The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Brenda is back.... - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Brenda is back.... (/showthread.php?tid=569) Pages:
1
2
|
Brenda is back.... - buurs - 07-03-2006 Indian Wells Women's Singles March 8 18:00 B. Schultz McCarthy - A. Nakamura - buurs - 07-03-2006 2-6, 2-6 is mijn voorspelling :wink: - Dodge - 07-03-2006 Go Brenda! Heemsteeds' trots : - buurs - 07-03-2006 Ze is dacht ik 35, dus een echte comeback zal het wel niet worden :8: - Haggie - 07-03-2006 Ik hoop voor haar, dat ze er nog wat extra geld voor krijgt anders is het natuurlijk tijdverspilling. - Dodge - 07-03-2006 Heeft ze wel nodig want dit grapje kost haar geloof ik wat verzekeringsboetes, omdat ze een soort uitkering heeft gehad toen ze geblesseerd met pensioen ging destijds. Maar ik snap het ook niet echt. Toen was ze wel goed, maar echt top nou ook weer niet. Altijd als er groot succes lonkte begon ze te choken! Ze had een machtige service, maar die hebben de anderen nu ook. Ik dacht dat ze een beetje ging mixdubbelen voor de lol. - buurs - 07-03-2006 Dodge Wrote:Heeft ze wel nodig want dit grapje kost haar geloof ik wat verzekeringsboetes, omdat ze een soort uitkering heeft gehad toen ze geblesseerd met pensioen ging destijds. Dubbelen met de kleine kraai is misschien een optie :wink: - buurs - 07-03-2006 Ze zijn haar nog niet vergeten. Toch mooi, alleen vrij kansloos lijkt mij. Former Pacific Life Open Champions Martina Hingis and Mark Philippoussis, headline a strong group, that include No. 1 ranked ITF Junior Donald Young, 2000 Olympic silver medalist Mardy Fish, 2003 Junior Player of the Year Alexis Glatch among others, that will receive wildcards into the main draw of the 2006 Pacific Life Open, to be held March 6-19 at the Indian Wells Tennis Garden. Also joining the players listed above with wildcards into the main draw are Sam Warburg, Sam Query, Brenda Shultz McCarthy, Alexandra Stevenson, Anna Tatishvili, Ashley Harkleroad, Vania King, Shenay Perry, and one other female player to be named later. - Kraai - 07-03-2006 Waarom speelt kleine kraai daar niet ??? :eeeek: - buurs - 07-03-2006 Kraai Wrote:Waarom speelt kleine kraai daar niet ??? :eeeek: Zondag stond ze volgens mij nog wel bij de speelsters, dus ze zal fysiek wel weer niet in orde zijn. :roll: - buurs - 07-03-2006 Sportjournaal meldt zo net dat Brenda definitief terugkeert :eeeek: - Ad Wim - 07-03-2006 Hup Brenda! Op naar eenzelfde comeback als Hingis! - buurs - 07-03-2006 Ze heeft nooit het niveau gehad, wat Hingis nu al heeft :wink: - Scholten! - 08-03-2006 Denk niet da Brenda de kracht heeft die ze vroeger had. En als ze dat nog wel heeft is ze voor tegenwoordig nog te slecht. Maar geen slecht woord over Brenda, ik kan dit soort geintjes wel waarderen - Haggie - 10-03-2006 B. Schultz McCarthy - A. Nakamura 4-6 2-6. ......voorspelbaar...... - Bocaloca - 10-03-2006 Brenda ga gewoon vingerhaken, punniken, breien of wat alle gepensioneerde dames doen - Matador! - 10-03-2006 Brenda heeft gewoon al haar geld vergokt in Las Vegas en moet nu noodgedwongen een comeback maken. Treurig.... Nu is het wachten nog op Kristie Boogert en Mirjam Oremans :lol: - buurs - 11-03-2006 <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.pacificlifeopen.com/en/tournament/patrongallery/photogallery/">http://www.pacificlifeopen.com/en/tourn ... togallery/</a><!-- m --> - Depor - 11-03-2006 buurs Wrote:http://www.pacificlifeopen.com/en/tournament/patrongallery/photogallery/ Blijft een lelijk wijf. - _Tampie - 23-03-2006 En nu weer kansloos eraf met 6-3 6-3 tegen Stosur. Waarom deze vernedering, en waarom krijgt ze uberhaupt Wild Cards voor deze toernooien. - Ad Wim - 23-03-2006 Nou nou nou, Tampie. Kansloos was het niet en een vernedering al helemaal niet. Laten we haar comeback nou juist steunen. - _Tampie - 23-03-2006 Nee ik kan haar comeback niet echt steunen. Op je 35e nog eens gaan tennissen na een jaar of 6 afwezigheid, het is echt kansloos. Maximaal haalbare ranking +/- tussen 80 en 120. Ga toch achter de geraniums zitten aub. - merijn s aalbers - 23-03-2006 Draagt ze op de baan nog steeds van die familietenten? :lol: - Scholten! - 23-03-2006 _Tampie Wrote:Nee ik kan haar comeback niet echt steunen. Op je 35e nog eens gaan tennissen na een jaar of 6 afwezigheid, het is echt kansloos. Maximaal haalbare ranking +/- tussen 80 en 120. Ga toch achter de geraniums zitten aub. komop niet te negatief :razz: ik kan hier de lol wel van in zien, het is geen Neerlands hoop, maar het kan alleen maar beter gaan dus waarom steunen we Brenda niet. Zal Mischa niet een keer willen dubbelen met haar voormalig idool? :lol: - andre - 23-03-2006 Wanneer was het laatste WTA-toernooi met 2 Nederlandse dames ? Zal wel een keer in Rosmalen geweest zijn. - Elikian - 23-03-2006 Elise Tamaela =D> - Mist - 19-07-2006 MASON - Six months off did nothing to slow down Serena Williams' serve. In fact, if you're talking speed, the American's serve was flying as fast as it's ever gone Tuesday night at the Lindner Family Tennis Center. In her win over second-seeded Anastasia Myskina in the Western & Southern Financial Group Women's Open, several of Williams' serves were clocked above 120 mph. She even fired a 127-mph serve that matched the fastest ever recorded before this tournament. However, Serena didn't tie a Sony Ericsson WTA Tour record. WTA publicist Amy Binder said a 130-mph serve was struck here Saturday by Brenda Schultz-McCarthy in a qualifier match, and that blast will stand as the new record. Nog niet echt doorgedrongen in het nieuws volgens mij, toch wel leuk. - Elikian - 19-07-2006 Wat geweldig! - Overdune - 07-03-2007 Schultz heeft weer een wild-card gekregen voor Indian Wells en speelt in de eerste ronde tegen een andere wild-card, Bethanie Mattek. Kansen om door te gaan, maar Vaidisova zal daarna te sterk zijn. - Elikian - 07-03-2007 Ik ga ook in Indian Wells wonen, krijg ik ook een wildcard misschien Bamos Brenda! |