The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Halfseizoenanalyse - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: Halfseizoenanalyse (/showthread.php?tid=556)

Pages: 1 2


Halfseizoenanalyse - Mac - 28-02-2006

jaja een weekje later...niet meer zo veel tijd als vroeger maar hier is ie dan. Met 3300 woorden 15000 tekens en 87 alinea's wens ik jullie veel leesplezier

bocastarz
De bocastarz zijn redelijk bezig dit seizoen aangezien ze de best of the rest zijn. FC WAZ staat namelijk ruim en dik en verdiend bovenaan en daar kunnen zelfs de starz niks aan veranderen. De snelle groei van het begin lijkt een beetje gestagneerd maar dat komt waarschijnlijk door wat verjonging en door het blijven hangen in de divisie. Volgend seizoen weer voor t kampioenschap

brother’s bandits
Tsja tsja tsja…box keek al niet zo vooruit naar mijn analyse en ik zal het dan ook niet lang houden. Hij heeft t gewoon verschrikkelijk moeilijk in divisie V en dat is op zich geen schande. Degradatie lijkt onafwendbaar en dan kan ie volgend seizoen in de VI weer lekker meedoen om het kampioenschap en zich dan goed voorbereiden op div V.

Bummeltown FC
Val nog weinig over te zeggen aangezien hij net begonnen is. Heeft gekozen om keepers te gaan trainen en dat vind ik op zich geen slechte keuze. Heeft ook gezegd het rustig allemaal op zich af te laten komen en volgend seizoen pas echt te beginnen en vanaf dan kunnen we m ook pas echt beoordelen. Voorlopig doet ie t redelijk met een 5e plaats alhoewel je als sd/ct forumnewbie toch eigenlijk mee moet kunnen doen met de top

cdf Marshall
En dat is 8! Zo tellen we iedere analyse er weer 1 bij op en ook dit seizoen verblijft hij weer vol trots in de VI.235. Hij lijkt echter wel wat geleerd te hebben want z’n middenveld ziet er een stukje beter uit nu. Ben benieuwd hoe zijn trainingskeuze uitpakt. Ik ben van mening dat keep trainen in de hogere divisies te weinig oplevert maar zoals wel vaker zijn wij t niet met elkaar eens. Hij strijdt wel weer mee om het kampioenschap maar daar ga ik in zijn geval maar geen voorspellingen over doen. We hopen t iig allemaal mee Wink

De Fingerspitzen
Jaja het moest er eens van komen natuurlijk! De spitzen die het moeilijk hebben. Divisie V lijkt voorlopig nog een stapje te hoog ook al zit het dicht op elkaar en zijn de ratings niet helemaal verkeerd. Een unieke 6e kampioenschap op rij zit er echter zeker niet in en dat zal wel even wennen zijn. Met een beetje meer geluk en misschien wat tactische trucjes moet lijfsbehoud zeker mogelijk zijn en misschien dat ie volgend seizoen dan weer kan meedoen.

De Vangaalisten
Ook Jazz gaat niet al te voortvarend dit seizoen…Deed prachtig mee vorig jaar in de III en begon begin dit seizoen zelfs langzaam te dromen over een kampioenschap maar het gaat niet zoals gewild. Iets te vroeg uit de beker en een 6e stek. Echter wel gewonnen van stiphout vooruit en dat is toch wel een vermelding waard met een traantje jeugdsentiment er bij. Met de versterkingen van de afgelopen tijd echter (2x mythische pm) verwacht ik zeker dat de Vangaalisten nog in de top4 gaan eindigen dit seizoen en volgend seizoen weer om de titel mee zullen doen.

Devlinshire
Devlin doet het ongelofelijk goed eigenlijk. Na z’n 5e plaats vorig seizoen in deze divisie strijdt hij nu gewoon mee om t kampioenschap. Vooral z’n middenveld is een ongelofelijk wapen waar hij menig wedstrijd op wint (met zelfs een dik SD record afgelopen wedstrijd) Zou hij het kunnen redden in de IV? Ik denk het wel zeker met een kleine investering in z’n aanval want met zo’n middenveld en dan nog een leuke aanval erbij ben je dodelijk.

Djabsmasta’s diehards
Had een kleine inzinking de afgelopen seizoenen met achtereenvolgens een degradatie een 6e en een 5e plaats maar hij lijkt de weg naar boven weer gevonden te hebben. Op dit moment 2e in de rangschikking maar in deze league zit het allemaal ongelofelijk dicht op elkaar en kan hij kampioen worden maar ook makkelijk weer 6e. Hij zal dus ongelofelijk op moet letten maar zijn kwaliteiten kennende zal dat wel lukken.

