht @Gerben: vind je ook niet dat het begrip 'meerwaarde' (in dit verband gebruikt) thuis hoort in het topic taalergernissen ? Laat staan: meer dan de meerwaarde. Opvallend overigens dat iemand van de generatie van zinloze SMS-jes (Cor Rupt), zit te zeuren over een economische waardestijging van een voetbalforum. Re: peter... - Berend Botje - 12-08-2010 Is Cor Rupt de broer van Cor Rect? Re: peter... - Cor Rupt - 13-08-2010 Gerben Zonderland Wrote:Cor Rupt Wrote:wat is de meerwaarde van dit bericht Beste heer Zonderland ik heb deze week een paar berichten hier gepost en het valt me op dat jij overal commentaar op hebt. Vooral spelfouten enzo Over meerwaarde gesproken, waarom gedraag jij je zo vervelend Cor Re: peter... - Cor Rupt - 13-08-2010 Berend Botje Wrote:Is Cor Rupt de broer van Cor Rect? correct. Re: peter... - Gerben Zonderland - 13-08-2010 Cor Rupt Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Cor Rupt Wrote:wat is de meerwaarde van dit bericht Je hebt hier deze week een paar berichten gepost die van een dusdanig bedenkelijk niveau waren dat er iets over gezegd MOEST worden. Wederom zeg ik: leestekens/interpunctie, hoofdletters en relevantie. Re: peter... - de nieuwe - 13-08-2010 Dat wordt Cor Rigeren..... Re: peter... - Cor Rupt - 16-08-2010 Gerben Zonderland Wrote:Cor Rupt Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Cor Rupt Wrote:wat is de meerwaarde van dit bericht Niet mee eens vind mijn reacties inhoudelijk sterk Re: peter... - Gerben Zonderland - 17-08-2010 Cor Rupt Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Cor Rupt Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Cor Rupt Wrote:wat is de meerwaarde van dit bericht Wel mee eens vind jouw reacties inhoudelijk EN taalkundig zwak Re: peter... - Bocaloca - 17-08-2010 Jij bent een zeur! Re: peter... - Cor Rupt - 17-08-2010 Gerben Zonderland Wrote:Wel mee eens vind jouw reacties inhoudelijk EN taalkundig zwak Dat mag jij vinden Re: peter... - Gerben Zonderland - 17-08-2010 Bocaloca Wrote:Jij bent een zeur! En jij bent een mongol! Re: peter... - Gerben Zonderland - 17-08-2010 Cor Rupt Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Wel mee eens vind jouw reacties inhoudelijk EN taalkundig zwak Dus daar zeg ik dan wat van. Dat mag ook in dit land. Re: peter... - Bocaloca - 17-08-2010 Gerben Zonderland Wrote:Bocaloca Wrote:Jij bent een zeur! Spelfout! Re: peter... - Gerben Zonderland - 17-08-2010 Bocaloca Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Bocaloca Wrote:Jij bent een zeur! Re: peter... - Bocaloca - 17-08-2010 :nanana: :beerbros: |