FTM Forum
Beker 2010 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Beker 2010 (/showthread.php?tid=5588)

Beker 2010 - Haggie - 21-09-2010

kon zo gauw geen topic vinden, maar...

Spakenburg - RBC, dat moet Spakenburg toch lukken ofniet?
Gaat W2 ook verliezen bij Zwolle?

Re: Beker 2010 - Gerben Zonderland - 21-09-2010

Zoo-arez geschorst voor Ajax - MVV.
Hup Mestreech, aw kloete! :beerbros:

Re: Beker 2010 - centre court - 21-09-2010

Haggie Wrote:kon zo gauw geen topic vinden, maar...

Spakenburg - RBC, dat moet Spakenburg toch lukken ofniet?
Gaat W2 ook verliezen bij Zwolle?

Beide in de verlenging.

Re: Beker 2010 - centre court - 21-09-2010

En zowel Spakenburg als Zwolle winnen na 't nemen van pingels. Daar heb je vast niets aan? :wink:

Re: Beker 2010 - Haggie - 22-09-2010

centre court Wrote:En zowel Spakenburg als Zwolle winnen na 't nemen van pingels. Daar heb je vast niets aan? :wink:

vrij weinig. :wink:

Vanavond ga ik voor Roda.

Feyenoord zonder Vlaar is...... achja..... maakt ook niet uit... Delorge en zijn mannen zijn in topvorm!

Re: Beker 2010 - Haggie - 22-09-2010

na 55min spelen:

Capelle - Twente 1-1
Hooglandia - Groningen 1-0

cry

Re: Beker 2010 - Tripplexxx - 23-09-2010

Die gifbeker moet ook echt helemaal leeg voor Feyenoord. Had ze dit succesje gegund.

Re: Beker 2010 - waf - 23-09-2010

Tripplexxx Wrote:Die gifbeker moet ook echt helemaal leeg voor Feyenoord. Had ze dit succesje gegund.

ik vond het helemaal niet zo slecht. net als tegen ajakkes ging was de periode na rust niet best, maar ik vind het altijd lastig om te beoordelen of dit komt door de tegenstander of jezelf.

feyenoord begon goed en had gewoon moeten scoren. roda had ook een grote kans, maar toen hadden wij er al een gehad...

in de tweede helft waren we het f kwijt maar ik vond het toch knap dat er een gelijkspel werd afgedwongen tegen deze ploeg in vorm. zelfs een pingel wsa niet genoeg (ik begrijp echt niet dat fer die nam, maar dat terzijde).

bij de pingels was de druk bij feyenoord relatief vele malen groter en roda heeft daarbij ook nog het voordeel van een erg goeie keeper.

jammer, maar toch vooral wijnaldum en mokotjo vond ik erg goed spelen.

Re: Beker 2010 - Haggie - 23-09-2010

Cisse had met een beetje vernuft de 2-1 moeten binnen tikken, al had Jansen het ook af kunnen maken op 0-1.

Re: Beker 2010 - Antidote - 23-09-2010

Puur gebaseerd op de uitslagen lijkt het erop dat het verschil tussen topklasse en eerste divisie steeds kleiner wordt. Is dit nou de verdienste van de sterkere ploegen uit de topklasse of het steeds zwakker worden van de eerste divisie?

Re: Beker 2010 - cruijff - 24-09-2010

Antidote Wrote:Puur gebaseerd op de uitslagen lijkt het erop dat het verschil tussen topklasse en eerste divisie steeds kleiner wordt. Is dit nou de verdienste van de sterkere ploegen uit de topklasse of het steeds zwakker worden van de eerste divisie?

Ik denk dat het niveau van de topploegen in de topklasse zelfs hoger is dan de ploegen uit de rechterhelft van de eerste divisie... En waar het nou precies door komt.. Geen idee..

Re: Beker 2010 - Tripplexxx - 24-09-2010

Iets met betere, meer ervaren spelers. Die gasten kiezen voor een amateurclub en werken er gewoon naast. Bij de eerste divisie clubs zie je veelal jonge gasten aan het begin van hun loopbaan en voetballend voor een klein koelkastcontractje. Daar komen de ervaren gasten hun bed niet meer voor uit. Die hebben een gezinnetje en wonen niet meer bij moeders thuis.

Re: Beker 2010 - Ekslem - 24-09-2010

Amateurvoetbal betaalt vaker beter dan eerste divisie (30k jaarsalaris is daar best normaal)

Re: Beker 2010 - Mukkus - 24-09-2010

Ekslem Wrote:Amateurvoetbal betaalt vaker beter dan eerste divisie (30k jaarsalaris is daar best normaal)

Dat heet dan toch 'onkostenvergoeding'?
Bij ONS Sneek en ook Harkemase Boys werden spelers 'vroeger' gelokt met een baan bij een sponsor, of dat samen ging met deze onkostenvergoeding, weet ik niet.

Mooie combi: Voetballen op relatief hoog niveau, je verdient goed en tegelijkertijd je maatschappelijke carriére opbouwen. Geen gezeik van je werkgever als je op woensdagavond een bekerwedstrijd aan de andere kant van Nederland moet spelen........

Re: Beker 2010 - Bocaloca - 25-09-2010

Gertje Kruys terug naar de Krommedijk =D> =D> =D> =D> Hakkuh