Dredevils
Doen het vrij aardig op t moment met een 2e plaats in de tussenstand. Alleen gaan ze ongelofelijk belangrijke weken tegemoet met 3 blessures en komende zondag nog een schorsing ook. Als ze daar zonder al te veel schade uit kunnen komen zie ik ze nog wel voor het kampioenschap gaan en anders wordt t weer gaan voor de top4 en dan maar wachten tot volgend seizoen.

Dublin bay packers
Jaja onze 2e buitenlander. Heeft zich opgegeven in Ierland en doet het daar zeer aardig met een 1e plaats in de IV(vergelijkbaar met de VII in NL) 1 ongelukje met een gelijkspel in de 3e wedstrijd van het seizoen was niet rampzalig want hij staat 3 punten voor op iedereen en krijgt diegene nog thuis. Op naar de III dus!!

FC Adder
Tsja Adder gaat t niet zo goed mee helaas. Vorig seizoen 3e in deze league en ook dit seizoen lijkt hij de stap terug naar boven niet te maken. Waar het fout gaat? Lastig te zeggen. Feit is wel dat de ratings ook niet van divisie VI niveau zijn zelfs niet op de trainingslinie. Misschien tijd dus om de trainingslinie helemaal op orde te krijgen en die eens flink door te trainen

FC Blue Boys
EB behaalde 3 kampioenschappen op rij zoals beloofd. Nu lijkt het feest echter over. Kans op promotie zit er zeer zeker nog wel in maar 4 punten achter op de nummer 1 wordt een zware opgave om nog goed te maken zeker omdat de ratings van deze nummer 1 een stukje beter zijn dan die van EB. Vooral de verdediging mag nog wel een stukje beter en mocht hij promotie dan niet redden dit seizoen kan hij volgend seizoen misschien wel mee strijden.

FC de flierefluiters.tk
Fabian doet het zeker niet onverdienstelijk met z’n 2e plaats in de V. Het zit echter ongelofelijk dicht op mekaar en zowel de 1e als de 5e plaats is nog binnen bereik. De ratings zijn mooi verdeeld over de linies en daar ben ik altijd wel liefhebber van. Nielzsche’s fusball lijkt echter nog iets te sterk en fabian heeft dan mooi nog een seizoen om zijn middenveld goed voor te bereiden op een kampioenschap.

FC Erik345
Peter zien we helaas niet al te vaak meer op het ht forum en hij lijkt dan ook weinig vooruitgang te boeken met z’n team. Steeds wel in de top van zijn league maar de echte doorbraak lijkt hij niet te maken. Ook dit seizoen lijkt ADO OFZO weer een stukje sterker te zijn en Peter weer best of the rest te worden. Misschien eens tijd om wat dingen om te gooien want op deze manier lijkt t niet te lukken.

FC Kralingen
Fred had een mooie reeks met 4 kampioenschappen in 5 seizoenen. Vorig seizoen wist hij echter eindelijk ook te promoveren en hij doet het niet heel slecht alhoewel hij het wel moeilijk heeft. Met een 5e plaats zit de kans er namelijk in dat hij opnieuw een p/d duel moet spelen alleen nu de andere kant op. De 4e plaats is echter ook nog haalbaar en Fred speelt leuk met z’n tactieken en opstellingen en die onberekenheid zou m dus best wel eens kunnen redden dit seizoen.

Foxmans allstars
Fozman werd vorig seizoen 4e in deze league en dit seizoen doet hij het helaas niet veel beter met een 6e plaats in de tussenstand. Hele slechte ratings haalt ie niet alhoewel de verdediging wel een stukje beter mag. Training ziet er gewoon goed uit dus ik ga er van uit dat hij volgend seizoen mee gaat doen om de prijzen met een beetje meer geluk.

