The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen (/showthread.php?tid=5664) |
Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - arco - 24-10-2010 De database voor de komende week is open. Succes met het maken van de teams! Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Ad Wim - 25-10-2010 Chardy Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Stille - 25-10-2010 Qualies in Frankrijk bekend : Zverev (q) - Haase Jouan (q) - Dent Mannarano (q) - Lacko Darcis (q) - Schwank Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Ad Wim - 25-10-2010 Wat een kuttoernooien zeg. Ik denken dat ERV-Gil een quali-pot was, is het gewoon een 1e ronde Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 25-10-2010 Das mooi lelijke loting voor Haase. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Stille - 25-10-2010 Ook Wenen is al een tijdje bekend. Zou fijn als de qualies zo snel mogelijk in de draws worden gezet. Wenen: Bachinger (q) - Kamke Ilhan (q) - Zemlja (q) Martin (q) - Chela Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Ad Wim - 25-10-2010 Je kunt ze toch gewoon daaronder kiezen? En waarom zit jij eigenlijk niet meer in de organisatie? Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Stille - 25-10-2010 Het is toch veel overzichterlijker Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Ad Wim - 25-10-2010 Gasquet Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Ad Wim - 25-10-2010 Haider-Maurer geeft op in qualis, Gulbis trekt zich terug en Haider speelt tegen Muster. Hoezo Oostenrijkers zijn fout Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - buurs - 25-10-2010 Haider gaf op, omdat hij wist dat hij als LL in het schema zou komen. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Ad Wim - 25-10-2010 Joh. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Overdune - 25-10-2010 Stille Wrote:Ook Wenen is al een tijdje bekend. Zou fijn als de qualies zo snel mogelijk in de draws worden gezet. Q's staan erin, thx Stille. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Overdune - 25-10-2010 Hmm, de database flipt bij mij, ik kom er niet meer in. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Kraai - 25-10-2010 same here Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - buurs - 25-10-2010 iedere week hetzelfde rond de deadline... Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - andre - 25-10-2010 Normaal is dat pas na databasesluiting. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - buurs - 25-10-2010 kan de deadline een half uur uitgesteld worden, zodat alles gerepareerd kan worden? Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 25-10-2010 oh oh #-o Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - andre - 25-10-2010 buurs Wrote:kan de deadline een half uur uitgesteld worden, zodat alles gerepareerd kan worden?Lijkt me een prima idee. Moet er wel iemand zijn die het kan repareren. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Stille - 25-10-2010 Mijn team was al klaar maar ik durf niet in te loggen.. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - buurs - 25-10-2010 ik was nog bezig... :| Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - arco - 25-10-2010 Probleem gaat ons allemaal aan, heb het voorstel gedaan om de database tot morgenochtend 10.00 uur open te houden. Kan iedereen daar mee leven? Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - buurs - 25-10-2010 prima! Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - andre - 25-10-2010 Ja, dan is alleen Clement-Montanes uitgespeeld, dus dat maakt niet zoveel uit. Wel lijkt het me handig om een mail te sturen, zodat zoveel mogelijk mensen het weten. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - arco - 25-10-2010 Ik had zelf ook nog geen compleet team. We werken aan een oplossing, maar als iedereen het eens is met dit compromis gaan we er verder mee aan de slag! Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Overdune - 25-10-2010 Gaat zeker gebeuren André, het admin gedeelte werkt alleen ook niet. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - centre court - 25-10-2010 Eens. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Stille - 25-10-2010 Prima Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Kraai - 25-10-2010 Eens |