Haal ik nog een medaille? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Haal ik nog een medaille? (/showthread.php?tid=5628) |
Haal ik nog een medaille? - Overdune - 06-10-2010 We naderen het einde van FTM 2010 en ondanks mijn wekelijks toch redelijk serieuze poging ben ik, tot mijn grote frustratie , als één van de weinigen nog geen enkele keer op het podium gekomen. Haal ik nog een medaille? Re: Haal ik nog een medaille? - buurs - 06-10-2010 Gaat goed komen! Re: Haal ik nog een medaille? - andre - 06-10-2010 Goede poll. Re: Haal ik nog een medaille? - Scholten! - 06-10-2010 Mijn steun heb je OD, gewoon een paar keer goed risico nemen. Maar natuurlijk wel AD onder je houden! :8: Re: Haal ik nog een medaille? - Stille - 06-10-2010 Dat is idd het belangrijkste. Roffaboy gaat er ook helemaal voor om boven 'de kenner' te eindigen. En Overdune : ik hoop dat je het gaat halen Re: Haal ik nog een medaille? - roffaboy - 06-10-2010 Stille Wrote:Dat is idd het belangrijkste. Roffaboy gaat er ook helemaal voor om boven 'de kenner' te eindigen. ja man Re: Haal ik nog een medaille? - Stille - 06-10-2010 roffaboy Wrote:Stille Wrote:Dat is idd het belangrijkste. Roffaboy gaat er ook helemaal voor om boven 'de kenner' te eindigen. je weet zelf swa! Re: Haal ik nog een medaille? - mindlight - 06-10-2010 Wie is "de kenner"? Buurs? Re: Haal ik nog een medaille? - buurs - 06-10-2010 mindlight Wrote:Wie is "de kenner"? Buurs? Ad natuurlijk :wink: Ze staan allebei net boven Ad. Ik heb bijna 7000 punten meer...mij inhalen gaat lastig worden :wink: Re: Haal ik nog een medaille? - Ad Wim - 06-10-2010 Toch mooi dat mijn kennis hier op waarde geschat wordt. Re: Haal ik nog een medaille? - roffaboy - 06-10-2010 ja kan je wel zeggen ad zo rond plaats 20 Re: Haal ik nog een medaille? - buurs - 06-10-2010 Ad Wim Wrote:Toch mooi dat mijn kennis hier op waarde geschat wordt. gelukkig staat de kenner tussen " Re: Haal ik nog een medaille? - centre court - 06-10-2010 Paar keer alles of niets OD! Re: Haal ik nog een medaille? - _Tampie - 06-10-2010 Ik mis het antwoord: Nee, maar blijf het gewoon proberen in 2011. Re: Haal ik nog een medaille? - Haggie - 06-10-2010 In de weken dat je gaat gokken, zul je mij boven je vinden :8: Re: Haal ik nog een medaille? - Overdune - 06-10-2010 Ik heb idd weinig tot niet gegokt tot nu toe, ondanks dat ik op een gegeven moment helemaal onderaan stond.. Ik kijk het nog een paar weken aan en stel gewoon het team op waarvan ik denk dat het de meeste punten haalt. Daarna gaat het grote gokkken beginnen. :8: Re: Haal ik nog een medaille? - Overdune - 30-10-2010 Helaas geen goud, maar brons kan me niet meer ontgaan. :razz: Re: Haal ik nog een medaille? - centre court - 30-10-2010 Re: Haal ik nog een medaille? - Haggie - 01-11-2010 feli man! Re: Haal ik nog een medaille? - Stille - 01-11-2010 Overdune week die hebben we volgens mij nog niet gehoord :-({|= |