Fysio Force
Caput zit in een heel spannende strijd verwikkeld om promotie met 5 man die er kans op maken. Caput staat er echter goed voor met z’n 2e plaats op het moment en maakt dus een goeie kans. De nummer 1 lijkt ietsje beter te zijn maar misschien met wat geluk kan hij zelfs die nog pakken! Ik ga er dan ook vanuit dat hij ‘gewoon’ promoveert alleen eindelijk een medaille in z’n prijzenkast zou toch wel mooi staan.

gittermaster
Vorig seizoen werd z’n opmars door de divisies gestaakt door een 4e plaats in deze divisie maar dit seizoen slaat hij 2x zo hard weer terug. 21 punten uit 7 wedstrijden kan namelijk niet beter en hij zal dan ook met 11 vingers in de neus kampioen worden dit seizoen want met een doelsaldo van +23 heeft hij nou niet bepaald moeilijk ofzo. Volgend seizoen in de VI kan hij zich echt gaan bewijzen.

Haastige spoed
Hij werd al eens 3e en 2e in deze divisie dus is opnieuw een 2e plaats eigenlijk geen optie voor forever maar daar staat hij helaas wel na 7 wedstrijden. Gelukkig is de achterstand op de nummer 1 maar 1 punt dus hij heeft nog alle kans om zich naar het kampioenschap te spelen. De griekse goden die nummer 1 staan zijn namelijk niet veel beter en met een mooi uitgebalanceerd team moet forever daar leuke dingen tegen kunnen doen.

Het Moraalteam
Opnieuw iemand die 2e staat in de competitie. Ook Lance heeft kansen op het kampioenschap. Hij heeft ook de charme van 4-3-3C geprobeerd hij moet alleen nog een klein lesje nemen bij Jazz want een 0-0 mag natuurlijk niet Wink. Wel een unicum in de sd history denk ik…lance heeft 0 doelpunten tegen in de hele eerste seizoenshelft!!! Dat is toch wel een applausje waard denk ik! Jammer dat er 2x een 0-0 bij zat maar toch chapeau.

Himmalsbla IF
HOP en bakke gaat weer terug naar de VI. Met 21 punten uit 7 wedstrijden is hij namelijk torenhoog favoriet in zijn divisie. De nummer 2 zit er niet ver achter met maar 3 puntjes maar als je het doelsaldo van de hemelsblauwen even bekijkt zie je dat er eigenlijk maar 1 kampioen is in deze divisie. Nu nog zorgen dat je dit keer wel in de VI blijft!

Holbytlan united
Ara deed het de afgelopen seizoenen toch een stuk beter in deze divisie toen hij 2e en 3e werd. Hij staat nu namelijk 6e en dat is natuurlijk niet al te best. Hij heeft echter ook wel een beetje pech gehad en dus ga ik er van uit dat hij in de 2e helft van het seizoen gaat stijgen en weer rond de 4e/3e plaats zal eindigen. Nu nog zorgen dat zn team klaar is voor het volgende seizoen en dat hij nu wel mee kan doen om het kampioenschap.

Iessie2
:o Iessie gaat dit jaar geen kampioen worden in de VI!! Na een paar keer heen en weer gehopt te hebben tussen de V en de VI zit het kampioenschap er dit jaar niet in met nu al 8 punten achterstand op de nummer 1. Maar als je ziet dat haar laatste login 18 februari was en die daarvoor 29 januari is de reden niet zo moeilijk te bedenken. Laten we hopen dat ze weer actief wordt.

Jansoe united & de Barzitters
Jansoe is met een prachtig gevecht bezig tegen rico (aka de barzitters). 2 weken geleden stond rico nog eerste maar na de 2 onderlinge duels (waarvan er 1 in een gigantische fluke eindigde) staat Jansoe inmiddels eerste en de Barzitters slechts derde. Ze moeten alleen wel oppassen voor het welbekende: waar 2 honden vechten om 1 been gaat de derde er mee heen want oudewoude united staat inmiddels al op gelijke hoogte. Er is dus nog van alles mogelijk.

Konincklijke lelystadse FC
Na een simpel kampioenschap vorig seizoen heeft hij het nu een stukje moeilijker in de V met voorlopig een 5e plaats en maar liefst 5 puinten achterstand op de nummer 4. Echter ook al 6 punten voorsprong op de nummer 7 dus niet veel te verliezen. Hopen dus dat de nummers 1 t/m 4 elkaar afslachten voor het kampioenschap en dat hij er zelf sneaky met een mooie top4 plek vandoor gaat en anders is het lekker rustig voorbereiden op het p/d duel en dan lekker een extra trainingsweek inbouwen.

landslake FC
Bikkelrick is de al iets ervarener nieuweling in de SD alliantie. Hij doet het redelijk met een 4e plaats in de VI maar dat werd hij vorig seizoen ook al in deze divisie. Met altijd 5 verdedigers in de opstelling is het ook niet zo raar dat de resultaten een beetje achter blijven. Hij zal dus binnenkort een keuze moeten gaan maken tussen training en resultaten.

los parasitos
Eindigde vorig seizoen als 2e in deze league maar heeft het nu veel moeilijker. Na 8 wedstrijden slechts 6 punten is niet al te best. Maar als ik even een blik op zijn selectie werp heb ik het idee dat dit een overgangsseizoen is gezien de 18-jarige mennekes die in de voorhoede staan. Met de sterren zit t daar al goed dus volgend seizoen gaat er gevlamd worden bij de mugjes

M.S.C
M.S.C kan inmiddels wel mee gaan doen aan het wedstrijdje in zit heel lang in een divisie samen met wat andere niet nader te noemen personen want dit is inmiddels al zijn 6e seizoen in deze divisie. Met de charmed ones uit de divisie dacht iedereen dat MSC nu eindelijk wel eens de troon op zou eisen maar helaas kwam er weer een ander sterk team binnenvallen en die lijkt nu makkelijk kampioen te gaan worden. Op naar volgend seizoen dan maar.

Mkks FC
De lamsbouten lijken van hoger niveau dit seizoen want na de 4e plaats vorig seizoen lijkt mkks dit seizoen weer mee te gaan doen om de prijzen. Sterker nog hij en een paar minderwaardige dieren lijken de enige te zijn die kans maken op de titel. De eennalaatste wedstrijd van het seizoen wordt dus een hele belangrijke!!

Mountain lions
After her championship last season it’s going down again this season. After 8 games zero puweng. Null punkte, love…it’s not too good. Back to division V and all the time in the world to make sure that she wins the championship again next season!

Needleville FC
TheNeedle is net aan een maand bezig en er valt dus nog niet al te veel over te vertellen. Hij staat op dit moment 5e in z’n begindivisie XII en gelijk promotie lijkt dus wel uitgesloten. Lekker rustig de tijd dus om een trainingsschema op te zetten en iedereen weg te blazen volgend seizoen.

Phoebus united
Phoebus doet na 6 anonieme seizoenen in deze league nu wel mee om de titel. Hij staat er helaas niet het best voor met een derde plaats en 2 punten achterstand op de nummer 1 maar heel slecht staat ie er ook niet voor. Het zal echter wel heel lastig worden want tegen the red en whites zal hij met een fantastische counter uit de bus moeten komen en tegen de panna KO is het 50-50 ongeveer. Phoebus is dus zeker een van de SD’ers die onze hulp nog goed kan gebruiken dit seizoen!

Qui-vive
Ook qui-vive heeft besloten om mee te doen in de record-run “wie zit het langst in 1 divisie” en doet het daarin zeker niet slecht. Ook dit seizoen krijgt hij het weer voor elkaar om niet te gaan promoveren en niet te gaan degraderen. Helaas kunnen we wel zeggen want na achtereenvolgens 5e 3e 2e en nog eens 2e leken de statistieken toch richting een kampioenschap te gaan. Qui-vive vond het daar echter nog geen tijd voor en gaat volgend seizoen weer een gooi doen.

San Marco
San marco is weer terug in de V en doet het daar redelijk. Een 5e plek na 8 wedstrijden is niet slecht maar ook niet heel goed. Wel maar liefst 6 punten voor op de nummer 7 en een directe degradatie lijkt dus bij voorbaat al afgewend. Nu nog de keuze maken: vol voor de 4e plek gaan of rustig toe gaan werken richting het p/d duel. Persoonlijk denk ik dat een 4e plek er wel inzit.

shoot-a-holics
De shoot a holics begonnen dramatisch met een 4-1 verlies tegen de grootste concurrent. Hij wist deze verloren slag echter ruimschoots goed te maken in het 2e deel van het seizoen en heeft inmiddels de 1e plaats weer overgenomen. De strijd om het kampioenschap lijkt echter pas beslist te gaan worden in het laatste duel. Hij kan zich daar gelukkig vrij rustig op voorbereiden want een promotie lijkt wel vrij zeker en een medaille in de kast is toch leuk!

Sjeffer Utd.
Sjeffer maakt een niet al te goed seizoen door. Vorig seizoen werd ie 5e in deze vrij lastige VI maar dit seizoen gaat t niet al te best met een 7e plaats. Toch zonde want heel veel slechter dan de rest is hij niet. Ik denk alleen dat een standaard opstelling met hier en daar wat variaties daar op beter gaat werken dan al die verschillende opstellingen die hij nu uitprobeert. Een SD’er gaat namelijk altijd uit van eigen kracht!! Wink

TOOL United
TOOL is nog niet zo lang bezig dus er valt niet heel veel over te vertellen maar hij heeft zeer zeker een goede start gemaakt en is lekker actief! Met 20 punten (4 verliespunten door flukes) en een doelsaldo van maar liefst 30-1 zit het kampioenschap al bijna in de zak. Ook de training ziet er goed uit dus dit zal waarschijnlijk niet de enige zijn.

Tan’s godenzonen
Tan heeft t ook erg moeilijk dit seizoen. Na 8 wedstrijden komt hij op 7 punten uit net als de nummer 7 en 8. De rest staat minstens 5 punten voor en dus lijkt het een strijd te gaan worden om de laatste p/d duel plaats. Hij lijkt daar echter wel de beste papieren in te hebben en dus heb ik er vertrouwen in dat hij dat gaat halen en gezien de ratings moet hij bij een p/d duel zeker niet vrezen.

The buttkickers
Na 3 promoties op rij is het nu even afgelopen voor vietjes want na 8 wedstrijden bezet hij ‘slechts’ de 5e plaats. Een kampioenschap zit er niet meer in gezien de 6 punten achterstand en voor degradatie hoeft hij ook ook niet te vrezen aangezien de nummers 7 en 8 zich al aan t voorbereiden zijn op divisie VII. Het doelsaldo van the kickers is wel overweldigend trouwens dus dat is een goed teken dat hij volgend seizoen gaat meedoen om de prijzen!

Birger united
Birger heeft met zijn bondscoachschap wel iets andere dingen aan z’n hoofd maar toch zal hij zich over enkele weken vol moeten concentreren op de wedstrijd tegen XXbar want die gaat beslissen over het kampioenschap. In de tussentijd zal hij ook nog z’n doelsaldo moeten opvijzelen dus birger krijgt een dubbel drukke tijd. Zaak voor hem om z’n aanval op orde te brengen en zn 1e overwinning als BC te vieren

Uefacupwinnaars2002
Manager legion behaalde vorig seizoen nog een prachtige 4e plek in z’n eerste seizoen in div IV. Helaas kon hij die goede serie niet voortzetten want inmiddels bezet hij de 5e plek met 6 punten achterstand op de top4. Wel een nette 4 punten voorsprong op de nummers 7 en 8 dus hij kan zich vrij relaxed voorbereiden op zijn p/d duel die hij gewoon moet kunnen winnen

Xyon united
Antidote is bezig aan een ongelofelijk spannend gevecht om de titel. Allebei 21 punten en Anti slechts 2 doelpunten achter. Het onderlinge duel in de 1e wedstrijd wonnen de schaduwlopers maar anti heeft z’n team aardig versterkt in de tussentijd. Denk dan ook dat niemand in de tussenliggende wedstrijden nog punten gaat verspelen en dat de strijd dan ook beslist gaat worden in de laatste wedstrijd! Allemaal duimen dus en hopen dat anti door gaat naar de V!

Zo lam als een balletje
Het team is 29 duels ongeslagen. Het heeft 24 overwinningen op rij. Veel meer valt er eigenlijk niet over te zeggen want LL gaat als een speer! Na een promotie en een kampioenschap gaat hij nu opnieuw zegevieren want de nummer 2 stuyvesant united zal hem alleen kunnen verslaan met een gigantische fluke! Op naar de VIII!!


- Devlin - 28-02-2006

jááá, super Mac! Leg even mijn afstudeervoorstel naast me neer en ga dit even lezen als pauze zijnde :Big Grin


- Herman2608 - 28-02-2006

Mac, een geweldig overzicht. Ik zit nog niet zo heel lang bij dit forum en nu heb toch een aardig idee hoe iedereen ervoor staat. Bedankt!

=D> =D> =D> =D>

Ikdenk alleen niet dat als ik kampioen wordt, ik meteen promoveer. Met een paar verliespunten moet je al een promotie/ degradatie wedstrijdspelen. Maar goed we zullen wel zien. :Big Grin


- Box Brother - 28-02-2006

Nice Mac, je hebt gelijk dat ik dit seizoen wil vergeten....

@T00L.... 1 tegendoelpunt en toch 4 verliespunten dat is wel heel erg sneu...


- Lance - 28-02-2006

Box Brother Wrote:@T00L.... 1 tegendoelpunt en toch 4 verliespunten dat is wel heel erg sneu...

Wat dacht je van 0 tegengoals en toch 4 verliespunten Wink

=D> =D> Mac, maar je bent er standaard eentje vergeten:

SkandalouZ Scoring

Mac draait een fan-tas-tisch seizoen. 1e plek in de competitie met 5 punten voorsprong en meneer zit zelfs nog in de beker. In de beker heeft hij zeker een kans om zelfs nog een ronde verder te komen. In de competitie lijkt hij van outsider tot kampioenskandidaat nummer 1 geworden, ondanks het feit dat hij slechts het 3e doelsaldo heeft in de divisie. Vrij lastig te zeggen of hij klaar is voor III. Qua stats misschien nog niet, maar in zijn trainingslinie zit zeer veel vermogen om een kwaliteitsboost aan het elftal te geven.


- Aragorn - 28-02-2006

Mooie analyse weer Fred. Gezien de beter keeper en de betere spits verwacht ik in de rest van het seizoen niet zoveel punten meer in te hoven leveren. plaats 2/3 moet mogelijk, sta op dit moment zelfs 5e en heb maar 6 punten achterstand op de nummer 1 en maar 2 punten voorspron op de nummer 7. Alles is mogelijk in deze competitie.


- Jansoe - 28-02-2006

Fantastisch weer Mac.

Er zijn behalve oudwoude United nog wel meer gegadigden bij onze competitie. Denk dat we (rico en ik) wel een van de spannendste (niet 1 van de beste) Vi'ers heeft van dit moment.


- Sjeffer - 28-02-2006

Hulde aan deze analyse Mac, heb er weer van genoten. :Big Grin

Wat betreft mijn team en alle verschillende opstellingen: ik wil gewoon in alles goed zijn. :wink: Maar zonder gekheid verwacht ik vrij makkelijk in de middenmoot te eindigen, waar ik dit seizoen qua middenveld ook thuishoor.


- Lamme Lennie - 28-02-2006

Zeer leuk om te lezen Mac! En mooi dat je het zelf ook goed doet =D>

Ik heb wel het gevoel dat er minder mensen kampioen gaan worden dan vorig jaar, maar wellicht is dat juist een gevolg daarvan.


- Guest - 28-02-2006

Toppie MAC =D> =D> =D>

De eerste wedstrijd ben ik goed doorgekomen Smile Nu de rest nog Wink


- Mukkus - 28-02-2006

Wederom indrukwekkend, Mac! Klasse voor alle tijd die je hierin gestoken hebt.


- Marshall - 28-02-2006

Hulde!! =D>

Alleennuh...

Quote:Ben benieuwd hoe zijn trainingskeuze uitpakt. Ik ben van mening dat keep trainen in de hogere divisies te weinig oplevert
Efkes beter opletten in het vervolg Mac, keepen is er inmiddels al lang en breed aangegeven! Wink


- Mac - 28-02-2006

dan had ik dus gelijk Wink nee sorry marsh zit altijd wel een foutje in.

maar iig blij dat jullie het allemaal zo leuk vinden weet ik waarom ik het nog doe. en thx lance voor mijn analyse denk idd dat ik nog niet helemaal klaar ben voor de III maar dat ben je nooit. Als ik kampioen wordt ga ik er gewoon voor kan ik iig zeggen dat ik t ooit gehaald heb Wink


- Marshall - 28-02-2006

In principe had je gelijk maar ook weer niet. Als je er de tijd voor hebt en niet een seizoen voor promotie gaat (maar ook weer niet direct degradeert als je niet vol speelt) kan het best. Slim aanpakkende kun je er zo'n 200k per week aan verdienen en dat is toch een flinke som geld. Alleen heb je uiteraard last van een TS-drop en ben je erg veel tijd kwijt met scouten. Ik ga de rest van het seizoen de huidige selectie optrainen op SH en dan eind dit seizoen defi switchen naar een hoofdstat (hoogstwaarschijnlijk scoren). Dan is het voor een paar seizoenen weer gebeurd.

Enne, uiteraard toppie dat je dit doet... Al blijft mijn mening over de opname van enkele teams ook hier ongewijzigd. Pleur bijvoorbeeld Iessie er toch uit. Wanneer zien we die nou hier? Dahag!
Maar =D> Mac!


- Mukkus - 28-02-2006

Mac Wrote:waarom ik het nog doe.

Totdat de SD-federatie de magische grens van 100 leden doorbroken heeft?
:wink:
Hmmm....dan kunnen we dus die complete pizzeria in Utrecht afhuren.... :-k


- Marshall - 28-02-2006

Mukkus Wrote:Hmmm....dan kunnen we dus die complete pizzeria in Utrecht afhuren.... :-k

Huren? Kopen bedoel je Wink


- Birger - 28-02-2006

Wederom enorm fijn om te lezen, Notworthy zoals Herman al zegt: zo weet je meteen hoe iedereen er voor staat. (btw we zijn met 3 buitenlanders, dus waarom Herman de 2e is, is me een raadsel :wink: )

Ivm met mezelf: Ik ga niet meer voor het kampioenschap. Het doelpuntensaldo van xxbar is haast niet te halen, temeer hij een 9-0 cadeau kreeg van de toenmalig nr.3 :roll:
Wel ga ik om op gelijke punten met xxbar te eindigen Icon_twisted
Die 1e overwinning als BC komt er ook wel, al was het maar in een friendly tegen ivoorkust :8: (die btw geen coach hebben, dus FF)


- gittermaster - 28-02-2006

=D> =D> =D> =D>
Hulde Mac, fanatstisch om dit allemaal te lezen. Dit is 1 van de weinige lange posts die ik echt helemaal heb gelezen....
Echt heel mooi en zoals Lance als aangaf. De analist draait zelf ook een wereld seizoen...


- T00L - 01-03-2006

Box Brother Wrote:Nice Mac, je hebt gelijk dat ik dit seizoen wil vergeten....

@T00L.... 1 tegendoelpunt en toch 4 verliespunten dat is wel heel erg sneu...

eerste wedstrijd 1-1 wat al een redelijke fluke was, daarna telkens de 0 gehouden. 1x een pic geprobeerd en dat werd meteen 0-0..


@Mac: Notworthy


- Antidote - 01-03-2006

Mac je bent geweldig met je analyses =D> =D>
Zeer aangename leesvoer voor het slapen gaan.

Het wordt zeker een spannende strijd met een kleine voordeel voor mij. Schaduwlopers heeft al 2x tegen een bot team gespeeld. Ik moet nog en daar kan ik mijn doelsaldo goed maken. Verder heb ik de beste schema. De andere teams die respectievelijk achterstand hebben zijn niet te onderschatten en zullen nog wel de nodige punten weg snoepen.


- JAZZ - 01-03-2006

Klasse Mac! =D>


- Bakke - 01-03-2006

Aragorn Wrote:Mooie analyse weer Fred.

Icon_question

Mooie analyse, Mac Notworthy. Zeer bedankt!


- Mac - 01-03-2006

Birger Wrote:Wederom enorm fijn om te lezen, Notworthy zoals Herman al zegt: zo weet je meteen hoe iedereen er voor staat. (btw we zijn met 3 buitenlanders, dus waarom Herman de 2e is, is me een raadsel :wink: )

uuuh ok...gewoon kyria en jou analyseren en dan hem de 2e noemen Tongue (vergat kyria trouwens niet jou maar shhhh ze kan dit toch niet lezen)


- Marshall - 01-03-2006

Mac Wrote:
Birger Wrote:Again very nice to read, Notworthy as Herman allready says: now you know in a split second how everyone is doing. (btw we are with 3 foreigners, so I don't know why you call Herman the 2nd one :wink: )

uuuh ok...little mistake, analysing you and kyria and still call Herman the 2nd foreigner of the forum Tongue (I did forgot kyria btw, not you, but whatever, shhhh, she can't read this anyways

Wink


- Depor - 01-03-2006

=D> =D> =D> @ Mac

=D> =D> =D> @ Marsh


- Birger - 01-03-2006

sterk Marsh Smile


- Mac - 01-03-2006

ach ik kan natuurlijk mn admin rechten gaan misbruiken maar volgens mij leest kyria dit toch niet Wink


- Birger - 01-03-2006

even een Pm'ke versturen zie.. secondje Icon_twisted


- Vietjes - 01-03-2006

Ziet er weer puik uit Mac! =D>


- Caput Superior - 01-03-2006

en wederom een mooi analysetje Mac!